Ik heb nog nooit een relatie gehad, idk why.quote:
Niet echt een behoefte, maar het is wel leuk. Lekker duidelijk antwoordquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kutkind, dat was een serieuze vraag.Heb je geen relatie met een reden, geen behoefte aan? Of is het er gewoon niet van gekomen?
Inb4 "![]()
"
Wellicht stel je te hoge eisenquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie gehad, idk why.
wel met P. banaanquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
achquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo zeker dat je die van andere wilt betasten?quote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zeker van mijn mannelijkheid.
Ja misschien welquote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wellicht stel je te hoge eisen.
boksquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Duidelijk genoeg, ik begrijp het wel, denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet echt een behoefte, maar het is wel leuk. Lekker duidelijk antwoord![]()
Nee dat was niksquote:
Neh..quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zo zeker dat je die van andere wilt betasten?
je zou toch met hem meetenquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat was niksIk was toen nog echt DOM
Je opende ooit een topic over iemand die je leuk vond, dat is niks geworden?quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
ik dacht dat jullie dat wel wisten ;s
LB, we begrijpen elkaar denk ik heel goedquote:
Te kieskeurig? Te weinig dingen doen waar je jongens leert kennen? Ben je lelijk/dik? Ben je verlegen? Ben je oerdom? Ben je te knap dat jongens niet met je durven te praten? Ben je onder de 11? Zo niet, dan snap ik het gewoon niet!?quote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou niet het eerste topik zijnquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je opende ooit een topic over iemand die je leuk vond, dat is niks geworden?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Duidelijk genoeg, ik begrijp het wel, denk ik.
Nee, mijn vooroordelen dachten wat anders.quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
ik dacht dat jullie dat wel wisten ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |