Heb je serieus een Nexus 5-achtergrond op je iPhone?quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon, je moet m'n achtergrond eens zien.
Ik heb de Nexus 5 als achtergrond op m'n iPhone.quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb je serieus een Nexus 5-achtergrond op je iPhone?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de Nexus 5 als achtergrond op m'n iPhone.
Dan kun je indd het best gaan FOK!ken.quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
ik wil resetten met Cookie Clicker (voor meer heavenly chips) maar dan heb ik minder tijd om te leren
FOK!en voelt toch productiever dan Cookie Clicker want socialer en leuker.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kun je indd het best gaan FOK!ken.
quote:
Wtf, dit heb ik eerder gelezen, of het is echt een HARDE deja vu.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als het type mannen waar je op valt eruitzien als hem, kun je verwachten dat ze gay zijn.
donnie is jaloersquote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als het type mannen waar je op valt eruitzien als hem, kun je verwachten dat ze gay zijn.
Sterkte ermeequote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb helemaal geen zin meer in deze kut dag laters
Of DD is gewoon een plagiator.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Wtf, dit heb ik eerder gelezen, of het is echt een HARDE deja vu.
Slaap zequote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb helemaal geen zin meer in deze kut dag laters
dat was echt een bazen actiequote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef richolio het volgende:
Deadmau5 droeg een shirt met Skrillex' nummer erop op de rode loper van de Grammy Awards
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omg omg Jesse gaat Gale vermoorden!
Skylarquote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Walter White is echt een baas!
Vraag het maar aan Bitterlemonquote:
Nee.quote:
Wat?!?quote:
Jij zou ook zeker vreemdgaan als je man meth verkoopt om jou en je achterlijk kind te onderhouden, viessletquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij zou ook zeker vreemdgaan als je man meth verkoopt om jou en je achterlijk kind te onderhouden, viesslet!
quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh kut, dat moest in m'n word document.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |