Ja, nu niet meer.quote:
serieus?quote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja met OF, hij dmde zijn nummer. Hij klinkt net als dat ie typt
dat zou geheim blijvenquote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef richolio het volgende:
Ik ken iemand die is op zijn twaalfde in het bos ontmaagd door een zestien jarig meisje. Weird shit.
Boogschieterquote:
is een finquote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij klinkt als een mocro
wat zei hij allemaal hihiquote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij klinkt als een mocro
Dat vroeg ik hem dus, ik dacht dat ie een verkeerd nummer had gegevenquote:
Bitterlemon en ik?quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh mooi. Als jullie samen zouden voortplanten werd dat het eind van taalkundigen.
Je was twaalf man.. Mensen maken fouten, dat begrijpen ze wel..quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat vroeg ik hem dus, ik dacht dat ie een verkeerd nummer had gegeven
Ik huilen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon en ik?![]()
![]()
Ik moest hardop lachen
!!
Ja sorry man ik zal 't nog weer doenquote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Je was twaalf man.. Mensen maken fouten, dat begrijpen ze wel..
Volgens mij ben je nu heel erg rood en lieg je!quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon en ik?![]()
![]()
Ik moest hardop lachen
!!
En dan zichzelf een beetje aanbiedenquote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Smeerlap, kom je hier nou alleen om op te scheppen over je seksleven ofzo? Wtf.
boxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |