SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen!quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Tink89 het volgende:
Voor de niet in de Steps-passers:
http://www.bravissimo.com(...)ck/pd245blk/?level=2 Ik werd net helemaal verliefd op deze... En tot groot, met flinke boezemruimte als je wil.
monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.quote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen!
Nog meer shoptips?
Ga naakt voor de spiegel staan.quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeh me! Ik voel gewoon een ik-heb-toch-bewezen-dat-ik-het-kan-nu-is-het-klaar-en-moet-ik-gewoon-slank-zijn-en-anders-maar-niet-bui knagen!
Geen idee hoe ik die nu weer af moet wenden
Snode eend!!quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga naakt voor de spiegel staan.
Ja, daar heb ik wel eens 30 jurkjes van staan passen in Belfast volgens mij.quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.
snode eend is trots op DPquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snode eend!!
Snood, maar o zo sterk punt!
Morgenochtend maar even doen voor het wegenOf misschien er na. Dan heb ik eerst de extase van OMG WEER OMLAAG ALLES IN MIJN MOND!!! Gevolgd door oh shit, this still aint pretty... niks in mn mond
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Niet zo afgeven op dat dagelijks wegen schatjes!
Wut? Monsoon en onkuise kleding? *confused*quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.
Nou ja, niet onkuis, maar "Engels chique feestelijk". Net iets te veel glim, decolleté enzo.quote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Wut? Monsoon en onkuise kleding? *confused*
/lurker
quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga naakt voor de spiegel staan.
zeer netjes!quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik geef mezelf nog even de tijd om bij te komen van de vakantie en subtiel weer een dalende lijn in te zetten. Maar een karige kilo erbij na anderhalve week alles eten waar ik zin in had, dus ik ben bijzonder tevree.
Heel herkenbaar. Dat je dan gewoon even met je neus wiebelt en er 15 kilo af ik ofzo, kom op zeg... beetje redelijkheid kan toch wel?quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeh me! Ik voel gewoon een ik-heb-toch-bewezen-dat-ik-het-kan-nu-is-het-klaar-en-moet-ik-gewoon-slank-zijn-en-anders-maar-niet-bui knagen!
Ik had zondag ineens spontaan wat last van dumping (so to say) en toen ik om 17 uur op de weegschaal ging staan was ik maar 3 ons zwaarder dan die ochtend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooh de high als je met hetzelfde gewicht in bed stapt als waar je mee opstond
Ja, nee, nee. Maar die is dan toch ook niet blijvend, toch? Ik bedoel, met 2 weken normaal doen is die er dan ook af, toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na alles wat je over mijn lichaam hebt gehoord verbaast dit je?
Ik draag dit ook naar mijn werk hoor. Heb van dressire een hele fijne bolero die m'n armen bedekt en als ik die niet aan wil, kan een simpel gebreid vestje ook.quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera, thuis! Alle verleidingen weten te weerstaan en straks mijn verstandige avondmaaltje eten
Ik ben blij met deze dag
Prachtige jurkjes komen voorbij zeg! Ik ben dol op groen!
Alleen iemand (DE?) zei, ik kan dit nu wel aan, dus dan misschien naar het werk. Hoe draag je dat dan? Ik vind het vaak zo blotig zonder armen en jasjes hebben vaak zo'n irritante voering, waardoor dat weer compleet niet zit...
* DancingPhoebe is niet echt een meisje, dus snapt dat soort dingen niet
Dit had ik ook al geroepen, maar volgens mij was het antwoord dat het prettig was om er wat strakker in te zitten om te voorkomen dat je het wegen steeds gaat uitstellen en binnen de kortste keren tien kilo aankomt. Dat moet ook gewoon kunnen, toch? Ieder z'n ding. Als ik in the Zone zit, weeg ik wat vaker, als ik niet in the zone zit, dan twee keer per week ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je weet dat dagelijks wegen niet verstandig is? Weeg eens op dezelfde dag van de week, zelfde moment. Je zult niet op een dag een kilo afvallen, dat is niet realistisch.
Ik heb het h&m wollen jurkje net besteldmet wat kortingscodes was hij 22 euro
en nog een linnen broek voor mee naar nepal, mits hij past
Ja het is echt een heerlijke winkel! Ik bestel ook wel eens online, maar dat vind ik nu lastig, omdat ik niet precies weet welke maat ik heb.quote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen!
Nog meer shoptips?
Voor- en nafoto's op het internet kijken!quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Trots op jou. Wij zijn tegelijk begonnen maar ik heb me halverwege weer volgevreten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef CarOnline het volgende:
En oh ja, ik wil ook jurkjes, alleen die van steps zijn me allemaal te kort met m'n lange benen.
Eerst maar eens de 82 aantikken en dan een compleet nieuwe garderobe!
Wat goed zeg!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik weeg me ook dagelijks en voor mij werkt dat ook.
Er ligt een schriftje naast mn pc en daar schrijf ik elke dag m'n gewicht op. Echt sneu maar ondertussen wel al 18,5 kilo eraf én ik zit sinds 100 jaar onder de 90
Maar nu de feestdagen.. dat gaat echt een strijd worden. De eerste zak Cappuccino pepernoten zit er al in en normaal haal ik nóóit zo vroeg pepernoten in huis. Nou ja, geen schade maar nu maar ff om het schap heen!
Wat miss_sly zegt: zonder schade de feestmaanden door vind ik wel een goeie! Maar dan wel met liefst -20 eerst
Ja normaal doe ik dat ook NA de intocht maar ze riepen me. Heb er ook maar van genoten!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga met de feestdagen gewoon lekker aan de slag om een gezond kerstdiner op tafel te zetten. Pepernoten mogen best, maar die vind ik alleen bijzonder als de intocht al geweest is. Dan haal ik éen zakje en dat is dan voldoende t/m 5 december. Ik mag best een hoop, alleen niet onbeperkt en tot ik er kotsmisselijk van ben, zoals vroegah.
zeven kilo in twee weken? Nou, neequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, nee. Maar die is dan toch ook niet blijvend, toch? Ik bedoel, met 2 weken normaal doen is die er dan ook af, toch?
Oh echt? Ik ben eind Mei begonnen, jij ook dus?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Trots op jou. Wij zijn tegelijk begonnen maar ik heb me halverwege weer volgevreten.
HOE KAN DAT STOM LIJF VAN SQ!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeven kilo in twee weken? Nou, nee
Ja. Maar het kont wel weer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ben eind Mei begonnen, jij ook dus?
Het is ook hartstikke moeilijk, zeker als het tegenzit
Lekker bezigquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik weeg me ook dagelijks en voor mij werkt dat ook.
Er ligt een schriftje naast mn pc en daar schrijf ik elke dag m'n gewicht op. Echt sneu maar ondertussen wel al 18,5 kilo eraf én ik zit sinds 100 jaar onder de 90
Maar nu de feestdagen.. dat gaat echt een strijd worden. De eerste zak Cappuccino pepernoten zit er al in en normaal haal ik nóóit zo vroeg pepernoten in huis. Nou ja, geen schade maar nu maar ff om het schap heen!
Wat miss_sly zegt: zonder schade de feestmaanden door vind ik wel een goeie! Maar dan wel met liefst -20 eerst
twee maanden hequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
HOE KAN DAT STOM LIJF VAN SQ!
Er kan toch niet zomaar 7 kg vet en andere dingen aan je lijf komen, in 4 weken tijd? DAT MOET NIET KUNNEN MOGEN!!EINZ
Haha oh gelukkig. Ik word altijd al als neuroot bestempeld omdat ik overal boekjes, lijstjes en schriftjes voor heb. En daar hoort ook voor elk ding een nieuwe penquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat goed zeg!Gefeliciteerd!
En dat soort schriftjes zijn helemaal niet sneu! Ik heb er ook eentje!
Ja precies, het zou leuk zijn maar het gaat nu sowieso langzamer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekker bezigWat zou het tof zijn als je de -20 nog haalt voor einde jaar, maar anders is dat gewoon begin volgend jaar!
Ik zou ook wel graag nog een kilo of 1,5 er af willen voor het feestgedruis losbarst, maar het is niet het belangrijkste. Dit gewicht moet ik op 1 januari ook hebben, dan heb ik het goed gedaan!
Wow!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie net dat mijn BMI van 32,7 naar 27,1 is gegaan.
Van het donkerrode naar oranje. Bijna groen! Nog 7 kilo.
Netjes!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef CarOnline het volgende:
goed zeg!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef CarOnline het volgende:
^^quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Caro en Purk, jullie zijn goed bezig!!
ik heb fatsecret gehad en ik word echt gallisch van het opzoeken in die apps en hoeveelheden invoeren enzo.... daarom werkte weightwatchers mobile ook echt helemaal niet voor me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Download gewoon FatSecret op je smartphone joh, dan hoef je niet "achter de computer" en heb je je kcals binnen dertig seconden ingevoerd!
Wat moederfiets betreft: mind you, die dingen fietsen loeizwaar! Ik zou er niet aan beginnen als ik een conditie van niks had en sportief wilde gaan fietsen
Heb ik ergens gezegd dat het leuk en makkelijk moet zijn? Zoiets als die vodafone 4G reclame lijkt me inderdaad wel wat, maar ik snap ook wel dat t zo niet werkt. Wat ik wel weet is dat ik de vorige keer toen ik erg veel afviel iets gevonden had wat ik leuk vond om te doen (destijds hardlopen maar dat gaat nu niet met mn gewrichten). Ik hoopte dat ik wandelen ook zo stimulerend zou vinden als ik er aan gewend was maar ik vind t kak-saai en demotiverend. Dus probeer ik te bedenken wat ik nog meer leuk vind om te doen qua beweging.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is nou eenmaal niet leuk en makkelijk. Als het dat wel was hadden we allemaal wel size zero.
Ja, dat van de ruimte kan ik me een voorstelling van maken, maar 'mamafiets'. Brrrr.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Het is opzich geen overbodige luxe om wat meer ruimte te hebben tussen zadel en stuur voor als je er een zitje hebt hangen. Verder is het pure marketing.
Oh, en de dubbele standaard is heel handig, maar niets houdt je tegen om dat bij een gewone fiets ook te doen.
dat thuis sporten werkt ook maar voor een minimale fractie van de mensheid...quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Kwak heb je enig idee wat je qua beweging misschien wel leuk kan vinden?
Wil je iets thuis doen?
Iets op de Wii, Zumba dvds, hoepelen, lesley's (?) miles.
Allemaal dingen die thuis kunnen en niet al te zwaar zijn.
Ja, zo heet dat nou eenmaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat van de ruimte kan ik me een voorstelling van maken, maar 'mamafiets'. Brrrr.
Klopt maar dacht mij te herinneren dat Kwak (nog) niet naar de sportschool wilde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat thuis sporten werkt ook maar voor een minimale fractie van de mensheid...
Ook pas recent.quote:
Dat is niet helemaal waar volgens mij. Het is pas sinds een aantal jaar dat fietsen speciaal gemaakt worden om meer ruimte te maken voor zitjes, met schuim om het stuur voor omkieperende hoofdjes etc. etc. Dat zijn de speciale mamafietsen.quote:
Dat kan ook, maar het is gewoon allemaal net even wat praktischer en veiliger tegenwoordig. Zie niet in wat daar op tegen is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Mijn moeder had gewoon een Gazelle hoor. Met een zitje voor. En later ook achter. En fietstassen voor je voeten.
Ja, een standaardGazelle. En daar pasten zitjes prima op. Alleen heette dat geen mamafiets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Mijn moeder had gewoon een Gazelle hoor. Met een zitje voor. En later ook achter. En fietstassen voor je voeten.
Nou, ik ging net googleen naar het kinderzitje van vroeger (zo een stalen buis. Punt) en toen kwam ik kinderzitjes tegen voor achterop waar kinderen aan hun voeten vastzitten, waarbij je dat in kan stellen aan hoe lang de beentjes zijn. Met 20 riemen om ze in te snoeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar het is gewoon allemaal net even wat praktischer en veiliger tegenwoordig. Zie niet in wat daar op tegen is, eigenlijk.
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens danquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, een standaardgazelle. En daar pasten zitjes prima op. Alleen heette dat geen mamafiets.
Nu heeft Gazelle, net als vele andere merken, een fiets speciaal ontworpen om wat meer ruimte te hebben op de fiets voor zitjes en andere snufjes.
Pure marketing, maar er zijn plenty mensen die erin trappen.
Best handig, dat geloof ik wel (soms wil ik ook een dubbele standaard als ik boodschappen aan mijn stuur hang) maar geen noodzaak, toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, een standaardGazelle. En daar pasten zitjes prima op. Alleen heette dat geen mamafiets.
Nu heeft Gazelle, net als vele andere merken, een fiets speciaal ontworpen om wat meer ruimte te hebben op de fiets voor zitjes en andere snufjes, zoals de dubbele standaard, het bredere stuur, een wat zwaarder frame voor meer stabiliteit.
Pure marketing, maar er zijn plenty mensen die erin trappen. Ik ook.
Nee, een gezond gewicht is ook geen noodzaak, maar toch best fijn om te hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Best handig, dat geloof ik wel (soms wil ik ook een dubbele standaard als ik boodschappen aan mijn stuur hang) maar geen noodzaak, toch?
Het praktische snap ik, net als IJsdraakje, heel goed hoor. De naam moet ik van kotsen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens dan(en ik ben echt helemaal geen voorstander van al die mama zooi verder). Er zitten in mijn ogen wel degelijk voordelen aan zo'n fiets als je er kinderen op moet vervoeren. Zoals het rechtop wegzetten, het op slot kunnen zetten van het stuur en het makkelijk bevestigen van zitjes, tassen en buggy's
Kan ik dat ook kopen en dat het dan werkt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, een gezond gewicht is ook geen noodzaak, maar toch best fijn om te hebben
Doe dan eens een beter voorstel, qua naamquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het praktische snap ik, net als IJsdraakje, heel goed hoor. De naam moet ik van kotsen.
Oh, en ik denk als ik van die kinderstoeltjes zie (triptrap?) nu altijd aan jou.
Fiets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe dan eens een beter voorstel, qua naam
Oh ja, dat vastzetten van het stuur, helemaal vergeten dat dat kanquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens dan(en ik ben echt helemaal geen voorstander van al die mama zooi verder). Er zitten in mijn ogen wel degelijk voordelen aan zo'n fiets als je er kinderen op moet vervoeren. Zoals het rechtop wegzetten, het op slot kunnen zetten van het stuur en het makkelijk bevestigen van zitjes, tassen en buggy's
Vergeet vooral het stukje ontspanning dat je daarbij hebt ook niet!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua naam valt het voor mij in de verkleinwoordjescategorie.
En dan ga ik nu mijn hapje voor vanavond halen en daarna op m'n hardloopschoentjes een rondje hardlopen.
Heb je geen fietsplan op je werk? Want dan hoeft het niet zo veel te kosten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat vastzetten van het stuur, helemaal vergeten dat dat kan, maar dat is idd wel heel handig.
En ja, er zitten veel dingen op die het eea makkelijker maken, of het per se veiliger is weet ik niet.
Je kan prima toe zonder, maar met is ook wel heel handig.
Mijn ervaring is echter dat het ding alleen de eerste paar jaar heel functioneel is en nu dus al niet meer eigenlijk en het voor mij prettiger zou zijn als ik een wat lichtere fiets had. Inruilen vind ik echter zonde want er moet altijd geld bij.
Lekker op mijn kistjes door de plasjes stampen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vergeet vooral het stukje ontspanning dat je daarbij hebt ook niet!
Nee, die wil niet door de regen. Het mietje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Sarabi het volgende:
Je gaat toch wel met je mannetje hardlopen he
Maar al die dingen kunnen ook op een standaardfietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nu de fiets van mijn schoonmoeder, op zich een goed ding hoor alleen hij is een slag te groot voor mij, waardoor ik er niet echt lekker op fiets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je geen fietsplan op je werk? Want dan hoeft het niet zo veel te kosten.![]()
Een goede fiets is gewoon zo fijn!
Nou, met een kind op je fiets is een stabiele fiets met dubbele standaard wel degelijk fijn en noodzakelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Best handig, dat geloof ik wel (soms wil ik ook een dubbele standaard als ik boodschappen aan mijn stuur hang) maar geen noodzaak, toch?
oh, ik rij een fiets echt wel op in vijf jaar gelukkig, als dagelijkse fietsforensquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat vastzetten van het stuur, helemaal vergeten dat dat kan, maar dat is idd wel heel handig.
En ja, er zitten veel dingen op die het eea makkelijker maken, of het per se veiliger is weet ik niet.
Je kan prima toe zonder, maar met is ook wel heel handig.
Mijn ervaring is echter dat het ding alleen de eerste paar jaar heel functioneel is en nu dus al niet meer eigenlijk en het voor mij prettiger zou zijn als ik een wat lichtere fiets had. Inruilen vind ik echter zonde want er moet altijd geld bij.
Dat kan alleen als je de fiets gebruikt om naar je werk te komen. Je kan dan namelijk niet ook nog dagelijks je kilometers claimen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je geen fietsplan op je werk? Want dan hoeft het niet zo veel te kosten.![]()
Fietsenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Kwak heb je enig idee wat je qua beweging misschien wel leuk kan vinden?
Wil je iets thuis doen?
Iets op de Wii, Zumba dvds, hoepelen, lesley's (?) miles.
Allemaal dingen die thuis kunnen en niet al te zwaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Vicky op 05-11-2013 13:01:45 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat dus idd HPKW, ik fiets naar het station om daar de trein te pakken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je de fiets gebruikt om naar je werk te komen. Je kan dan namelijk niet ook nog dagelijks je kilometers claimen.
Sodeju, dat zijn nog eens mooi resultaten!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
goed zeg!!
Ik ben net bij de huisarts geweest, een half jaar geleden waren mijn suiker en cholesterol te hoog, dat was de aanleiding om te gaan lijnen! Nu een ruim half jaar verder zijn mijn waardes allemaal aanzienlijk gedaald!! Mijn suiker is weer prima, en mijn cholesterol is ook aan het dalen, alleen mijn goede cholesterol stijgt maar dat mag en is ook goed!! Ben blij dat het harde werken zichtbaar is geworden ook in mijn bloed.
Had het ook raar gevonden als het niet veranderd was trouwens, zit nu toch op -23,5 en mijn BMI is van 41,5 gedaald naar 33,9. De dokter vond het ook erg knap, dus ik loop de rest van de dag even naast mijn schoenen van trots
Volgens mij heeft mijn opa vroeger een dubbele standaard op mijn moeders gazelle gemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, met een kind op je fiets is een stabiele fiets met dubbele standaard wel degelijk fijn en noodzakelijk.
Als jouw fiets omflikkert met een tas aan het stuur, zijn je tomaten geplet, maar met een kind kan het hoofd van je kind geplet worden. Klein verschilletje.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Het is gewoon een fiets speciaal ontworpen voor kinderzitjes. Ik vind de naam ook niet alles, maar het is wel verrekte handig dat het bestaat.
Dit, en ik begon er alleen over omdat ik een fiets met een ruime instap zocht die flink wat gewicht kan hebben, Met het idee dat ik de komende paar jaar ook kinderen wil krijgen leek het me een mooie move... maar zoals ik al zei, ik ga wel passen heur lieverds!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staat bij ons in t fietsplan expliciet dat je die nog wél krijgt en dat het losstaat van t fietsplan. Dubbel bingo!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je de fiets gebruikt om naar je werk te komen. Je kan dan namelijk niet ook nog dagelijks je kilometers claimen.
super!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
goed zeg!!
Ik ben net bij de huisarts geweest, een half jaar geleden waren mijn suiker en cholesterol te hoog, dat was de aanleiding om te gaan lijnen! Nu een ruim half jaar verder zijn mijn waardes allemaal aanzienlijk gedaald!! Mijn suiker is weer prima, en mijn cholesterol is ook aan het dalen, alleen mijn goede cholesterol stijgt maar dat mag en is ook goed!! Ben blij dat het harde werken zichtbaar is geworden ook in mijn bloed.
Had het ook raar gevonden als het niet veranderd was trouwens, zit nu toch op -23,5 en mijn BMI is van 41,5 gedaald naar 33,9. De dokter vond het ook erg knap, dus ik loop de rest van de dag even naast mijn schoenen van trots
Het hangt natuurlijk van de voorwaarden af, maar als je naar het station fietst, dan zou je er ook gebruik van moeten kunnen maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Dat dus idd HPKW, ik fiets naar het station om daar de trein te pakken.
Ach, het is ook geen onoverkomelijk iets hoor.
Mijn snaaitrek ebt weg!
Doe eens rustigquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jezus sarabi, ga iemand anders ondervragenin de tussentijd doe ik wat ik nu doe.
nee, ik geef aan dat ik van plan ben een fiets te kopen met het fietsenplan, zodat ik kan gaan fietsen ipv wandelen, omdat ik wandelen niet leuk vind.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe eens rustig
je geeft aan dat wandelen niet je ding is en op zoek bent naar andere dingen
Heb je dat jurkje dat ze plaatste besteld? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ik heb nog nooit kleding bij Hema gekocht voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dit topic - of beter gezegd Tink - is echt slecht voor mijn portemonnee. Nu heb ik ook al nieuwe kleren bij de Hema besteld.
je bent van plan...quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik geef aan dat ik van plan ben een fiets te kopen met het fietsenplan, zodat ik kan gaan fietsen ipv wandelen, omdat ik wandelen niet leuk vind.
ik hoef geen tips verder, ik zit niet met een deadline en ik heb geen haast. thanks.
Nee, dat was er niet meer. Maar toen kwam ik andere leuke dingen tegen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je dat jurkje dat ze plaatste besteld? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ik heb nog nooit kleding bij Hema gekocht voor mezelf.
Ik heb de neiging om elke keer als jij weer vraagt "en kwak, hoe gaat het met afvallen" hier niet meer te posten. je aanpak werkt niet voor me, en ik heb geen zin om me voor jou te moeten verantwoorden. Ik ben hier niet binnengekomen met de mededeling dat ik het allemaal grandioos ging aanpakken volgens mij, sterker nog, ik heb eerlijk gezegd dat afvallen nog niet echt prioriteit heeft voor me. En dat heeft het nog steeds niet, hoe onnegrijpelijk dat ook zal zijn voor veel mensen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
je bent van plan...
maar dat zeg je al maanden
Je post wel in de dieetclub dus niet raar dat mensen meedenken en je willen stimuleren toch?
toen ik in de zomer maanden aan het vreten was kreeg ik ook op mijn kop voor mijn struisvogelgedrag
en daar ben ik nog steeds dankbaar voor
Ja, maar ik krijg mijn treinkosten ook volledig vergoed en dan kan het vlgs mij weer niet. Je kan niet en en.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk van de voorwaarden af, maar als je naar het station fietst, dan zou je er ook gebruik van moeten kunnen maken.
Was bij mijn vorige werkgever wel zo iig.
hm, bij ons staat het er echt wel in dat je het nog wel vergoed rkijgt, want de fiets mag ook voor een deel van het traject gebruikt worden, bv naar het station. Ik zou het even goed nakijken!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg mijn treinkosten ook volledig vergoed en dan kan het vlgs mij weer niet. Je kan niet en en.
Ik zal het onthouden. Het is nog nooit uitgezocht hier dus geen idee of het uberhaupt kan en de persoon die dat uit zou kunnen zoeken, de office manager, is met langdurig ziekte verlof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, bij ons staat het er echt wel in dat je het nog wel vergoed rkijgt, want de fiets mag ook voor een deel van het traject gebruikt worden, bv naar het station. Ik zou het even goed nakijken!
Het is vooralsnog fijne kwaliteit en ik verwacht voor ¤ 15,- ook niet dat ik er drie jaar mee vooruit kan. Tot de lente vind ik een prima doel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je dat jurkje dat ze plaatste besteld? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ik heb nog nooit kleding bij Hema gekocht voor mezelf.
dan mag het juist wčlquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Dat dus idd HPKW, ik fiets naar het station om daar de trein te pakken.
Ach, het is ook geen onoverkomelijk iets hoor.
Mijn snaaitrek ebt weg!
Oh, dat is wel nice!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
Dit, en ik begon er alleen over omdat ik een fiets met een ruime instap zocht die flink wat gewicht kan hebben, Met het idee dat ik de komende paar jaar ook kinderen wil krijgen leek het me een mooie move... maar zoals ik al zei, ik ga wel passen heur lieverds!
[..]
Staat bij ons in t fietsplan expliciet dat je die nog wél krijgt en dat het losstaat van t fietsplan. Dubbel bingo!
Echt? Maar dan toch maar voor een deel lijkt me?quote:
Naja, je krijgt een belastingvoordeel he. Dus feitelijk kost dat je baas volgens mij niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Maar dan toch maar voor een deel lijkt me?
Hoe kom ik hier achter? Is zoiets werkgever afhankelijk, of CAO afhankelijk?
Werkgever afhankelijk, maar volgens mij komt t ook bij de overheid vandaan hoor. Wij mogen zelfs de fiscale ruimte voor extra reiskostenvergoeding per kilometer er nog naast gebruiken. staat t niet op de site van je werkgever? in t intranet ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Maar dan toch maar voor een deel lijkt me?
Hoe kom ik hier achter? Is zoiets werkgever afhankelijk, of CAO afhankelijk?
Hoe fiets jij? Ik heb namelijk volgens mij de optimale route (moet in de buurt van de bieb zijn, dus oostzijde van CS) en neem de vijzelstraat/nieuwmarkt. Vijzelstraat heeft miljard stoplichten en met beetje pech zijn ze allemaal rood en dan stop ik zo'n x of 10 denk ik tussen thuis en de munt. Maar kan me geen betere route bedenken, of ik moet echt een stuk om.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:53 schreef miss_sly het volgende:
Even naar de fietsenmaker voor een onderhoudsbeurtje kan ook al wonderen doen, Zeester!
Ik fiets ook uit Oud-Zuid naar het pontje en ik hoef niet heel vaak te stoppen, eigenlijk.
Ik fiets via Beethovenstraat naar Rijksmuseum, eronderdoor. Dan fiets ik naar de Herengracht, steek bij Koningsplein over naar Singel en volg deze helemaal naar Haarlemmerstraat. Maar ja, ik fiets dus wel via de westzijde! Maar kun je niet beter over de gracht fietsen ipv over de Vijzelstraat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:56 schreef Zeester het volgende:
[..]
Hoe fiets jij? Ik heb namelijk volgens mij de optimale route (moet in de buurt van de bieb zijn, dus oostzijde van CS) en neem de vijzelstraat/nieuwmarkt. Vijzelstraat heeft miljard stoplichten en met beetje pech zijn ze allemaal rood en dan stop ik zo'n x of 10 denk ik tussen thuis en de munt. Maar kan me geen betere route bedenken, of ik moet echt een stuk om.
Dat was vroeger ook mijn route toen ik nog aan die kant van Zuid woonde. Over de gracht is niet handig omdat ik dan voor CS van west-oost moet, en dat vind ik echt het naarste stukje Amsterdams verkeer mogelijk, daarom is dit zo fijn, want het stuk Oudezijds achterburgwal-nieuwmarkt-gelderse kade is echt heel prettig fietsen. Maar vijzelstraat wat minder. Zo had ik van de week een groene golf op de vijzelstraat, maar moest ik alsnog 193873292392 x stoppen omdat toeristen geen idee hebben van wat een fietspad inhoudt en waarom je daar niet op moet gaan stilstaan/lopen/moet uitkijken met oversteken /verkeers-rage!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik fiets via Beethovenstraat naar Rijksmuseum, eronderdoor. Dan fiets ik naar de Herengracht, steek bij Koningsplein over naar Singel en volg deze helemaal naar Haarlemmerstraat. Maar ja, ik fiets dus wel via de westzijde! Maar kun je niet beter over de gracht fietsen ipv over de Vijzelstraat?
Ah, ik snap het. Bij ons moet je het zelf voorschieten en krijg je vervolgens de waarde van je fiets netto uitgekeerd ipv bruto. Je krijgt dus achteraf een deel terug omdat je eindejaarsuitkering/vakantieuitkering hoger uitvalt. via bruto salaris is ook mogelijk maar dan heb je minder voordeel (want niet alles daarvan valt in je hoogste tarief zoals bij eindejaarsuitkering).quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nee Kwak, we zijn een kleine internationale organisatie met tot voor kort 10 werknemers waarvan 4 Nederlanders, de rest weet sws van dit soor regelingen helemaal niks af.![]()
Inmiddels zijn we wel wat gegroeid, maar HR is een ondergeschoven kindje.
Maar goed, ik heb even gekeken en het kost de werkgever idd niks, dus in die zin moet het niet moeilijk zijn om het voor elkaar te krijgen. Ware het niet dat we een tijdje terug een enorme rel gehad hebben intern over het 'voorschieten' van kosten door onze organisatie.Er was een ticket van een partner geboekt en dat werd via salarisinhoudingen terug betaald, zo doen we dat al jaren. Dat was absoluut not done volgens onze CEO want het was een voorschot op het salaris bladiebla moeilijkmoeilijk, dus ik kan me zo voorstellen dat ze hier ook moeilijk over zou gaan doen.
![]()
Ik ga er nog even op broeden. Het is namelijk ook zo dat ik op dit moment geen cent aan spaargeld heben ik dus ook niet veel ruimte heb om een eventuele betaling van mijn bruto salaris op te vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
En wat doe je er aan om onder de 120/119 te komen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef HiZ het volgende:
En weer onveranderd 120,6 kg. Ik zit trouwens ook te wachten op de uitslag van een onderzoek. Geen specifieke klachten, maar ik wilde wel eens weten hoe het zit met suiker en cholesterol etc.
Ik hoop nog steeds dat ik op vrijdag onder de 119 wegvlieg uit Amsterdam, maar het wordt nu wel erg spannend.
Oe kipkluifjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb voor vanavond kippekluifjes gehaald, dat word smullen! Ik verheug me er nu al op!
Jij eet wel echt weinig eigenlijk, qua kcals. Tel je ze?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Vicky het volgende:
Mijn lijstje:
O: kwark met appel, 100gr druiven, 30gr muesli en lijnzaad
T: 150g worteltjes
L: 2 boterhammen. 1 kaas en 1 rookvlees
T: cup a soup champignons
D: capucijners, krieltjes, filetlapje
S: uur cardio/gewichten
Net lijstje maar wel een beetje weinig volgens mij, zeker met een uur sport.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Vicky het volgende:
Mijn lijstje:
O: kwark met appel, 100gr druiven, 30gr muesli en lijnzaad
T: 150g worteltjes
L: 2 boterhammen. 1 kaas en 1 rookvlees
T: cup a soup champignons
D: capucijners, krieltjes, filetlapje
S: uur cardio/gewichten
Nee, daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind koude wraps zo fiessssik maak ze ook altijd even warm voor ik er iets wamrs in doe, anders is t zo stug enzo, hebben jullie daar geen last van? collega's eten ze ook zo uit t pakje, rrrrrrrr
zit nu op 1500.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij eet wel echt weinig eigenlijk, qua kcals. Tel je ze?
Oh, inderdaad, je zei van de week al dat je de stijgende lijn helemaal beu was en weer even goed streng ging doen, dan kan ik het wel plaatsen
I knowquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
en dan wel appelmoes uit een pot eten
http://www.ah.nl/allerhan(...)+kastanjechampignonsquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
prei vind ik echt naar, maar die quiche van Snood Eendje klinkt echt fantastisch
ik ben net begonnenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
*ahum* pssst, lopen er hier ook hakers rond? ik heb vandaag aan mn nieuwe haak/breiblog gewerkt (in het kader van regen en moe). Eerste gratis patroontje staat ook online! Zie signatue...*ahum*
Waar staat het patroontje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
*ahum* pssst, lopen er hier ook hakers rond? ik heb vandaag aan mn nieuwe haak/breiblog gewerkt (in het kader van regen en moe). Eerste gratis patroontje staat ook online! Zie signatue...*ahum*
bij mimus makes original designs (menuutje bovenaan). maar ik zal nog even zorgen dat de eerste post daar ook naar linkt!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar staat het patroontje?gevonden!
Dat van de bladerdeeg en deeg voor hartige taart was voor mij ook wel een eyeopener. Volgende keer ga ik zelf proberen deeg te maken. Het is wel echt heel ander spul dan bladerdeeg, echt onderhand meer richting krokante pizzabodem-deeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:02 schreef MamaPurk het volgende:
Er komen echt zoveel lekkere dingen voorbij! Ik ben de hele week vrij dus heb ook wel zin weer. Iets bijzonders te maken, doe hier genoeg ideeen op en handige tips oa die van DE van dat bladerdeeg.
Dat is echt een groot verschil! Dank je!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat van de bladerdeeg en deeg voor hartige taart was voor mij ook wel een eyeopener. Volgende keer ga ik zelf proberen deeg te maken. Het is wel echt heel ander spul dan bladerdeeg, echt onderhand meer richting krokante pizzabodem-deeg.
Even ter vergelijking,
Koopmans Bladerdeeg vs Koopmans deeg voor hartige taart, /100 g:
Energie: 375kcal vs 170 kcal
Eiwit 5.1 g vs 11 g
Koolhydraten 36 g vs 12g
Vet 24 g vs 8.4 g
Vezels 1.5g vs 1.3g
Natrium 0.39g vs 0.36g
Krijg je genoeg eiwit binnen icm met het sporten? Is wel belangrijk hoorquote:
dan moet je iets uitzoeken wat je leuk lijkt om te maken en dan een goeie tutorial videoquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:04 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja haken.. moet nog wat haken voor mn day zero project maar dat staat ergens onderaan de lijst
Nog nachtmerries van de handwerkjuf!
Ja heel leuk. En dan ben je een linkshandige kneusquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan moet je iets uitzoeken wat je leuk lijkt om te maken en dan een goeie tutorial video
ik heb t geleerd met deze:
http://www.hookandneedles.com/2008/03/amigurumi-tutorial-1/
thanks, ik begrijp wel wat je bedoelt denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kwak, bedoelde het niet lullig of aanvallend hoor. Voor mij werd het makkelijker toen ik accepteerde dat dit gewoon af en toe verre van leuk zou zijn ipv steeds maar zoeken naar manieren waarop het wel leuk of makkelijk zou worden.
Toen ik me neerlegde bij "Ik hoef het niet leuk/lekker te vinden, ik hoef het alleen maar te doen" ging het stukken beter. En je verandert dan zelf een beetje mee waardoor sommige dingen ineens wel leuk of lekker worden.
(Mosterd na de maaltijd post)
Ja, ik dénk ook dat ik het wel eens heel leuk kan ga vinden, maar nu nog ff niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan moet je iets uitzoeken wat je leuk lijkt om te maken en dan een goeie tutorial video
ik heb t geleerd met deze:
http://www.hookandneedles.com/2008/03/amigurumi-tutorial-1/
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja heel leuk. En dan ben je een linkshandige kneusik heb de hoop maar opgegeven
Ik ga maar eens omkleden want...Modder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoe doe je dat, kwark met diepvriesfruit? Doe je dat in de blender, wacht je even tot het fruit ontdooid is, eet je het bevroren en wel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had gisteren totaal geen trek in mijn stamppot andijvie en dus werd het boontjes, met gebakken aardappeltjes en een of ander vegetarisch schijf-geval.
Voor vanavond staat er prei met ham-en-kaassaus (uiteraard zelfgemaakt) op het menu.Jummie, daar heb ik nou wel zin in.
En ik slaap toch veel lately!Gisteren heerlijk inslaap gesukkeld tijdens een mindfulnessoefening
toen nog even penoza gekeken en om 22 uur deed ik de luikjes dicht.
Het kindergespuis hield zich ook stil vannacht en dus een mooie lange nacht tot een uur of 6!
/dagboek
Oh, en tot nu toe keurig binnen de lijntjes vandaag. maar goed, dat is overdag ook meestal geen probleem.
Lijstje doen?
O: Brinta
T: 2 mandarijntjes, roggebrood m kaas
L: 2 boterhammen ossenworst, 2 boterhammen appelstroop
T1: appel
T2: kwark met diepvr bosvruchten
D: Prei met ham en kaassaus en gekookte aardappels
T: wat yoghurt m muesli/cruesli of 2 oercrackers m kaas
Ik mis de finse ronde nog steeds, maar ik kan ze nergens meer vinden.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, kwark met diepvriesfruit? Doe je dat in de blender, wacht je even tot het fruit ontdooid is, eet je het bevroren en wel?
Ik heb het diepvriesfruit echt ontdekt en maar nu iedere avond een smoothie voor ons, een dikke die ze met de lepel kan eten voor S en een drinkbare voor ons. Als toetje, heerlijk!
blijf je thuis voor kijkers?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan me ook geen tijd maken om te haken op het moment. Heb nog een projecten liggen voor een dekentje van granny squares..
Zit hier weer geduldig te wachten of er kijkers komen vanavond, en dan om 8 uur eindelijk eten!! Honger!!
Handig! Dus als je thuiskomt, is je middag-T al klaar! Ik ga het ook eens proberen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik gooi het 's ochtends inhet bakje zodat het 's middags ontdooit is.
Het is meer om aan te geven wat voor soort fruit het is.
Tijdens de kijkavonden moeten we zelf thuis blijven. En komt de makelaar niet. Maar het komt niet vaak voor dat er kijkers komen, maar toch ga je niet op je gemakje zitten eten. Want stel je voor....quote:
oh is het een soort open huis?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Tijdens de kijkavonden moeten we zelf thuis blijven. En komt de makelaar niet. Maar het komt niet vaak voor dat er kijkers komen, maar toch ga je niet op je gemakje zitten eten. Want stel je voor....
Ja inderdaad. En ik vind het een verschrikking.. Maar ja niet mee doen voelt ook niet goed.quote:
Ik vind dat groen-witte kussen echt zo mooi!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kwak, bedoelde het niet lullig of aanvallend hoor. Voor mij werd het makkelijker toen ik accepteerde dat dit gewoon af en toe verre van leuk zou zijn ipv steeds maar zoeken naar manieren waarop het wel leuk of makkelijk zou worden.
Toen ik me neerlegde bij "Ik hoef het niet leuk/lekker te vinden, ik hoef het alleen maar te doen" ging het stukken beter. En je verandert dan zelf een beetje mee waardoor sommige dingen ineens wel leuk of lekker worden.
(Mosterd na de maaltijd post)
http://www.mimus.nl/mimusmakesquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie op de iPad geen signatures, kwakzor!
45 minuten, my god...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik vind hardlopen ook echt niet altijd leuk, maar het hoort er nou eenmaal bij wil ik een beetje gezond blijven.
En in het kader van 'ik hoef het alleen maar te doen...', ik ga nu toch ook maar een mindfulnessoefening doen ondanks dat ik daar niet heel veel zin in heb.
45 minuten zitten met zorgzame aandacht.'Neem een houding aan van 'niets doen'', da's toch mooi ook 45 minuten waarin ik niet ga zitten snaaien.
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
45 minuten, my god...
*kras
ik ga maar weer eens een toets nakijken, nog 7 te gaan ofzo
Haha dat had ik laatst bij de buren, we zaten Games of Thrones te kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb op werk een keer zo'n ontspanningscursus gedaan een paar jaar geleden, want had spanningsklachten. Nou dat werkte prima, les 2 viel ik halverwege in slaap en werd wakker van m'n eigen snurk. Lig je dan, tussen 10 vreemden
.
Vooral zorgen dat ik genoeg beweeg, dieet alleen is hopeloosquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En wat doe je er aan om onder de 120/119 te komen?
Wow! Weer iemand die spot met de wetten van de natuur van de natuur! Kcal in < kcal uit is all that matters. (In het geval van afvallen dan.)quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vooral zorgen dat ik genoeg beweeg, dieet alleen is hopeloosAls ik een hele dag thuis zit en weinig eet val zeker niet af en kan ik zelfs aankomen. Als ik meer eet maar veel beweeg zie ik dat meestal beloond met een lager gewicht.
Het zal wel; ik heb ooit in een grijs verleden een citroensapkuur gedaan. Dat komt neer op 10 dagen niet eten en onder de 800 kcal per dag binnenkrijgen. In theorie moet je daarvan afvallen. Na die 10 dagen was ik zowat gek van de honger, maar geen gram lichter dan aan het begin. Misschien ligt het allemaal niet zo heel erg simpel als je lichaam ook andere truukjes heeft om gewoon het verbruik radicaal aan te passen aan wat er binnenkomt. Het is je zeker ook nooit opgevallen dat je sneller last hebt van koude handen en voeten als je minder gaat eten?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow! Weer iemand die spot met de wetten van de natuur van de natuur! Kcal in < kcal uit is all that matters. (In het geval van afvallen dan.)
Yep, het makkelijkste is gewoon lekker zelf koken en dingen kunnen afwegen.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat bij andere mensen eten. Heel mn planning in de war, meer calorieën en met meer honger in bed dan ik zou hebben wanneer ik mijn eigen schema had gevolgd
Wie kookt voor jou zo dat je nog honger hebt in bed?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat bij andere mensen eten. Heel mn planning in de war, meer calorieën en met meer honger in bed dan ik zou hebben wanneer ik mijn eigen schema had gevolgd
Ik werd goed verzorgd hoor, maar allemaal van die vette meuk dat ik het bij kleine porties heb gehouden in de hoop onder de 2000 calorieën te houden.quote:Op woensdag 6 november 2013 03:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie kookt voor jou zo dat je nog honger hebt in bed?
klopt, maar het is wel een reden voor me om minder uit eten te gaan als ik in the zone zitquote:Op woensdag 6 november 2013 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Als ik uiteet, hou ik me daar zelden mee bezig. Als t zo prangend is, eet ik net, zo lief thuis.
ook in vegetarische gerechten kan een hoop kcal zitten. Kaas is vele malen eviler dan vlees en boter en room mag jij ook. Vaak is de vega variant vetter dan de vleesvariant daardoorquote:Op woensdag 6 november 2013 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
Daarom vegetariër zijnminder gedoe
Maar zo ben ik afgelopen zondag met mn date uit eten geweest en heb ik vrijdag weer een uitje van mn werk, iets met een pizzaboot in Amsterdam. Dus plannen, de dagen voor, tussen en vooral ook de dagen na even goed opletten met wat ik in mn hoofd stop.
Voor nu heb ik een monsterlijke combinatie aan buikpijn. Buikspierpijn door de oefeningen van gisteren en de maandelijkse herrie
En ach, verder gaat het allemaal wel lekker hier geloof ik
Dat wel... maar minder keuzequote:Op woensdag 6 november 2013 07:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook in vegetarische gerechten kan een hoop kcal zitten. Kaas is vele malen eviler dan vlees en boter en room mag jij ook. Vaak is de vega variant vetter dan de vleesvariant daardoor
Sterkte met je buik
Een citroensapkuur. I can'tquote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het zal wel; ik heb ooit in een grijs verleden een citroensapkuur gedaan. Dat komt neer op 10 dagen niet eten en onder de 800 kcal per dag binnenkrijgen. In theorie moet je daarvan afvallen. Na die 10 dagen was ik zowat gek van de honger, maar geen gram lichter dan aan het begin. Misschien ligt het allemaal niet zo heel erg simpel als je lichaam ook andere truukjes heeft om gewoon het verbruik radicaal aan te passen aan wat er binnenkomt. Het is je zeker ook nooit opgevallen dat je sneller last hebt van koude handen en voeten als je minder gaat eten?
En ook nooit gehoord over hoe mensen na een streng dieet sneller aankomen? Dat is ook een heel echt verschijnsel, veroorzaakt door het feit dat je lichaam minder gebruikt voor niet essentiele processen en voor de zekerheid maar wat extra gaat opslaan.
Omdat citroensapkuur.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg ethanolic, dat jij en je maten hier af en toe tips kunnen geven, helemaal prima! Kunnen mensen best wat van leren soms.
Maar die valsenichterij in die andere topics, waarom hoort dat er standaard bij? Waarom geef je niet hier je tip gewoon zonder dat er altijd zes pagina's gegrap over de dikkerdjes op volgt in dat gymtopic? (Oprechte vraag dit).
hoe vaak doe je zumba/volleybal? En heb je er tijd voor?quote:Op woensdag 6 november 2013 08:45 schreef Sjeen het volgende:
En ik heb spierpijn... Van het zwemmen zaterdag, gok ik. Ik denk erover om naast volleybal en Zumba nog te gaan baantjes zwemmen, verstandig?
nee, dat weet ik. De meesten hier trouwens ook. Er posten hier zelden mensen die denken dat ze anders zijn dan anderen, overigens. Maar dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 6 november 2013 08:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat citroensapkuur.
De meesten hier denken dat ze anders zijn dan alle anderen. Radicale dieetvormen werken niet. Helemaal niet als je >120kg bent. Gewoon goed normaal, maar onder onderhoud eten, van de suiker en alcohol afblijven en veel sporten. Werkt voor iedereen op lang termijn.
Lees de eerste zinquote:Op woensdag 6 november 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat weet ik. De meesten hier trouwens ook. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Raak je meteen mijn probleem... Zumba in principe op dinsdagavond, maar regelmatig verschoven naar maandagavond vanwege verplichtingen. Volleybaltraining donderdagavond, wedstrijden eens per week (afhankelijk van de trainingsavond van de tegenpartij). Daarnaast sport Isa op woensdagavond, zaterdagnamiddag en incidenteel de hele zondagmorgen. En vriend op maandagavond, woensdagavond en zaterdagnamiddag. Ergo, ik zou graag willen, maar op de momenten dat het goed zou uitkomen (woensdagavond of zaterdagnamiddag tegelijk met sporten Isa en vriend) kan ik niet in zwembad terechtquote:Op woensdag 6 november 2013 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe vaak doe je zumba/volleybal? En heb je er tijd voor?
dat had ik van de roti van afgelopen zondag. Heerlijk gegeten maar kruiden en mijn darmen zijn geen goede combiquote:Op woensdag 6 november 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat trouwens gisteren compleet verstopt, vanmorgen dus ook iets zwaarder. Ik heb maandag witbrood gegeten omdat er niks anders lag (man had boodschappen gedaan). Dus ik geef dat de schuld
ik eet al elke ochtend kiwi en muesli en lijnzaad shit. Plus mijn gebruikelijke 600 gram groentequote:Op woensdag 6 november 2013 08:57 schreef douche-eendje het volgende:
Daarom lijnzaad SQ. Ik heb ook een dubbele dosis tijdens "deze tijd" nodig
3 keer per week een half uur, dus anderhalf uur per week.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ethanolic, hoe raad je aan dat half uurtje in te delen, verdeeld over die 3 sessies?
Ethanolic...quote:Op woensdag 6 november 2013 08:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ja en als je toch bezig bent. ...ik heb standaard de dag na mn bootcamp (HIIT; buiten, voor het geval je wilt weten wat ik doe
) altijd gruwelijke honger. Nog tips?
500 gram magere kwark. +- 250 kcal, 50 gram eiwitten. Bevorderlijk voor je herstel en je bent verzadigd. Aanmengen met zoetstof en eventueel wat walnoten erdoor (hoewel dat high kcal is), of suikervrije siroop.quote:
Ik ga t proberen donderdagquote:Op woensdag 6 november 2013 09:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
500 gram magere kwark. +- 250 kcal, 50 gram eiwitten. Bevorderlijk voor je herstel en je bent verzadigd. Aanmengen met zoetstof en eventueel wat walnoten erdoor (hoewel dat high kcal is), of suikervrije siroop.
Ik was me aan het bedenken dat ik niet eens val in de categorie obees... Maar even goed te zwaar natuurlijk, alleen niet onzeker over mijn lichaam. Als patsers in de sportschool er problemen mee hebben, kijken ze maar de andere kant opquote:Op woensdag 6 november 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig zijn de meesten hier niet echt zwaar obees. Ik heb iig nooit moeite gehad met de patsers op de sportschool
ik ben nog nét obees. Moet nog drie pond!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was me aan het bedenken dat ik niet eens val in de categorie obees... Maar even goed te zwaar natuurlijk, alleen niet onzeker over mijn lichaam. Als patsers in de sportschool er problemen mee hebben, kijken ze maar de andere kant op
ik heb meer moeite met de zoetstof/suikervrije siroop... Ik weet dat suiker evil is, maar dat ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Een pond kwark zou ik echt niet weg krijgen trouwens. Zit al te vechten met de 225gr bij mijn ontbijt
het is mij al eens geluktquote:Op woensdag 6 november 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Een pond kwark zou ik echt niet weg krijgen trouwens. Zit al te vechten met de 225gr bij mijn ontbijt
Ja hoor! Maar ik merk nu wel steeds meer aan mijn lichaam dat het vraagt om andere voeding dan eerst, echt door het sporten.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
Nou, 250 gram is 125 kcal en 25gr eiwit. Ook prima toch
Nu je dit post denk ik d'oh, vandaar die problemen hier.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat trouwens gisteren compleet verstopt, vanmorgen dus ook iets zwaarder. Ik heb maandag witbrood gegeten omdat er niks anders lag (man had boodschappen gedaan). Dus ik geef dat de schuld
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu je dit post denk ik d'oh, vandaar die problemen hier.
(De keus was wit brood of brood met zaden en pitten. En die laatste kan ik dus niet goed tegen.)
Mijn darmen zijn altijd al moeilijke dingen geweest, dus ik zie wel wanneer de bom barst.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik heb het gelukkig al weer ingehaald, twee keer de pot volgebeuld vandaag en volgens mij kan ik nog wel een derde keer
you didn't!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn darmen zijn altijd al moeilijke dingen geweest, dus ik zie wel wanneer de bom barst.
Benieuwd of ik de afvoer nog eens kan verstoppen
Zolang ik mijn doelen haal en geen rare bijwerkingen heb van mijn methode? Leg jij mij maar eens uit waarom ik dan zou moeten luisteren naar mensen die het allemaal beter weten en hier generalisaties gaan zitten uitkramen waar je als je 40kg te zwaar bent geen donder aan heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
HiZ, ben je altijd zo koppig? Je post hier inmiddels regelmatig, maar iets doen met de onderbouwde opmerkingen hier zie ik je niet doen...
Ja toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
2 keer voor 11 uur 's ochtends is trouwens wel impressive.
Pic?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het ooit nog eens zou zeggen maar: ik heb vissenhuiden staan vlechten.
Tussendoel hequote:Op woensdag 6 november 2013 10:14 schreef Sarabi het volgende:
Bijna je doel behaald HiZ
Sollicitatiegesprek gisteren ging trouwens goed, we vonden het beide een erg prettig gesprek.
Volgende week hoor ik meer.
Wedervraag: waarom post je hier als niemand mag reageren op wat je zegt?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zolang ik mijn doelen haal en geen rare bijwerkingen heb van mijn methode? Leg jij mij maar eens uit waarom ik dan zou moeten luisteren naar mensen die het allemaal beter weten en hier generalisaties gaan zitten uitkramen waar je als je 40kg te zwaar bent geen donder aan heb.
Afvallen is geen natuurkunde, het is biologie. Elk lichaam gaat op een andere manier om met wat er binnenkomt. Wat voor de een perfect werkt heeft voor de ander geen enkel resultaat. Niet alleen als het om afvallen gaat maar om alles wat je lichaam betreft.
quote:
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]Why?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]Dat ziet er vreemd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Dit.quote:
Oh, ik ben best wel bereid om zinvolle opmerkingen aan te horen en er iets mee te doen. Maar die gemeenplaatsen als 'wat er ingaat is wat er ingaat' die mag de schrijver stoppen waar de zon niet schijnt. Je lichaam is geen machine en soms hebben de dingen die je doet volstrekt onverwachte gevolgen. (Zoals dus dat je bij 10 dagen op 800 kcal niks afvalt, terwijl je jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent, wat blijft er dan over van het verhaaltje dat je als man met een gematigd actief leven 2500 kcal per dag nodig hebt?).quote:Op woensdag 6 november 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wedervraag: waarom post je hier als niemand mag reageren op wat je zegt?
(Ik veroordeel je verder niet, maar als je geen reacties duldt vraag ik me echt af waarom je het dan post)
Maar ik vind het ook goed van je dat je de 120 hebt aangetikt. Keep up the work.
Dat is fucking hart voor de zaak, respect. Noem me een slechte baas, maar ik vind af en toe zo'n zakje natvoer op een plastic bordje kiepen al ranzig zat.quote:
Ik noem je geen slechte baas. Ik weet best dat ik sommige dingen doe die andere mensen echt insane vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is fucking hart voor de zaak, respect. Noem me een slechte baas, maar ik vind af en toe zo'n zakje natvoer op een plastic bordje kiepen al ranzig zat.
Maar dat is allemaal niet helemaal waar, want als jij tien dagen op 800 kcal leeft maar wel zeven liter water drinkt elke dag val je inderdaad in gewicht niet af want je houdt enorm veel vocht vast.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, ik ben best wel bereid om zinvolle opmerkingen aan te horen en er iets mee te doen. Maar die gemeenplaatsen als 'wat er ingaat is wat er ingaat' die mag de schrijver stoppen waar de zon niet schijnt. Je lichaam is geen machine en soms hebben de dingen die je doet volstrekt onverwachte gevolgen. (Zoals dus dat je bij 10 dagen op 800 kcal niks afvalt, terwijl je jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent, wat blijft er dan over van het verhaaltje dat je als man met een gematigd actief leven 2500 kcal per dag nodig hebt?).
Kennelijk is het dus helemaal niet zo makkelijk om iets te zeggen hoe een dieet voor jou werkt; waarom ik hier ben is om te zien wat voor andere mensen werkt. Aan de hand daarvan kijk ik of er dingen tussen zitten die voor mij een verbetering in zouden kunnen houden. Maar mensen die me gaan vertellen wat ik moet doen?
Dat suggereert dat je lichaam in rusttoestand altijd dezelfde hoeveelheid energie gebruikt. En dat is dus domweg niet waar.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal niet helemaal waar, want als jij tien dagen op 800 kcal leeft maar wel zeven liter water drinkt elke dag val je inderdaad in gewicht niet af want je houdt enorm veel vocht vast.
Zo houden vrouwen twee dagen voor de menstruatie gemiddeld anderhalve liter extra vocht vast.
Als jij dat waterdieet een maand zou volhouden zou je gewicht wčl droppen. Uiteindelijk ga je pissen.
De enige reden waardoor de "wat er in gaat = wat er in gaat" niet op zou gaan is een schildklierafwijking of een ziekte van die aard.
Blijft jammerquote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de rest ben ik het 110% eens met de stelling dat het succes van afvallen grotendeels bepaald wordt door wat je in je hoofd stopt. Sport is een factor die het enkel wat versnelt.
Jonge, als jij je voedselinname over langere tijd compleet reguleert ga je gewoon afvallen. Dat zijn keiharde feiten. Dat het na 1 week nog geen effect heeft is absoluut geen bewijs dat het dus niet zo is.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat suggereert dat je lichaam in rusttoestand altijd dezelfde hoeveelheid energie gebruikt. En dat is dus domweg niet waar.
Dat is per persoon verschillendquote:Op woensdag 6 november 2013 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blijft jammersporten is zoveel makkelijker dan stoppen met drinken/slecht eten.
Ja maar.. 10 dagen is niks, dat gewicht is er ook niet in 10 dagen bijgekomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, ik ben best wel bereid om zinvolle opmerkingen aan te horen en er iets mee te doen. Maar die gemeenplaatsen als 'wat er ingaat is wat er ingaat' die mag de schrijver stoppen waar de zon niet schijnt. Je lichaam is geen machine en soms hebben de dingen die je doet volstrekt onverwachte gevolgen. (Zoals dus dat je bij 10 dagen op 800 kcal niks afvalt, terwijl je jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent, wat blijft er dan over van het verhaaltje dat je als man met een gematigd actief leven 2500 kcal per dag nodig hebt?).
Kennelijk is het dus helemaal niet zo makkelijk om iets te zeggen hoe een dieet voor jou werkt; waarom ik hier ben is om te zien wat voor andere mensen werkt. Aan de hand daarvan kijk ik of er dingen tussen zitten die voor mij een verbetering in zouden kunnen houden. Maar mensen die me gaan vertellen wat ik moet doen?
Oh dat zonder meer, sport heeft enorm veel voordelen buiten afvallen! Maar als je het puur vanuit de optiek van gewichtsverlies bekijkt heeft je voedselinname de meeste invloedquote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
Maar sporten heeft over de langere termijn ook een positief punt, in rust heb je een hogere verbranding omdat meer spiermassa. Daarnaast meer energie, betere slaap en verbranding van eten. Het hoort gewoon bij een gezonde levensstijl.
Verder eens met sq en loveli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |