abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132902123
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132902599
mooi jurkje dat van Pepperberry trouwens, maar echt geen optie voor mij, ik ben echt veroordeeld tot de échte grote maten nu. heb een heupomtrek van 147 :') ik kan me omcirkelen met een brugklasser :')
Kwak
pi_132902730
Gaat het afvallen alweer beter Kwak?
pi_132902991
Patoshik, je kunt ook drinken met een rietje. Dan maak je je wond wat minder vochtig. Sterkte :*
Spoilers!
pi_132906959
Ik moet mijn jurkjes sowieso echt voor privé bewaren aangezien het op het werk eigenlijk altijd te koud is, voor iets dat geen 7 lagen, waarvan 1 met dons is :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132910096
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Tink89 het volgende:
Voor de niet in de Steps-passers:
http://www.bravissimo.com(...)ck/pd245blk/?level=2 Ik werd net helemaal verliefd op deze... En tot groot, met flinke boezemruimte als je wil.
Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen! :D
Nog meer shoptips? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132910193
Boeh me! Ik voel gewoon een ik-heb-toch-bewezen-dat-ik-het-kan-nu-is-het-klaar-en-moet-ik-gewoon-slank-zijn-en-anders-maar-niet-bui knagen!

Geen idee hoe ik die nu weer af moet wenden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_132910238
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen! :D
monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.
Kwak
pi_132910247
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeh me! Ik voel gewoon een ik-heb-toch-bewezen-dat-ik-het-kan-nu-is-het-klaar-en-moet-ik-gewoon-slank-zijn-en-anders-maar-niet-bui knagen!

Ga naakt voor de spiegel staan.
pi_132910408
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Snode eend!!

Snood, maar o zo sterk punt!

Morgenochtend maar even doen voor het wegen :') Of misschien er na. Dan heb ik eerst de extase van OMG WEER OMLAAG ALLES IN MIJN MOND!!! Gevolgd door oh shit, this still aint pretty... niks in mn mond :@ :')
pi_132910707
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.
Ja, daar heb ik wel eens 30 jurkjes van staan passen in Belfast volgens mij. :D Was het allemaal net niet, maar ik zet 'm op het lijstje. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_132910832
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Snode eend!!

Snood, maar o zo sterk punt!

Morgenochtend maar even doen voor het wegen :') Of misschien er na. Dan heb ik eerst de extase van OMG WEER OMLAAG ALLES IN MIJN MOND!!! Gevolgd door oh shit, this still aint pretty... niks in mn mond :@ :')
snode eend is trots op DP O+
  maandag 4 november 2013 @ 23:13:43 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_132911008
Niet zo afgeven op dat dagelijks wegen schatjes!
disclaimer
pi_132911100
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Niet zo afgeven op dat dagelijks wegen schatjes!
*O* dagelijks wegen *O*

Het drukt je zo lekker met je neus op de feiten en het geeft je dagelijks reden tot een klein feestje wanneer je lekker bezig bent O+

Ik geloof niet in die maar-dat-beeld-is-verteeeeeeeeekend-praat.

Natuurlijk is dat beeld vertekend als ik dag aan de schijterij of aan de BBQ geweest. Ik ben dik, niet debiel.
pi_132911114
Was. Ik was dik.
  maandag 4 november 2013 @ 23:18:11 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_132911215
Het houdt me scherp.
disclaimer
pi_132912794
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wut? Monsoon en onkuise kleding? *confused*
/lurker :W
pi_132913413
Ik denk dat het ook verschillend is hoe dagelijks wegen je kan beinvloeden. Aan de ene kant, voor sommige mensen is het heel goed en fijn om dagelijks inzicht in hun gewicht te krijgen om zo de neus op de feiten te houden. Voor anderen is het weer slecht omdat ze dan snel obsessief gedrag gaan vertonen. Ik denk op zich dat dagelijks wegen best prima kan zijn, mits je in ogenschouw neemt dat schommelingen voorkomen en ok zijn, en als je daar mee om kunt gaan.

Voor mezelf werkt wekelijks werken echt heel goed, dus ik hou het daar bij.
pi_132915389
:( OMG EEN ONS ZWAARDER DAN GISTEREN, TERWIJL IK KEURIG BINNEN DE LIJNTJES HEB GEKLEURD GISTEREN :( ALL IS LOST :(

Gelukkig moet ik bijna O+ kakken O+
pi_132915393
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Wut? Monsoon en onkuise kleding? *confused*
/lurker :W
Nou ja, niet onkuis, maar "Engels chique feestelijk". Net iets te veel glim, decolleté enzo.
Kwak
pi_132915626
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

:D
De ultieme oplossing voor al uw afvalissues.

Overigens dagelijks wegen *O*
Goed voor het excelletje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 november 2013 @ 07:47:08 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_132915660
Hoppa, weer twee ons omlaag :7
disclaimer
pi_132915675
Ik geef mezelf nog even de tijd om bij te komen van de vakantie en subtiel weer een dalende lijn in te zetten. Maar een karige kilo erbij na anderhalve week alles eten waar ik zin in had, dus ik ben bijzonder tevree.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 november 2013 @ 07:53:00 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_132915690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik geef mezelf nog even de tijd om bij te komen van de vakantie en subtiel weer een dalende lijn in te zetten. Maar een karige kilo erbij na anderhalve week alles eten waar ik zin in had, dus ik ben bijzonder tevree.
zeer netjes!
disclaimer
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 07:59:40 #25
5428 crew  miss_sly
pi_132915731
Netjes Vanyel!

Ik weeg me ook iedere ochtend, houdt me scherp inderdaad.
Momenteel blijf ik op steken, maar dat is ook een beetje de bedoeling. Ik ga heel hard mijn best doen de komende twee maanden zonder schade door te komen :P Als ik gelijk blijf, is het goed. Ik hou van november en december en Sinterklaas en Kerst en Oud en Nieuw en mijn verjaardag en B's verjaardag en gezellig samen zijn onder het genot van lekkere hapjes en drankjes O+ En ik wil me niet alles ontzeggen, dus moet het maar zo. Ga ik in januari weer perfect in het gareel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 november 2013 @ 08:03:49 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_132915750
Vorig jaar kwam ik ook zeven kilo zwaarder novemberdecember uit, dat gaan we dit jaar dus niet doen. :')
disclaimer
pi_132915778
7 kilo?!
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 5 november 2013 @ 08:09:48 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132915790
7! :o Wauw!
Ik viel vorig jaar 4 kilo af in December! :D Tering daar was ik trots op zeg!
Ik zat toen volop in de training naar mijn eerste keer 10k hardlopen en deed ondertussen het intermittend fasting 2 dagen in de week en dat ging als een tierelier. Alleen wil het IF nu even niet. Steeds vind ik dat ik dan die avond niet solide genoeg gegeten heb om de volgende dag door te komen op een salade alleen. :') Dikke BS want het kan makkelijk, maar ja... ik hou mezelf graag voor de gek. :+

quote:

Heel herkenbaar. Dat je dan gewoon even met je neus wiebelt en er 15 kilo af ik ofzo, kom op zeg... beetje redelijkheid kan toch wel? :')
Ik heb helaas geen tips voor je, ik wilde zeggen 'ga een stuk wandelen' maar dat is ook zo wat om 5 voor 11 's avonds.

Oh, en elke dag wegen for the win! Ik weeg me soms een paar dagen niet omdat ik dan niet lekker ga, maar dat is echt kop in het zand steken en vaak gaat het meteen weer beter als ik wel netjes weeg. Twee keer per dag! *) Gewoon omdat het kan! :Y
pi_132915978
Oooooooh de high als je met hetzelfde gewicht in bed stapt als waar je mee opstond *O*
pi_132916075
:)

Als ik me een tijdje niet weeg, is dat inderdaad meer kop in het zand steken.

Ik heb trouwens gisteren FatSecret op mijn telefoon gezet. Volgens mij had ik dat hier opgevangen. Wie heeft dat nog meer?
  dinsdag 5 november 2013 @ 08:58:24 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_132916175
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:07 schreef Lonaa het volgende:
7 kilo?!
na alles wat je over mijn lichaam hebt gehoord verbaast dit je? O+
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:05:03 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132916252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooh de high als je met hetzelfde gewicht in bed stapt als waar je mee opstond *O*
Ik had zondag ineens spontaan wat last van dumping (so to say) en toen ik om 17 uur op de weegschaal ging staan was ik maar 3 ons zwaarder dan die ochtend. :D Heerlijk! *O*
pi_132916254
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

na alles wat je over mijn lichaam hebt gehoord verbaast dit je? O+
Ja, nee, nee. Maar die is dan toch ook niet blijvend, toch? Ik bedoel, met 2 weken normaal doen is die er dan ook af, toch?
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:30:51 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132916608
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera, thuis! Alle verleidingen weten te weerstaan en straks mijn verstandige avondmaaltje eten *O*

Ik ben blij met deze dag *O*

Prachtige jurkjes komen voorbij zeg! Ik ben dol op groen!

Alleen iemand (DE?) zei, ik kan dit nu wel aan, dus dan misschien naar het werk. Hoe draag je dat dan? Ik vind het vaak zo blotig zonder armen en jasjes hebben vaak zo'n irritante voering, waardoor dat weer compleet niet zit...

* DancingPhoebe is niet echt een meisje, dus snapt dat soort dingen niet :')
Ik draag dit ook naar mijn werk hoor. Heb van dressire een hele fijne bolero die m'n armen bedekt en als ik die niet aan wil, kan een simpel gebreid vestje ook.

quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je weet dat dagelijks wegen niet verstandig is? Weeg eens op dezelfde dag van de week, zelfde moment. Je zult niet op een dag een kilo afvallen, dat is niet realistisch.

Ik heb het h&m wollen jurkje net besteld O+ met wat kortingscodes was hij 22 euro :+ en nog een linnen broek voor mee naar nepal, mits hij past :P
Dit had ik ook al geroepen, maar volgens mij was het antwoord dat het prettig was om er wat strakker in te zitten om te voorkomen dat je het wegen steeds gaat uitstellen en binnen de kortste keren tien kilo aankomt. Dat moet ook gewoon kunnen, toch? Ieder z'n ding. Als ik in the Zone zit, weeg ik wat vaker, als ik niet in the zone zit, dan twee keer per week ofzo.

quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja het is echt een heerlijke winkel! Ik bestel ook wel eens online, maar dat vind ik nu lastig, omdat ik niet precies weet welke maat ik heb.

quote:

Voor- en nafoto's op het internet kijken!

En ik had dus sinds de magische -45 best wel de teugels laten vieren, maar ik was vanochtend *voor wc en ontbijt* gewoon precies even zwaar als toen ik een dansje stond te doen in de badkamer. Prima score, helpt me ook wel om inzicht te krijgen in hoe ik het aan moet pakken om op gewicht te blijven.

Vriendlief sprak gisteren het vertrouwen uit dat ik die -50 kan halen, als ik dat graag wil, juist omdat ik met normaal doen, nog steeds langzaam maar zeker kilo's kwijt raak. Heb er mijn einddoel van gemaakt, gewoon omdat ik ergens naartoe werken heel fijn vind en stiekem ook omdat 50 kilo enorm badass is >:)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132916635
Ik weeg me ook dagelijks en voor mij werkt dat ook.
Er ligt een schriftje naast mn pc en daar schrijf ik elke dag m'n gewicht op. Echt sneu maar ondertussen wel al 18,5 kilo eraf én ik zit sinds 100 jaar onder de 90 *O*

Maar nu de feestdagen.. dat gaat echt een strijd worden. De eerste zak Cappuccino pepernoten zit er al in en normaal haal ik nóóit zo vroeg pepernoten in huis. Nou ja, geen schade maar nu maar ff om het schap heen!

Wat miss_sly zegt: zonder schade de feestmaanden door vind ik wel een goeie! Maar dan wel met liefst -20 eerst :P
Screw them.
We're going home.
pi_132916649
Stomme herfst. Kan echt weer belachelijk slecht uit bed komen.
Maar goed laten we het er maar even van nemen. Vanaf volgende week in ieder geval 5 weken fulltime aan de slag! Lekker elke week 4 volle dagen werken op 1 locatie :)

Ik mis de weegschaal in huis...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:34:09 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132916657
Ik ga met de feestdagen gewoon lekker aan de slag om een gezond kerstdiner op tafel te zetten. Pepernoten mogen best, maar die vind ik alleen bijzonder als de intocht al geweest is. Dan haal ik éen zakje en dat is dan voldoende t/m 5 december. Ik mag best een hoop, alleen niet onbeperkt en tot ik er kotsmisselijk van ben, zoals vroegah.

Edit: trouwens, ik wil een volgende meet, want ik vond ik een doos nog meer jassen, jurkjes, colbertjes en andere dingen die me te groot zijn. Waaronder een Pepperberry jurkje in 18 supercurvy. Zou nu een 12 bestellen O+
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132916674
En oh ja, ik wil ook jurkjes, alleen die van steps zijn me allemaal te kort met m'n lange benen.

Eerst maar eens de 82 aantikken en dan een compleet nieuwe garderobe! *O*
Screw them.
We're going home.
pi_132916679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef CarOnline het volgende:
En oh ja, ik wil ook jurkjes, alleen die van steps zijn me allemaal te kort met m'n lange benen.

Eerst maar eens de 82 aantikken en dan een compleet nieuwe garderobe! *O*
Trots op jou. Wij zijn tegelijk begonnen maar ik heb me halverwege weer volgevreten. ;(
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:36:08 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132916690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef CarOnline het volgende:
Er ligt een schriftje naast mn pc en daar schrijf ik elke dag m'n gewicht op. Echt sneu maar ondertussen wel al 18,5 kilo eraf én ik zit sinds 100 jaar onder de 90 *O*

Maar nu de feestdagen.. dat gaat echt een strijd worden. De eerste zak Cappuccino pepernoten zit er al in en normaal haal ik nóóit zo vroeg pepernoten in huis. Nou ja, geen schade maar nu maar ff om het schap heen!

Wat miss_sly zegt: zonder schade de feestmaanden door vind ik wel een goeie! Maar dan wel met liefst -20 eerst :P
Wat goed zeg! *O* Gefeliciteerd!
En dat soort schriftjes zijn helemaal niet sneu! Ik heb er ook eentje! :Y
pi_132916716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga met de feestdagen gewoon lekker aan de slag om een gezond kerstdiner op tafel te zetten. Pepernoten mogen best, maar die vind ik alleen bijzonder als de intocht al geweest is. Dan haal ik éen zakje en dat is dan voldoende t/m 5 december. Ik mag best een hoop, alleen niet onbeperkt en tot ik er kotsmisselijk van ben, zoals vroegah.

Ja normaal doe ik dat ook NA de intocht maar ze riepen me. Heb er ook maar van genoten!

Ik kook nooit dus met kerst ben ik afhankelijk van wat anderen in mijn huis maken haha.
Nog geen idee wat ik ga doen met kerst. Ben niet zo bang voor het diner. Wél voor de kransjes :9
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:39:00 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_132916721
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, nee, nee. Maar die is dan toch ook niet blijvend, toch? Ik bedoel, met 2 weken normaal doen is die er dan ook af, toch?
zeven kilo in twee weken? Nou, nee :D
disclaimer
pi_132916735
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Trots op jou. Wij zijn tegelijk begonnen maar ik heb me halverwege weer volgevreten. ;(
Oh echt? Ik ben eind Mei begonnen, jij ook dus?

Het is ook hartstikke moeilijk, zeker als het tegenzit :*
Screw them.
We're going home.
pi_132916737
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zeven kilo in twee weken? Nou, nee :D
HOE KAN DAT STOM LIJF VAN SQ!

Er kan toch niet zomaar 7 kg vet en andere dingen aan je lijf komen, in 4 weken tijd? DAT MOET NIET KUNNEN MOGEN!!EINZ
pi_132916740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh echt? Ik ben eind Mei begonnen, jij ook dus?

Het is ook hartstikke moeilijk, zeker als het tegenzit :*
Ja. Maar het kont wel weer. ;)
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 09:40:41 #46
5428 crew  miss_sly
pi_132916748
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef CarOnline het volgende:

Lekker bezig *O* Wat zou het tof zijn als je de -20 nog haalt voor einde jaar, maar anders is dat gewoon begin volgend jaar!

Ik zou ook wel graag nog een kilo of 1,5 er af willen voor het feestgedruis losbarst, maar het is niet het belangrijkste. Dit gewicht moet ik op 1 januari ook hebben, dan heb ik het goed gedaan!
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:41:27 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_132916759
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

HOE KAN DAT STOM LIJF VAN SQ!

Er kan toch niet zomaar 7 kg vet en andere dingen aan je lijf komen, in 4 weken tijd? DAT MOET NIET KUNNEN MOGEN!!EINZ
twee maanden he ;)
disclaimer
pi_132916767
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

twee maanden he ;)
Oh. Dat zou ik ook wel kunnen.
pi_132916775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat goed zeg! *O* Gefeliciteerd!
En dat soort schriftjes zijn helemaal niet sneu! Ik heb er ook eentje! :Y
Haha oh gelukkig. Ik word altijd al als neuroot bestempeld omdat ik overal boekjes, lijstjes en schriftjes voor heb. En daar hoort ook voor elk ding een nieuwe pen :')

Maar goed. Het werkt echt wel. En dank je!
Je bent wel een voorbeeld voor me hoor! Tink ook!

Jullie laten wel zien: het KAN gewoon! :D

En dat klopt!
Screw them.
We're going home.
pi_132916806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lekker bezig *O* Wat zou het tof zijn als je de -20 nog haalt voor einde jaar, maar anders is dat gewoon begin volgend jaar!

Ik zou ook wel graag nog een kilo of 1,5 er af willen voor het feestgedruis losbarst, maar het is niet het belangrijkste. Dit gewicht moet ik op 1 januari ook hebben, dan heb ik het goed gedaan!
Ja precies, het zou leuk zijn maar het gaat nu sowieso langzamer.
Ik zie het wel, ik wil in elk geval níet aankomen. En dat heb je toch zelf in de hand. Ik zit nu al zolang in the Zone, ik ben bang dat als ik me laat gaan, ik niet terug kom :D

And then... all is lost :o
Screw them.
We're going home.
pi_132917267
Ik zie net dat mijn BMI van 32,7 naar 27,1 is gegaan.
Van het donkerrode naar oranje. Bijna groen! Nog 7 kilo.
Screw them.
We're going home.
pi_132917350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Wow!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132917429
quote:
Netjes!
pi_132918701
quote:
goed zeg!!

Ik ben net bij de huisarts geweest, een half jaar geleden waren mijn suiker en cholesterol te hoog, dat was de aanleiding om te gaan lijnen! Nu een ruim half jaar verder zijn mijn waardes allemaal aanzienlijk gedaald!! Mijn suiker is weer prima, en mijn cholesterol is ook aan het dalen, alleen mijn goede cholesterol stijgt maar dat mag en is ook goed!! Ben blij dat het harde werken zichtbaar is geworden ook in mijn bloed.

Had het ook raar gevonden als het niet veranderd was trouwens, zit nu toch op -23,5 en mijn BMI is van 41,5 gedaald naar 33,9. De dokter vond het ook erg knap, dus ik loop de rest van de dag even naast mijn schoenen van trots :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:17:10 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_132918732
Caro en Purk, jullie zijn goed bezig!!
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:23:27 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132918880
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Caro en Purk, jullie zijn goed bezig!!
^^
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 11:23:52 #57
5428 crew  miss_sly
pi_132918892
Respect voor jullie allebei, Caro en Purk! Topprestaties!
pi_132918940
Supergoed bezig allemaal!

Ik ben nog steeds niet "in the zone". Op werkdagen gaat het goed, snoep nu niet meer elke dag na school chips ofzo, overdag eet ik goed, avondeten schep ik ook minder van op. Maar op vrije dagen vreet ik wat er evt. vanafgaat allemaal weer eraan. -O- en bewegen doe ik ook niet genoeg. ik vind wandelen niet zo leuk en al helemaal niet als het regent...

plan 1: een schriftje kopen om op papier dingen bij te houden ipv op de computer (ben een beetje dieetdagboekmoe qua computer, kost me teveel tijd, en eigenlijk weet ik uit mn hoofd ook wel hoeveel ckal er ergens in zit van de meeste dingen, daarvoor heb ik genoeg gelijnd en geteld...)

plan 2: opgeven voor het fietsplan van mn werk, zodat ik weer een fiets heb straks, fietsen vind ik veel leuker dan lopen en er zitten mooie gebieden in de buurt, kan zo naar de duinen fietsen bijvoorbeeld, en als ik het aandurf ook naar mn werk (maar moet echtweer even trainen daarvoor, t is echt te lang geleden dat ik gefietst heb :@ ). Ik dacht: als ik nou een stevige moederfiets koop, met lage en ruime instap, dan kan ik er nog mee doen als ik mama word in de komende paar jaar, en kan ik er nu met mn vette pens makkelijk op en af stappen *O*

Ga meteen de papieren regelen!
Kwak
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:27:19 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_132918999
Download gewoon FatSecret op je smartphone joh, dan hoef je niet "achter de computer" en heb je je kcals binnen dertig seconden ingevoerd! :Y

Wat moederfiets betreft: mind you, die dingen fietsen loeizwaar! Ik zou er niet aan beginnen als ik een conditie van niks had en sportief wilde gaan fietsen :@
disclaimer
pi_132919087
Het is nou eenmaal niet leuk en makkelijk. Als het dat wel was hadden we allemaal wel size zero.
pi_132919356
Lichte fietsen. _O_

Fietsen met driehonderdmiljoenmiljard versnellingen. O+ Jammer dat ik er ongetraind een uur mee ging fietsen, de pijn erna. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132919408
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Download gewoon FatSecret op je smartphone joh, dan hoef je niet "achter de computer" en heb je je kcals binnen dertig seconden ingevoerd! :Y

Wat moederfiets betreft: mind you, die dingen fietsen loeizwaar! Ik zou er niet aan beginnen als ik een conditie van niks had en sportief wilde gaan fietsen :@
ik heb fatsecret gehad en ik word echt gallisch van het opzoeken in die apps en hoeveelheden invoeren enzo.... daarom werkte weightwatchers mobile ook echt helemaal niet voor me.

W.b. die fiets heb je wel gelijk, dat bedacht ik me ook net. maar ik heb aan de andere kant op zich wel behoorlijke beenspieren...fietsconditie heb ik heel lang wel gehad (fietste als puber 100-120 km per week) en ik wil wel investeren in iets waar ik een paar jaar mee kan doen en vooral waar ik ook op "pas". Een sportiever model fiets kan ik niet op zitten/fietsen, t moet een beetje breed zadel hebben en liefst een beetje hoog stuur, en stevig genoeg voor mijn gewicht.... edit: oh, en had ik al gezegd dat t frame een kaboutermaat moet hebben?

Maar goed, ik probeer gewoon verschillende dingen uit. Mijn vorige fiets was deze, maar die is gejat anderhalf jaar geleden:

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is nou eenmaal niet leuk en makkelijk. Als het dat wel was hadden we allemaal wel size zero.
Heb ik ergens gezegd dat het leuk en makkelijk moet zijn? Zoiets als die vodafone 4G reclame lijkt me inderdaad wel wat, maar ik snap ook wel dat t zo niet werkt. Wat ik wel weet is dat ik de vorige keer toen ik erg veel afviel iets gevonden had wat ik leuk vond om te doen (destijds hardlopen maar dat gaat nu niet met mn gewrichten). Ik hoopte dat ik wandelen ook zo stimulerend zou vinden als ik er aan gewend was maar ik vind t kak-saai en demotiverend. Dus probeer ik te bedenken wat ik nog meer leuk vind om te doen qua beweging.

En makkelijk verwacht ik ook niet, maar die apps werken niet voor me. heb de afgelopen 10 jaar op wel 30 manieren mijn voeding bijgehouden, en de manier die ik gebruikte toen ik 30 kilo afviel was met pen en papier. Gaan we dus weer proberen, kijken of t nog steeds t beste bij me past.

Ik post mee, maar mijn doel was de afgelopen maanden niet persé om af te vallen, ik ben vooral bezig geweest met gewoontes veranderen, en daarbij ben ik nog niet afgevallen. dit zijnt wee stappen die ik nu zet om dat wel te gaan doen.
Kwak
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:42:57 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_132919493
Pen en papier werkt idd ook prima :Y Ik dacht dat je iets zocht wat niet in Excel hoefde, vandaar :)

En ik moet verder mijn muil houden want ik ga volgende maand ook een :') mamafiets :') kopen van mijn fietsenplan en voorlopig ben ik ook nog lang geen moeder _O-
disclaimer
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 11:49:16 #64
5428 crew  miss_sly
pi_132919655
Een moederfiets is niet per se beter, hoor. Ik heb er toen ook naar gekeken, maar ik heb uiteindelijk een Cortina Crush gekocht met 7 versnellingen. Heerlijke fiets <3 Hij is wel robuust en stevig, maar fiets helemaal niet zwaar. Hij heeft ook een vrij diepe en brede instap. Enige dat ik er extra op heb laten zetten, was een dubbele standaard.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:06:00 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132920159
Mijn moeder heeft een moederfiets en die fietst echt zo heerlijk licht! Geloof dat het een Union is... zal eens googlen.

Edit: Zoiets dus, maar dan een ouder model: http://www.bemibikes.nl/m(...)r-2012-art-14156.htm
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:10:04 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132920274
Ik sjouw me een breuk aan mijn mamafiets. Hij fietst op zich fijn en de extra ruimte bij het stuur was vooral heel handig toen ik Sasha voorop had en zwanger was van Oscar, maar nu ik er 1 achterop en 1 er achteraan heb hangen wens ik mezelf wel eens een lichtere fiets toe. :Y
Ik bedoel trouwens letterlijk sjouwen, niet fietsen. Onze tuin ligt nogal hoog en die fiets is echt zwaar! :o Ook zonder kinderen erop. :Y

MamaPurk, wat goed zeg!
En Caro, je BMI! :o _O_

[ Bericht 21% gewijzigd door BE op 05-11-2013 12:16:38 ]
pi_132920372
Ik snap het fenomeen mamafiets niet geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132920408
Ik heb een mama fiets, batavus mambo maar vind hem helemaal niet zo zwaar fietsen hoor, ja als de kinderen er allebei bij op zitten is het zwaar ja maar ja dat weegt ook wat.. Maar hijheeft gewoon 7 versnellingen ik was ook gewaarwchuwd dat het zwaarder zou zijn enzo, maar ik merk er zelf niets van.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:15:57 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132920415
Het is opzich geen overbodige luxe om wat meer ruimte te hebben tussen zadel en stuur voor als je er een zitje hebt hangen. Verder is het pure marketing. ;)
Oh, en de dubbele standaard is heel handig, maar niets houdt je tegen om dat bij een gewone fiets ook te doen.
pi_132920528
Kwak heb je enig idee wat je qua beweging misschien wel leuk kan vinden?
Wil je iets thuis doen?
Iets op de Wii, Zumba dvds, hoepelen, lesley's (?) miles.
Allemaal dingen die thuis kunnen en niet al te zwaar zijn.
pi_132920582
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Het is opzich geen overbodige luxe om wat meer ruimte te hebben tussen zadel en stuur voor als je er een zitje hebt hangen. Verder is het pure marketing. ;)
Oh, en de dubbele standaard is heel handig, maar niets houdt je tegen om dat bij een gewone fiets ook te doen.
Ja, dat van de ruimte kan ik me een voorstelling van maken, maar 'mamafiets'. Brrrr. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:22:53 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_132920610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Wil je iets thuis doen?
dat thuis sporten werkt ook maar voor een minimale fractie van de mensheid...
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:23:07 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_132920617
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, dat van de ruimte kan ik me een voorstelling van maken, maar 'mamafiets'. Brrrr. :')
Ja, zo heet dat nou eenmaal.
disclaimer
pi_132920624
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat thuis sporten werkt ook maar voor een minimale fractie van de mensheid...
Klopt maar dacht mij te herinneren dat Kwak (nog) niet naar de sportschool wilde.

En iets van beweging is toch wel fijn.
pi_132920782
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, zo heet dat nou eenmaal.
Ook pas recent.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132920865
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ook pas recent.
Dit.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:33:05 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_132920889
oh, hoe heette dat vroeger dan?
disclaimer
pi_132920907
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
oh, hoe heette dat vroeger dan?
Fiets.
pi_132920925
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Fiets.
Dit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132920949
(8>
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:35:22 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_132920954
:')
Het is gewoon een fiets speciaal ontworpen voor kinderzitjes. Ik vind de naam ook niet alles, maar het is wel verrekte handig dat het bestaat.
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:35:29 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132920961
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ook pas recent.
Dat is niet helemaal waar volgens mij. Het is pas sinds een aantal jaar dat fietsen speciaal gemaakt worden om meer ruimte te maken voor zitjes, met schuim om het stuur voor omkieperende hoofdjes etc. etc. Dat zijn de speciale mamafietsen.

Vroeger fietsten moeders gewoon op een standaardfiets.
pi_132920988
Mijn moeder had gewoon een Gazelle hoor. Met een zitje voor. En later ook achter. En fietstassen voor je voeten.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:37:53 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_132921036
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Mijn moeder had gewoon een Gazelle hoor. Met een zitje voor. En later ook achter. En fietstassen voor je voeten.
Dat kan ook, maar het is gewoon allemaal net even wat praktischer en veiliger tegenwoordig. Zie niet in wat daar op tegen is, eigenlijk.
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:38:11 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132921045
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Ja, een standaardGazelle. En daar pasten zitjes prima op. Alleen heette dat geen mamafiets.

Nu heeft Gazelle, net als vele andere merken, een fiets speciaal ontworpen om wat meer ruimte te hebben op de fiets voor zitjes en andere snufjes, zoals de dubbele standaard, het bredere stuur, een wat zwaarder frame voor meer stabiliteit.
Pure marketing, maar er zijn plenty mensen die erin trappen. Ik ook. *)
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:39:35 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132921087
God wat haat ik dit punt van de dag. Mijn lunch nog niet eens uit mijn kiezen gepeuterd of ik heb al echt bijna onweerstaanbare snaaitrek. :{ -O-
Gelukkig is er niks hier op mijn werk en heb ik ook geen geld bij me. Ik ga dus maar voor een groot glas thee... :')
pi_132921097
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar het is gewoon allemaal net even wat praktischer en veiliger tegenwoordig. Zie niet in wat daar op tegen is, eigenlijk.
Nou, ik ging net googleen naar het kinderzitje van vroeger (zo een stalen buis. Punt) en toen kwam ik kinderzitjes tegen voor achterop waar kinderen aan hun voeten vastzitten, waarbij je dat in kan stellen aan hoe lang de beentjes zijn. Met 20 riemen om ze in te snoeren.

Veiligheid, prima, overdrijven kan ook.
pi_132921105
Ik vind vooral de naam walgelijk, dat het praktisch is had ik eerder al erkend. :P

En die naam is, samen met de fietsvariant, dus vrij recent. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:40:03 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_132921116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, een standaardgazelle. En daar pasten zitjes prima op. Alleen heette dat geen mamafiets.

Nu heeft Gazelle, net als vele andere merken, een fiets speciaal ontworpen om wat meer ruimte te hebben op de fiets voor zitjes en andere snufjes.
Pure marketing, maar er zijn plenty mensen die erin trappen.
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens dan :P (en ik ben echt helemaal geen voorstander van al die mama zooi verder). Er zitten in mijn ogen wel degelijk voordelen aan zo'n fiets als je er kinderen op moet vervoeren. Zoals het rechtop wegzetten, het op slot kunnen zetten van het stuur en het makkelijk bevestigen van zitjes, tassen en buggy's :Y
disclaimer
pi_132921128
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, een standaardGazelle. En daar pasten zitjes prima op. Alleen heette dat geen mamafiets.

Nu heeft Gazelle, net als vele andere merken, een fiets speciaal ontworpen om wat meer ruimte te hebben op de fiets voor zitjes en andere snufjes, zoals de dubbele standaard, het bredere stuur, een wat zwaarder frame voor meer stabiliteit.
Pure marketing, maar er zijn plenty mensen die erin trappen. Ik ook. *)
Best handig, dat geloof ik wel (soms wil ik ook een dubbele standaard als ik boodschappen aan mijn stuur hang) maar geen noodzaak, toch?
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:41:17 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_132921155
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Best handig, dat geloof ik wel (soms wil ik ook een dubbele standaard als ik boodschappen aan mijn stuur hang) maar geen noodzaak, toch?
Nee, een gezond gewicht is ook geen noodzaak, maar toch best fijn om te hebben :+
disclaimer
pi_132921164
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens dan :P (en ik ben echt helemaal geen voorstander van al die mama zooi verder). Er zitten in mijn ogen wel degelijk voordelen aan zo'n fiets als je er kinderen op moet vervoeren. Zoals het rechtop wegzetten, het op slot kunnen zetten van het stuur en het makkelijk bevestigen van zitjes, tassen en buggy's :Y
Het praktische snap ik, net als IJsdraakje, heel goed hoor. De naam moet ik van kotsen.

Oh, en ik denk als ik van die kinderstoeltjes zie (triptrap?) nu altijd aan jou. :')
pi_132921178
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, een gezond gewicht is ook geen noodzaak, maar toch best fijn om te hebben :+
Kan ik dat ook kopen en dat het dan werkt?
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:42:12 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_132921193
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het praktische snap ik, net als IJsdraakje, heel goed hoor. De naam moet ik van kotsen.

Oh, en ik denk als ik van die kinderstoeltjes zie (triptrap?) nu altijd aan jou. :')
Doe dan eens een beter voorstel, qua naam :7
disclaimer
pi_132921215
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Doe dan eens een beter voorstel, qua naam :7
Fiets.
pi_132921228
Moederfiets klinkt als moederkoek, dat is het probleem. Denk ik.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:43:12 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132921232
quote:

[..]

Oh ja, dat vastzetten van het stuur, helemaal vergeten dat dat kan :D, maar dat is idd wel heel handig.
En ja, er zitten veel dingen op die het eea makkelijker maken, of het per se veiliger is weet ik niet.
Je kan prima toe zonder, maar met is ook wel heel handig.

Mijn ervaring is echter dat het ding alleen de eerste paar jaar heel functioneel is en nu dus al niet meer eigenlijk en het voor mij prettiger zou zijn als ik een wat lichtere fiets had. Inruilen vind ik echter zonde want er moet altijd geld bij.
pi_132921309
Qua naam valt het voor mij in de verkleinwoordjescategorie.

En dan ga ik nu mijn hapje voor vanavond halen en daarna op m'n hardloopschoentjes een rondje hardlopen.

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:47:13 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132921340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua naam valt het voor mij in de verkleinwoordjescategorie.

En dan ga ik nu mijn hapje voor vanavond halen en daarna op m'n hardloopschoentjes een rondje hardlopen.

Vergeet vooral het stukje ontspanning dat je daarbij hebt ook niet!

:X
pi_132921387
Ik ben alvast het eten voor vanavond aan het maken omdat we weer kijkavond hebben. Zo kom ik iig niet in de verleiding om een pizza in de oven te gooien.

Voor de rest zit ik hier ook echt nog niet "in the zone".. En weet ook ff niet hoe ik wel in ga komen. Blegh.

Waarom is het soms zo moeilijk om goed voor jezelf te zorgen.
pi_132921402
Je gaat toch wel met je mannetje hardlopen he
pi_132921408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, dat vastzetten van het stuur, helemaal vergeten dat dat kan :D, maar dat is idd wel heel handig.
En ja, er zitten veel dingen op die het eea makkelijker maken, of het per se veiliger is weet ik niet.

Mijn ervaring is echter dat het ding alleen de eerste paar jaar heel functioneel is en nu dus al niet meer eigenlijk en het voor mij prettiger zou zijn als ik een wat lichtere fiets had. Inruilen vind ik echter zonde want er moet altijd geld bij.
Heb je geen fietsplan op je werk? Want dan hoeft het niet zo veel te kosten. :)
Een goede fiets is gewoon zo fijn! O+
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:49:35 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132921410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vergeet vooral het stukje ontspanning dat je daarbij hebt ook niet!

:X
Lekker op mijn kistjes door de plasjes stampen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:50:23 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132921432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Sarabi het volgende:
Je gaat toch wel met je mannetje hardlopen he
Nee, die wil niet door de regen. Het mietje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 12:50:50 #105
5428 crew  miss_sly
pi_132921444
quote:

[..]

Maar al die dingen kunnen ook op een standaardfiets ;)
pi_132921455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb nu de fiets van mijn schoonmoeder, op zich een goed ding hoor alleen hij is een slag te groot voor mij, waardoor ik er niet echt lekker op fiets.

Zou echt graag een goede fiets willen, maar ik kom niet in aanmerking voor het fietsplan op het werk, en dan is het echt een flinke uitgave.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 12:51:52 #107
5428 crew  miss_sly
pi_132921472
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou, met een kind op je fiets is een stabiele fiets met dubbele standaard wel degelijk fijn en noodzakelijk.
Als jouw fiets omflikkert met een tas aan het stuur, zijn je tomaten geplet, maar met een kind kan het hoofd van je kind geplet worden. Klein verschilletje.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:54:39 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_132921555
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

oh, ik rij een fiets echt wel op in vijf jaar gelukkig, als dagelijkse fietsforens :D
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:55:29 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_132921580
quote:

[..]

Dat kan alleen als je de fiets gebruikt om naar je werk te komen. Je kan dan namelijk niet ook nog dagelijks je kilometers claimen.
disclaimer
pi_132921594
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Wil je iets thuis doen?
Fietsen :+
Kwak
pi_132921610
Ik heb nog steeds een moederfiets. Op zich vind ik m heel erg prettig. Dubbel standaard, stuur dat niet zomaar om kan kiepen enzo.
Wat ik nu niet meer zo handig vind is dat brede stuur. Ik ben aan het kijken om het stuur te vervangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Vicky op 05-11-2013 13:01:45 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_132921706
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Fietsen :+
en in de tussentijd?
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:01:41 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132921751
quote:

[..]

quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat kan alleen als je de fiets gebruikt om naar je werk te komen. Je kan dan namelijk niet ook nog dagelijks je kilometers claimen.
Dat dus idd HPKW, ik fiets naar het station om daar de trein te pakken.
Ach, het is ook geen onoverkomelijk iets hoor.

Mijn snaaitrek ebt weg! *O*
pi_132921755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

goed zeg!!

Ik ben net bij de huisarts geweest, een half jaar geleden waren mijn suiker en cholesterol te hoog, dat was de aanleiding om te gaan lijnen! Nu een ruim half jaar verder zijn mijn waardes allemaal aanzienlijk gedaald!! Mijn suiker is weer prima, en mijn cholesterol is ook aan het dalen, alleen mijn goede cholesterol stijgt maar dat mag en is ook goed!! Ben blij dat het harde werken zichtbaar is geworden ook in mijn bloed.

Had het ook raar gevonden als het niet veranderd was trouwens, zit nu toch op -23,5 en mijn BMI is van 41,5 gedaald naar 33,9. De dokter vond het ook erg knap, dus ik loop de rest van de dag even naast mijn schoenen van trots :D
Sodeju, dat zijn nog eens mooi resultaten!

pi_132921759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, met een kind op je fiets is een stabiele fiets met dubbele standaard wel degelijk fijn en noodzakelijk.
Als jouw fiets omflikkert met een tas aan het stuur, zijn je tomaten geplet, maar met een kind kan het hoofd van je kind geplet worden. Klein verschilletje.
Volgens mij heeft mijn opa vroeger een dubbele standaard op mijn moeders gazelle gemaakt.

Ik snap het voordeel/gemak/noodzaak ook wel, maar het klinkt zo naar. ;(
pi_132921764
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Het is gewoon een fiets speciaal ontworpen voor kinderzitjes. Ik vind de naam ook niet alles, maar het is wel verrekte handig dat het bestaat.
quote:

[..]

Dit, en ik begon er alleen over omdat ik een fiets met een ruime instap zocht die flink wat gewicht kan hebben, Met het idee dat ik de komende paar jaar ook kinderen wil krijgen leek het me een mooie move... maar zoals ik al zei, ik ga wel passen heur lieverds!

quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Staat bij ons in t fietsplan expliciet dat je die nog wél krijgt en dat het losstaat van t fietsplan. Dubbel bingo!
Kwak
pi_132921785
Dit topic - of beter gezegd Tink - is echt slecht voor mijn portemonnee. Nu heb ik ook al nieuwe kleren bij de Hema besteld.
pi_132921792
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

en in de tussentijd?
jezus sarabi, ga iemand anders ondervragen :') in de tussentijd doe ik wat ik nu doe.
Kwak
pi_132921801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

goed zeg!!

super!!

En Caro ook!!

^O^ goed bezig ladies!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_132921834
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Het hangt natuurlijk van de voorwaarden af, maar als je naar het station fietst, dan zou je er ook gebruik van moeten kunnen maken.
Was bij mijn vorige werkgever wel zo iig. :)
Doe wat je niet durft.
pi_132921840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jezus sarabi, ga iemand anders ondervragen :') in de tussentijd doe ik wat ik nu doe.
Doe eens rustig
je geeft aan dat wandelen niet je ding is en op zoek bent naar andere dingen
pi_132921912
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Doe eens rustig
je geeft aan dat wandelen niet je ding is en op zoek bent naar andere dingen
nee, ik geef aan dat ik van plan ben een fiets te kopen met het fietsenplan, zodat ik kan gaan fietsen ipv wandelen, omdat ik wandelen niet leuk vind.

ik hoef geen tips verder, ik zit niet met een deadline en ik heb geen haast. thanks.
Kwak
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 13:08:47 #123
5428 crew  miss_sly
pi_132921988
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dit topic - of beter gezegd Tink - is echt slecht voor mijn portemonnee. Nu heb ik ook al nieuwe kleren bij de Hema besteld.
Heb je dat jurkje dat ze plaatste besteld? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ik heb nog nooit kleding bij Hema gekocht voor mezelf.
pi_132921993
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, ik geef aan dat ik van plan ben een fiets te kopen met het fietsenplan, zodat ik kan gaan fietsen ipv wandelen, omdat ik wandelen niet leuk vind.

ik hoef geen tips verder, ik zit niet met een deadline en ik heb geen haast. thanks.
je bent van plan...
maar dat zeg je al maanden

Je post wel in de dieetclub dus niet raar dat mensen meedenken en je willen stimuleren toch?

toen ik in de zomer maanden aan het vreten was kreeg ik ook op mijn kop voor mijn struisvogelgedrag
en daar ben ik nog steeds dankbaar voor
pi_132922080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je dat jurkje dat ze plaatste besteld? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ik heb nog nooit kleding bij Hema gekocht voor mezelf.
Nee, dat was er niet meer. Maar toen kwam ik andere leuke dingen tegen. :')

Dit zijn leuke kilo's voor mij om af te vallen, want ze maken veel verschil in hoe kleding staat. En ik koop nu kleding die ik later niet meer hoef te vervangen omdat die weer te groot zit, dus ik kan er ook wat meer aan uitgeven.
pi_132922098
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

je bent van plan...
maar dat zeg je al maanden

Je post wel in de dieetclub dus niet raar dat mensen meedenken en je willen stimuleren toch?

toen ik in de zomer maanden aan het vreten was kreeg ik ook op mijn kop voor mijn struisvogelgedrag
en daar ben ik nog steeds dankbaar voor
Ik heb de neiging om elke keer als jij weer vraagt "en kwak, hoe gaat het met afvallen" hier niet meer te posten. je aanpak werkt niet voor me, en ik heb geen zin om me voor jou te moeten verantwoorden. Ik ben hier niet binnengekomen met de mededeling dat ik het allemaal grandioos ging aanpakken volgens mij, sterker nog, ik heb eerlijk gezegd dat afvallen nog niet echt prioriteit heeft voor me. En dat heeft het nog steeds niet, hoe onnegrijpelijk dat ook zal zijn voor veel mensen.
Kwak
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:13:47 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132922125
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het hangt natuurlijk van de voorwaarden af, maar als je naar het station fietst, dan zou je er ook gebruik van moeten kunnen maken.
Was bij mijn vorige werkgever wel zo iig. :)
Ja, maar ik krijg mijn treinkosten ook volledig vergoed en dan kan het vlgs mij weer niet. Je kan niet en en.
pi_132922143
Ik zal het niet meer aan je vragen als jij je daardoor beter voelt.
pi_132922169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar ik krijg mijn treinkosten ook volledig vergoed en dan kan het vlgs mij weer niet. Je kan niet en en.
hm, bij ons staat het er echt wel in dat je het nog wel vergoed rkijgt, want de fiets mag ook voor een deel van het traject gebruikt worden, bv naar het station. Ik zou het even goed nakijken!
Kwak
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:16:13 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132922202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, bij ons staat het er echt wel in dat je het nog wel vergoed rkijgt, want de fiets mag ook voor een deel van het traject gebruikt worden, bv naar het station. Ik zou het even goed nakijken!
Ik zal het onthouden. Het is nog nooit uitgezocht hier dus geen idee of het uberhaupt kan en de persoon die dat uit zou kunnen zoeken, de office manager, is met langdurig ziekte verlof. ;)
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:19:19 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132922303
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is vooralsnog fijne kwaliteit en ik verwacht voor ¤ 15,- ook niet dat ik er drie jaar mee vooruit kan. Tot de lente vind ik een prima doel.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:24:25 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_132922473
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

dan mag het juist wèl :D
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:25:05 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_132922497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[..]

Dit, en ik begon er alleen over omdat ik een fiets met een ruime instap zocht die flink wat gewicht kan hebben, Met het idee dat ik de komende paar jaar ook kinderen wil krijgen leek het me een mooie move... maar zoals ik al zei, ik ga wel passen heur lieverds!

[..]

Staat bij ons in t fietsplan expliciet dat je die nog wél krijgt en dat het losstaat van t fietsplan. Dubbel bingo!
Oh, dat is wel nice!
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:29:07 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132922653
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan mag het juist wèl :D
Echt? Maar dan toch maar voor een deel lijkt me?
Hoe kom ik hier achter? Is zoiets werkgever afhankelijk, of CAO afhankelijk?
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:30:06 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_132922702
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Naja, je krijgt een belastingvoordeel he. Dus feitelijk kost dat je baas volgens mij niks.
Maar pin me er niet op vast :+
disclaimer
pi_132922728
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Werkgever afhankelijk, maar volgens mij komt t ook bij de overheid vandaan hoor. Wij mogen zelfs de fiscale ruimte voor extra reiskostenvergoeding per kilometer er nog naast gebruiken. staat t niet op de site van je werkgever? in t intranet ofzo?
Kwak
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:36:58 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132922985
Nee Kwak, we zijn een kleine internationale organisatie met tot voor kort 10 werknemers waarvan 4 Nederlanders, de rest weet sws van dit soor regelingen helemaal niks af. ;)
Inmiddels zijn we wel wat gegroeid, maar HR is een ondergeschoven kindje.

Maar goed, ik heb even gekeken en het kost de werkgever idd niks, dus in die zin moet het niet moeilijk zijn om het voor elkaar te krijgen. Ware het niet dat we een tijdje terug een enorme rel gehad hebben intern over het 'voorschieten' van kosten door onze organisatie. :') Er was een ticket van een partner geboekt en dat werd via salarisinhoudingen terug betaald, zo doen we dat al jaren. Dat was absoluut not done volgens onze CEO want het was een voorschot op het salaris bladiebla moeilijkmoeilijk, dus ik kan me zo voorstellen dat ze hier ook moeilijk over zou gaan doen. :D

Ik ga er nog even op broeden. Het is namelijk ook zo dat ik op dit moment geen cent aan spaargeld heb :@ en ik dus ook niet veel ruimte heb om een eventuele betaling van mijn bruto salaris op te vangen. ;)
pi_132923383
Ik zou ook een nieuwe fiets moeten. Mijn versnellingen zijn stuk en ik fiets me daarom kapot. Als ik eenmaal op gang ben gaat het wel, maar met Amsterdams binnenstad verkeer (en om naar m'n werk te komen moet ik van A'dam Zuid - CS via het centrum) moet je zo vaak stoppen dat ik soms echt kapot ben. Is natuurlijk een kwestie van conditie, maar een goedgetrainde vriend die mijn fiets laatst leende zei ook 'jezus, wat fietst jouw fiets banaal zwaar'. Dus het ligt niet alleen aan mij.

Ik fietste laatst op de mama fiets van mijn oppas-adres, met 2 zitjes en 7 versnellingen, en wat een verademing was dat. Het is niet een fiets waar je superhard op moet willen gaan, maar het fietst heerlijk stabiel en consequent, en je bent snel opgewarmd na een stop.

Verder las ik goede resultaten van dames hier! *O*
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 13:53:14 #139
5428 crew  miss_sly
pi_132923547
Even naar de fietsenmaker voor een onderhoudsbeurtje kan ook al wonderen doen, Zeester!
Ik fiets ook uit Oud-Zuid naar het pontje en ik hoef niet heel vaak te stoppen, eigenlijk.
pi_132923680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:53 schreef miss_sly het volgende:
Even naar de fietsenmaker voor een onderhoudsbeurtje kan ook al wonderen doen, Zeester!
Ik fiets ook uit Oud-Zuid naar het pontje en ik hoef niet heel vaak te stoppen, eigenlijk.
Hoe fiets jij? Ik heb namelijk volgens mij de optimale route (moet in de buurt van de bieb zijn, dus oostzijde van CS) en neem de vijzelstraat/nieuwmarkt. Vijzelstraat heeft miljard stoplichten en met beetje pech zijn ze allemaal rood en dan stop ik zo'n x of 10 denk ik tussen thuis en de munt. Maar kan me geen betere route bedenken, of ik moet echt een stuk om.

En onderhoudsbeurtje ja, doet wonderen, heb ook een nieuwe binnenband sinds zaterdag. Maar versnelling is echt compleet naar z'n grootje en die kosten om dat te vernieuwen zijn het niet waard. Dan is een nieuwe fiets een betere optie, maarja, ook heel duur.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 13:58:02 #141
5428 crew  miss_sly
pi_132923740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:56 schreef Zeester het volgende:

[..]

Hoe fiets jij? Ik heb namelijk volgens mij de optimale route (moet in de buurt van de bieb zijn, dus oostzijde van CS) en neem de vijzelstraat/nieuwmarkt. Vijzelstraat heeft miljard stoplichten en met beetje pech zijn ze allemaal rood en dan stop ik zo'n x of 10 denk ik tussen thuis en de munt. Maar kan me geen betere route bedenken, of ik moet echt een stuk om.
Ik fiets via Beethovenstraat naar Rijksmuseum, eronderdoor. Dan fiets ik naar de Herengracht, steek bij Koningsplein over naar Singel en volg deze helemaal naar Haarlemmerstraat. Maar ja, ik fiets dus wel via de westzijde! Maar kun je niet beter over de gracht fietsen ipv over de Vijzelstraat?
pi_132923813
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik fiets via Beethovenstraat naar Rijksmuseum, eronderdoor. Dan fiets ik naar de Herengracht, steek bij Koningsplein over naar Singel en volg deze helemaal naar Haarlemmerstraat. Maar ja, ik fiets dus wel via de westzijde! Maar kun je niet beter over de gracht fietsen ipv over de Vijzelstraat?
Dat was vroeger ook mijn route toen ik nog aan die kant van Zuid woonde. Over de gracht is niet handig omdat ik dan voor CS van west-oost moet, en dat vind ik echt het naarste stukje Amsterdams verkeer mogelijk, daarom is dit zo fijn, want het stuk Oudezijds achterburgwal-nieuwmarkt-gelderse kade is echt heel prettig fietsen. Maar vijzelstraat wat minder. Zo had ik van de week een groene golf op de vijzelstraat, maar moest ik alsnog 193873292392 x stoppen omdat toeristen geen idee hebben van wat een fietspad inhoudt en waarom je daar niet op moet gaan stilstaan/lopen/moet uitkijken met oversteken /verkeers-rage!
pi_132924347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nee Kwak, we zijn een kleine internationale organisatie met tot voor kort 10 werknemers waarvan 4 Nederlanders, de rest weet sws van dit soor regelingen helemaal niks af. ;)
Inmiddels zijn we wel wat gegroeid, maar HR is een ondergeschoven kindje.

Maar goed, ik heb even gekeken en het kost de werkgever idd niks, dus in die zin moet het niet moeilijk zijn om het voor elkaar te krijgen. Ware het niet dat we een tijdje terug een enorme rel gehad hebben intern over het 'voorschieten' van kosten door onze organisatie. :') Er was een ticket van een partner geboekt en dat werd via salarisinhoudingen terug betaald, zo doen we dat al jaren. Dat was absoluut not done volgens onze CEO want het was een voorschot op het salaris bladiebla moeilijkmoeilijk, dus ik kan me zo voorstellen dat ze hier ook moeilijk over zou gaan doen. :D

Ik ga er nog even op broeden. Het is namelijk ook zo dat ik op dit moment geen cent aan spaargeld heb :@ en ik dus ook niet veel ruimte heb om een eventuele betaling van mijn bruto salaris op te vangen. ;)
Ah, ik snap het. Bij ons moet je het zelf voorschieten en krijg je vervolgens de waarde van je fiets netto uitgekeerd ipv bruto. Je krijgt dus achteraf een deel terug omdat je eindejaarsuitkering/vakantieuitkering hoger uitvalt. via bruto salaris is ook mogelijk maar dan heb je minder voordeel (want niet alles daarvan valt in je hoogste tarief zoals bij eindejaarsuitkering).

Kortom: ik moet ook eerst "even" sparen :Y
Kwak
pi_132925439
Ah ja, hier nog één die een nieuwe fiets nodig heeft. M'n bloemetjesfiets is gejat een paar maanden geleden, en ik studeer nu zo dichtbij dat ik het niet kan maken met het OV te gaan eigenlijk. Het is een goed doel voor m'n eindejaarsuitkering.
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:55:14 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132925527
Nieuwe fiets zou ook wel welkom zijn hier, maar als ik dat uitspreek krijg ik er eergisteren een. En dat wordt me te gek. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:55:16 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132925529
Ik heb al drie ieniemieniestukjes extra pure chocolade in m'n mond gestopt ipv de appel die ik eigenlijk gepland had. Ga de reep nu weer weg leggen, maar wat was dit lekker :D Eet ik vanavond geen toetje meer!
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:18:01 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_132926306
Worteltjes met vlees :9

SPOILER
disclaimer
pi_132926845
Ik heb voor vanavond kippekluifjes gehaald, dat word smullen! Ik verheug me er nu al op!
pi_132927024
Auw SQ! bloed?

wij eten... eh... weet ik nog niet. Het wordt ofwel zelfbelegde pizzabodem, of pasta met worst en tomaat en heul veul knoflook, of aardappel uit de oven met witlof en gehaktballetjes, offfff ohja, ajam pedis met rijst... even kijken waar vriendje zin in heeft als hij thuiskomt.

ik wil deze piepers proberen:
http://pagesfoodblog.blog(...)o-cook-potatoes.html
Kwak
pi_132927027
En weer onveranderd 120,6 kg. Ik zit trouwens ook te wachten op de uitslag van een onderzoek. Geen specifieke klachten, maar ik wilde wel eens weten hoe het zit met suiker en cholesterol etc.

Ik hoop nog steeds dat ik op vrijdag onder de 119 wegvlieg uit Amsterdam, maar het wordt nu wel erg spannend.
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:40:45 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_132927105
Onder de 119? Van de week moest het nog onder de 120 toch?
disclaimer
pi_132927154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef HiZ het volgende:
En weer onveranderd 120,6 kg. Ik zit trouwens ook te wachten op de uitslag van een onderzoek. Geen specifieke klachten, maar ik wilde wel eens weten hoe het zit met suiker en cholesterol etc.

Ik hoop nog steeds dat ik op vrijdag onder de 119 wegvlieg uit Amsterdam, maar het wordt nu wel erg spannend.
En wat doe je er aan om onder de 120/119 te komen?
pi_132927183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb voor vanavond kippekluifjes gehaald, dat word smullen! Ik verheug me er nu al op!
Oe kipkluifjes :9 dat is echt jaren geleden......

Hier krieltjes, champignons en een jalapenoburger.
Oja en appelmoes.
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:44:35 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_132927277
Appelmoes ;(
disclaimer
pi_132927426
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Appelmoes ;(
Uit een potje :9
pi_132927458
Ik heb net een nieuwe fiets via fietsplan. Bleek dat mn werkgever ook nog eens een bijdrage van 100 euro netto doet O+ dus was mijn dure fiets uiteindelijk nog geen 350 euro.

Appelmoes :X :r Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')