SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen!quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Tink89 het volgende:
Voor de niet in de Steps-passers:
http://www.bravissimo.com(...)ck/pd245blk/?level=2 Ik werd net helemaal verliefd op deze... En tot groot, met flinke boezemruimte als je wil.
monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.quote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen!
Nog meer shoptips?
Ga naakt voor de spiegel staan.quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeh me! Ik voel gewoon een ik-heb-toch-bewezen-dat-ik-het-kan-nu-is-het-klaar-en-moet-ik-gewoon-slank-zijn-en-anders-maar-niet-bui knagen!
Geen idee hoe ik die nu weer af moet wenden
Snode eend!!quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga naakt voor de spiegel staan.
Ja, daar heb ik wel eens 30 jurkjes van staan passen in Belfast volgens mij.quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.
snode eend is trots op DPquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snode eend!!
Snood, maar o zo sterk punt!
Morgenochtend maar even doen voor het wegenOf misschien er na. Dan heb ik eerst de extase van OMG WEER OMLAAG ALLES IN MIJN MOND!!! Gevolgd door oh shit, this still aint pretty... niks in mn mond
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Niet zo afgeven op dat dagelijks wegen schatjes!
Wut? Monsoon en onkuise kleding? *confused*quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
monsoon! wel even zoeken tussen de hoerenlooks, maar heb er prachtige dingen gezien.
Nou ja, niet onkuis, maar "Engels chique feestelijk". Net iets te veel glim, decolleté enzo.quote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Wut? Monsoon en onkuise kleding? *confused*
/lurker
quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga naakt voor de spiegel staan.
zeer netjes!quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik geef mezelf nog even de tijd om bij te komen van de vakantie en subtiel weer een dalende lijn in te zetten. Maar een karige kilo erbij na anderhalve week alles eten waar ik zin in had, dus ik ben bijzonder tevree.
Heel herkenbaar. Dat je dan gewoon even met je neus wiebelt en er 15 kilo af ik ofzo, kom op zeg... beetje redelijkheid kan toch wel?quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeh me! Ik voel gewoon een ik-heb-toch-bewezen-dat-ik-het-kan-nu-is-het-klaar-en-moet-ik-gewoon-slank-zijn-en-anders-maar-niet-bui knagen!
Ik had zondag ineens spontaan wat last van dumping (so to say) en toen ik om 17 uur op de weegschaal ging staan was ik maar 3 ons zwaarder dan die ochtend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooh de high als je met hetzelfde gewicht in bed stapt als waar je mee opstond
Ja, nee, nee. Maar die is dan toch ook niet blijvend, toch? Ik bedoel, met 2 weken normaal doen is die er dan ook af, toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na alles wat je over mijn lichaam hebt gehoord verbaast dit je?
Ik draag dit ook naar mijn werk hoor. Heb van dressire een hele fijne bolero die m'n armen bedekt en als ik die niet aan wil, kan een simpel gebreid vestje ook.quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera, thuis! Alle verleidingen weten te weerstaan en straks mijn verstandige avondmaaltje eten
Ik ben blij met deze dag
Prachtige jurkjes komen voorbij zeg! Ik ben dol op groen!
Alleen iemand (DE?) zei, ik kan dit nu wel aan, dus dan misschien naar het werk. Hoe draag je dat dan? Ik vind het vaak zo blotig zonder armen en jasjes hebben vaak zo'n irritante voering, waardoor dat weer compleet niet zit...
* DancingPhoebe is niet echt een meisje, dus snapt dat soort dingen niet
Dit had ik ook al geroepen, maar volgens mij was het antwoord dat het prettig was om er wat strakker in te zitten om te voorkomen dat je het wegen steeds gaat uitstellen en binnen de kortste keren tien kilo aankomt. Dat moet ook gewoon kunnen, toch? Ieder z'n ding. Als ik in the Zone zit, weeg ik wat vaker, als ik niet in the zone zit, dan twee keer per week ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je weet dat dagelijks wegen niet verstandig is? Weeg eens op dezelfde dag van de week, zelfde moment. Je zult niet op een dag een kilo afvallen, dat is niet realistisch.
Ik heb het h&m wollen jurkje net besteldmet wat kortingscodes was hij 22 euro
en nog een linnen broek voor mee naar nepal, mits hij past
Ja het is echt een heerlijke winkel! Ik bestel ook wel eens online, maar dat vind ik nu lastig, omdat ik niet precies weet welke maat ik heb.quote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Toffe jurkjes hebben ze daar. En ze hebben een winkel in Londen. En ik ben volgende week in Londen!
Nog meer shoptips?
Voor- en nafoto's op het internet kijken!quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Trots op jou. Wij zijn tegelijk begonnen maar ik heb me halverwege weer volgevreten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef CarOnline het volgende:
En oh ja, ik wil ook jurkjes, alleen die van steps zijn me allemaal te kort met m'n lange benen.
Eerst maar eens de 82 aantikken en dan een compleet nieuwe garderobe!
Wat goed zeg!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik weeg me ook dagelijks en voor mij werkt dat ook.
Er ligt een schriftje naast mn pc en daar schrijf ik elke dag m'n gewicht op. Echt sneu maar ondertussen wel al 18,5 kilo eraf én ik zit sinds 100 jaar onder de 90
Maar nu de feestdagen.. dat gaat echt een strijd worden. De eerste zak Cappuccino pepernoten zit er al in en normaal haal ik nóóit zo vroeg pepernoten in huis. Nou ja, geen schade maar nu maar ff om het schap heen!
Wat miss_sly zegt: zonder schade de feestmaanden door vind ik wel een goeie! Maar dan wel met liefst -20 eerst
Ja normaal doe ik dat ook NA de intocht maar ze riepen me. Heb er ook maar van genoten!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga met de feestdagen gewoon lekker aan de slag om een gezond kerstdiner op tafel te zetten. Pepernoten mogen best, maar die vind ik alleen bijzonder als de intocht al geweest is. Dan haal ik éen zakje en dat is dan voldoende t/m 5 december. Ik mag best een hoop, alleen niet onbeperkt en tot ik er kotsmisselijk van ben, zoals vroegah.
zeven kilo in twee weken? Nou, neequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, nee. Maar die is dan toch ook niet blijvend, toch? Ik bedoel, met 2 weken normaal doen is die er dan ook af, toch?
Oh echt? Ik ben eind Mei begonnen, jij ook dus?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Trots op jou. Wij zijn tegelijk begonnen maar ik heb me halverwege weer volgevreten.
HOE KAN DAT STOM LIJF VAN SQ!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeven kilo in twee weken? Nou, nee
Ja. Maar het kont wel weer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ben eind Mei begonnen, jij ook dus?
Het is ook hartstikke moeilijk, zeker als het tegenzit
Lekker bezigquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik weeg me ook dagelijks en voor mij werkt dat ook.
Er ligt een schriftje naast mn pc en daar schrijf ik elke dag m'n gewicht op. Echt sneu maar ondertussen wel al 18,5 kilo eraf én ik zit sinds 100 jaar onder de 90
Maar nu de feestdagen.. dat gaat echt een strijd worden. De eerste zak Cappuccino pepernoten zit er al in en normaal haal ik nóóit zo vroeg pepernoten in huis. Nou ja, geen schade maar nu maar ff om het schap heen!
Wat miss_sly zegt: zonder schade de feestmaanden door vind ik wel een goeie! Maar dan wel met liefst -20 eerst
twee maanden hequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
HOE KAN DAT STOM LIJF VAN SQ!
Er kan toch niet zomaar 7 kg vet en andere dingen aan je lijf komen, in 4 weken tijd? DAT MOET NIET KUNNEN MOGEN!!EINZ
Haha oh gelukkig. Ik word altijd al als neuroot bestempeld omdat ik overal boekjes, lijstjes en schriftjes voor heb. En daar hoort ook voor elk ding een nieuwe penquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat goed zeg!Gefeliciteerd!
En dat soort schriftjes zijn helemaal niet sneu! Ik heb er ook eentje!
Ja precies, het zou leuk zijn maar het gaat nu sowieso langzamer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekker bezigWat zou het tof zijn als je de -20 nog haalt voor einde jaar, maar anders is dat gewoon begin volgend jaar!
Ik zou ook wel graag nog een kilo of 1,5 er af willen voor het feestgedruis losbarst, maar het is niet het belangrijkste. Dit gewicht moet ik op 1 januari ook hebben, dan heb ik het goed gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |