TS heeft een laag IQ en geen opvoeding genoten, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar even voor de goede orde, als je probeert op te trekken in z'n 3 zal die lesauto dus sowieso niet veel snelheid opgebouwd kunnen hebben, dus hoe je het dan voor elkaar krijgt om deze toch aan te tikken als je genoeg afstand houdt is mij een raadsel.
Tja, je staat echt niet opeens abrupt stil hoor, tenzij je ergens tegenaan knalt..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Kowloon het volgende:
Al die zolderkamerjuristen in dit topic, ongelooflijk.
Er zit een groot verschil tussen wat de feitelijke situatie is en hoe juristen deze interpreteren. Een lesauto staat ineens abrupt stil zonder remlichten. Als achterliggende auto ben je al aan het optrekken en daardoor moet je wel van erg goed huizen komen om zo snel te kunnen reageren. Je moet namelijk reageren, je moet je optrekactie stopzetten en je moet de remactie inzetten. Vervolgens worden er een paar schrammetjes op een bumper gemaakt die er toch al niet heel strak meer uit zag.
Wat TS boos maakt is dat de rijinstructeur als een jurist op deze situatie reageert en daarmee gelijk het volle pond probeert binnen te halen. Dit terwijl er vanuit normaal menselijk oogpunt echt wel reden is om terughoudender op te treden daar de situatie, buiten het juridische veld om, niet zwart-wit is. Door zich direct achter de juridische werkelijkheid te verschuilen toont de rijinstructeur zich een zwak mens. Dat TS is weggereden doet daar helemaal niks aan af.
De rijinstructeur zou het vast niet op deze tour hebben gegooid als TS zich rustiger gedragen had en geen scheldkanonnade los had gelatenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Kowloon het volgende:
Al die zolderkamerjuristen in dit topic, ongelooflijk.
Er zit een groot verschil tussen wat de feitelijke situatie is en hoe juristen deze interpreteren. Een lesauto staat ineens abrupt stil zonder remlichten. Als achterliggende auto ben je al aan het optrekken en daardoor moet je wel van erg goed huizen komen om zo snel te kunnen reageren. Je moet namelijk reageren, je moet je optrekactie stopzetten en je moet de remactie inzetten. Vervolgens worden er een paar schrammetjes op een bumper gemaakt die er toch al niet heel strak meer uit zag.
Wat TS boos maakt is dat de rijinstructeur als een jurist op deze situatie reageert en daarmee gelijk het volle pond probeert binnen te halen. Dit terwijl er vanuit normaal menselijk oogpunt echt wel reden is om terughoudender op te treden daar de situatie, buiten het juridische veld om, niet zwart-wit is. Door zich direct achter de juridische werkelijkheid te verschuilen toont de rijinstructeur zich een zwak mens. Dat TS is weggereden doet daar helemaal niks aan af.
En al deed 'ie het wel, dat is gewoon z'n goed recht. Maar TS z'n tokkiegedrag zal niet helpen, neequote:Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
De rijinstructeur zou het vast niet op deze tour hebben gegooid als TS zich rustiger gedragen had en geen scheldkanonnade los had gelaten
We kunnen dit topic ook gewoon doormailen naar alle verzekeringsmaatschappijen..quote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Leandra het volgende:
Als TS nou maar niet exact dat briefje naar de verzekering stuurt en een of andere medewerker een zin uit het briefje googlet....
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef KaBuf het volgende:
Omdat dat heel afentoe, zoals in dit geval, gewoon erg leuk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Achter een gewone auto niet, wel achter een lesauto.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Cucumissativus het volgende:
Dus ik moet 10 meter achter iemand gaan staan voor het stoplicht?
Dat klopt, en je kunt er niets tegen doen. Als hij slim is heeft hij een getuige geregeld, en anders is het jouw woord tegen het zijne. Of je het zo hoog moet gaan spelen is natuurlijk een tweede, maar hier ben je toch voor verzekerd man?quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.
Zijn leerling is toch sowieso al een getuigequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat klopt, en je kunt er niets tegen doen. Als hij slim is heeft hij een getuige geregeld, en anders is het jouw woord tegen het zijne. Of je het zo hoog moet gaan spelen is natuurlijk een tweede, maar hier ben je toch voor verzekerd man?
Getuigeverklaring van een andere automobilist is uiteraard sterker, mocht TS zijn verzekeringsfraude doorzetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Zijn leerling is toch sowieso al een getuige.
TS is nu echt van z'n bed gelicht.quote:
TS zit momenteel vast voor doorrijden na een ongeval, fraude, smaad en laster.quote:
Die L staat niet voor niks voor levensgevaarlijkquote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef zarGon het volgende:
))))).
ER STAAT EEN GROTE L OP DAT AUTO, JIJ HOORT ER REKENING MEE TE HOUDEN..
Een gevalletje verlaten van plaats ongeval zonder je identiteit kenbaar te maken. Dat is strafbaar. Mogelijk dat je er dus nog een boete (honderden euro's) overheen kan verwachten.quote:Na wat over en weer gescheld te hebben, ben ik doorgereden maar ik zag dat hij mijn kenteken noteerde. Ik verwacht dus komende weken een berichtje van mijn verzekering dat iemand mij aansprakelijk houdt voor zijn schade en dan ben je als achterop rijdende auto natuurlijk weer fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |