abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 november 2013 @ 19:06:04 #201
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133014713
- te furr dude, té furr -

[ Bericht 49% gewijzigd door Sounddragon op 07-11-2013 22:44:48 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 7 november 2013 @ 19:07:30 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133014780
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar even voor de goede orde, als je probeert op te trekken in z'n 3 zal die lesauto dus sowieso niet veel snelheid opgebouwd kunnen hebben, dus hoe je het dan voor elkaar krijgt om deze toch aan te tikken als je genoeg afstand houdt is mij een raadsel.
TS heeft een laag IQ en geen opvoeding genoten, dan krijg je dat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_133017231
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Kowloon het volgende:
Al die zolderkamerjuristen in dit topic, ongelooflijk. :')

Er zit een groot verschil tussen wat de feitelijke situatie is en hoe juristen deze interpreteren. Een lesauto staat ineens abrupt stil zonder remlichten. Als achterliggende auto ben je al aan het optrekken en daardoor moet je wel van erg goed huizen komen om zo snel te kunnen reageren. Je moet namelijk reageren, je moet je optrekactie stopzetten en je moet de remactie inzetten. Vervolgens worden er een paar schrammetjes op een bumper gemaakt die er toch al niet heel strak meer uit zag.

Wat TS boos maakt is dat de rijinstructeur als een jurist op deze situatie reageert en daarmee gelijk het volle pond probeert binnen te halen. Dit terwijl er vanuit normaal menselijk oogpunt echt wel reden is om terughoudender op te treden daar de situatie, buiten het juridische veld om, niet zwart-wit is. Door zich direct achter de juridische werkelijkheid te verschuilen toont de rijinstructeur zich een zwak mens. Dat TS is weggereden doet daar helemaal niks aan af.
Tja, je staat echt niet opeens abrupt stil hoor, tenzij je ergens tegenaan knalt..

Wij moeten (taxi) bij een aanrijding, hoe licht die ook maar is altijd een schadeformulier invullen. Je kan nooit van buiten zien of er het een of ander intern beschadigd of krom is.
Zo hebben we een keer een kostenpost van 1800,- gehad nadat iemand ergens tegen aan had gezeten en daarna vrolijk door was gaan rijden. Hierdoor is er toen een ventilator van alles gaan slopen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133017238
Hè TS,

als je nog getuigen zoekt. ik help je graag.
Wat het verhaal ook wordt, ik zal je bijstaan. Moet ik faken dat ik ineens witte lichtjes in volle vaart op ons af zag komen, geen probleem! Ik voel zelfs mijn nek opspelen terwijl ik dit typ

Hi5 maat.
  PR en moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:05:31 #206
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_133017407
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Kowloon het volgende:
Al die zolderkamerjuristen in dit topic, ongelooflijk. :')

Er zit een groot verschil tussen wat de feitelijke situatie is en hoe juristen deze interpreteren. Een lesauto staat ineens abrupt stil zonder remlichten. Als achterliggende auto ben je al aan het optrekken en daardoor moet je wel van erg goed huizen komen om zo snel te kunnen reageren. Je moet namelijk reageren, je moet je optrekactie stopzetten en je moet de remactie inzetten. Vervolgens worden er een paar schrammetjes op een bumper gemaakt die er toch al niet heel strak meer uit zag.

Wat TS boos maakt is dat de rijinstructeur als een jurist op deze situatie reageert en daarmee gelijk het volle pond probeert binnen te halen. Dit terwijl er vanuit normaal menselijk oogpunt echt wel reden is om terughoudender op te treden daar de situatie, buiten het juridische veld om, niet zwart-wit is. Door zich direct achter de juridische werkelijkheid te verschuilen toont de rijinstructeur zich een zwak mens. Dat TS is weggereden doet daar helemaal niks aan af.
De rijinstructeur zou het vast niet op deze tour hebben gegooid als TS zich rustiger gedragen had en geen scheldkanonnade los had gelaten :P
Fuck the EBU.
pi_133019338
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

De rijinstructeur zou het vast niet op deze tour hebben gegooid als TS zich rustiger gedragen had en geen scheldkanonnade los had gelaten :P
En al deed 'ie het wel, dat is gewoon z'n goed recht. Maar TS z'n tokkiegedrag zal niet helpen, nee :')

Wel een goeie les voor die leerling trouwens: er zijn een hoop gekken op de weg.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:23:38 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133021569
Als TS nou maar niet exact dat briefje naar de verzekering stuurt en een of andere medewerker een zin uit het briefje googlet....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133021785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Leandra het volgende:
Als TS nou maar niet exact dat briefje naar de verzekering stuurt en een of andere medewerker een zin uit het briefje googlet....
We kunnen dit topic ook gewoon doormailen naar alle verzekeringsmaatschappijen.. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 7 november 2013 @ 21:32:30 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133022041
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

We kunnen dit topic ook gewoon doormailen naar alle verzekeringsmaatschappijen.. :P
Dat is vast eenvoudiger dan aan alle rijscholen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 november 2013 @ 21:34:17 #211
202014 JJH
Knetter. O+
pi_133022149
Och gut. Ts maakt het steeds weer een beetje erger. _O-
  PR en moderator donderdag 7 november 2013 @ 22:30:29 #212
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_133025020
Hoe oud is TS eigenlijk? 18 ofzo?
Fuck the EBU.
pi_133025566
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef KaBuf het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat heel afentoe, zoals in dit geval, gewoon erg leuk is.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 18:49:43 #214
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_133052859
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Cucumissativus het volgende:
Dus ik moet 10 meter achter iemand gaan staan voor het stoplicht?
Achter een gewone auto niet, wel achter een lesauto.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_133053217
Je dient toch ten aller tijden voldoende afstand te behouden tot je voorganger zodat je op tijd kan stoppen?
dag
pi_133057781
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.
Dat klopt, en je kunt er niets tegen doen. Als hij slim is heeft hij een getuige geregeld, en anders is het jouw woord tegen het zijne. Of je het zo hoog moet gaan spelen is natuurlijk een tweede, maar hier ben je toch voor verzekerd man? :')
pi_133057876
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat klopt, en je kunt er niets tegen doen. Als hij slim is heeft hij een getuige geregeld, en anders is het jouw woord tegen het zijne. Of je het zo hoog moet gaan spelen is natuurlijk een tweede, maar hier ben je toch voor verzekerd man? :')
Zijn leerling is toch sowieso al een getuige B-).
pi_133058696
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Zijn leerling is toch sowieso al een getuige B-).
Getuigeverklaring van een andere automobilist is uiteraard sterker, mocht TS zijn verzekeringsfraude doorzetten.
pi_133084155
nog updates? ;)
pi_133085338
TS is nog steeds een klapjosti :s)
pi_133094220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:36 schreef LethalNinja het volgende:
nog updates? ;)
TS is nu echt van z'n bed gelicht.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:15:13 #222
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_133094429
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:36 schreef LethalNinja het volgende:
nog updates? ;)
TS zit momenteel vast voor doorrijden na een ongeval, fraude, smaad en laster.
pi_133102031
ok :s)
pi_133102159
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef zarGon het volgende:
:')))))).

ER STAAT EEN GROTE L OP DAT AUTO, JIJ HOORT ER REKENING MEE TE HOUDEN. :').
Die L staat niet voor niks voor levensgevaarlijk
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht
  zondag 10 november 2013 @ 09:49:22 #225
4330 PJ
Tja.....
pi_133102165
quote:
Na wat over en weer gescheld te hebben, ben ik doorgereden maar ik zag dat hij mijn kenteken noteerde. Ik verwacht dus komende weken een berichtje van mijn verzekering dat iemand mij aansprakelijk houdt voor zijn schade en dan ben je als achterop rijdende auto natuurlijk weer fout.
Een gevalletje verlaten van plaats ongeval zonder je identiteit kenbaar te maken. Dat is strafbaar. Mogelijk dat je er dus nog een boete (honderden euro's) overheen kan verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')