En dat de voetballers er mee weg komen, natuurlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef Wombcat het volgende:
Idd. Zo gaat het elke keer bij hertests.
Zou trouwens wel lachen zijn als idd dan opeens 100-en atleten, wielrenners, voetballers etc. positief blijken te zijn.
Nog altijd even corrupt als voorheen daar bij de uci dus ...quote:
Jij vindt het terugbrengen naar 8 jaar schorsing als hij met bewijs komt dat de UCI hem al die tijd beschermd heeft een bewijs van corruptie van de UCI?quote:Op zondag 17 november 2013 11:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nog altijd even corrupt als voorheen daar bij de uci dus ...
dat is dit dopinglanb?:quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Voorlopige schorsing voor Russisch antidopinglab
quote:
Ze moeten ook altijd die arme Jamaicanen pakken.quote:
quote:Volgens Fraser-Pryce is er echter geen sprake van kwade opzet. "Er is niemand in Jamaica die doping neemt om sneller te lopen. Wat er gebeurt is dat atleten de voedingssupplementen die ze gebruiken niet goed controleren. Niemand heeft de intentie om te bedriegen."
quote:Op zondag 17 november 2013 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd die arme Jamaicanen pakken.![]()
Fraser-Pryce dreigt met staking
[..]![]()
Zelfs antidopingbureaus worden nu geschorst.quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Voorlopige schorsing voor Russisch antidopinglab
hertestje gedaan op het lab denk ikquote:Op zondag 17 november 2013 15:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zelfs antidopingbureaus worden nu geschorst.
Nederlanders gebruiken toch geen doping!quote:Op maandag 18 november 2013 08:07 schreef Wombcat het volgende:
En van de nederlandse dames en heren moeten we het normaal vinden?
Precies.quote:Op maandag 18 november 2013 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders gebruiken toch geen doping!
Zou tijd worden dat Hein eindelijk eens gaat hangen. Figuurlijk dan. Die vent is gewoon mede-verantwoordelijk voor alle ellende.quote:Op maandag 18 november 2013 08:31 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-dopinggebruik.dhtml
Dat zou me niet verbazen.
Willy Voet deed in 98 zelfs al gelijkaardige uitspraken over Verbrugghen ...quote:Op maandag 18 november 2013 08:31 schreef Reya het volgende:
Laat Hein maar diep vallen.quote:Op maandag 18 november 2013 08:31 schreef Reya het volgende:
Nou als jij het zegt inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 12:10 schreef THEFXR het volgende:
Emma O'Reilly had volgens mij een verhouding met Lance, dat mag ze er ook weleens bij zeggen.
Dus ze zou moeten zeggen:quote:Op maandag 18 november 2013 12:10 schreef THEFXR het volgende:
Emma O'Reilly had volgens mij een verhouding met Lance, dat mag ze er ook weleens bij zeggen.
Nu aan de andere kant , wat is een getuigenis van Lance hierover waard ? Die gast liegt al z'n hele leven over alles wat ie doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |