'Belkin ondervraagt personeel na boek Rasmussen'quote:Op donderdag 7 november 2013 13:52 schreef Tommeke het volgende:
Heerlijk idd
Overigens wil Belkin nog eens om tafel met een paar medewerkers nav. Rasmussen z'n verhaal. Dat vind ik dan weer een goed signaal.
In 2005 werd er toch nog niet op bloedwaarden gecontroleerd? Wat bedoelt hij hier dan mee?quote:Op de rustdag kreeg Rabo te horen dat er een probleem was met de testen van Rasmussen. Dokter Leinders en dokter Mario Zorzoli van de UCI, kwamen bijeen om de zaak te bespreken. "Na afloop gebruikte Leinders de Nederlandse uitdrukking: Ze hebben boter op hun hoofd. Rabobank had een goede relatie met de UCI. Ze schikten het in de minne."
•Tegen het einde van de Tour van 2005 kreeg Rabo weer vragen over de waarden van Rasmussen. “We hebben niks gedaan”, zei dokter Van Mantgem. Dokter Mario Zorzoli antwoordde: ‘Het is goed zo, maar doe het niet nog een keer.’”
Yeah, right. Al die stuntelingen kwamen omdat zijn achterwiel niet goed vast zatquote:•Rasmussen legt de schuld van zijn totaal mislukte tijdrit in 2005 bij de monteur van dienst, die zou de avond van tevoren te veel champagne hebben gedronken. Volgens Ramsussen, die van de derde naar de zevende plaats in het klassement duikelde, zaten onder andere zijn stuur en achterwiel niet goed vast. Terug bij het hotel ging het bijna mis. “Ik zag als eerste onze monteur in een tuinstoel zijn champagnekater uit liggen slapen. Ik zette mijn fiets tegen de vrachtwagen en liep direct op hem af. Ik was op 3 meter afstand van hem en had mijn vuisten al gebald, toen Erik Dekker mij weghaalde”, aldus de Deen.
als je dat merkt, schroeven ze het onderweg wel vast of je wisselt gewoon van fiets, wat een lulverhaal zeg, hey rasmussen, je hebt zelf die doping genomen, he, niemand dwong je er toe, dipshit!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In 2005 werd er toch nog niet op bloedwaarden gecontroleerd? Wat bedoelt hij hier dan mee?
[..]
Yeah, right. Al die stuntelingen kwamen omdat zijn achterwiel niet goed vast zatDat heb je toch wel door nadat het twee keer mis is gegaan. Volgens mij ging hij in zowat elke bocht onderuit.
Volgens mij is hij ook een keer van fiets gewisseld in die tijdrit, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je dat merkt, schroeven ze het onderweg wel vast of je wisselt gewoon van fiets, wat een lulverhaal zeg, hey rasmussen, je hebt zelf die doping genomen, he, niemand dwong je er toe, dipshit!
een echte wielrenner, weet na 10 omwentelingen dat het niet goed zit, dan wissel je gelijk van fiets, anders kan je beter wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook een keer van fiets gewisseld in die tijdrit, maar zeker weten doe ik dat niet.
Bij een wissel gooide hij zelf alleen het achterwiel eruit, en kwam de mechanieker met een nieuwe fiets...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook een keer van fiets gewisseld in die tijdrit, maar zeker weten doe ik dat niet.
quote:Armstrong: ‘Waarom werd alleen ik gestraft?’
Lance Armstrong vindt dat hij niet eerlijk behandeld is door het Amerikaanse anti-dopingagentschap USADA. ‘Ik word voor het leven geschorst, andere zondaars gaan vrijuit.’
Armstrong bekende begin dit jaar in een interview met Oprah dat hij doping nam tijdens zijn zeven zeges in de Tour de France. Hij werd voor het leven geschorst door het USADA én zijn overwinningen werden hem afgenomen.
Maar dat vindt de Texaan dus niet eerlijk, blijkt in het derde en laatste deel van het interview dat cyclingnews.com afnam. ‘Iedereen streed vroeger met gelijke middelen. Maar de afgelopen 12 maanden is er niet gelijk bestraft’, luidt het. ‘Ik zaag of klaag niet. Ik observeer gewoon. Ik word voor het leven gestraft, anderen die dezelfde keuzes als ik maakten gaan helemaal vrijuit. Dat voelt niet goed.’
Waarom?
Nog volgens Armstrong moet de oorzaak voor dat verschil gezocht worden in een heksenjacht. ‘Ik zou kunnen zeggen dat er een vendetta was tussen mij en Travis (Tygart, hoofd van USADA, nvdr).’
De ex-Tourwinnaar wil wél mee deel uitmaken van de strijd tegen doping. ‘Ik Mijn telefoon staat op. Maar niemand belt me. Ik geef nochtans om de sport. Ik lees de artikels, ik fiets nog voor het plezier. Wielrennen is fantastisch geweest voor mij en dat apprecieer ik. Als ik iets kan doen om te helpen, zal ik dat niet nalaten.’
In de eerdere interviews op Cyclingnews gaf Armstrong aan dat hij bij zijn comeback in 2009 wel zuiver was . Zijn dopinggebruik zou zich beperkt hebben tot het eerste deel van zijn carrière, vanaf 1993 .
Ik denk dat ie eindelijk begint door te hebben dat men tot op het bot aan het gaan is en zelfs zijn eigen sponsoren en verzekeringen hem alles gaan afpakken. (en dat laatste heeft hij enkel en alleen zelfs maar aan het Amerikaanse systeem dat hij politiek zo hard verdedigde voor G.W.Bush te danken ...)quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij wilde toch alleen over hemzelf praten, nou dan!
quote:It could also just be that Chris Froome, he is the strongest man that ever set foot on earth
Dat was wel duidelijk ja. Was puur een prestigeproject ter meerdere eer en glorie van Tygart.quote:Waarom?
Nog volgens Armstrong moet de oorzaak voor dat verschil gezocht worden in een heksenjacht. ‘Ik zou kunnen zeggen dat er een vendetta was tussen mij en Travis (Tygart, hoofd van USADA, nvdr).’
Verder speelt mee dat Armstrong zich de hele tijd voordat hij bekende zich gedroeg als een arrogante lul die dacht dat hij overal mee zou wegkomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja. Was puur een prestigeproject ter meerdere eer en glorie van Tygart.
Het doel heiligt de middelen, anders moeten ze de boel maar toelaten. We weten nu wel hoe ver sporters gaan voor hun glorie en hoe lang ze de kaken stijf op elkaar houden. Dan kan het me niet schelen of een aimabele knuffelbeer hem pakt of een opgefokte blaaskaak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja. Was puur een prestigeproject ter meerdere eer en glorie van Tygart.
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/video/57226(...)k-tour-niet-won.html
[..]
En dat fronsje daarna.
Echt lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dat fronsje daarna.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dat fronsje daarna.
Klopt, maar Tygart deed er alles aan om zoveel de mogelijk de spanning op te voeren en voor elk wissewasje de aandacht van de pers te zoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
En over Armstrong. Hij was nou eenmaal de grootste vis.
De grote massa stond in Mexico aan te schuiven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef marcodej het volgende:
Rasmussen had vandaag een signeersessie. Er kwamen drie man.
Een beetje wielerfan gaat ook niet naar zoiets.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef marcodej het volgende:
Jij was één van die drie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef OProg het volgende:
Ik was op 3 meter afstand van hem en had mijn vuisten al gebald, toen Erik Dekker mij weghaalde”, aldus de Deen.
En echte Borgen muziekquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dat fronsje daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |