dat stereotype gaat niet op voor indo'squote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pls seto enige curves die jij ooit van dichtbij hebt gezien kwamen uit je wiskundeboek
[ afbeelding ]
ja da weet ik vrindquote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
vriend. mooie waggies maar die ik postte is die van mezelf hoor ;s
nudes viA DMquote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef seto het volgende:
[..]
LOL JB weer jelly dat ze niet zulke curves heeft
echt zo typisch weer
ipv eens per 4 dagen eens per 3 dagen?quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef stinkie het volgende:
Sinds ik weer fb train en ik maar korte rustmomenten neem, schijt ik mezelf de ziekte. Zelfs met deficit
nee scriptie moet volgende week maandag af zijn daarna lezen ben 24/7 met dat kkding bezigquote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed. - boekie al uit?
aaah.... vandaar zijn usernamequote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
ipv eens per 4 dagen eens per 3 dagen?
Soms wel soms nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Bereiden jullie elke dag verse avond eten?
nou, ik kook nu spaghettisaus voor 8x in te vriezenquote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Dimachaerus het volgende:
ja, om de 2~3 dagen bij de versmarkt vlees en groenten inslaan. Gemiddeld gaat er op een dag hier ~700g vlees doorheen en om zoveel voor een hele week in te slaan is onmogelijkquote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Dimachaerus het volgende:
die met het pillen/poederbekertje eronder is voor mij het handigst. Hoef ik geen 2 verschillende bekers mee te nemen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Sta op punt bij B&F bestelling te plaatsen.
Ik heb een shaker nodig, welke is de beste?
[ afbeelding ]
Die minis. Ideale grootte en meer dan 1shake per dag heb je toch niet nodig als je voeding op orde is.quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
he awesome fijn dat je er weer bent, is de blanke superioriteit weer een beetje op peilquote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die minis. Ideale grootte en meer dan 1shake per dag heb je toch niet nodig als je voeding op orde is.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
he awesome fijn dat je er weer bent, is de blanke superioriteit weer een beetje op peil
quote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
he awesome fijn dat je er weer bent, is de blanke superioriteit weer een beetje op peil
niet nodigquote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Ehehe ik zie dat no1 ook n beetje wil sparren
die roze, das een chick magnet!quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Etha:ಠ_ಠSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin'?Deathlift or Die.
ik vertegenwoordig alle volken drom durf ik ook de dialoog te openenquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
JB welke afkomsd ben jij dan. Ik heb >dat miditeraanse uiterlijk.
lekker schudden met je grote billenquote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik vertegenwoordig alle volken drom durf ik ook de dialoog te openen
ik vertegenwoordig mezelluf ben geen smerige rasictquote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik vertegenwoordig alle volken drom durf ik ook de dialoog te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |