niet nodigquote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Ehehe ik zie dat no1 ook n beetje wil sparren
die roze, das een chick magnet!quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Sta op punt bij B&F bestelling te plaatsen.
Ik heb een shaker nodig, welke is de beste?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Etha:ಠ_ಠSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin'?Deathlift or Die.
ik vertegenwoordig alle volken drom durf ik ook de dialoog te openenquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
JB welke afkomsd ben jij dan. Ik heb >dat miditeraanse uiterlijk.
lekker schudden met je grote billenquote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik vertegenwoordig alle volken drom durf ik ook de dialoog te openen
ik vertegenwoordig mezelluf ben geen smerige rasictquote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik vertegenwoordig alle volken drom durf ik ook de dialoog te openen
quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker schudden met je grote billen
Jostieklapquote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
awesome
kwesome
kaesome
kansome
kankome
kankeme
kankere
kankerlul
No shit Sherlock.quote:Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hallo kijk zijn sig zo staat hij bekend hier.
Als ik hier eens zou kunnen bannenquote:Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
maar ik gedraag me alweer hoor lompehork. straks ban je me, net zoals je ethanolic gebanned hebt.
JEETJE
word ik nou nog een keer mod of hoe zit dat.quote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
[..]
Als ik hier eens zou kunnen bannen
echt he komt ie weerquote:Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
maar ik gedraag me alweer hoor lompehork. straks ban je me, net zoals je ethanolic gebanned hebt.
JEETJE
Ja je ging hier posten dus toen hield het op.quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
word ik nou nog een keer mod of hoe zit dat.
nee dat was ikquote:Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
JEETJE
Ah, zo zit dat dus.quote:Op maandag 4 november 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja je ging hier posten dus toen hield het op.
of heb jij ook een ban gehad voor schelden met kk?quote:Op maandag 4 november 2013 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en toen vierden we een feesje
[ afbeelding ]
toch wel bijzonder dat je hier nooit wat post behalve als mensen lopen te scheldenquote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mij een moraalridder noemen is als Hitler heilig verklaren
Ik heb autisten meegemaakt die het minder zwaar opvatte.quote:Op maandag 4 november 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, zo zit dat dus.
Je vraagt mij dus mijn gymbroeders op te geven voor het moderatorschap? Is dat wat je wil LompeHork? Relaties kapotmaken en mensen vervreemden van hun naasten?
Want dan heb ik slecht nieuws voor je.
Dit is mijn thuis - en dit is waar ik hoor. Hier word ik geaccepteerd.
Ik bén bijzonder.quote:Op maandag 4 november 2013 22:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
toch wel bijzonder dat je hier nooit wat post behalve als mensen lopen te schelden
was nix vergeleken met die fissa toen mcneger gebanned werd ahahquote:Op maandag 4 november 2013 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en toen vierden we een feesje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb autisten meegemaakt die het minder zwaar opvatte.
dat komt omdat carbon die reportknop spamtquote:Op maandag 4 november 2013 22:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
toch wel bijzonder dat je hier nooit wat post behalve als mensen lopen te schelden
nee voor een lul in een pizzadoosquote:Op maandag 4 november 2013 22:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
of heb jij ook een ban gehad voor schelden met kk?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:10 schreef seto het volgende:
[..]
was nix vergeleken met die fissa toen mcneger gebanned werd ahah
Die hele IP-range is niet meer welkom.quote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]McNutty
hoop dat zijn hele dorp een permban heeft gekregen lolol
lulligquote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee voor een lul in een pizzadoos
We kunnen ze aan, G.quote:Op maandag 4 november 2013 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
Dat wordt nog leuk straks, als McZwartePiet en Fanta straks simultaan terugkeren in deze reeks.
Clashhhh
Noem je VMSDKR nu dik?quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
We kunnen ze aan, G.
[ afbeelding ]
Ik doe niks vriend, sit back and relax. En dan kijken hoe ze elkaar de e-hersens inslaan.quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
We kunnen ze aan, G.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |