je moet ook gewoon in je eentje trainenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Man...
Was met zo'n gozer half jaar geleden begonnen met KT. Die gozer begon met doel om af te vallen (80kg @ 1.75) hij is nog steeds 80kg en hij kwam eergister weer met mij trainen, heb hem maar 50kg laten squatten, had ie wel moeite mee.![]()
Hij vroeg vanmiddag hoelaat gaan we trainen, ik zeg laten we om 2 uur gaan. Zegt ie, kom hierheen gaan we tot 3 uur chillen en dan naar de gym, echt dit soort mensen.____Wordt er helemaal gedemotiveerd van. Heb helemaal geen zin meer zo.
nee dat is een virus!!! direct je computer formatteren!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef RaymondK het volgende:
loopt er bij jullie ook elke keer een shock flash player vol als je op fok zit?
ja man wel goed met jou dan ? ook goedquote:
Irritant zijn zulke mensen man, daarom kan je maar beter alleen trainen. Had dat ook met een vriendin, 3 keer gedaan en daarna hoefde het van mij niet meer. Of ze stuurde dat ze geen zin had of ze ging mee en dan fucking chagerijnig rondlopen en overal de kantjes vanaf lopen, zo demotiverendquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Man...
Was met zo'n gozer half jaar geleden begonnen met KT. Die gozer begon met doel om af te vallen (80kg @ 1.75) hij is nog steeds 80kg en hij kwam eergister weer met mij trainen, heb hem maar 50kg laten squatten, had ie wel moeite mee.![]()
Hij vroeg vanmiddag hoelaat gaan we trainen, ik zeg laten we om 2 uur gaan. Zegt ie, kom hierheen gaan we tot 3 uur chillen en dan naar de gym, echt dit soort mensen.____Wordt er helemaal gedemotiveerd van. Heb helemaal geen zin meer zo.
homoquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wat n ik laat zien dat ik man ben topic is dit zeg
Open er een topic over in KLBquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef SchavuitPiet het volgende:
Dat heb ik afgelopen half jaar ook gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je moet ook gewoon in je eentje trainen
verbreek het contact met die pussyquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen half jaar ook gedaan.
lol jy bent ckr zon mietje die niet lift hahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef SchavuitPiet het volgende:
format C:/Squote:Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee dat is een virus!!! direct je computer formatteren!!
hey weisman hey yuri boyka iedereen zegt zo maar nu niet allemaal haters hier domme mensequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Klokov het volgende:
Er zitten hier gewoon vrouwen hoor maar het is niet de bedoeling om te slowchatten.
Dat kan hier: GYM
quote:
mooi man ja met mij altijd goed man train je nogquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja man wel goed met jou dan ? ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |