Pak maar eens een halve liter melk + whey smaak banaan net voor het eten en kijk maar eens hoe lekker het eten nog smaaktquote:
Ik heb Ice coffee besteld. Drinkt een beetje weg als die rotzooi van Starbucks. Ook goed na een maaltijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Pak maar eens een halve liter melk + whey smaak banaan net voor het eten en kijk maar eens hoe lekker het eten nog smaakt
altijd, goed schudden dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:02 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb Ice coffee besteld. Drinkt een beetje weg als die rotzooi van Starbucks. Ook goed na een maaltijd
Klontert het niet met melk?
goed schuddenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n beker met mixbal bij. Bro gebruikt een staafmixer. Hoe doen jullie het?
Die mixbal gooi ik altijd zo hard mogelijk in de prullenbak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n beker met mixbal bij. Bro gebruikt een staafmixer. Hoe doen jullie het?
Ja inderdaad, ik kreeg opeens die deksel er niet meer op maar het schroefdraad verschilt inderdaad per kleurquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die mixbal gooi ik altijd zo hard mogelijk in de prullenbak.
Gewoon water d'r in schepje d'r in, deksel d'r goed op draaien en snoei hard schudden voor een paar seconden.
Die broodmongolen van body en fit hebben trouwens bedacht om een ander type shake beker te gaan maken. Eentje met een blauwe deksel.
Heb ik d'r 10 in de kast staan met een zwarte deksel en schroefdraad x , en 1 beker met schoeroefdraad y![]()
Haha doe ik ook die bal is irritant. En terecht klacht, laatst blauwe deksel op zwarte beker gedaan, hele keuken onder de troep.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die mixbal gooi ik altijd zo hard mogelijk in de prullenbak.
Gewoon water d'r in schepje d'r in, deksel d'r goed op draaien en snoei hard schudden voor een paar seconden.
Die broodmongolen van body en fit hebben trouwens bedacht om een ander type shake beker te gaan maken. Eentje met een blauwe deksel.
Heb ik d'r 10 in de kast staan met een zwarte deksel en schroefdraad x , en 1 beker met schoeroefdraad y![]()
ja dat ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha doe ik ook die bal is irritant. En terecht klacht, laatst blauwe deksel op zwarte beker gedaan, hele keuken onder de troep.
Hier zou ik wel een gifje van willen hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat ja.
ik shake altijd 5 seconden als een complete wilde, en dan zit dus idd heel je keuken onder als je dat niet checkt
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef helplesssss het volgende:
Jammer beter dat hier geen vrouwen zitten
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Klokov het volgende:
Er zitten hier gewoon vrouwen hoor maar het is niet de bedoeling om te slowchatten.
Dat kan hier: GYM
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Klokov het volgende:
Er zitten hier gewoon vrouwen hoor maar het is niet de bedoeling om te slowchatten.
Dat kan hier: GYM
Altijd zo'n gedoe met afwassen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:58 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik lol op mensen die hun wheyshake niet rechtstreeks uit een 1.5l kan, nog gekoppeld aan de blender, drinken.
[ afbeelding ]
1.5L kan nooit loskoppelen maar stekker eruit halen voordat ik ga drinken/crew
extra biceps gains dankzij het contragewicht tijdens shake drinken/crew
direct na drinken heet water erin, even laten weken, kan je m zo schoonspoelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd zo'n gedoe met afwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |