verdunnen met extra water of melk. Meestal nam 1,5 keer de hoeveelheid water die nodig was.quote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word langzamerhand wel een beetje misselijk van de overdreven zoete smaak van die eiwitshakes. Vooral na de training waarna ik echt geen hongergevoel heb; meestal ook door de cafeïne. Hoe ervaren jullie dit?
Nu weet ik dat je een smaakloze hebt, maar dat is ook niet alles. Wellicht moet ik zelf met een shake op de markt komen.
Aardig starvationmode eerlijk gezegd, ik moet eigenlijk nu al op de 1800 gaan zitten. That endo struggles, zit Montelly nu geloof ik ook opquote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goddamn, high fat bro, voor zulks kcals. Overzichtje van een gemiddelde dag?
Low-kcal; nooit meer.quote:Op maandag 4 november 2013 23:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aardig starvationmode eerlijk gezegd, ik moet eigenlijk nu al op de 1800 gaan zitten. That endo struggles, zit Montelly nu geloof ik ook op. Mijn doel is vaak 100 gram vet maar dat red ik lang niet altijd.
Vandaag had ik K 100 E 190 V 86.
gewoon meer melk of minder poederquote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word langzamerhand wel een beetje misselijk van de overdreven zoete smaak van die eiwitshakes. Vooral na de training waarna ik echt geen hongergevoel heb; meestal ook door de cafeïne. Hoe ervaren jullie dit?
Nu weet ik dat je een smaakloze hebt, maar dat is ook niet alles. Wellicht moet ik zelf met een shake op de markt komen.
Waar woon je? Straks denken ze dat ik drugs over de post doe hahaquote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ken hem, maar ik weet het niet. Stuur mij eens een scoop op.
FYI; drugs per post sturen kan makkelijk. Vaak genoeg ontvangen per post.quote:Op maandag 4 november 2013 23:55 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waar woon je? Straks denken ze dat ik drug over de post doe haha
maak whey met geheim eiwit ingrediëntquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat verdunnen is wel een goede inderdaad. Ik wil sowieso een supp op de markt brengen, alleen heb ik geen idee welk bedrijf ik moet benaderen.Moet ik eens uitzoeken.
gewoon herb wheyquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat verdunnen is wel een goede inderdaad. Ik wil sowieso een supp op de markt brengen, alleen heb ik geen idee welk bedrijf ik moet benaderen.Moet ik eens uitzoeken.
Haha. Zat eerder aan een goed uitgebalanceerde pre-workout met hulpvolle ingrediënten te denken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maak whey met geheim eiwit ingrediënt
coke bedoel je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Zat eerder aan een goed uitgebalanceerde pre-workout met hulpvolle ingrediënten te denken.
Valt mee. Morgen komt mijn bestelling. Zelf had ik het geproefd bij mijn broertjequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die zal toch ook wel flink zoet zijn?
nee, je moet poeder in je reet stoppenquote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef THEFXR het volgende:
Hoe zit het met aminozuren hedendaags, nog steeds dat zetpil formaat door je strot duwen?
Is niet effectief, want eiwitten worden in de dunne darm opgenomenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
nee, je moet poeder in je reet stoppen
ver doorduwenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:15 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Is niet effectief, want eiwitten worden in de dunne darm opgenomen
zo te horen, heb je er erg veel ervaring mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
nee, je moet poeder in je reet stoppen
ben je ons uitje alweer vergeten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 02:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo te horen, heb je er erg veel ervaring mee.
Ik pak de shakes meteen na het avondetenquote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kook je zo slecht?quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik pak de shakes meteen na het avondetenNiet de meest lekkere combo maar het zorgt er wel voor dat mn avond eten smaakt :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |