Heb altijd het gevoel dat ik veel meer post en dus hoger zou staan dan daadwerkelijk zo isquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Don't worry, je staat nog steeds bovenaan hoorTop 100 voor reeks "De gym" van 05-11-2012 t/m 05-11-2013
Ik ben wel droger geworden al, meer muscle defenition. Maar heb de laatste tijd teveel feestjes man en dat is kut..want het is soms kiezen tussen de volgende dag uitbrakken ( ik drink niet) of trainen. Hoe gaat het met jouw gains?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja mag niet klage maar doe het toch haha je weet wel,
hoest met de losses & gains?
ben je bijna klaar met je studie ? wat doe jequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goed maar druk man maak massieve scriptie gains
ja man volgende maand afgestudeerd als ik ff doorwerk, maatschappelijk werk beetje sociaal zwakkeren zoals jullie helpenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je bijna klaar met je studie ? wat doe je
ok man hoop dat t lukt veel succes !quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja man volgende maand afgestudeerd als ik ff doorwerk, maatschappelijk werk beetje sociaal zwakkeren zoals jullie helpen
Fanta, eindelijk klaar met bbc?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben wel droger geworden al, meer muscle defenition. Maar heb de laatste tijd teveel feestjes man en dat is kut..want het is soms kiezen tussen de volgende dag uitbrakken ( ik drink niet) of trainen. Hoe gaat het met jouw gains?
Weinig voedingsstoffen en veel zoutquote:
Nice, wel goede progresscollage maken hequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben wel droger geworden al, meer muscle defenition. Maar heb de laatste tijd teveel feestjes man en dat is kut..want het is soms kiezen tussen de volgende dag uitbrakken ( ik drink niet) of trainen. Hoe gaat het met jouw gains?
hey weismanquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef Klokov het volgende:
wtf heb ik net gekeken_!
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_ouderenzorg.html
Denken dat ik hem ooit in zijn vriendin zou stekenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denken dat ik hem ooit in zijn vriendin zou steken
hey cake man alles goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |