Fuck marokko.nl. Net zo erg als sommige fokkers hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk gewoon eens voor de leuk op marokko.nl. Zulke leuke gezellige knullen daar
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn doodquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:48 schreef fathank het volgende:
Vergeet ik nog bijna te vermelden hoe tolerant die salafisten zijn.
Echt supergezellige mensen. Lekker constructief enzo. Meisjes ophangen in de boom omdat ze het gore lef hebben om naar school te gaan.
Edit: of lieden die d term misbruiken.
Haha, gewoon fucked up man.quote:Mijn eerste gevoel bij dit soort berichten is idd "opgeruimd staat netjes" en mocht hij toevallig een onschuldig slachtoffer zijn, dan vind ik het wellicht nog best lullig, maar in beide gevallen maakt mijn mening 0,0 verschil
Instrinsieke haat GRS..quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
Je bent niet zo naïef om te denken dat hij echt alleen maar 'studeert' toch? Alsof Jemen ook bekend staat om haar hoogstaande educatieve systeem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
Ik begrijp dat men moe wordt van Marokkanen die rotzooi trappen e.d. want het is gewoon frustrerend. Maar om blij te zijn dat een Marokkaan of weet ik veel wie is omgekomen? Fucking triest manquote:
Dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent niet zo naïef om te denken dat hij echt alleen maar 'studeert' toch? Alsof Jemen ook bekend staat om haar hoogstaande educatieve systeem.Meeste van die figuren gaan gewoon naar zo'n trainingskamp.
Denk je dat het wat uitmaakt voor de tolerante Nederlander of die gozer daar studeert of niet? Zie de quote die ik net heb gepost. Maakt geen fuck uit of je CEO van Shell of een schoonmaker bent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent niet zo naïef om te denken dat hij echt alleen maar 'studeert' toch? Alsof Jemen ook bekend staat om haar hoogstaande educatieve systeem.Meeste van die figuren gaan gewoon naar zo'n trainingskamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan nooit de bedoeling zijn geweestquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:44 schreef G.R.S. het volgende:
Haar harmstring is even groot als haar bips
Heb je ook zo'n broekje aan tijdens het dippen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef JackieBrown het volgende:
Vraag me af of ik er ook zo extreem sexy uitzie als ik m'n dips doe (zonder assist! 5!)
Neequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n broekje aan tijdens het dippen?
Het heeft wel iets mooisquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat kan nooit de bedoeling zijn geweest
Helemaal niet afgunstig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
lol laat het maar weer aan de wijve over om afgunstig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ze ziet er gewoon mooi smooth uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't worry, je staat nog steeds bovenaan hoorquote:
Top 100 voor reeks "De gym" van 05-11-2012 t/m 05-11-2013
Ja mag niet klage maar doe het toch haha je weet welquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goed man, kan niet beter en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |