abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132994406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:04 schreef De_Coulance het volgende:
Zelfs heel hard terrorisme roepen gaat dit keer niet helpen lijkt mij.
Je wordt er op een gegeven moment ook moe van. Keer op keer hetzelfde, wordt wel doorzichtig zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 10:05:41 ]
pi_132995578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, leuk joh, iets in één huis en meteen allerlei soorten zaken verbieden en vrijheden afnemen. Dan sluit je die kamp en controleer je strenger.
Ik ben het met je eens. De reden is absurd, als je het vanwege terrorisme doet.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_132995622
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:04 schreef De_Coulance het volgende:
Een van de oprichtsters van de AKP (een vrouw met hoofddoek zoals te zien op de foto) keert zich tegen de uitspraken van Erdogan.

Ze noemt ze 'heel gevaarlijk'. Ze stelt dat deze uitspraken het fundamentele vertrouwen tussende overheid en de burger schaadt.
'Vroeger controleerde men studenten of ze niet stiekem gingen bidden of thuis stiekem een hoofddoek droegen. Wij wilden daarvanaf, dat is gelukt. Nu moet er geen andere overheidsrepressie voor terugkomen.'

http://m.hurriyet.com.tr/Haber#!id=25060594

En niet alleen zij, veel publieke figuren en andere BT'ers hebben zich tegen deze uitspraken gekeerd.

Zelfs heel hard terrorisme roepen gaat dit keer niet helpen lijkt mij.

Deze uitspraken zijn trouwens gedaan op een vrouwenrechtencongres die georganiseerd is door de Nederlandse ambassade. ^O^
Behalve dat dit totaal niets met vrouwenrechten te maken heeft. :(
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_132995647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ehmm, nee, de OYM was een hervormde DGM die in de jaren 60 is opgericht om de staat te beschermen tegen elke soort van bedreiging, maar uiteraard goed punt ook, iets wat in het geheel in de handen van Erdogan is, rechtbanken met speciale machten die worden opgeheven is weer eens niet goed. De vervolging van de militairen juich ik alleen maar toe, wat journalisten betreft, noem mij een journalist die op dit moment formeel wordt op grond van zijn journalistieke leveringen?
Dat is nou net het probleem. Ze worden zonder bewijs voor terrorist uitgemaakt, omdat ze bepaalde denkbeelden hebben. Tuurlijk kan Erdogan ze niet vasthouden voor hun journalistieke leveringen, maar is het niet heel toevallig dat er honderden journalisten vastzitten als "terroristen"? Geloof jij daadwerkelijk dat al die officieren, journalisten, schrijvers etc. schuldig zijn aan terrorisme?

Linkje naar uitspraken Guler hierboven zeggen toch ook al genoeg? Alles wat een beetje moeilijk door te drukken is krijgt een stempel "terrorisme" en dan kan het opeens wel.
pi_133011631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef Theoden het volgende:

[..]

Dat is nou net het probleem. Ze worden zonder bewijs voor terrorist uitgemaakt, omdat ze bepaalde denkbeelden hebben. Tuurlijk kan Erdogan ze niet vasthouden voor hun journalistieke leveringen, maar is het niet heel toevallig dat er honderden journalisten vastzitten als "terroristen"? Geloof jij daadwerkelijk dat al die officieren, journalisten, schrijvers etc. schuldig zijn aan terrorisme?

Linkje naar uitspraken Guler hierboven zeggen toch ook al genoeg? Alles wat een beetje moeilijk door te drukken is krijgt een stempel "terrorisme" en dan kan het opeens wel.
Ik mis je punt een beetje denk ik en ergens misschien jij de mijne, je begint met OYM, ik geef aan dat het een hervormde DMG, met veel minder mogelijkheden, iets wat als 40 jaar bestond voor Erdogan aan de macht kwam, je lijkt de indruk te wekken dat Erdogan dezen gebruikt voor het elimineren van kritische geluiden en oppositie, maar tegelijkertijd geef je aan dat het juist Erdogan is die op een gegeven moment de OYM wil afschaffen, alsof kritische geluiden en oppositie iets is wat je kunt uitroeien en op een gegeven moment klaar mee bent.

Te beginnen met dat ik vroeg, hoe, waar en wanneer Erdogan precies het bevel heeft gegeven deze mensen, te arresteren, voor te laten komen en te veroordelen als 'terrorist / staatsondermijnend activist' ? Iaw officier van justitie en rechter in een - wellicht beul erbij - ?

Zelfs in het NOS linkje wat Voetbalmanager heeft geplaatst wordt er vermeld dat er sprake is van een strenge vervolging van linkse groeperingen sinds de jaren 80 met talloze voorbeelden. Is de Turkse geschiedenis van persvervolging begonnen in 2003 of was het er al reeds aanwezig?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 17:44:54 ]
pi_133013303
Gemengde studentenhuizen zijn cool.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133014900
Erdogan en consorten :')
pi_133037340
quote:
Zelfs in het NOS linkje wat Voetbalmanager heeft geplaatst wordt er vermeld dat er sprake is van een strenge vervolging van linkse groeperingen sinds de jaren 80 met talloze voorbeelden. Is de Turkse geschiedenis van persvervolging begonnen in 2003 of was het er al reeds aanwezig?
Het was zeker wel aanwezig, maar het is alleen maar uitgebreid en erger geworden in mijn ogen. Ik zeg ook absoluut niet dat Turkije een prima voorbeeld van een democratie was voor 2003. Het is echter ook niet beter geworden de laatste 10 jaar. Alle democratie in Turkije is maar nep. De wetten en regels worden heerlijk doorgedrukt ook al is 50% van de bevolking er niet mee eens. Als er dan een tegengeluid is krijgt het meteen een sticker "terrorisme" of je hoort "we zijn democratisch gekozen, so deal with it".
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:27:07 #210
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133041206
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In welk topic zit je dan? :o
We zitten meestal in het Syrië-topic.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:32:15 #211
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133041391
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Theoden het volgende:

[..]

Het was zeker wel aanwezig, maar het is alleen maar uitgebreid en erger geworden in mijn ogen. Ik zeg ook absoluut niet dat Turkije een prima voorbeeld van een democratie was voor 2003. Het is echter ook niet beter geworden de laatste 10 jaar. Alle democratie in Turkije is maar nep. De wetten en regels worden heerlijk doorgedrukt ook al is 50% van de bevolking er niet mee eens. Als er dan een tegengeluid is krijgt het meteen een sticker "terrorisme" of je hoort "we zijn democratisch gekozen, so deal with it".
Het feit dat de democratie in Turkije nep is komt omdat het volk zelf (jullie) het niet accepteren dat Erdogan komt met goede hervormingen.
Hij had op 30 september een democratiseringspakket aangekondigd. Hoe reageren jullie seculieren en nationalistische Turken.

"Ja dat gaat in op onze principes (principes van de kafir Ataturk)!!!!!!"
"Ja het zijn gewoon concessies naar de PKK toe
" Ja ons land wordt verdeeld".

En straks zeggen jullie dat baas Erdogan een dictator is. Ja als jullie altijd negatief reageren op hervormingen dan heeft hij op een bepaald moment ook geen zin meer om te hervormen.

En jullie zeggen altijd dat hij te conservatief is. En dan. Vindt je dat erg ofzo.
Wat is er nou erg aan Shariah. Van mij mag het Kalifaat hersteld worden.
pi_133058171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Theoden het volgende:

[..]

Volgens jouw lezing is het dus 50 vs 50% ? Erdogan heeft misschien net 50% van de stemmen min of meer, maar de Erdogan kiezers zijn het zeker niet met alles eens wat Erdogan doet, laat staan dat de overige 50% er per definitie tegen is. De democratie in Turkije is sinds Erdogan op de manier beter geworden dat er in de 10 jaar dat hij aan de macht is geen partij is gesloten vanwege zijn of haar opvattingen, er is geen coup geweest van het leger, alleen dat al zijn 2 dingen wat ik als een enorme verbetering zie tov een periode voor Erdogan. wat betreft censuur en beperking van vrijheid van meningsuiting, zie ik nog steeds graag een voorbeeld van een journalist die is opgesloten vanwege zijn opvattingen en journalistieke werk in de formele aanklacht.
pi_133077482
Nogmaals, het hele probleem is dat alle journalisten worden vastgezet met een stickertje "terrorist". Erdogan is niet dom. Hij kan moeilijk zeggen dat hij mensen vastzet omdat hun mening hem niet aanstaat.

Heel mooi recent voorbeeld: Afgelopen week waren er verkiezingen bij Fenerbahce. Erdogan probeert al jarenlang invloed uit te oefenen en zijn eigen mannetjes aan de macht te krijgen bij Fenerbahce (dit is bij Galatasaray and Trabzonspor al het geval bijvoorbeeld). Bij Fenerbahce heeft zijn kandidaat verloren en is A. Yildirim weer herkozen (75% vs 25% van de stemmen ongeveer). Dag na de verkiezingen vond Erdogan het nodig om zich negatief uit te laten over de verkiezingen en de winnaar van de verkiezingen.

Dag na de verkiezingen waren er ook meteen weer berichten over dat hele omkoopschandaal gebeuren omtrent Fenerbahce. Nu een week later wordt A. Yildirim opeens uit het niks beschuldigd met het doorspelen van geheime informatie aan Syrië. Wil je nu echt dat ik dit serieus ga nemen?

Hij heeft A. Yildirim proberen af te zetten door hem een omkoopschandaal in de schoenen te schuiven. Dat is niet gelukt omdat er erg veel tegenstand was. Hij heeft hem proberen te linken aan Ergenekon en ook dat is niet gelukt. Nu is A. Yildirim opeens een terrorist en speelt geheime informatie door aan Syrië. Sure ...
pi_133078103
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:01 schreef Theoden het volgende:
Nogmaals, het hele probleem is dat alle journalisten worden vastgezet met een stickertje "terrorist". Erdogan is niet dom. Hij kan moeilijk zeggen dat hij mensen vastzet omdat hun mening hem niet aanstaat.

Heel mooi recent voorbeeld: Afgelopen week waren er verkiezingen bij Fenerbahce. Erdogan probeert al jarenlang invloed uit te oefenen en zijn eigen mannetjes aan de macht te krijgen bij Fenerbahce (dit is bij Galatasaray and Trabzonspor al het geval bijvoorbeeld). Bij Fenerbahce heeft zijn kandidaat verloren en is A. Yildirim weer herkozen (75% vs 25% van de stemmen ongeveer). Dag na de verkiezingen vond Erdogan het nodig om zich negatief uit te laten over de verkiezingen en de winnaar van de verkiezingen.

Dag na de verkiezingen waren er ook meteen weer berichten over dat hele omkoopschandaal gebeuren omtrent Fenerbahce. Nu een week later wordt A. Yildirim opeens uit het niks beschuldigd met het doorspelen van geheime informatie aan Syrië. Wil je nu echt dat ik dit serieus ga nemen?

Hij heeft A. Yildirim proberen af te zetten door hem een omkoopschandaal in de schoenen te schuiven. Dat is niet gelukt omdat er erg veel tegenstand was. Hij heeft hem proberen te linken aan Ergenekon en ook dat is niet gelukt. Nu is A. Yildirim opeens een terrorist en speelt geheime informatie door aan Syrië. Sure ...
Yildirim is een maffioso. Die heeft echt geen schone handen. Het enige wat die vent heeft gedaan is het Turkse voetbal in een kwaad daglicht zetten.
pi_133078113
Hoewel ik absoluut geen hoge pet op heb van Erdogan en de Islam ook niet mijn favoriete religie is, vind ik dit een goede maatregel.

Ik vind de losbandigheid in deze wereld absurd hoog
pi_133078160
Overigens gevaarlijke ontwikkelingen in Europa: de samenwerking tussen Wilders en Le Pen.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133078286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:01 schreef Theoden het volgende:

Je maakt echt een grapje mag ik hopen?

In 2001 Is Aziz Yildirim in verband gebracht met Sedat Peker, een maffioso.
In 2003 heeft Hurriyet meerdere berichten aan zijn banden met de Maffia gewijd.
In 2004 heeft Fatih Altayli bericht gedaan meerdere criminele activiteiten waar hij zijn naam een belangrijke rol in speelde.
In 2009 is zijn naam wederom in verband gebracht met een wapensmokkelaar die illegaal wapens verkocht aan het buitenland.
In dat hele omkoopschandaal heeft hij volgens meerde onderzoeken een prominente rol gespeeld.

Aziz Yildirim heeft zeker geen blanco reputatie op het gebied van deze rapporten, die al in gang waren gezet voor dat Erdogan aan de macht kwam, daarnaast is het altijd en overal zo dat wanneer iemand zich kandidaat stelt voor verkiezingen in een publieke functie er altijd dirt over hem wordt opgezocht en dit volop in de media wordt gepresenteerd, volop sensatie en proberen ten val te laten komen. In geval van Aziz Yildirim is dat ook niet anders, zeker is wel dat hij dubieuze banden er op na houdt.

Wat betreft journalisten en terrorisme, sorry hoor, maar als je de verdediging van bepaalde advocaten leest gooien ze het op Kemalisme en de Turkse republiek wat gevaar loopt, onderbuikgevoelens en populisme, terwijl er met geen woord wordt gerept over de aanklachten en de dubieuze activiteiten waar bepaalde 'journalisten' mee bezig zijn.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:58:52 #218
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_133079938
quote:
Lang leve de democratische systemen waar je met minder dan de helft van de stemmen bijna zestig procent van de zetels kan binnenhalen :')
pi_133080795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:58 schreef Zelva het volgende:

[..]

Lang leve de democratische systemen waar je met minder dan de helft van de stemmen bijna zestig procent van de zetels kan binnenhalen :')
Kiesdrempel eh.

Alhoewel, zelfs een kiesdrempel van 5% weinig zou uitmaken, achteraf gesproken. Geen enkele partij die nu niet meedoet komt boven de 2%.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 16:32:00 ]
pi_133081955
En het wordt tijd voor een AKP-light. Een AKP zonder radicale standpunten.

Jammer dat Arinç en Gül geen leiderstypes zijn.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 17:21:53 ]
pi_133084090
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kiesdrempel eh.

Alhoewel, zelfs een kiesdrempel van 5% weinig zou uitmaken, achteraf gesproken. Geen enkele partij die nu niet meedoet komt boven de 2%.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 18:38:28 ]
  zaterdag 9 november 2013 @ 18:50:23 #222
39333 Zelva
pi_133084618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kiesdrempel eh.

Dat is inherent aan een kiesdrempelsysteem. Potentiële stemmers worden altijd afgeschrikt omdat ze denken dat hun stem toch sowieso verloren gaat, waardoor de gevestigde orde in stand blijft.
pi_133085798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:50 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is inherent aan een kiesdrempelsysteem. Potentiële stemmers worden altijd afgeschrikt omdat ze denken dat hun stem toch sowieso verloren gaat, waardoor de gevestigde orde in stand blijft.
de AKP is in 2002-2003 opgericht en heeft toen al meteen een meerderheid in de eerste verkiezingen gekregen, de gevestigde orde was in een keer kapotgemaakt.
pi_133087164
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je maakt echt een grapje mag ik hopen?

In 2001 Is Aziz Yildirim in verband gebracht met Sedat Peker, een maffioso.
In 2003 heeft Hurriyet meerdere berichten aan zijn banden met de Maffia gewijd.
In 2004 heeft Fatih Altayli bericht gedaan meerdere criminele activiteiten waar hij zijn naam een belangrijke rol in speelde.
In 2009 is zijn naam wederom in verband gebracht met een wapensmokkelaar die illegaal wapens verkocht aan het buitenland.
In dat hele omkoopschandaal heeft hij volgens meerde onderzoeken een prominente rol gespeeld.

Aziz Yildirim heeft zeker geen blanco reputatie op het gebied van deze rapporten, die al in gang waren gezet voor dat Erdogan aan de macht kwam, daarnaast is het altijd en overal zo dat wanneer iemand zich kandidaat stelt voor verkiezingen in een publieke functie er altijd dirt over hem wordt opgezocht en dit volop in de media wordt gepresenteerd, volop sensatie en proberen ten val te laten komen. In geval van Aziz Yildirim is dat ook niet anders, zeker is wel dat hij dubieuze banden er op na houdt.

Wat betreft journalisten en terrorisme, sorry hoor, maar als je de verdediging van bepaalde advocaten leest gooien ze het op Kemalisme en de Turkse republiek wat gevaar loopt, onderbuikgevoelens en populisme, terwijl er met geen woord wordt gerept over de aanklachten en de dubieuze activiteiten waar bepaalde 'journalisten' mee bezig zijn.
Er zijn nog steeds geen bewijzen, nergens niet. Ze proberen hard, maar hebben echt nog niks gevonden. Stel het is waar dat hij andere teams heeft omgekocht. Hoe heeft hij dit gedaan? Waar zijn alle geldtransacties? Wie heeft hij omgekocht? Spelers? Scheidsrechters? Keepers? Waar zijn al die lui dan? Heeft hij geld betaald aan de doelpalen ofzo?
pi_133087331
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

de AKP is in 2002-2003 opgericht en heeft toen al meteen een meerderheid in de eerste verkiezingen gekregen, de gevestigde orde was in een keer kapotgemaakt.
Ze hadden in eerste instantie 33% , een meerderheid kwam alleen door de kiesdrempel.
pi_133087346
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:07 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ze hadden in eerste instantie 33% , een meerderheid kwam alleen door de kiesdrempel.
hmm?
pi_133087376
Dat Arinc, Erdogan afvalt zegt veel.
pi_133087417
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hmm?
33% van de stemmen. Maar een meerderheid in het parlement omdat er heel veel partijen net de kiesdrempel niet hadden gehaald.
pi_133087491
pi_133087503
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

33% van de stemmen. Maar een meerderheid in het parlement omdat er heel veel partijen net de kiesdrempel niet hadden gehaald.
Nog steeds een prestatie voor een nieuw partij wat mee doet met haar eerste verkiezingen, we gaan toch zeker niet de 10% drempel en de rotzooi wat de gevestigde partijen hadden achtergelaten zien als een prestatie van de AKP mag ik hopen?
pi_133087634
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nog steeds een prestatie voor een nieuw partij wat mee doet met haar eerste verkiezingen, we gaan toch zeker niet de 10% drempel en de rotzooi wat de gevestigde partijen hadden achtergelaten zien als een prestatie van de AKP mag ik hopen?
O geen idee, het ging mij erom dat ze niet meteen de meerderheid hadden. Nu nog niet trouwens. 49%.
pi_133087727
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:15 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

O geen idee, het ging mij erom dat ze niet meteen de meerderheid hadden. Nu nog niet trouwens. 49%.
meerderheid van de stemmen als een enkele partij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 20:18:42 ]
pi_133087841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

meerderheid van de stemmen als een enkele partij.
Dan moet je de definitie opzoeken. ;)

Je bedoelt meeste stemmen.
pi_133088004
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Dan moet je de definitie opzoeken. ;)

Je bedoelt meeste stemmen.
quote:
meer·der·heid (de; v; meervoud: meerderheden) 1groter aantal: bij meerderheid van stemmen; de absolute meerderheid meer dan de helft van de stemmen
quote:
Total of 550 seats of the Grand National Assembly of Turkey
276 seats were needed for a majority
quote:
Seats won 363
pi_133088087
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het ging toch om de stemmers?

Met 34% een meerderheid in de Kamer krijgen was geen realistische weerspiegeling. :P

Anyway, volgens mij bedoelen we hetzelfde en zijn we nu aan het mierenneuken.
pi_133088127
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Het ging toch om de stemmers?

Met 34% een meerderheid in de Kamer krijgen was geen realistische weerspiegeling. :P

Anyway, volgens mij bedoelen we hetzelfde en zijn we nu aan het mierenneuken.
Ik neuk niet voor het huwelijk. dus denk vooral jij. :(
pi_133088275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik neuk niet voor het huwelijk. dus denk vooral jij. :(
Inderdaad.

Maar nog steeds niet getrouwd? :o
pi_133088351
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Inderdaad.

Maar nog steeds niet getrouwd? :o
Niet dat ik het weet :o
pi_133088742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet dat ik het weet :o
Niet goed he.
pi_133088801
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Niet goed he.
Jij wel dan?
pi_133089322
Geen absolute meerderheid. Daar kwamen ze 4 zetels voor tekort.

Absolute meerderheid: 2/3 van 550 zetels (367 zetels).

Achteraf maar goed ook zou je denken, met een absolute meerderheid kun je alles doordouwen zonder het parlement (de oppositie) te raadplegen.
pi_133091729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Het feit dat de democratie in Turkije nep is komt omdat het volk zelf (jullie) het niet accepteren dat Erdogan komt met goede hervormingen.
Hij had op 30 september een democratiseringspakket aangekondigd. Hoe reageren jullie seculieren en nationalistische Turken.

"Ja dat gaat in op onze principes (principes van de kafir Ataturk)!!!!!!"
"Ja het zijn gewoon concessies naar de PKK toe
" Ja ons land wordt verdeeld".

En straks zeggen jullie dat baas Erdogan een dictator is. Ja als jullie altijd negatief reageren op hervormingen dan heeft hij op een bepaald moment ook geen zin meer om te hervormen.

En jullie zeggen altijd dat hij te conservatief is. En dan. Vindt je dat erg ofzo.
Wat is er nou erg aan Shariah. Van mij mag het Kalifaat hersteld worden.
Wat doe jij hier nog? Ga snel naar Syrie, je maatjes wachten op je! Als je terugkomt krijg je zelfs reintegratiehulp!
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:56:08 #243
39333 Zelva
pi_133091869
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef zarGon het volgende:
Geen absolute meerderheid. Daar kwamen ze 4 zetels voor tekort.

Absolute meerderheid: 2/3 van 550 zetels (367 zetels).

Achteraf maar goed ook zou je denken, met een absolute meerderheid kun je alles doordouwen zonder het parlement (de oppositie) te raadplegen.
En waarom kan dat nu niet dan?

Is er in Turkije voor álles een tweederde meerderheid vereist?
  zondag 10 november 2013 @ 12:26:29 #244
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133105143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef peace2014 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier nog? Ga snel naar Syrie, je maatjes wachten op je! Als je terugkomt krijg je zelfs reintegratiehulp!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef peace2014 het volgende:

[..]

Ik hoef niet naar Syrië hoor. Als ik aan jihad wil doen. Hier in Nederland zijn genoeg Assad aanhangers waartegen ik kan vechten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')