Ik hoop echt dat de Turkse bevolking goed nadenkt voor ze weer op deze man gaan stemmen. Er is meer dan genoeg gebeurd waarvoor hij afgerekend zou kunnen worden. Maar als ik dan de meeste Turkse reacties lees op fok! dan krijg ik daar weer een hard hoofd in.quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef De_Coulance het volgende:
Interessant feitje is dat zijn eigen partij toen ze nieuw waren overspel en seks voor het huwelijk uit het Strafboek hebben gehaald, maar hoe geloofwaardig is dat nog.
Ja, en ik heb kritiek op zijn mening. En al helemaal op zijn aanstaande maatregelen op dit ' ongewenste'quote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Peunage het volgende:
Ik snap het probleem niet helemaal. Hij geeft zijn mening over een onderwerp. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar mag hij deze mening niet hebben of uiten? En het lijkt mij nou niet echt verassend dat hij deze mening heeft gezien de partij waar hij in zit?
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25043121.asp.quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef De_Coulance het volgende:
Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.
Waar moeten ze dan op stemmen? Want da's het probleem. Nederland is een coalitieland, Turkije is dat totaal niet. Hier werkt links samen met rechts (en andersom), daar werken ze elkaar tegen. Hier hebben elf (!!) partijen zetels in de Tweede Kamer, in Turkije halen drie (!) partijen (+ onafhankelijken) het Turkse parlement, want kiesdrempel.quote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de Turkse bevolking goed nadenkt voor ze weer op deze man gaan stemmen. Er is meer dan genoeg gebeurd waarvoor hij afgerekend zou kunnen worden. Maar als ik dan de meeste Turkse reacties lees op fok! dan krijg ik daar weer een hard hoofd in.
Dat klopt, is inderdaad een probleem. Deze discussie heb ik al vaker gevoerd, maar ik kan er gewoon niet bij dat Erdogan het beste is wat Turkije op politiek vlak heeft te bieden.quote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan op stemmen? Want da's het probleem. Nederland is een coalitieland, Turkije is dat totaal niet. Hier werkt links samen met rechts (en andersom), daar werken ze elkaar tegen. Hier hebben elf (!!) partijen zetels in de Tweede Kamer, in Turkije halen drie (!) partijen (+ onafhankelijken) het Turkse parlement, want kiesdrempel.
Vertel mij eens, waar moeten ze op stemmen? Op de CHP? Die niets doet dan tegenwerken en echt niets klaarkrijgt? Op de (extreem nationalistiche) MHP?
Dat is mijns inziens het probleem in Turkije: er is geen alternatief.
Er zijn wel andere geluiden, helaas weten die niet echt onder de aandacht te komen. De aantasting van de persvrijheid (geen land ter wereld sluit meer journalisten op dan Turkije) helpt ook niet echt mee. Ik ken wat mensen die actief zijn bij de 3H Movement, dat is een liberale jongerenorganisatie, maar ik geloof niet dat die momenteel echt zoden aan de dijk zetten...quote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan op stemmen? Want da's het probleem. Nederland is een coalitieland, Turkije is dat totaal niet. Hier werkt links samen met rechts (en andersom), daar werken ze elkaar tegen. Hier hebben elf (!!) partijen zetels in de Tweede Kamer, in Turkije halen drie (!) partijen (+ onafhankelijken) het Turkse parlement, want kiesdrempel.
Vertel mij eens, waar moeten ze op stemmen? Op de CHP? Die niets doet dan tegenwerken en echt niets klaarkrijgt? Op de (extreem nationalistiche) MHP?
Dat is mijns inziens het probleem in Turkije: er is geen alternatief.
Als er al maatregelen komen zullen dat niet 'zijn' maatregelen zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb kritiek op zijn mening. En al helemaal op zijn aanstaande maatregelen op dit ' ongewenste'
fenomeen.
Het is misschien niet te geloven voor jouw Europese/Nederlandse oren, maar Erdoğan heeft veel goede dingen gedaan. Dat is dan ook de reden waarom hij en zijn partij driemaal op rij zijn gekozen. Turkije zat in een slaapstand, al jaaaaren lang, maar daar zijn zij - dankzij de AKP en Erdoğan - de laatste 10 jaar uit.quote:Op maandag 4 november 2013 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat klopt, is inderdaad een probleem. Deze discussie heb ik al vaker gevoerd, maar ik kan er gewoon niet bij dat Erdogan het beste is wat Turkije op politiek vlak heeft te bieden.
Vroeger was ik wel pro-Erdoğan, tegenwoordig ben ik anti-oppositie.quote:Maar misschien moet ik allang blij zijn dat jij niet zo'n Erdogan trekpopje bent dat Erdogan baas![]()
oid roept.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Er zijn wel andere geluiden, helaas weten die niet echt onder de aandacht te komen. De aantasting van de persvrijheid (geen land ter wereld sluit meer journalisten op dan Turkije) helpt ook niet echt mee. Ik ken wat mensen die actief zijn bij de 3H Movement, dat is een liberale jongerenorganisatie, maar ik geloof niet dat die momenteel echt zoden aan de dijk zetten...
De strekking van het verhaal is:quote:Op maandag 4 november 2013 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25043121.asp.
Staat het toch net wat genuanceerder in. Onder andere dat er gebrek aan ruimte/studentenhuizen is.
Dan zou juist gemengd toch een oplossing daarvoor zijn?quote:Op maandag 4 november 2013 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onder andere dat er gebrek aan ruimte/studentenhuizen is.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen behoefte heeft aan een gemengde omgeving en dat er dus naast Erdoğan gewoon ook studenten zijn die gescheiden studentenhuizen willen. En dat studenten dan inderdaad genoodzaakt zijn tot zoiets, maar het liever niet hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De strekking van het verhaal is:
Door gebrek aan studentenhuizen zijn jongens en meisjes genoodzaakt om in één studentenwoning te wonen.
Als dit voor hen een probleem is dan klopt de TT gewoon. Erdogan ziet liever gescheiden studentenwoningen.
Dat is dan weer een enorme aanname. Mooie stemmingmakerij.quote:De volgende stap is dat de scholen ook helemaal gescheiden worden. Die vent is hopeloos conservatief
Turkije is geen Nederland. En gaat men daar - in bepaalde/meeste/sommige/(?) gebieden - anders om met de interactie tussen jongens en meisjes.quote:Op maandag 4 november 2013 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan zou juist gemengd toch een oplossing daarvoor zijn?
Prima, maar daar heeft de regering dus niks mee te maken. Geen reden om dingen te verbieden.quote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is geen Nederland. En gaat men daar - in bepaalde/meeste/sommige/(?) gebieden - anders om met de interactie tussen jongens en meisjes.
Stel, hij gaat *nu* weg.quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef Hexagon het volgende:
Het wordt eens tijd dat die vent oprot
Je weet maar al te goed wat voor vlees Erdogan in de kuip heeft. Want je kunt er gewoon op wachten na deze uitspraken.quote:Op maandag 4 november 2013 17:42 schreef zarGon het volgende:
Dat is dan weer een enorme aanname. Mooie stemmingmakerij.
Waarom?quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef Hexagon het volgende:
Af en toe zijn politici iets te lang aan de macht en moet er een andere groep het roer in handen krijgen. Daarbij is de democratie gediend.quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel, hij gaat *nu* weg.
En dan? Hoe moet het verder? Wat zie jij voor je?
Ik vind het eerder stemmingmakerij.quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je weet maar al te goed wat voor vlees Erdogan in de kuip heeft. Want je kunt er gewoon op wachten na deze uitspraken.
Hij is gewoon te lang aan de macht en dat is niet goed voor een land.quote:Op maandag 4 november 2013 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Veel voorstellen is het Turkse volk voor en krijgt hij er eenvoudig door.
Of zo'n achtergesteld land in de EU thuishoort zou veel meer de discussie moeten zijn.
Jahaaa. Ook jij roept wat anderen roepen. Kom eens met alternatieven dan.quote:Op maandag 4 november 2013 17:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Af en toe zijn politici iets te lang aan de macht en moet er een andere groep het roer in handen krijgen. Daarbij is de democratie gediend.
Definieer 'anders'. Ik denk dat ze hier in Nederland benieuwd zijn wat je ermee bedoelt.quote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is geen Nederland. En gaat men daar - in bepaalde/meeste/sommige/(?) gebieden - anders om met de interactie tussen jongens en meisjes.
Dat moeten de mensen in Turkije dan maar beoordelen vind je niet. Hij kan op voldoende krediet rekenen vooralsnog.quote:Op maandag 4 november 2013 17:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij is gewoon te lang aan de macht en dat is niet goed voor een land.
Het ligt allemaal aan de oppositie. Ik vind het maar stemmingmakerij.quote:Op maandag 4 november 2013 17:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het eerder stemmingmakerij.
We kunnen met z'n allen afgeven op Erdoğan, maar de echte schuldige is de oppositie.
Ik geef ze mijn welgemeend stemafviesquote:Op maandag 4 november 2013 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moeten de mensen in Turkije dan maar beoordelen vind je niet. Hij kan op voldoende krediet rekenen vooralsnog.
Maar hij is toch gekozen door het volk? Als hij bij de volgende verkiezingen weer wint, dan is de democratie daarmee gediend, toch? Of moet hij hardhandig van de troon gestoten worden?quote:Op maandag 4 november 2013 17:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Af en toe zijn politici iets te lang aan de macht en moet er een andere groep het roer in handen krijgen. Daarbij is de democratie gediend.
Beetje nieuws in de categorie 'SGP tegen Koopzondag' inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Peunage het volgende:
Ik snap het probleem niet helemaal. Hij geeft zijn mening over een onderwerp. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar mag hij deze mening niet hebben of uiten? En het lijkt mij nou niet echt verassend dat hij deze mening heeft gezien de partij waar hij in zit?
quote:Op maandag 4 november 2013 17:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de oppositie. Ik vind het maar stemmingmakerij.
Nee, ik geef de Turken gewoon een stemadviesquote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Hierro het volgende:
[..]
Maar hij is toch gekozen door het volk? Als hij bij de volgende verkiezingen weer wint, dan is de democratie daarmee gediend, toch? Of moet hij hardhandig van de troon gestoten worden?
Die kans zit er dik in, door de prutsers in de oppositie.quote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Hierro het volgende:
[..]
Maar hij is toch gekozen door het volk? Als hij bij de volgende verkiezingen weer wint, dan is de democratie daarmee gediend, toch? Of moet hij hardhandig van de troon gestoten worden?
Nou, vertel mij dan op welke partij ik moet stemmen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, ik geef de Turken gewoon een stemadvies
Hij is gekozen door 49% van het volk, maar door het kiesdrempelsysteem heeft hij meer macht. Dus meer rekening houden met de rest mag best. En die 49% haalt hij niet meer waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Hierro het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er de volgende verkiezingen allemaal mee doet. Maar iig niet op Erdogan.quote:Op maandag 4 november 2013 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, vertel mij dan op welke partij ik moet stemmen.
Hoeft geen verhaaltje bij, gewoon alleen een partijnaam.
http://www.ldp.org/quote:Op maandag 4 november 2013 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, vertel mij dan op welke partij ik moet stemmen.
Hoeft geen verhaaltje bij, gewoon alleen een partijnaam.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er de volgende verkiezingen allemaal mee doet. Maar iig niet op Erdogan.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hé een smiley minder. Het wordt stiller. Straks ben je helemaal uitgeluld
Uitgeluld dus. Zelden zo'n gebrek aan zelfreflectie gezien. Nuanceren waar het uitkomt en stemming maken waar het goeddunkt. En die nuance is dan een link naar een Turks artikel vanuit een Nederlands forum. Hoe ongeloofwaardig maak je je dan?quote:
Hoho, discussies win je niet zo makkelijk, mannetje.quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uitgeluld dus. Zelden zo'n gebrek aan zelfreflectie gezien. Nuanceren waar het uitkomt en stemming maken waar het goeddunkt. En die nuance is dan een link naar een Turks artikel vanuit een Nederlands forum. Hoe ongeloofwaardig maak je je dan?
quote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Peunage het volgende:
Neen, gewelddadige en hypocriete regeringsleiders en politici die elders (Syrië en Libanon) terrorisme aanjagen en stimuleren, moeten met vreedzame middelen van recht, rechtvaardigheid, kwaad en boetedoening worden bestraft.quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef Woestijnvos het volgende:
Ze moeten die Erdogan een kogel in de bol geven.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uitgeluld dus. Zelden zo'n gebrek aan zelfreflectie gezien. Nuanceren waar het uitkomt en stemming maken waar het goeddunkt. En die nuance is dan een link naar een Turks artikel vanuit een Nederlands forum. Hoe ongeloofwaardig maak je je dan?
Erdogan haat Irak vanwege Barzani.quote:Op maandag 4 november 2013 17:32 schreef Peunage het volgende:
Ik vind Erdoganwat betreft zijn buitenlandse politiek(richting Irak en Syrië bijvoorbeeld), maar je kunt er gewoon niet om heen lopen dat hij veel goeds heeft gedaan voor Turkije.
En nee, natuurlijk is Turkije geen Zweden of Finland wat betreft vrijheden en democratie. Het ligt nog altijd in het Midden-Oosten, andere wereld, andere mentaliteit, nog niet zo ver ontwikkeld, etc. Maar het is ook geen Saoedi-Arabië.
Wie moet er dan voor in zijn plaats komen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef Hexagon het volgende:
Geen idee, is er in Turkije echt geen enkel ander capabel persoon in de politiek?quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor in zijn plaats komen.![]()
Misschien in het gevang?quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen idee, is er in Turkije echt geen enkel ander capabel persoon in de politiek?
Beter dan 1890.quote:Op maandag 4 november 2013 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, de oude garde. Echt prachtig volk dat 1980 nastreeft.
En jij moet je mond houden.quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Neen, gewelddadige en hypocriete regeringsleiders en politici die elders (Syrië en Libanon) terrorisme aanjagen en stimuleren, moeten met vreedzame middelen van recht, rechtvaardigheid, kwaad en boetedoening worden bestraft.
Niet met eigenhandige moordplannen, want dat is geheel verwerpelijk.
Natuurlijk is Erdogan gevaarlijk sektarisch, maar niet wegens deze mening over gemengde studentenhuizen.
Erdogan krijgt overal tegenslag en verzet tegen zijn beleidsuitvoering:
En natuurlijk honderdduizenden demonstranten tegen Erdogan in Istanbul, Adana, Ankara en Antakya.
Zouden die mensen echt niet een zeker nieuw inzicht opgedaan ophebben?quote:Op maandag 4 november 2013 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het lijkt maar niet door te dringen, hm?quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen idee, is er in Turkije echt geen enkel ander capabel persoon in de politiek?
Dan is het toch beter als die Erdogan blijft.quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee. Dat krijg je er niet meer uit.quote:Op maandag 4 november 2013 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zouden die mensen echt niet een zeker nieuw inzicht opgedaan ophebben?
Ja echt he. Gelukkig zitten de meeste van die hoerenkinderen in de gevangenis.quote:Op maandag 4 november 2013 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een niveau, en dat van een mod.quote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Dat krijg je er niet meer uit.
Erdogan is een liefje vergeleken met die pezevenks.
In Nederland zien we bovendien ook dat studenten zich scheiden in heren- en dameshuizen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef Aloulou het volgende:
Verstandig, die studenten zijn daar om te studeren. Gewoon gescheiden houden dus en op de studie focussen
Volgens mij is de CHP een sociaaldemocratische seculiere partij, zeker niet "extreem-nationalistisch", dat is de MHP inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En jij moet je mond houden.
De enige die tegen baas Erdoganzijn, zijn extreem-seculiere Turkse nationalisten (CHP) en Turkse neonazi's (MHP).
En ook enorm veel gemengde huizen, laat die studenten dat toch zelf beslissen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:20 schreef waht het volgende:
[..]
In Nederland zien we bovendien ook dat studenten zich scheiden in heren- en dameshuizen.
Jij snapt het verschil niet tussen volwassenen dwingen op een bepaalde manier samen te wonen en die keuze overlaten aan degenen die dat pand verhuren of huren?quote:Op maandag 4 november 2013 19:20 schreef waht het volgende:
[..]
In Nederland zien we bovendien ook dat studenten zich scheiden in heren- en dameshuizen.
De volgende keer dat Wilders weer eens moslims wil dwingen te leven naar zijn maatstaven heb jij geen recht van spreken meer eng figuur.quote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef Aloulou het volgende:
Verstandig, die studenten zijn daar om te studeren. Gewoon gescheiden houden dus en op de studie focussen
Nou de CHP komt niet op voor de rechten van etnische minderheden. En is grotendeels conservatief-kemalistisch.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Volgens mij is de CHP een sociaaldemocratische seculiere partij, zeker niet "extreem-nationalistisch", dat is de MHP inderdaad.
Verder zijn ook talloze andere Turken, ook buiten politiek, tegen Erdogan. De Koerdische BDP, maar ook de conservatieve Demokrat Parti en communistische partijen.
Uiteraard, maar laten we niet doen alsof dit opeens het einde van de wereld is. Erdogan zegt wel eens rare dingen, maar dit is daar geen voorbeeld van.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef TresBon het volgende:
[..]
En ook enorm veel gemengde huizen, laat die studenten dat toch zelf beslissen.
Het gaat over de officiële campussen van de universiteiten, als studenten samen ergens gaan wonen heeft hij daar weinig over te zeggen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:22 schreef TresBon het volgende:
[..]
En ook enorm veel gemengde huizen, laat die studenten dat toch zelf beslissen.
Tijd dat iemand jou uit je huis gaat slepen bij je buttbuddies want alleen mannen in een huis is voor homo's. Als je niet ziet hoe bizar en eng iemand is die dit wil ben je gewoon een minderwaardig mens.quote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, maar laten we niet doen alsof dit opeens het einde van de wereld is. Erdogan zegt wel eens rare dingen, maar dit is daar geen voorbeeld van.
Een Koerdische inschatting.quote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nou de CHP komt niet op voor de rechten van etnische minderheden. En is grotendeels conservatief-kemalistisch.
Dat verkoopt minder dan ''islamisering''.quote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef De_Coulance het volgende:
Nader onderzoek leert Erdogan het heeft over campussen van de universiteiten die door gebrek aan kamers uit noodzaak dames en heren bijelkaar gooien en hij zegt dat dat tegen de conservatief-democratische lijn van zijn regering ingaat.
Dat wil hij oplossen door meer kamers te bouwen. Ik ben het er overigens niet met hem eens en vindt dit geen probleem. Sowieso niet iets voor de overheid om op te lossen lijkt mij.
Maar goed, dit zorgt weer voor een media-storm in Turkije en zo hebben mensen weer iets om over te praten.
Ik vind het wel een erg raar iets om te zeggen, maar nee, idd niet het einde van de wereld.quote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, maar laten we niet doen alsof dit opeens het einde van de wereld is. Erdogan zegt wel eens rare dingen, maar dit is daar geen voorbeeld van.
Ja maar kijk, jij zit in Nederland waar zoiets volstrekt normaal is en iedereen iets heeft van boeiend.quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg raar iets om te zeggen, maar nee, idd niet het einde van de wereld.
Er is eigenlijk een de-facto splitsing in de CHP.quote:Op maandag 4 november 2013 19:28 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Een Koerdische inschatting.
En de CHP van nu is niet meer de CHP van 1981. De huidige CHP-partijleider Kemal Kılıçdaroğlu is zelf een Aleviet van Zaza(-Koerdische) etnische komaf, waarop hij ook trots is.
Jouw sektarische en ideologische propaganda kan daarvan niet afleiden. De CHP wint nu zelfs in gebieden van Tunceli (Dersim) aan stemmen, juist wegens haar anti-sektarische karakter. Niet omdat Zaza, Koerden en Turken daar nu op Turks nationalisme zouden zitten te wachten, hoor!
Meisje toch, rustig maar. Het is al goed.quote:Op maandag 4 november 2013 19:28 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Tijd dat iemand jou uit je huis gaat slepen bij je buttbuddies want alleen mannen in een huis is voor homo's. Als je niet ziet hoe bizar en eng iemand is die dit wil ben je gewoon een minderwaardig mens.
Ja duh, daarom zeg ik ook ''ik vind''. We kunnen wel eindeloos doorgaan met cultuur relativeren, dus daarom bekijk ik het vanuit Nederlands oogpunt. Denk jij overigens dat veel Turkse studenten conservatieve, Anatolische AKP stemmers zijn?quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef expans het volgende:
[..]
Ja maar kijk, jij zit in Nederland waar zoiets volstrekt normaal is en iedereen iets heeft van boeiend.
Maar als de gemiddelde -conservatieve- Anatoliër die op de AKP stemt dit hoort heeft hij iets van ''dit klinkt best goed'', dus dan kan iedereen wel moord en brand schreeuwen maar als het volk tevreden blijft dan is er niks aan de hand. Verder gaan sowieso de meeste mensen of op hun zelf wonen met studiegenoten of in studentenhuizen voor man/vrouw-only.
Dunno.quote:Op maandag 4 november 2013 19:42 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ja duh, daarom zeg ik ook ''ik vind''. We kunnen wel eindeloos doorgaan met cultuur relativeren, dus daarom bekijk ik het vanuit Nederlands oogpunt. Denk jij overigens dat veel Turkse studenten conservatieve, Anatolische AKP stemmers zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |