Mwah, in dit geval heb ik niet zo veel problemen met het asfalt. Als er gras lag was Alonso door het gras gegaan (en misschien hard gecrasht). Vergne heeft immers gezegd dat hij Alonso niet gezien heeft, dus hij had hem er sowieso afgedrukt. En het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat Alonso ingehouden zou hebben: zie Monza Alonso-Vettel en Vettel-Alonso in 2011 en 2012(?).quote:Op maandag 4 november 2013 15:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Race niet gezien, maar dus weer een moment waar de uitloopstroken voor een rare situatie zorgt. Totale verkrachting van het racen.
Giedo heeft het wel goed gedaan aan de tijden te zien, constant halve tot een volle seconde sneller dan Pic![]()
Dat lost zichzelf dan wel weer op, F1 blijft ook gewoon een show en met die uitloopstroken ontneem je heel veel actie.quote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mwah, in dit geval heb ik niet zo veel problemen met het asfalt. Als er gras lag was Alonso door het gras gegaan (en misschien hard gecrasht). Vergne heeft immers gezegd dat hij Alonso niet gezien heeft, dus hij had hem er sowieso afgedrukt. En het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat Alonso ingehouden zou hebben: zie Monza Alonso-Vettel en Vettel-Alonso in 2011 en 2012(?).
Smaken verschillen. Ik heb liever minder strategie en meer actie op de baan, dan andersom.quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
[..]
Was ik ook een liefhebber van, verschillende strategieën vind ik heel interessant en helaas zijn de mogelijkheden nu heel erg beperkt. Het is ook jammer dat het meer een low budget klasse is geworden met veel beperkingen, 10 jaar geleden gingen de teams echt tot de limiet met de ontwikkeling en had je ook meer uitvallers.
Precies en o, o, o, wat waren ze ernstig gewond geraakt die coureurs... NOT...quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat lost zichzelf dan wel weer op, F1 blijft ook gewoon een show en met die uitloopstroken ontneem je heel veel actie.
Zo hoort het voor mij te zien, als je over de limiet gaat word je afgestraft. Tegenwoordig is zelfs Eau Rouge weinig spanning met al die uitloop.
Ik meen me anders te herinneren dat er tijdens de race nog een live shot van was.quote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Nog een leuk feitje over de vorige race: Voor de race begon was er een gedeeltelijke zonsverduistering
Was voor de racequote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik meen me anders te herinneren dat er tijdens de race nog een live shot van was.
Alle crashes worden gemist. Inhalen is geen kunst meer. Als je een keer de banden laat roken is je race verloren. De auto's zitten vol met miniscule vleugeljes, kanalen en andere plastic troep die bij het minste tikje al afbreken.quote:Op maandag 4 november 2013 16:43 schreef k_man het volgende:
Wat ik soms wel een beetje mis, zijn die enorme crashes na de start. Dat er tien auto's op elkaar liggen en dat iedereen terug naar de pits rent, in afwachting van de herstart. Snel de reserve-auto inzetten! Oh fuck, de reserve-auto staat helemaal afgesteld voor mijn teamgenoot en de herstart is al over een kwartier!
Welkom in 2003quote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alle crashes worden gemist. Inhalen is geen kunst meer. Als je een keer de banden laat roken is je race verloren. De auto's zitten vol met miniscule vleugeljes, kanalen en andere plastic troep die bij het minste tikje al afbreken.
Kortom, er moet héél veel veranderen. Anders is het zo finito met de F1
Het ongeluk van Senna heeft meer schade aan de F1 toegebracht dan suiker in de benzinequote:
Ach man, in de jaren 80 riepen ze al dat het afschaffen van de turbo's de F1 zou laten verdwijnen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ongeluk van Senna heeft meer schade aan de F1 toegebracht dan suiker in de benzine
ik zou dat niet schade willen noemen. Het ongeval heeft wel ervoor gezorgd dat de sport veel veiliger is geworden en dat is heel wat waard.quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ongeluk van Senna heeft meer schade aan de F1 toegebracht dan suiker in de benzine
Je kunt altijd alles F1 blijven noemen, ook als het verplicht wordt om met elektrische tractie te gaan rijden. De naam F1 blijft bestaan maar de sport is heel anders.quote:Op maandag 4 november 2013 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach man, in de jaren 80 riepen ze al dat het afschaffen van de turbo's de F1 zou laten verdwijnen.
Dat bedoel ik ook. Tijdens Le Mans bijvoorbeeld is nog gewoon een levensgevaarlijke sportquote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou dat niet schade willen noemen. Het ongeval heeft wel ervoor gezorgd dat de sport veel veiliger is geworden en dat is heel wat waard.
Je kunt je nu wel afvragen of er niet doorgeslagen wordt in de veiligheid
Typische uitspraak van een ramp-toeristquote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef Marks het volgende:
[..]
Precies en o, o, o, wat waren ze ernstig gewond geraakt die coureurs... NOT...
Villeneuve stapte gewoon weer in
denk wel meer, zeker als je de technici uit gaat dagen. Dan blijkt er plots veel meer mogelijk te zijn dan vooraf gedacht en komt de innovatie in een stroomversnelling.quote:Op maandag 4 november 2013 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
Tegen die tijd stop ik gewoon met kijken.
Bovendien, dan kunnen de races maar maximaal 20 rondjes duren ofzo.
Dat kun je ook gewoon doen met verbrandingsmotoren. Elektromotoren zijn uitontwikkeld en daarom oninteressant. Het enige dat nog ontwikkeld kan worden zijn de accu's en dat heeft niets met racen te maken.quote:Op maandag 4 november 2013 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk wel meer, zeker als je de technici uit gaat dagen. Dan blijkt er plots veel meer mogelijk te zijn dan vooraf gedacht en komt de innovatie in een stroomversnelling.
dat ben ik niet met je eens. De elektromotor mag dan uitontwikkeld zijn, de techniek erom heen is dat nog lang niet en dat kan het racen wel degelijk interessanter maken.quote:Op maandag 4 november 2013 17:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon doen met verbrandingsmotoren. Elektromotoren zijn uitontwikkeld en daarom oninteressant. Het enige dat nog ontwikkeld kan worden zijn de accu's en dat heeft niets met racen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |