abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133044167
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen wel wat meer drankavonturen (met vrienden) gebruiken anders
pi_133044643
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:34 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

MBT is mij aangeraden en ik neig inderdaad naar een borderline persoonlijkheidsstoornis. Sorry S_E Dat en depressieve klachten is de huidige diagnose. Vond het wel even schrikken toen borderline ter sprake kwam vanwege alle verhalen erom heen. En het is een meidenstoornis volgens mij..
No worries bro. Een borderliner met zelf reflectie is al heel wat. Besef dat ook! Is er nog iets genoemd met high-functioning borderline of low-functioning? Mijn ex was een textbook case van high-functioning.

Ik ben zelf bezig met het huis leeg halen etc. :{
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133046083
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zou wel willen, maar vrienden hebben nooit tijd, geld of er zin in.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_133046395
En dat is best frusterend.
Want ik wil wel, maar het lukt niet.
pi_133046819
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik zou wel willen, maar vrienden hebben nooit tijd, geld of er zin in.
Doen zij nooit iets in hun leven?
pi_133046900
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Doen zij nooit iets in hun leven?
Jawel, vaak niet met mij.
pi_133046943
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

Jawel, vaak niet met mij.
Tja, daar kan je weinig mee dan. Nieuwe vrienden elders zoeken dan? Iets om passie in jezelf op te laten bloeien?
pi_133047001
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Tja, daar kan je weinig mee dan. Nieuwe vrienden elders zoeken dan? Iets om passie in jezelf op te laten bloeien?
Zou niet weten waar.
Vorige week bij een intake vroegen ze aan me wat houdt jouw motortje draaiende?
Wist niks te bedenken, behalve werk, dat je verplicht bent om naar je werk ter komen.
Verder echt werkelijk niks.
pi_133048641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Miniem het volgende:

[..]

Zou niet weten waar.
Vorige week bij een intake vroegen ze aan me wat houdt jouw motortje draaiende?
Wist niks te bedenken, behalve werk, dat je verplicht bent om naar je werk ter komen.
Verder echt werkelijk niks.
Tijd voor een hobby! ;)
pi_133049048
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Tijd voor een hobby! ;)
Hobby's doe je alleen, en genoeg dat ik leuk vind. Maar niet iets waar ik altijd mee bezig kan zijn ofzo.
Ik wil ook eens samen dingen doen.
pi_133049555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hobby's doe je alleen, en genoeg dat ik leuk vind. Maar niet iets waar ik altijd mee bezig kan zijn ofzo.
Zijn NMLK en Fellas misschien geen opties voor je?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_133049868
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zijn NMLK en Fellas misschien geen opties voor je?
Thnx voor de tip.
Echter bij NMLK zie ik dat de activiteiten bij mij in de buurt allemaal voor 25 jaar en ouder is.
En fellas is allemaal niet echt in de omgeving.
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:18:10 #113
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_133054003
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

No worries bro. Een borderliner met zelf reflectie is al heel wat. Besef dat ook! Is er nog iets genoemd met high-functioning borderline of low-functioning? Mijn ex was een textbook case van high-functioning.

Ik ben zelf bezig met het huis leeg halen etc. :{
Niks genoemd, maar ik zit eerder op high-functioning dan low als ik de termen zo ff Google. Wat is het verschil precies?

Hoe zit het met je oorspronkelijke plan? Nog steeds op koers om te vertrekken of neem je even wat meer tijd nu voordat je doorgaat?
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_133062127
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:18 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Niks genoemd, maar ik zit eerder op high-functioning dan low als ik de termen zo ff Google. Wat is het verschil precies?

Hoe zit het met je oorspronkelijke plan? Nog steeds op koers om te vertrekken of neem je even wat meer tijd nu voordat je doorgaat?
Plan gaat gewoon door. Na de kerst is deze elf foetsie. Dit overlijden versnelt dit proces alleen maar, niet lullig bedoelt maar weer 1 reden om minder in NL te zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:32:56 #115
358102 Senor__Chang
pi_133063970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Plan gaat gewoon door. Na de kerst is deze elf foetsie. Dit overlijden versnelt dit proces alleen maar, niet lullig bedoelt maar weer 1 reden om minder in NL te zijn.
Ah, ok. Ergens wel begrijpelijk ook.
Guilty as changed.
pi_133066837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ah, ok. Ergens wel begrijpelijk ook.
Hoe zit het nou met jouw borderline diagnose? Heb je het, heb je het niet? Half? Heb je een officiele diagnose?

Hoe zie je jezelf er onder? Toekomstig?
  zaterdag 9 november 2013 @ 01:06:30 #117
358102 Senor__Chang
pi_133070471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe zit het nou met jouw borderline diagnose? Heb je het, heb je het niet? Half? Heb je een officiele diagnose?

Hoe zie je jezelf er onder? Toekomstig?
Het is pas het laatste gesprek ter sprake gekomen en ook pas op het einde dus veel heb ik niet doorgevraagd. Maar het is geen officiele diagnose en ik ben geen extreem geval of iets dergelijks gelukkig. We gaan nu wel iets meer focussen op de borderline omdat vooral dat de depressieve klachten veroorzaakt.

Zelf vind ik het een beetje dubbel. Aan de ene kant is een persoonlijkheidsstoornis nooit positief, maar het is wel wat concreter dan slechts focussen op depressie. Dat laatste voelt als zwaarder aan om te veranderen. Maar ik weet binnenkort pas wat meer over dit alles.
Guilty as changed.
pi_133072021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wat nou als je het gevoel dat je hebt tijdens een hobby, dat je in je element bent en niets anders meer behoeft, kan uitdragen naar je omgeving? Zou jij dan je omgeving niet inspireren net als je passie jou inspireert?
  zaterdag 9 november 2013 @ 04:34:43 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133072075
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 203 04:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat nou als je het gevoel dat je hebt tijdens een hobby, dat je in je element bent en niets anders meer behoeft, kan uitdragen naar je omgeving? Zou jij dan je omgeving niet inspireren net als je passie jou inspireert?
Ik vraag me dan heel af wat voor hobbie je dan in gedacbte hebt die dat kan bewerkstelligen
pi_133075989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 01:06 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Het is pas het laatste gesprek ter sprake gekomen en ook pas op het einde dus veel heb ik niet doorgevraagd. Maar het is geen officiele diagnose en ik ben geen extreem geval of iets dergelijks gelukkig. We gaan nu wel iets meer focussen op de borderline omdat vooral dat de depressieve klachten veroorzaakt.

Zelf vind ik het een beetje dubbel. Aan de ene kant is een persoonlijkheidsstoornis nooit positief, maar het is wel wat concreter dan slechts focussen op depressie. Dat laatste voelt als zwaarder aan om te veranderen. Maar ik weet binnenkort pas wat meer over dit alles.
Maar de vraag is meer of jij je kunt vinden in een borderline diagnose? Heb jij het moeilijk met het onderhouden van persoonlijke relaties? Lieg je veel? Zie je dingen echt zo zwart wit?
pi_133075992
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 04:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vraag me dan heel af wat voor hobbie je dan in gedacbte hebt die dat kan bewerkstelligen
Hoevaak per week ga jij eigenlijk op stap :)?
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:12:58 #122
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133076266
Ik denk dat het ook wel veel uitmaakt hoe snel je plezier hebt in iets. Ik heb wel een vriendin en vriendengroep maar toch als ik daarnaast kijk wat ik doe is het veel hetzelfde. Maar ik vind dat zelfs leuk :P Een hobby hoeft niet altijd speciaal te zijn ofzo denk ik. Ik kijk gewoon series, fok wat, poker en schaak, kijk films, ga wat winkelen voor spul en af en toe zwemmen, poolen, uit eten e.d. Niet echt zaken/hobby's die zo speciaal zijn ofzo maar dat kan al wel leuk genoeg zijn als je een beetje snel blij kan zijn met iets :P
we dan
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:39:13 #123
358102 Senor__Chang
pi_133076990
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar de vraag is meer of jij je kunt vinden in een borderline diagnose? Heb jij het moeilijk met het onderhouden van persoonlijke relaties? Lieg je veel? Zie je dingen echt zo zwart wit?
Ik herken me in 5 van de criteria volgens DSM-IV.
Guilty as changed.
pi_133077813
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 04:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat het dan ook is waar hij passioneel over is. Dat kan van alles zijn.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:16:42 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133078943
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoevaak per week ga jij eigenlijk op stap :)?
uhm.. verschilt
Deze week do/vrij/za. Meestal enkel de vrijdag. Soms de donderdag een paar wijntjes voor/na het salsadansen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')