abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:33:40 #226
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_133307534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is het probleem.
Voor?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_133307701
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:33 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Voor?
Voor alle mensen die alleen de nadelen ondervinden van het huidig systeem. Dan heb ik het over de armste mensen die uitgebuit worden door de rijken en andere mensen waar over het algemeen niet naar omgekeken wordt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:46:35 #228
358102 Senor__Chang
pi_133307921
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Voor alle mensen die alleen de nadelen ondervinden van het huidig systeem. Dan heb ik het over de armste mensen die uitgebuit worden door de rijken en andere mensen waar over het algemeen niet naar omgekeken wordt.
Dat andere mensen problemen hebben, maakt dat jij niet vooruit kan? :?
Guilty as changed.
pi_133307985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:46 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Dat andere mensen problemen hebben, maakt dat jij niet vooruit kan? :?
Ik behoor tot die groep mensen. Ik heb het trouwens niet over geld(-problemen), maar over andere problemen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:55:41 #230
358102 Senor__Chang
pi_133308197
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik behoor tot die groep mensen. Ik heb het trouwens niet over geld(-problemen), maar over andere problemen.
quote:
Ik ben ook niet van plan om dat te doen. Sterker nog, ik vind dat die economie shit moet verdwijnen en dat de wereld gewoon gereset moet worden. Ik ga niet mee doen aan de vernieling en het corrupte spelletje.
Je hebt het over de economie en over corruptie. Op beide punten heb jij niks te klagen vergeleken met de rest van de wereld. Zelfs al zit je aan de bijstand.
Guilty as changed.
pi_133308282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:55 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het over de economie en over corruptie. Op beide punten heb jij niks te klagen vergeleken met de rest van de wereld. Zelfs al zit je aan de bijstand.
Eigenlijk wel. Ik zie heel veel slechte zaken voortvloeien uit het financieel systeem en de politiek. Zaken als dat The Powers That Be eigenlijk geen fuck geven om "normale" mensen.
  zaterdag 16 november 2013 @ 01:00:27 #232
358102 Senor__Chang
pi_133308311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Ik zie heel veel slechte zaken voortvloeien uit het financieel systeem en de politiek. Zaken als dat The Powers That Be eigenlijk geen fuck geven om "normale" mensen.
Ok, toch heb jij het veel beter dan 90% van de wereldbevolking. Dat is dus geen excuus.
Guilty as changed.
pi_133308410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:00 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ok, toch heb jij het veel beter dan 90% van de wereldbevolking. Dat is dus geen excuus.
Dat is maar gedeeltelijk waar. Ik heb veel meer sociale problemen dan die 90%. Het vloeit voort uit het feit dat er maar één ding belangrijk is in deze wereld en dat is winst ten koste van alles.
  zaterdag 16 november 2013 @ 01:18:54 #234
358102 Senor__Chang
pi_133308756
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is maar gedeeltelijk waar. Ik heb veel meer sociale problemen dan die 90%. Het vloeit voort uit het feit dat er maar één ding belangrijk is in deze wereld en dat is winst ten koste van alles.
Nee. Als er één ding is waar wij in de westerse wereld niet over mogen klagen is het wel over economie, ongelijkheid, corruptie, educatie en dergelijke. Ik geloof best dat je het moeilijk hebt gehad, maar klagen over deze zaken getuigt van weinig respect voor het grootste deel van de wereldbevolking.
Guilty as changed.
pi_133309531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:18 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Nee. Als er één ding is waar wij in de westerse wereld niet over mogen klagen is het wel over economie, ongelijkheid, corruptie, educatie en dergelijke. Ik geloof best dat je het moeilijk hebt gehad, maar klagen over deze zaken getuigt van weinig respect voor het grootste deel van de wereldbevolking.
Ben het met je eens Chang!

Al kan ik het idee van Lexie alleen maar applaudiseren, hij probeert het toch maar mooi!

Wat vinden jullie eigenlijk van het idee dat je een bepaalde emotionele attachment mag hebben aan een niet levend iets. Een plek, een vliegtuig, een reis, een kledingstuk, etc. En als dat er niet is, kapot is, dat je daar zelf ook behoorlijk van kapot bent...

Had daar een leuke babbel over vandaag .. en merkte op dat de mensen die vinden dat je daar geen emotionele attachment aan mag hebben relatief depressie vrij waren en degene die daar wel attachments aan hadden waren emotioneel gezien een stuk meer broos, huilen, en ook wel issues hier omtrent gehad in hun leven.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 16 november 2013 @ 02:26:16 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133309745
Zo even aan t eten bij de febo.
Wel leuke avond uiteindelijk. Kom erachter dat mn leraar van de middelbare verbaast was dat ik iets in de ict deed en niet iets creatiefs. Ik noem mezelf nog altijd a-creatief ,hij is t er niet mee eens. Haha
Maargoed verder gaat t hier nog steeds wel goed. druk opzoek naar een leuk huisje voorbij Apeldoorn. Wat best moeilijk is, maar dat zien we dan wel weer. Vanavond is leuk en morgen vast ook wel weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cue_ op 16-11-2013 05:47:22 (dronken spelfouten eruit) ]
pi_133309757
Maak eerst jezelf beter, dan de wereld. Lead by example. ;)

En wat betreft attachment: Bespaar jezelf de pijn van het onvermijdelijke verlies. :)
pi_133309792
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 02:27 schreef Gray het volgende:
Maak eerst jezelf beter, dan de wereld. Lead by example. ;)

En wat betreft attachment: Bespaar jezelf de pijn van het onvermijdelijke verlies. :)
Maar houd dat dus in .. f@ck attachment? Je mag toch wel aan goede hernneringen denken? En je mag daardoor toch wel even van de kaart zijn? Toch?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133310921
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:18 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

De focus op winst gaat ten koste van andere zaken. Dat is een terechte kritiek, ongeacht waar je woont in de wereld. Als de focus weer gericht wordt op sociale problematiek i.p.v. economische problematiek, dan komen mijn soort problemen in de toekomst niet meer voor. De mensen aan de top, The Powers That Be, de bankiers en hun politici, geven geen zak om de gewone mens op straat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 02:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben het met je eens Chang!

Al kan ik het idee van Lexie alleen maar applaudiseren, hij probeert het toch maar mooi!

Wat vinden jullie eigenlijk van het idee dat je een bepaalde emotionele attachment mag hebben aan een niet levend iets. Een plek, een vliegtuig, een reis, een kledingstuk, etc. En als dat er niet is, kapot is, dat je daar zelf ook behoorlijk van kapot bent...

Had daar een leuke babbel over vandaag .. en merkte op dat de mensen die vinden dat je daar geen emotionele attachment aan mag hebben relatief depressie vrij waren en degene die daar wel attachments aan hadden waren emotioneel gezien een stuk meer broos, huilen, en ook wel issues hier omtrent gehad in hun leven.
Ik weet niet of je het zo mag zeggen, maar ik ben emotional attached aan mijn kamer van 12 m2. Het is de enige plek in de wereld waar ik totaal tot rust kan komen.
pi_133313444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar houd dat dus in .. f@ck attachment? Je mag toch wel aan goede hernneringen denken? En je mag daardoor toch wel even van de kaart zijn? Toch?
Tuurlijk mag dat! Niemand die je dat kan of mag verbieden!

Maar op een gegeven moment wordt het tijd om het los te laten zodat je handen vrij zijn voor andere dingen in het leven. Je kan die handen zelfs al vrij houden tijdens het treuren. Maar dit moet allemaal niet hoor, het kan. :)
pi_133316151
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat! Niemand die je dat kan of mag verbieden!

Maar op een gegeven moment wordt het tijd om het los te laten zodat je handen vrij zijn voor andere dingen in het leven. Je kan die handen zelfs al vrij houden tijdens het treuren. Maar dit moet allemaal niet hoor, het kan. :)
Je kan ook met één hand iets vastpakken en met de andere hand iets doen :)
pi_133316195
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je kan ook met één hand iets vastpakken en met de andere hand iets doen :)
Het leven kan je niet halfslachtig omarmen, of de helft gaat langs je heen.
pi_133316754
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Het leven kan je niet halfslachtig omarmen, of de helft gaat langs je heen.
Ik denk dat dat afhankelijk is van wat je omarmt :)
pi_133322038
Hoe gaat het verder met jullie trouwens?
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:26:45 #245
358102 Senor__Chang
pi_133323815
Bar.
Guilty as changed.
pi_133324269
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik denk dat dat afhankelijk is van wat je omarmt :)
Ik niet. Alles doen met volle overtuiging; geen twijels. Do or do not, there is no try.
pi_133324623
Kben een beetje afgestompt de laatste dagen, nergens zin in ook.
Rustig aan.
pi_133324769
Vorig jaar voorjaar scheen ik depressief te zijn volgens de psycholoog.. Exact een jaar geleden was ik opeens *beter* en had ik opeens ADHD. Nu ben ik nog wel vaak realistisch/negatief maar dat is nu vooral tijdelijk en mijn studie/financiële situatie is ook zorgelijk :') maar het is niet meer een overwegende leegte en negativiteit. Maar omdat ik mij nu minder slecht voel en mij beter kan uiten LIJK ik meer negatief (eerst durfde ik het niet te laten merken als ik mij niet zo goed voelde, ik probeerde eigenlijk altijd te doen alsof het heel goed ging)

En ik heb nu pas voor het eerst in tijden dat ik geen (negatieve) dwanggedachtes heb en heel soms zelfs vrolijk ben/positieve gedachten.

De knop is een klein beetje om, ik bedacht mij dat mijn externe factoren waarschijnlijk nooit meer super optimaal worden of perfect en dat ik maar beter kan proberen om innerlijk mij wel goed te voelen en mij niet zo erg te laten beïnvloeden door externe factoren (en door die hersenfunctiestoornis)

Niet dat ik nu heel vrolijk ben maar het negatieve is gewoon in normale proporties negatief. Die dwanggedachtes heb ik nog wel 's ochtends en daar weet mijn coach niet echt iets van (psycholoog was niet echt nodig of zo) en ik vind het ook niet zo fijn om dat dan week in week uit te bespreken want ik denk niet dat dat een oplossing is. Eerder mindfulness en proberen positief te denken en de negatieve gedachten te laten gaan en dan te zeggen: ja, dat kan maar dat is niet reëel. Wel deze zomer twee paniekaanvallen gehad (nooit eerder gehad) sinds ik ben begonnen met medicatie maar ik denk niet dat het daar door komt.
Worry is a misuse of imagination
pi_133324884
Hoi trouwens. Ik lees al wel heel lang mee :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_133324893
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:00 schreef Probability het volgende:
Hoi trouwens. Ik lees al wel heel lang mee :s)
:W
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')