jezus christus, vroeger was alles beter en alles is al dagen kut. Anders ga je gewoon alleen even ongesteld zitten zijn zonder je publiekelijk te uiten.quote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef suus21 het volgende:
Vroeger was je verplicht om mee te reizen, de alternate stond ook altijd op de groepsfoto. Nu is alles zo onduidelijk, bah. Ik wil gewoon info op een site waarop staat wie alternate is, nergens te vinden..
Wedstrijd ja. Toernooi nee.quote:Op maandag 4 november 2013 17:27 schreef Rosario het volgende:
Heeft er wel eens een alternate gewonnen?
Bijna zeer onwaarschijnlijk?quote:Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wedstrijd ja. Toernooi nee.
Ook bijna onmogelijk zeer onwaarschijnlijk omdat je een wedstrijd mist en je automatisch niet doorgaat bij een tie.
Mag dan dan? Wordt je dan niet ge-DQ'd?quote:Op maandag 4 november 2013 17:38 schreef suus21 het volgende:
Agassi skipte eens de derde RR omdat ie daar geen zin meer in had![]()
[...]
Andre gaf een blessure aan als reden, zal ook wel de reden zijn geweest dat ie er twee verloor maar hij had die derde kunnen spelen..quote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag dan dan? Wordt je dan niet ge-DQ'd?
O, ik dacht dat hij al door was maar die derde wilde laten schieten om zijn krachten te sparen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:42 schreef suus21 het volgende:
[..]
Andre gaf een blessure aan als reden, zal ook wel de reden zijn geweest dat ie er twee verloor maar hij had die derde kunnen spelen..
Dat mag sowieso niet..zou wel achterlijk zijnquote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, ik dacht dat hij al door was maar die derde wilde laten schieten om zijn krachten te sparen.
Als het zou mogen zou het achterlijk zijn, maar wel handig voor een speler die al door is en zware wedstrijden heeft gehad.quote:Op maandag 4 november 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat mag sowieso niet..zou wel achterlijk zijn
Haha, en terecht. Maar waarom?quote:Op maandag 4 november 2013 17:46 schreef Rosario het volgende:
Berdych wordt even lekker afgezeken op BBC.
Dat hij met zijn slagenarsenaal/wapens eigenlijk niet heel veel gepresteerd heeft buiten de finale van Wimbledon om.quote:
Davydenko speelde toen zo heerlijk hequote:Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Die keer dat Davydenko is de enig ekeer die ik me kan herinneren dat een outsider won, maar hij zal ongetwijfeld geen alternate zijn geweest.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Davydenko speelde toen zo heerlijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |