Tsonga moet inderdaad even een heel diepe winterslaap pakken nu.. Erbarmelijk gespeeld sinds z'n blessure.quote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
1 Nadal, Rafael ESP
2 Djokovic, Novak SRB
OUT Murray, Andy GBR
4 Ferrer, David ESP
5 del Potro, Juan Martin ARG
6 Berdych, Thomas CZE
7 Federer, Roger SUI
8 Wawrinka, Stanislas SUI
Alternates
IN Gasquet, Richard FRA (replaces Murray)
1 Tsonga, Jo-Wilfried FRA
2 Raonic, Milos CAN
Dit zag ik op MTF..weet niet of je verplicht bent af te reizen dan? Tsonga zal waarschijnlijk liever rust pakken nu?
Van Rooowbin verliezenquote:Op maandag 4 november 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsonga moet inderdaad even een heel diepe winterslaap pakken nu.. Erbarmelijk gespeeld sinds z'n blessure.
Echt WTF zeg...wat is hier in godsnaam mis mee? Fantastischquote:Op maandag 4 november 2013 17:04 schreef Angelof9 het volgende:
Dat publiek trouwens, het lijkt wel Davis cup
Rafa. Of Ferrer als ie morgen keihard geowned wordt door Rafa...verder zie ik niemand zich terugtrekkenquote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef Rosario het volgende:
Wie zou er zich trouwens terug moeten trekken?
enthousiasme is prima, maar dat idiote geschreeuw vind ik vreselijk irritant. En normaal zie je dat eigenlijk alleen bij DC of AUSOpen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt WTF zeg...wat is hier in godsnaam mis mee? FantastischEn dat niet eens omdat er een Brit speelt, maar gewoon om mooi tennis. Fantastisch
Voor het eerst dit jaar dat er echte fans in het publiek zitten kennelijk, superleuk.
Geweldigquote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
enthousiasme is prima, maar dat idiote geschreeuw vind ik vreselijk irritant. En normaal zie je dat eigenlijk alleen bij DC of AUSOpen.
Hij is er nog niet..quote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef 1239758715981 het volgende:
Toch leuk voor Wawrinka. Nu nog een setje pakken van Nadal en het seizoen is compleet
Hij moet nog twee keer holden hè.quote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef 1239758715981 het volgende:
Toch leuk voor Wawrinka. Nu nog een setje pakken van Nadal en het seizoen is compleet
Alleen in de RR geloof ik.quote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Tot welk moment wordt een alternate nog ingezet?
Oké, vroeg me af of ze ook nog worden ingezet als ze geen kans meer hebben op het halen van de SF.quote:
Ja, dan ook. Meestal zijn dat zelfs de enige momenten dat ze spelen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, vroeg me af of ze ook nog worden ingezet als ze geen kans meer hebben op het halen van de SF.
Goeie vraag.quote:Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, vroeg me af of ze ook nog worden ingezet als ze geen kans meer hebben op het halen van de SF.
Oké.quote:Op maandag 4 november 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dan ook. Meestal zijn dat zelfs de enige momenten dat ze spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |