Dank je wel, dat is duidelijk.quote:Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit zo moeilijk is. Op elk gegeven moment tellen de laatste 52 weken mee voor je "normale" ranking. Wat daar voor is gebeurt is compleet irrelevant voor je ranking. Leuk voor je bankrekening en je wikipedia page, maar NIET VOOR JE HUIDIGE RANKING. Als je dus je titel niet verdedigd maar verliest in de eerste ronde van Wimbledon, valt je winst niet meer binnen de 52 weken, maar je eerste ronde verlies wel. De punten die je dit keer haalde "vervangen" de punten van vorig jaar. Daardoor heb je minder ranking punten dan twee weken geleden, toen die 2000 punten wel meetelden en daal je dus waarschijnlijk.
Aan het einde van het jaar 2014 is de laatste week van 2013 dus vervangen door de laatste week van 2014 en telt geen enkel resultaat uit 2013 meer mee en zijn al die resultaten dus irrelevant.
Ik vind het verbazingwekkend dat hij het na 10 posts nog niet begreepquote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat je dit niet weet fed-fan, hoe lang zit je al op dit forum??
Te lang.quote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat je dit niet weet fed-fan, hoe lang zit je al op dit forum??
Ik ben gewoon nooit zo bezig met de rankings, het spijt me.quote:Op maandag 4 november 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het verbazingwekkend dat hij het na 10 posts nog niet begreep![]()
Dus ik gok op een troll..dit kan gewoon echt niet
1500.quote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef suus21 het volgende:
Ik kan nergens vinden hoeveel punten er zijn te verdienen in londen, weet iemand waar?
quote:Op maandag 4 november 2013 16:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
1500.
Tijdens Wimbledon 2000 en bij Queens 250.
Smartassquote:Op maandag 4 november 2013 16:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
1500.
Tijdens Wimbledon 2000 en bij Queens 250.
Is niet bekend.quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef suus21 het volgende:
Waar is terug te lezen wie de alternate is, wat een kut site van wtf.
quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef suus21 het volgende:
Ja wat een onoverzichtelijke troep zegquote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef suus21 het volgende:
Via andere onderdelen van de site kan je er nog wel komen gelukkig.quote:Op maandag 4 november 2013 16:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
atpworldtour.com redirect er nu ook nog naar toe
Weet ik, maar lui en autoaanvulling in mijn onmniboxquote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Via andere onderdelen van de site kan je er nog wel komen gelukkig.
http://www.atpworldtour.com/Matchfacts/Matchfacts-Landing.aspx
Wat ben jij een miep zeg, wat hebben we nou weer gedaan?quote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef suus21 het volgende:
Doe maar weer triest...maar wie is nou de alternate?
Je hebt Federer beledigd.quote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat ben jij een miep zeg, wat hebben we nou weer gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |