twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 00:45:36Del Potro looked to get a little emotional when talking about the Paris theft. Said it was still on his mind tonight, tough to be positive. reageer retweet
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 00:51:00Del Potro: "I like to play tennis. But someone took some part of my life. It's tough to don't think about that." No news from French cops. reageer retweet
Inderdaad echt zijn standaard hoofd als hij heeft verloren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een captionSowieso zijn Berdych zijn handshakes altijd fantastisch als ie verliest, vooral die tegen Darcis @ OS kan ik me herinneren, toen was hij gewoon verontwaardigd dat Darcis zo goed kon spelen
![]()
Wat is dit? Heb ik gemist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:38 schreef detennismaster het volgende:
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 00:45:36Del Potro looked to get a little emotional when talking about the Paris theft. Said it was still on his mind tonight, tough to be positive. reageer retweet
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 00:51:00Del Potro: "I like to play tennis. But someone took some part of my life. It's tough to don't think about that." No news from French cops. reageer retweet
Vind ik wel. Voornamelijk ook omdat ik mij elke keer weer verbaas dat hij zo hoog op de ranglijst staat. Ik vind het een redelijke speler, maar geen nr 6 van de wereld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:43 schreef Gruisman het volgende:
Haalt Berdych nou eigenlijk het maximale uit z'n carriere? Ik snap dat het moeilijk is om op te boxen tegenover Fed,Nadal,Djoko en soms Murray. En dat je dan uiteindelijk #6 staat is natuurlijk knap. Maar echt sommige dingen die hij doet...
Ja, klopt, maar het had handig geweest als die commentatoren het even hadden gezegd. Nu kunnen we het blijkbaar vanaf 22.40 u. niet-live kijken. En zoals volgens mij Rosario laatst zei bestaat de kans dat ze dan vanaf het begin beginnen terwijl ze live de eventuele derde set zouden kunnen uitzenden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Overigens staat op de Sport1 website in de tvgids dat de CL wordt uitgezonden.
Op de sport1 site staat ook dat ie vanavond live wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
Wel vreemd, Theo Bakker zei gistermiddag ook dat vanavond Djokovic-Federer is. Heeft iemand een Sport1-commentator horen zeggen dat ze die partij niet uitzenden?
Kut Fransenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro is beroofd op Gare du Nord in Parijs. Oa zijn paspoort en paus gezegende rozenkrans zijn weg.
Ja, live om 22.40 uur. Weet niet wat ik me erbij moet voorstellen dat hij na afloop alsnog live wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op de sport1 site staat ook dat ie vanavond live wordt uitgezonden.
Ja, dat is echt triest. Ik vraag me af wie op het idee komt om zoiets te doen. Dan zendt je toch de rest live uit gevolgd door een integrale herhaling ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb me daar vorig jaar dood aan geegergerd dat ze toen in plaats van live naar set 3, de wedstrijd van het begin gingen uitzenden. Echte faal.
Als er geen goede stream te vinden is koop ik wel zo'n 24 uursabonnement via de ATP-site.quote:
Ja, zie: www.atpworldtour.tennistv.com/findoutmore. Kost $ 7,99. Voor del Potro-Gasquet zou ik dat niet doen maar voor Djokovic-Federer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |