Ja hè.quote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op Sport1 blikken ze gewoon vooruit ip de 'kraker Djokovic-Federer'. Stel je voor dat je er even bij zegt dat je hem niet eens uitzendt.
quote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef suus21 het volgende:
Mannen die alleen maar kunnen serveren en denken dat ze wat van tennis weten
Moonballrallies van 30 slagenwisselingenquote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef suus21 het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op Sport1 blikken ze gewoon vooruit ip de 'kraker Djokovic-Federer'. Stel je voor dat je er even bij zegt dat je hem niet eens uitzendt.
Normaliter is het niet zo'n probleem nee, maar ja..dit was echt een vintage chokegame.quote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit doet-ie nooit? Behalve tegen Isner in Cinci. Choke van de eeuw was dat.
Nu meteen weer een break en dan uitserveren op love waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaliter is het niet zo'n probleem nee, maar ja..dit was echt een vintage chokegame.
Inderdaad ja, gewoon vinyl.quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaliter is het niet zo'n probleem nee, maar ja..dit was echt een vintage chokegame.
Laat ze maar lekker, ze snappen er toch niks vanquote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef Federer-fan het volgende:
Willen jullie niet suus21 rellen, heren? Bedankt.
Ga dan lekker naar het WTA-topicquote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef suus21 het volgende:
Ben jij de vrouw van Federer-fan?quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef suus21 het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker, ze snappen er toch niks van
Zoals ik al op jouw private message zei, dat gaat je niks aan. Concludeer maar wat je wil en stuur me nooit meer een message, thanks.quote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je durft niet eens je niveau te noemen. Waarschijnlijk ben je dus gewoon een matig 6je ofzo.
Helaas.quote:
Fout gezien, maar ik ben blij dat je zo snel oordeelt. Nu terug naar de keuken.quote:Op maandag 4 november 2013 23:31 schreef suus21 het volgende:
Aan je naam en reacties te lezen ben je een ingebeelde 3 speler die denkt dat ie atp speelt...super stereotype.
De ketting is te langquote:Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fout gezien, maar ik ben blij dat je zo snel oordeelt. Nu terug naar de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |