twitter:ejvermeer1984 twitterde op zondag 03-11-2013 om 23:46:21@hendriksmj had je geen herhaling meer liggen van de A-Team of Airwolf reageer retweet
twitter:ejvermeer1984 twitterde op zondag 03-11-2013 om 23:48:05@hendriksmj voorlopig is idd het goede antwoord!!! Toch maar een herhaling van Bassie en Adriaan instarten reageer retweet
Wat zure reactie weer van Sjekquote:Op maandag 4 november 2013 08:52 schreef Caland het volgende:
Even de noodstroomvoorziening testen. Kan dat niet 's nachts ? Ben benieuwd wie de schuld voor deze blunder op zich neemt.
Twitter van Sjek.
Blijkbaar staan die allemaal in de ruimte waar ze de gasten ontvangenquote:Op maandag 4 november 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel grappig dat ze meteen kaarsjes bij de hand hadden om neer te zetten
Dus iemand is snel daar naartoe gerend heeft die kaarsjes van de tafels gegrist en snel naar de studio gebrachtquote:Op maandag 4 november 2013 12:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Blijkbaar staan die allemaal in de ruimte waar ze de gasten ontvangen
Nee ik denk dat ze gewoon naar de dichtsbijzijnde blokker zijn gereden. Op zondagavond.quote:Op maandag 4 november 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus iemand is snel daar naartoe gerend heeft die kaarsjes van de tafels gegrist en snel naar de studio gebracht
Wat een mazzel dat die Blokker op zondag open wasquote:Op maandag 4 november 2013 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze gewoon naar de dichtsbijzijnde blokker zijn gereden. Op zondagavond.
Dat zou wel een topshow zijn geweest, aangezien de slagbomen het ook niet deden.quote:Op maandag 4 november 2013 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze gewoon naar de dichtsbijzijnde blokker zijn gereden. Op zondagavond.
quote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef Syntix het volgende:
TT FAAL
"Syntix Hooligans nemen de NPO over" had er natuurlijk moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |