Dat zou wel een topshow zijn geweest, aangezien de slagbomen het ook niet deden.quote:Op maandag 4 november 2013 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze gewoon naar de dichtsbijzijnde blokker zijn gereden. Op zondagavond.
quote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef Syntix het volgende:
TT FAAL
"Syntix Hooligans nemen de NPO over" had er natuurlijk moeten staan.
Hoi Roflwolf.quote:
Van al je pogingen tot trollen is dit je meest kansloze, gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb mij kapot gelachen en met name om het aanblik van Pierre van Hooijdonk die met die grote afro en dat donker voorkomen zo een "Al Johnson"look had als hij lachte.![]()
Mooie is en blijft nog altijd hoe stoïcijns en professioneel Jack van Gelder en zijn gasten bleven doorpraten alsof het een veredeld kampvuurtje was.
Bij VI waren ze allemaal al vroegtijdig naar hun green room gerend om voortijdig naar huis te kunnen.
dat is bij Jack ook alweer een kilo of 20 terugquote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
We gaan terug naar.... 2005
http://nos.nl/video/57080(...)-studio-voetbal.html
quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is bij Jack ook alweer een kilo of 20 terug
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo ziet trouwens de legendarische Studio Voetbal nazit er uit:
[ afbeelding ]
Ik wil je dolgraag aanmelden voor het verzoeken tot een ban mocht je de huisregels niet goed gelezen hebben. Kun je er gelijk zelf mee kennis maken....matennaaier.quote:Op maandag 4 november 2013 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van al je pogingen tot trollen is dit je meest kansloze, gefeliciteerd.
Dat jij nog geen ban hebt, ongelofelijk.
Hellupie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik wil je dolgraag aanmelden voor het verzoeken tot een ban mocht je de huisregels niet goed gelezen hebben. Kun je er gelijk zelf mee kennis maken....matennaaier.
GO JOHANNES GOquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik druk slechts mijn ongeloof uit over het feit dat een nadrukkelijke troll zoals jij geen ban heeft ontvangen. Als dat gelijk staat aan het vragen om een ban wil ik je begrijpend lezen vaardigheden hevig in twijfel trekken. Wat men onder een troll verstaat, ik geloof dat je zo vriendelijk bent geweest zelf door te linken naar de huisregels
En van matennaaierij kan geen sprake zijn aangezien je mijn maat niet bent
Wel heb ik het idee dat Iwanius quasi-subtiel mij voor een ban wil nomineren.quote:
Iwanius is net John Troost. Die moet je negeren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik druk slechts mijn ongeloof uit over het feit dat een nadrukkelijke troll zoals jij geen ban heeft ontvangen. Als dat gelijk staat aan het vragen om een ban wil ik je begrijpend lezen vaardigheden hevig in twijfel trekken. Wat men onder een troll verstaat, ik geloof dat je zo vriendelijk bent geweest zelf door te linken naar de huisregels
En van matennaaierij kan geen sprake zijn aangezien je mijn maat niet bent
Maar je kijkt toch.quote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ach, vanavond dus ook niet de moeite waard om te kijken
Zelden haha. Vorige week voor het eerst sinds lange tijd weer eens zitten kijken, totdat het op groen ging zeg maarquote:
Waterreusquote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
opiniërend programma,waarin
Jack van Gelder praat met
Ronald Waterreus,Jan Mulder
Ronald Koeman en Sjoerd
Mossou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |