SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 04-11-2013 23:18:29 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.flotrack.org/c(...)er-NYC-Marathon-2013
Laatste NY verhaal: Hij kon niet meer rennen maar heeft hem toch uitgelopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha Zwabber, laan van medevoort trail
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vraag me dan weer af waarom jij daar benieuwd naar bentquote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Zwabberhark de gepiercedte genitaliën precies zag? "De ballen uit je broek" krijgt opeens een letterlijke betekenis.Als ik op mijn tanden beet dan knarste dat zand zo vervelendquote:Op zondag 3 november 2013 21:51 schreef Corniel het volgende:
@Zwabber: Je was weer het perfecte gezelschap, voor en na de wedstrijd. De volgende keer toch gewoon op mijn tempo mee, is de wedstrijd zelf ook weer een stukje levendiger. (Gewoon op je tanden bijten, je kan dat tempo echt wel aan)
En meegaan op jouw tempo doet me denken aan dit filmpje: http://losseveter.nl/2013(...)d&utm_medium=twitter
Verslagje op Losse Veter van de LVML: http://losseveter.nl/2013(...)an-meerdervoortloop/![]()
Mooie loopresultaten allemaal
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Charmant is anders. Maar hij heeft wel stijl (or so they say).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tis wel een redelijke "in you face" stijl, zeker als je erachter loopt...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
La_Tramposa kan je mij toevoegen aan de 7HL op 17 November? Ik loop ook de 15 km.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zit mobiel, dus op alle verslagen uit het vorige topic reageren is vrij lastig, dus bij deze een massapost: Weet lekker gelopen allemaal zo te zien!
In het bijzonder even aan Corniel: puike prestatie! Hele mooie tijd ook.
RD, gisteren al gezegd, maar vandaag mag het gewoon nog een keer:![]()
Vandaag weer een nieuwe assessment gehad bij de fysio. Conclusie op basis van testjes, en de afgelopen weken: Voornamelijk m'n voeten/ hiel (arch) zijn zijn te zwak. Als ik m'n voet ingetapet heb, heb ik namelijk nergens geen last van.
Bijbehorend advies: Juist wel voorzichtig lopen, anders worden de voeten nooit sterker. Tenzij het tijdens het lopen echt niet gaat![]()
http://www.natuurlijkhardlopen.nl/voetenfitness/quote:Op maandag 4 november 2013 08:39 schreef Levitas het volgende:
Ik zit mobiel, dus op alle verslagen uit het vorige topic reageren is vrij lastig, dus bij deze een massapost: Weet lekker gelopen allemaal zo te zien!
In het bijzonder even aan Corniel: puike prestatie! Hele mooie tijd ook.
RD, gisteren al gezegd, maar vandaag mag het gewoon nog een keer:![]()
Vandaag weer een nieuwe assessment gehad bij de fysio. Conclusie op basis van testjes, en de afgelopen weken: Voornamelijk m'n voeten/ hiel (arch) zijn zijn te zwak. Als ik m'n voet ingetapet heb, heb ik namelijk nergens geen last van.
Bijbehorend advies: Juist wel voorzichtig lopen, anders worden de voeten nooit sterker. Tenzij het tijdens het lopen echt niet gaat
En probeer waar het kan op blote voeten te wandelen, strand, grasveld, thuis etc...
Goed dat je wel voorzichtig mag lopen! De kinvara's zouden ook moeten helpen voor sterkere voeten, maar dat moet je dus wel rustig opbouwen. Succes!![]()
![]()
Ik zit klaar voor een LDL, maar het weer is er nog niet echt naar. En er komen rode plekken mijn kant op, op buienradar, en ik ben bang voor onweer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop, als ik niet op het werk ben, continue op blote voeten, als ik thuis/ in het park/ op het strand ben, etc. Als ik naar buiten ga op de weg, altijd op (teen)slippers.quote:Op maandag 4 november 2013 09:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.natuurlijkhardlopen.nl/voetenfitness/
En probeer waar het kan op blote voeten te wandelen, strand, grasveld, thuis etc...
Goed dat je wel voorzichtig mag lopen! De kinvara's zouden ook moeten helpen voor sterkere voeten, maar dat moet je dus wel rustig opbouwen. Succes!
Vorige week 2 van de 3 trainingen op Kinvara's gedaan en dat ging in principe net zo goed als op m`n Omni's. Ja, ik moet het rustig opbouwen, maar het is geen oorzaak/ verslechtering van de klachten.
Die oefeningen zijn in principe wel goed ja. Grappig dat ik de teengrip, eversie/inversie, en tissue oppakken al 2x per dag doeDaarnaast oefeningen voor de kuiten en bovenbenen 2x per dag.
Overigens kies ik wel eieren voor m`n geld: Ik pak de komende 2 weken volledige rust wat betreft hardlopen. Ik wil dat het 100% geneest, i.p.v dat ik er continue halfjes mee loop. Ben er nu ondertussen wel klaar mee...![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 09:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik loop, als ik niet op het werk ben, continue op blote voeten, als ik thuis/ in het park/ op het strand ben, etc. Als ik naar buiten ga op de weg, altijd op (teen)slippers.
Vorige week 2 van de 3 trainingen op Kinvara's gedaan en dat ging in principe net zo goed als op m`n Omni's. Ja, ik moet het rustig opbouwen, maar het is geen oorzaak/ verslechtering van de klachten.
Die oefeningen zijn in principe wel goed ja. Grappig dat ik de teengrip, eversie/inversie, en tissue oppakken al 2x per dag doeDaarnaast oefeningen voor de kuiten en bovenbenen 2x per dag.
Overigens kies ik wel eieren voor m`n geld: Ik pak de komende 2 weken volledige rust wat betreft hardlopen. Ik wil dat het 100% geneest, i.p.v dat ik er continue halfjes mee loop. Ben er nu ondertussen wel klaar mee...Dat lijkt me beter ja. En ook fijner voor jezelf. Straks weer rustig opbouwen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha, Jero, je hebt me op een idee gebracht. Gisterenavond eens met de HRM om gaan slapen. "Helaas" is 'ie na 4u39m ermee gestopt met het loggen van de HR.
Heel interessant om te zien dat m`n hartslag vrij constant rond de 50 bpm zit als ik slaap. Eén uitschieter op 66 bpm, maar toen werd ik wakkeer
http://www.endomondo.com/workouts/265484105/8850231![]()
Haha, ik heb het ook een keer gedaan.quote:Op maandag 4 november 2013 10:03 schreef Levitas het volgende:
Haha, Jero, je hebt me op een idee gebracht. Gisterenavond eens met de HRM om gaan slapen. "Helaas" is 'ie na 4u39m ermee gestopt met het loggen van de HR.
Heel interessant om te zien dat m`n hartslag vrij constant rond de 50 bpm zit als ik slaap. Eén uitschieter op 66 bpm, maar toen werd ik wakkeer
http://www.endomondo.com/workouts/265484105/8850231
Mijn hartslag was gemiddeld 58BPM. Verder ben ik een uurtje dood geweest, en heb ik heel veel uitschieters.
Elke keer als mijn vriend bij mijn slaapt klaagt hij dat ik zo onrustig slaap (veel draaien en schoppen enzo) ik denk dat ik hem vanaf nu maar geloof...
Ik heb hem alleen niet in endomondo gezet
Wel hier:
http://connect.garmin.com/activity/398796507![]()
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.htmlF means you're fucked![]()
Misschien leuk voor mensen die zich graag verkleden bij een loopje: http://news.yahoo.com/nyc-marathon-jesus-200033428.html
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik moet weer even een drang tot aankoop onderdrukkenquote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.html
Van mij hoeft dat niet hoorquote:Op maandag 4 november 2013 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
ik moet weer even een drang tot aankoop onderdrukken
F means you're fucked![]()
Voor degene die voor weinig hun hartslag willen bijhouden tijdens het lopen.
http://www.ibood.com/heal(...)_campaign=newsletter
Geen idee verder of het wat is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi ding hoor. Maar mijn 610 voldoet nog goed. Al wil ik wel die nieuwe HRM band hebben die bij de 620 zit.quote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja precies..zo denk ik er ook overquote:Op maandag 4 november 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Maar mijn 610 voldoet nog goed. Al wil ik wel die nieuwe HRM band hebben die bij de 620 zit.
Gelukkig hebben we de foto's nog: www.avsparta.nl.
Ik sta er verre van goed zichtbaar op:
Het fluoriderende gele hemd met de zonnebril. Zwabberhark heb ik er niet gevonden, en aangezien ik niet zo goed weet hoe YUR eruitziet, hem ook niet.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Interessant om te zien wat er allemaal mogelijk is nu met al die extra opties! Alleen denk niet dat ik ze heel intensief ga gebuiken, zeker als ik nu kijk wat ik op mijn FR405 gebruik, denk ik dat ik al die extra opties met trainingschema's, VO2 max bepalen, loopbandconnectie, etc. niet echt zou gebruiken. Dus mijn FR405 blijft nog voorlopig wel voldoenquote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.html
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
YUR is gespot dames en heren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
* YUR ziet er zo uitquote:Op maandag 4 november 2013 12:33 schreef Corniel het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog: www.avsparta.nl.
Ik sta er verre van goed zichtbaar op:
[ afbeelding ]
Het fluoriderende gele hemd met de zonnebril. Zwabberhark heb ik er niet gevonden, en aangezien ik niet zo goed weet hoe YUR eruitziet, hem ook niet.
Hier was alles nog makkelijk enzoF means you're fucked![]()
@YUR: Dus jij was Sjaakies trots? Da nheb ik je gespot. Als je die baardaap met de blauwe korte broek ben, (of een andere persoon op deze foto) heb ik je gemist.
Op deze foto ben ik Sjakies Trots inderdaad... Er waren er in totaal een stuk of 7quote:Op maandag 4 november 2013 12:53 schreef Corniel het volgende:
@YUR: Dus jij was Sjaakies trots? Da nheb ik je gespot. Als je die baardaap met de blauwe korte broek ben, (of een andere persoon op deze foto) heb ik je gemist.F means you're fucked![]()
Ik heb een polarband in combinatie met de 610 en werkt stukken beter en is goedkoper dan die van garmin.quote:Op maandag 4 november 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Maar mijn 610 voldoet nog goed. Al wil ik wel die nieuwe HRM band hebben die bij de 620 zit.![]()
Thermo shirt aan trouwens? Was dat niet te warm?quote:Op maandag 4 november 2013 12:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Op deze foto ben ik Sjakies Trots inderdaad... Er waren er in totaal een stuk of 7<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb er voor gekozen om hem toch aan te doen, omdat ik nog lang geen volle bak kan lopen...quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thermo shirt aan trouwens? Was dat niet te warm?
Op het strand was ik er erg blij mee, maar verder had het ook zonder gekund. Heb de mouwen ook een poosje opgestroopt gehad.F means you're fucked![]()
Ik dacht al, ik vond het tijdens mijn LDL zaterdagavond ook wel te doen in kort kort, behalve toen ik een hoosbui over me heen kreeg, toen was het fris.quote:Op maandag 4 november 2013 15:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen om hem toch aan te doen, omdat ik nog lang geen volle bak kan lopen...
Op het strand was ik er erg blij mee, maar verder had het ook zonder gekund. Heb de mouwen ook een poosje opgestroopt gehad.
[ Bericht 1% gewijzigd door MaleDuck op 04-11-2013 15:23:33 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ga de TT eer aan doen vandaag.
50 minuten in D1 tempo .. ik vraag mij af of ik dat wel vol ga houden![]()
stiekem halverwege in D2 zittenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik doe 60 minuten met je mee in D1quote:Op maandag 4 november 2013 16:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga de TT eer aan doen vandaag.
50 minuten in D1 tempo .. ik vraag mij af of ik dat wel vol ga houden![]()
stiekem halverwege in D2 zittenF means you're fucked![]()
Die 620 is toch wel héél erg aantrekkelijk. Mijn FR305 is nog prima, maar ik moet altijd zo lang wachten totdat er satellietontvangst is. En dat is niet prettig in de winter (hoe kouder het is, hoe langer het duurt). Dus op zich heb ik alle reden om de 620 aan te schaffen.
Gek genoeg heb ik vandaag geen enkele last van de pootjes, had dat wel verwacht na die helletocht.![]()
Aanzetten, bij het raam leggen en dan aankleden enzulks.quote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Die 620 is toch wel héél erg aantrekkelijk. Mijn FR305 is nog prima, maar ik moet altijd zo lang wachten totdat er satellietontvangst is. En dat is niet prettig in de winter (hoe kouder het is, hoe langer het duurt). Dus op zich heb ik alle reden om de 620 aan te schaffen.
Gek genoeg heb ik vandaag geen enkele last van de pootjes, had dat wel verwacht na die helletocht.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik woon in een appartementencomplex. Onderweg naar beneden valt het signaal dan weer weg. Kan ik weer opnieuw beginnen met wachten, vooral omdat de detectie van de footpod plaatsvindt tijdens het satellieten zoeken.quote:Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aanzetten, bij het raam leggen en dan aankleden enzulks.![]()
Als je 'm aanzet in huis detecteert ie de footpod en dan hoeft ie alleen nog maar GPS te fixen. Ik huppel mezelf altijd warm, die ene minuut wachten voordat je kan lopen. /care.quote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementencomplex. Onderweg naar beneden valt het signaal dan weer weg. Kan ik weer opnieuw beginnen met wachten, vooral omdat de detectie van de footpod plaatsvindt tijdens het satellieten zoeken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@MaleDuck: Er waren verdacht veel mensen met lang/lang kleding, handschoenen en meer van dat soort trans-Siberië-uitrusting kledingstukken. En velen keken mij meewaardig aan met met korte broek en mouwloos tenue.
Zo voelde ik me op het eind, tijdens het klimmetje richting de finish:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef YUR het volgende:
Zo voelde ik me op het eind, tijdens het klimmetje richting de finish:Altijd zo lullig als de mensen naast je op de foto net stil lijken te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef YUR het volgende:
Zo voelde ik me op het eind, tijdens het klimmetje richting de finish:En dan sta je er nog redelijk fris op imho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik geloof dat ik verliefd ben op GlasgowGeen idee waarom, maar hou van de sfeer hier en van de Brewdog-barretjes. Lekker klaar met werken nu, dus die ga ik eens opzoeken. Morgen richting Highlands
Oja, en hardloopgerelateerd 1: Hilton heeft running tracks uitgezet voor wie wil. Ik heb niks bij me
Oja, en hardloopgerelateerd 2: Goeie foto's van de LVMLVeel bekende hoofden.
![]()
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:32 schreef Corniel het volgende:
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:Hmm ik zie nog geen lactaat uit je oren spuiten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg, beter kijken.quote:Op maandag 4 november 2013 17:37 schreef Guard het volgende:
Hmm ik zie nog geen lactaat uit je oren spuiten...
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:Krijg het er koud vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ging ik gewoon in lang-langHalverwege wel een beetje warm, maar niet onprettig ofzo. Ging eigenlijk wel prima vandaag
![]()
![]()
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:Stoere foto! En ik vind dat je wel duidelijk ziet dat je aan het pijnlijden bent eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tijdens een rustige training was het gisteren ook niet mijn keuze geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Miezziej het volgende:
Krijg het er koud van
Vandaag ging ik gewoon in lang-langHalverwege wel een beetje warm, maar niet onprettig ofzo. Ging eigenlijk wel prima vandaag
Maar, dik in het rood, 20 minuten knallen, was het prima te doen.
Het gaat niet vanzelf, de pijn is goed te dragen, omdat het nog best goed gaat op dit moment. (In vergelijking met de lopers om mij heen)quote:Op maandag 4 november 2013 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Stoere foto! En ik vind dat je wel duidelijk ziet dat je aan het pijnlijden bent eigenlijkZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Mooie foto's! En een prachtprestatie Corniel!
Hier nog maar een extra dagje rust, druk weekend op het werk en weinig slaap gaf mij een kuitkramp cadeau daarjuist, nochtans pijnvrij in kuiten laatste dagen maar nu dus even niet meer. Morgen rustig 5 km lopen en Kettlebel training. Mijn Muizenberg Mountain run komt wel in gevaar, maar misschien ook over de verhalen die ik erover gehoord heb aan tafel vorige week (doodgaan! mijn collega die triatlont en trialrunt heeft halverwege opgegeven...)Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik krijg zin om weer eens lekker de St. Jansberg of de N70 over te gaan. Wellicht zaterdag !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik. Maar ze zijn op. En ik kon geen nieuwe kopen in .de, want ze hadden ze niet meer.quote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de dorst dabei!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik krijg een mailtje voor de Groet uit Schoorl Run, klinkt ook erg leuk. Maar wel dicht na de HM van Egmond, en ik weet nu ook nog niet of dat gaat lukken met de planning.. zal wel snel vol zijn. Als training 30km doen kan natuurlijk wel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ook, maar ik laat 'm varen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga de 10 doen denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik krijg een mailtje voor de Groet uit Schoorl Run, klinkt ook erg leuk. Maar wel dicht na de HM van Egmond, en ik weet nu ook nog niet of dat gaat lukken met de planning.. zal wel snel vol zijn. Als training 30km doen kan natuurlijk wel.![]()
![]()
Hij klinkt leuk, maar wel een fakking eind rijden voor een wedstrijdje voor mij.
Kan beter iets hier in de buurt gaan zoeken voor in het begin van het jaar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mij is het op fietsafstand van het huis van mijn oudersMaar dan moet ik wel tijd hebben om naar mijn ouders te gaan dat weekend :p
Edit: Het is wel bijna 25 km fietsen, misschien ook niet heel ideaal als je ook gaat lopen
Vandaag wou ik LDL doen. Maar het bleef maar regenen dus ging ik naar de sportschool om daar maar op de loopband te gaan. Maar na 10 minuten ben ik krachttraining gaan doen. Loopband
Hopelijk is het morgen even een poosje droog zodat ik dan lang kan duurlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Regen alleen blijf je toch niet voor thuis?quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag wou ik LDL doen. Maar het bleef maar regenen dus ging ik naar de sportschool om daar maar op de loopband te gaan. Maar na 10 minuten ben ik krachttraining gaan doen. Loopband
Hopelijk is het morgen even een poosje droog zodat ik dan lang kan duurlopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg zin om weer eens lekker de St. Jansberg of de N70 over te gaan. Wellicht zaterdag !Wat een held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral ook als oudste deelnemer, erg netjes en mooi dat je dat dan nog kan!
![]()
![]()
De vooruitzichten hadden steeds zware regen erbij. In lichte regen wil ik nog wel lopen/starten. Maar als ik al zie dat het echt hard gaat regenen onderweg (met wellicht ook onweer) dan krijg je mij het huis niet uit.quote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Regen alleen blijf je toch niet voor thuis?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh en voor de mensen die toch een de FiveFingers willen testen en een leuk trainingsrondje willen doen over de Veluwezoom is er zaterdag een FiveFingers FunRun. Hier kan je je gratis voor aanmelden voor zover ik zie. En ter plekke kan je wat VFF modellen uitproberen, erg leuk dus en vast ook heel gezellig! Ik heb me in ieder geval aangemeld
.
![]()
![]()
Het regende, dus ik ging gewoon een uurtje lopen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Hopelijk is het morgen even een poosje droog zodat ik dan lang kan duurlopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heldinquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat een held!Vooral ook als oudste deelnemer, erg netjes en mooi dat je dat dan nog kan!
5:24 op je bijna 83e
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2013 19:58:27 ]![]()
Valt volgens mij erg mee hoe snel het vol is. Heel andere loop dan Egmond.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik krijg een mailtje voor de Groet uit Schoorl Run, klinkt ook erg leuk. Maar wel dicht na de HM van Egmond, en ik weet nu ook nog niet of dat gaat lukken met de planning.. zal wel snel vol zijn. Als training 30km doen kan natuurlijk wel.
Ohja, ik zal me ook eens inschrijven voor Egmond.
25km fietsen - 30km lopen - 25km fietsen lijkt me wel een tikje zwaar, overigens. Er gaan ook bussen vanaf station Alkmaar, dat was vorig jaar meer dan prima geregeld.![]()
Ja vooral terugquote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Valt volgens mij erg mee hoe snel het vol is. Heel andere loop dan Egmond.
Ohja, ik zal me ook eens inschrijven voor Egmond.
25km fietsen - 30km lopen - 25km fietsen lijkt me wel een tikje zwaar, overigens.
Maar ik kan altijd nog bij Alkmaar uit de trein stappen of zo, of wie weet wil iemand me brengen. Maar als het toch niet snel vol raakt wacht ik gewoon nog even af!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De VU past de uitslag niet aan...Stom!quote:Bedankt voor je mailtje en eerlijkheid. We laten het maar zo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Boeoeoe!! Stomme VU is stomquote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
De VU past de uitslag niet aan...
[..]
Stom!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
6 jaar trouw gezworen aan Asics, maar na vandaag is er een Saucony Ride 6 paar bijgekomen. Ze zaten verrassend goed!![]()
Morgen ga ik ze uitproberen.
Net een klein 8,5 km rondje gedaan in de regen! Heerlijk
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Leuk initiatiefquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh en voor de mensen die toch een de FiveFingers willen testen en een leuk trainingsrondje willen doen over de Veluwezoom is er zaterdag een FiveFingers FunRun. Hier kan je je gratis voor aanmelden voor zover ik zie. En ter plekke kan je wat VFF modellen uitproberen, erg leuk dus en vast ook heel gezellig! Ik heb me in ieder geval aangemeld
.
[ afbeelding ]Maar ik heb al 3 paar VFF en ik loop elke week al over de Veluwezoom, ik sla ff over.
![]()
De VU is hoe dan ook stom, eigenlijk. Van wat ik ervan ken, stomme uni.quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja! Alleen wel om heel andere redenenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, ik heb me ingeschreven voor de kwart op Egmond. Even naar de tijden gekeken die vorig jaar zijn gelopen, en besloten me in te schrijven voor de wedstrijd. Lekker in vak A starten. Hoppa!![]()
hats goes pro!quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor de kwart op Egmond. Even naar de tijden gekeken die vorig jaar zijn gelopen, en besloten me in te schrijven voor de wedstrijd. Lekker in vak A starten. Hoppa!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Top 5 dus ongeveer?quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor de kwart op Egmond. Even naar de tijden gekeken die vorig jaar zijn gelopen, en besloten me in te schrijven voor de wedstrijd. Lekker in vak A starten. Hoppa!
(Als ik naar de goede uitslagen zit te kijken haha)![]()
Oei, dat is ook een mooie loop! Dat wordt kiezen tussen de midwintermarathon of deze (30km)...quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik krijg een mailtje voor de Groet uit Schoorl Run, klinkt ook erg leuk. Maar wel dicht na de HM van Egmond, en ik weet nu ook nog niet of dat gaat lukken met de planning.. zal wel snel vol zijn. Als training 30km doen kan natuurlijk wel.![]()
Even in de herhaling:En net terug van een leuk rondje plassen stampen! Ik had gehoopt op een mooie zaagtand grafiek, alleen het valt een beetje tegen...quote:Op maandag 4 november 2013 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
La_Tramposa kan je mij toevoegen aan de 7HL op 17 November? Ik loop ook de 15 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat moet inderdaad haalbaar zijn!quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Top 5 dus ongeveer?
(Als ik naar de goede uitslagen zit te kijken haha)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als het strand net zo hard is als vorig jaar zou ik op basis van die uitslagen 5e moeten kunnen worden iddquote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Top 5 dus ongeveer?
(Als ik naar de goede uitslagen zit te kijken haha)van de 18 van mijn categorie
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef MaleDuck het volgende:
Even in de herhaling:
[..]
En net terug van een leuk rondje plassen stampen! Ik had gehoopt op een mooie zaagtand grafiek, alleen het valt een beetje tegen...Sorry, check!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
We gaan dus voor een podiumplaats, ik hoor het alquote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het strand net zo hard is als vorig jaar zou ik op basis van die uitslagen 5e moeten kunnen worden iddvan de 18 van mijn categorie
![]()
![]()
Grappig, ik heb op het strand een tijdje achter iemand mogen lopen met zo'n shirt. Hij had zelf al een tijdje achter mij gelopen tot ik het moeilijk kreeg. Uiteindelijk kon ik zijn tempo niet bijbenen en moest ik hem laten gaan. Na de race kwam hij naar mij toe om te vragen hoe het ging.quote:Op maandag 4 november 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
[..]
* YUR ziet er zo uit
[ afbeelding ]
Hier was alles nog makkelijk enzo![]()
Gewoon voor de eerste plek gaan. Kan jij.quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Als het strand net zo hard is als vorig jaar zou ik op basis van die uitslagen 5e moeten kunnen worden iddvan de 18 van mijn categorie
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dank u!quote:
En Hats, leuk, zo zoek ik soms ook wedstrijdjes uit
Zo dacht ik anderhalve week geleden ook wel even mee te doen om de prijzen, komen er een paar anderen die sneller zijn op hetzelfde idee
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Realistisch blijven is ook een vak..quote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon voor de eerste plek gaan. Kan jij.![]()
Ik zie anders behoorlijk wat schuim op het strand liggen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ik zie nog geen lactaat uit je oren spuiten...![]()
Wat is het verschil tussen de wedstrijd en de trimloop bij de halve van Egmond
Dat je in het eerste startvak start in plaats van achter de businessrunners en leden van le champion. Minder mensen die in de weg lopen dusquote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef _MvN_ het volgende:
Wat is het verschil tussen de wedstrijd en de trimloop bij de halve van Egmond![]()
![]()
Owww, die haal ik wel allemaal inquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat je in het eerste startvak start in plaats van achter de businessrunners en leden van le champion. Minder mensen die in de weg lopen dus![]()
Maar ik heb dus nu trimloop ingevuld, had ik beter wedstrijd kunnen doen toch?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Vanaf 1:18 komt Corniel in beeld op het strand. Duurt 2 seconden.quote:![]()
Volgens mij kan dat alleen als je een licensie hebt?quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Owww, die haal ik wel allemaal in![]()
Maar ik heb dus nu trimloop ingevuld, had ik beter wedstrijd kunnen doen toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Soms moet je dromen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
Realistisch blijven is ook een vak..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, misschien wel. Maar ik houd ook wel gewoon een beetje veel rekening met de rest van de lopers, waardoor inhalen vaak niet zo goed gaatquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Owww, die haal ik wel allemaal in![]()
Maar ik heb dus nu trimloop ingevuld, had ik beter wedstrijd kunnen doen toch?je moet trouwens wel lid zijn van de atletiekunie om met de wedstrijd mee te doen, maar je hoeft geen wedstrijdlicentie te hebben (beetje gek). En dan nu toch maar eens proberen wat vaker mee in de duinen te gaan trainen.
Edit: je moet lid zijn van een atletiekvereniging. Lid zijn van Dutch Runners telt niet. Gelukkig maar.![]()
Duinen trainen kan ik helegaar niet hier ter voorbereiding op de Egmond HM. Denk maar wat heuveltjes pakken in December.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er gaan van mijn AV op zaterdag én zondag groepen de duinen in, en ik ben nog nooit mee geweest omdat ik ook gewoon een luie sodemieter benquote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Duinen trainen kan ik helegaar niet hier ter voorbereiding op de Egmond HM. Denk maar wat heuveltjes pakken in December.![]()
![]()
Ja het hoeft niet natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er gaan van mijn AV op zaterdag én zondag groepen de duinen in, en ik ben nog nooit mee geweest omdat ik ook gewoon een luie sodemieter ben
http://www.endomondo.com/workouts/265701116/881511heerlijk clubloopje weer! En goede training voor de 7^^
Ja doei.![]()
Nouja, het is wel heel erg zinvolle training natuurlijk. Zeker omdat je in een groep toch iets langer doorzet dan in je eentje. Of nouja, ik tenminste wel, want als ik alleen loop vind ik mezelf heel snel buitengewoon zielig en mag ik langzamer gaan lopenquote:![]()
![]()
mooi sfeerverslag waarbij je wordt ondergedompelt in de dramatiekquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vanaf 1:18 komt Corniel in beeld op het strand. Duurt 2 seconden.quote:het was strijden tegen de elementenquote:het was echt overlevenjammer dat Sjakie's trots #7 niet ge-interviewd werd, ik had dan een one liner in de trant vanquote:tegen de wind in beukenverwachtquote:wind? niet miepen maar lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
echte toppers zijn lui Hatsie, de kenianen trainen 1.5 uur per dag en verder is het eten en slapen voor de dames en herenquote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er gaan van mijn AV op zaterdag én zondag groepen de duinen in, en ik ben nog nooit mee geweest omdat ik ook gewoon een luie sodemieter ben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je hard zand wil zou ik rekening houden met natte voeten. Het strandgedeelte schijnt dit jaar met hoog water gelopen te worden.quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
![]()
Volgens getij.nl is het tijdens de kwart ebquote:Op maandag 4 november 2013 21:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je hard zand wil zou ik rekening houden met natte voeten. Het strandgedeelte schijnt dit jaar met hoog water gelopen te worden.
En anders moet ik Kinvara GTX'jes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door hatsaflats op 04-11-2013 21:41:40 ]![]()
Oh de kwart weet ik niet. In mul zand is het anders wel lekker barefooten, maar dat is waarschijnlijk tegen die tijd wel erg koud.quote:Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens getij.nl is het tijdens de kwart eb
En anders moet ik Kinvara GTX'jes![]()
![]()
Ahhhhh, weer gelopen vandaag! Ging niet vanzelf, maar het tempo bleek er ook wel aardig in te zitten. En ook heuvels.
Ondanks de pauzes toch nog 6:50/km gelopen. En de heuvels zijn een mooie voorbereiding op de 7^^. Wel zwaar, maar bovenaan niet zo dood dat ik niet meer zou kunnen. En dat is handig, want bij de 7^^ ben je er ook nog niet als je bovenaan een heuvel bent.
http://www.endomondo.com/workouts/265701959/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En het is maar een km of 3 strand (ja ja, LMVL-lopers, dat kan hel op aarde zijn), de overige 7,5km is gewoon verhard. Dan moet je wel veel meer trainen om te barefooten, denk ik. Ik hobbel gewoon lekker op m'n Kinvara's.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh de kwart weet ik niet. In mul zand is het anders wel lekker barefooten, maar dat is waarschijnlijk tegen die tijd wel erg koud.![]()
Ik ga zo voor morgen mijn shirt met lange mouwen maar eens te voorschijn toveren, lijkt me geen overbodige luxe.
***![]()
iemand nog interesse in het startbewijs voor de hoofdrace 15 km Zevenheuvelen.
Ik ga de nachtrace doen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gezellig!!quote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik ga de nachtrace doen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vandaag staat er een 10km loop op het programma maar ik kan nu niet zeggen dat mijn bovenbenen het daar mee eens zijn....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alles onder de 30 was toch een rondje hobbelen voor jouquote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag staat er een 10km loop op het programma maar ik kan nu niet zeggen dat mijn bovenbenen het daar mee eens zijn....
ja, dat is wat de geest zegt maar het lichaam zegt op dit moment iets andersquote:Op maandag 4 november 2013 22:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alles onder de 30 was toch een rondje hobbelen voor jou
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het lichaam moet gewoon luisteren! Ongehoorzame ledematen ook altijd..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
QFT!quote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lichaam moet gewoon luisteren! Ongehoorzame ledematen ook altijd..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en waar ga je nu naar luisteren?quote:Op maandag 4 november 2013 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, dat is wat de geest zegt maar het lichaam zegt op dit moment iets andersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En als je eerst 25km warm loopt?quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag staat er een 10km loop op het programma maar ik kan nu niet zeggen dat mijn bovenbenen het daar mee eens zijn....![]()
de geest.... listen to the mind and the body will follow!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, dan sta ik echt nooit meer opquote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de geest.... listen to the mind and the body will follow!![]()
![]()
Excellent!quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de geest.... listen to the mind and the body will follow!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
O, en om de VU niet volledig af te zeiken: om kwart over 10 's avonds een docent mailen en binnen 2 minuten antwoord krijgen blijft prettig![]()
![]()
Ik heb de Ride6 ook (en de Kinvara3 voor het wat kortere werk), en ik vind Saucony's heerlijk lopen. Ze slijten bij mij alleen erg snel. Of ik loop er erg veel km's op, tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef _MvN_ het volgende:
6 jaar trouw gezworen aan Asics, maar na vandaag is er een Saucony Ride 6 paar bijgekomen. Ze zaten verrassend goed!![]()
Morgen ga ik ze uitproberen.
Net een klein 8,5 km rondje gedaan in de regen! Heerlijk
Vandaag weer aan de gewichten gehangen. Ga ik deze winter lekker veel doen. En buiten hardlopen natuurlijk.Feyenoord!!! * Barça![]()
Ja dan is ie net losquote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En als je eerst 25km warm loopt?
Heerlijk om weer eens wat op snelheid te doen, na al dat langzame gesjok door de hoofdstad en de nasleep daarvan![]()
http://www.endomondo.com/workouts/265722442/11291298![]()
![]()
yum, yum, yum....mince and cheese pies, so bad for you but so unbelievable unresistable!quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ermagherd!
http://www.yorkshirepieathlon.co.uk/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
La_Tramposa!!
kan je mijn deelname van de zevenheuvelenloop van 15 naar 10 kilometer zetten?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
donequote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef winterstorm666 het volgende:
La_Tramposa!!
kan je mijn deelname van de zevenheuvelenloop van 15 naar 10 kilometer zetten?
Zojuist ingeschreven voor de n201-run, ik doe de 15 km. Ik zag pas later dat je ook s avonds de 10 km kan doen, ook tof! Met name om de vliegtuigen af en aan te zien vliegen. (Wel erg duur trouwens: 25 euro)
Dit dus --》
Hardlopen op de nieuwe N201 De provincie Noord-Holland en De Telegraaf hebben het initiatief genomen om op zaterdag 14 december 2013 een hardloopevenement te organiseren op de nieuwe N201. Een unieke gelegenheid voor hardlopers om op een bijzondere wijze kennis te maken met deze nieuwe provinciale weg waarvan, aansluitend, de nieuwe verbindingen naar de A4 in zijn geheel opengaan voor het verkeer. Voordat weggebruikers gebruik kunnen maken van dit nieuwe tracé van de N201 zal éénmalig de N201 Run plaatsvinden.![]()
Gezelligquote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef winterstorm666 het volgende:
La_Tramposa!!
kan je mijn deelname van de zevenheuvelenloop van 15 naar 10 kilometer zetten?![]()
Ik weet alleen nog niet of ik met de trein kom of dat de tassendrager mee gaat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:23 schreef mosselmossel het volgende:
Even zwaaien hoor, tussen het klussen door.Gaat het goed met het klussen?
![]()
Mooi zo Mossel
Leuk verslag. Die "Losse Veter" maakt sowieso wel mooie videos.quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die video's van atleten in Kenia.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Leuk verslag. Die "Losse Veter" maakt sowieso wel mooie videos.Wanneer organiseren we een FOK! tour naar Kenia?
![]()
![]()
Ik ben de DCRainmaker review van de 620 aan het lezen en het is een mooie klok, maar t.o.v. de 610 mist het e.e.a. wat ik toch wel apart vind. Zo is er geen Virtual Racer meer en geen ANT+ Fitness Equipment compatibility voor op de sportschool. De hartslagband schijnt dan wel weer veel beter en nauwkeuriger te registreren.![]()
In het kader van voorbereiding op de Bruggenloop vanmorgen 11,5km gelopenKon wel merken dat zo'n darminfectie er wel lekker inhakt qua gezondheid.. moest paar kleine stukjes wandelen...
Nog een maand tot de bruggenloop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:38 schreef E.T. het volgende:
In het kader van voorbereiding op de Bruggenloop vanmorgen 11,5km gelopenKon wel merken dat zo'n darminfectie er wel lekker inhakt qua gezondheid.. moest paar kleine stukjes wandelen...
Nog een maand tot de bruggenloopGaat goedkomen
![]()
Oh, dan kan je ook nog wel bij de zevenheuvelenloop mee doen!quote:
Maar veel succes verder met het huisje! Erg leuk is dat, samenwonen.
En voor de mensen die niet in het bos willen lopen.
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=8582![]()
Geniaal inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:01 schreef slacker_nl het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20131104_00823992
Die foto van der.. hahaha.![]()
Vandaag maar weer een stukje lopen, heb maar tijd voor een km of 5, maar die loop ik dan nog liever dan dat ik helemaal niets doe.![]()
![]()
Dan zou je dus net zo goed alleen de hartslagband hoeven te kopen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben de DCRainmaker review van de 620 aan het lezen en het is een mooie klok, maar t.o.v. de 610 mist het e.e.a. wat ik toch wel apart vind. Zo is er geen Virtual Racer meer en geen ANT+ Fitness Equipment compatibility voor op de sportschool. De hartslagband schijnt dan wel weer veel beter en nauwkeuriger te registreren."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Stiekem hoop ik het niet.. Heb net een nieuwe HRM gekocht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dan zou je dus net zo goed alleen de hartslagband hoeven te kopen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mij is die niet compatible met de 610. Dan zouden ze ook best wel een eigen glazen ingooien denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dan zou je dus net zo goed alleen de hartslagband hoeven te kopen?
https://buy.garmin.com/en(...)run-/prod133715.html![]()
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen trail en cross?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=8582
Enige wat ik kan bedenken is dat Cross geen single trail is en een stuk saaier (want is vaak een aantal keer dezelfde ronde afleggen)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het verschil tussen Crosslopen en Trailrunningquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen trail en cross?
Enige wat ik kan bedenken is dat Cross geen single trail is en een stuk saaier (want is vaak een aantal keer dezelfde ronde afleggen)
Trailrunning heeft veel raakvlakken met het in Nederland bekende crosslopen. Er zijn echter wezenlijke verschillen tussen deze twee hardloopdisciplines…
Parkoers
Een cross speelt zich af op een afgezet parkoers dat meerdere malen wordt afgelegd. Terwijl een Trail is uitgezet op 1 vaste (vaak grote) ronde.
Periode van het jaar
Crosslopen vindt in Nederland grotendeels in de winter plaats. Trails worden het hele jaar door gelopen. Zeker in het buitenland zijn in het voorjaar en de zomer legio georganiseerde Trails te lopen.
Afstand
Crosslopen zijn gemiddeld niet langer dan 12 km, bij een Trail zijn afstanden korter dan 10km een zeldzaamheid. Doordat de afstand bij crossen korter is, kan gebruik worden gemaakt van crossspikes. Voor trails men echte Trailrunning schoenen nodig.
- See more at: http://www.mudsweattrails(...)sthash.DPnlMyvI.dpufJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Cross is een wedstrijd: met lintjes afgezet, hier en daar een hek met vrijwilliger, iedere 5k een verzorgingspost en vaak tot max 12km, al dan niet in verschillende rondes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen trail en cross?
Enige wat ik kan bedenken is dat Cross geen single trail is en een stuk saaier (want is vaak een aantal keer dezelfde ronde afleggen)
Trail is geen wedstrijd maar een uitdaging: eigen route zoeken, expres het paardenpad nemen, en vaak lang (25km+) met slechts een paar verzorgingsposten. De zelfredzaamheid van lopers is bij een trail veel hoger.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Had Jeronimo al een startbewijs?quote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik ga de nachtrace doen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leuke link voor boslopers niet voor asfaltlopersquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, dan kan je ook nog wel bij de zevenheuvelenloop mee doen!
Maar veel succes verder met het huisje! Erg leuk is dat, samenwonen.
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=8582
Bij trail-events zie je dan ook een enorme hoeveelheid gear tevoorschijn komen: belts, rugzakken, petjes, etc. Waar bij weg en cross meestal zo min mogelijk mee wordt gezeuld. Er zijn overigens genoeg trailruns waarbij je niet zelf hoeft te navigeren en er veel mashals langs de route staan. Maar het parcours wordt inderdaad zelden afgezet (je zal meestal ook gewoon wandelaars tegen komen).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het idee is juist dat in het bos lopen ook voordelen biedt voor weglopers. Verbeterde stabiliteit (waaronder versterken van je core) helpt ook je techniek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuke link voor boslopers niet voor asfaltlopersNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Crosscompetitie doe ik hier ook aan mee. Zie WLWW. Er is nog een grotere maar van die competitie kan ik een aantal keer niet. En die zijn ook bijna elke week. En soms 2 keer per weekend.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zag pas ook een artikel dat je van crosslopen een snellere HM eruit kan persen. Kan het niet terug vinden..quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het idee is juist dat in het bos lopen ook voordelen biedt voor weglopers. Verbeterde stabiliteit (waaronder versterken van je core) helpt ook je techniek.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat laatste heb ik al mogen ondervinden idd, tijdens de Beartrail. Toch wel wandelaars tegengekomen die langs het pad aan het wachten waren totdat iedereen voorbij was, die een blik in de ogen hadden van: sjees, hoeveel komen er nog? En ik liep redelijk voorin, dus we waren nog lang niet allemaal voorbijquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef Wolve000 het volgende:
Bij trail-events zie je dan ook een enorme hoeveelheid gear tevoorschijn komen: belts, rugzakken, petjes, etc. Waar bij weg en cross meestal zo min mogelijk mee wordt gezeuld. Er zijn overigens genoeg trailruns waarbij je niet zelf hoeft te navigeren en er veel mashals langs de route staan. Maar het parcours wordt inderdaad zelden afgezet (je zal meestal ook gewoon wandelaars tegen komen).
Bedankt iedereen overigens voor de antwoorden.
Heb een beetje naar cross wedstrijden hier in de buurt zitten kijken, maar die zijn idd niet zo lang. Ik heb er een gezien over een HM afstand dus de rest is doorgaans 5 en 10 km.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zit nog even na te denken of de Mescherbergloop nou een cross of een trail is:
- 15km
- parcours wél afgezet
- verzorgingsposten en vrijwilligers op iedere hoek
- stukjes over asfalt, en ook single-trails en stukjes dwars over een weiland. Spikes kunnen niet, trailschoenen zeker aan te raden.
- 1 grote ronde
Wat vinden jullie?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik heb gisteren toch maar lenzen gehaald. Dat loopt toch stukken beter dan met een bril op je hoofd.
![]()
Gewoon een leuk loopje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:17 schreef Frsh het volgende:
Ik zit nog even na te denken of de Mescherbergloop nou een cross of een trail is:
- 15km
- parcours wél afgezet
- stukjes over asfalt, en ook single-trails en stukjes dwars over een weiland. Spikes kunnen niet, trailschoenen zeker aan te raden.
- 1 grote ronde
Wat vinden jullie?F means you're fucked![]()
Grijs gebied. Maar klinkt wel als een leuk loopje, dus wat maakt het ook uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:17 schreef Frsh het volgende:
- 15km
- parcours wél afgezet
- 1 grote ronde
Wat vinden jullie?
Magnesium, goed tegen (preventie) van kramp in je spieren of doet het geen donder?
Bij een beetje googlen kom ik 2 verschillende artikelen tegen, de ene prijst het aan en de andere raad het af.
Gebruikt hier iemand magnesium? Zo ja, wat/hoe en wat zijn je ervaringen?
Ik krijg zelf de laatste tijd sneller een krampaanval in bijvoorbeeld mijn kuiten. Helemaal als ik wat koude voeten heb. Ik hoorde van iemand die ook veel krampen heeft dat er magnesiumolie op gesmeerd kan worden en dat het enorm scheelt. Maar magnesium heb je ook in pilletjes of poedertjes toch?
Niet doen:
http://www.prorun.nl/gezondheid/blessurepreventie/magnesiummythe
Wel doen:
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2011/08/magnesium.htmlIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Trailquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:17 schreef Frsh het volgende:
- 15km
- parcours wél afgezet
- 1 grote ronde
Wat vinden jullie?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tja hoe vaak gebruik je dat. Virtual racer nog nooit gebruikt en die ANT + ook niet. Wat ik wel een klein vind is de kleine navigatie functie om je weer naar je startpunt te loodsen. Dat is mijn geval best handig gebleken met mijn navigatie kunsten in het bos.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben de DCRainmaker review van de 620 aan het lezen en het is een mooie klok, maar t.o.v. de 610 mist het e.e.a. wat ik toch wel apart vind. Zo is er geen Virtual Racer meer en geen ANT+ Fitness Equipment compatibility voor op de sportschool. De hartslagband schijnt dan wel weer veel beter en nauwkeuriger te registreren.
De hartslagband van garmin heb ik er twee van verbruikt en toen vervangen door een polar welke ook nog eens goedkoper is. Hier geen last meer van.
Het grootste probleem dat ik met de 610 heb is het ellendige bandje met mijn kleine polsen. Het harde bandje past niet goed en breekt ad, de softstrap sloopt mijn polsen. De metalen achterzijde oxideert. Het opladen al een aantal keren fout gegaan. In plaats van opladen juist ontladen en vervolgens in storing.
Net zojuist de 620 maar besteld. De 220 was eigenlijk ook wel genoeg geweest, maar ja ben gek op cijfertjes en data.![]()
![]()
Hij is compatibel met de 610 volgens mij, hij geeft dan alleen de hartslag door. En ja dat is dan wel een erg duur geintje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet compatible met de 610. Dan zouden ze ook best wel een eigen glazen ingooien denk ik.
https://buy.garmin.com/en(...)run-/prod133715.html![]()
Dan mis je wel alle mooie nieuwe snufjes van de 620, als die band al compatibel is met de 610.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dan zou je dus net zo goed alleen de hartslagband hoeven te kopen?![]()
Het zou eventueel ook een zout te kort kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Magnesium, goed tegen (preventie) van kramp in je spieren of doet het geen donder?
Bij een beetje googlen kom ik 2 verschillende artikelen tegen, de ene prijst het aan en de andere raad het af.
Ik krijg zelf de laatste tijd sneller een krampaanval in bijvoorbeeld mijn kuiten. Helemaal als ik wat koude voeten heb. Ik hoorde van iemand die ook veel krampen heeft dat er magnesiumolie op gesmeerd kan worden en dat het enorm scheelt. Maar magnesium heb je ook in pilletjes of poedertjes toch?
Niet doen:
Wel doen:
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2011/08/magnesium.html![]()
Waarheb je die besteld?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Net zojuist de 620 maar besteld.![]()
Ik gebruik nou een paar dagen magnesium omdat ik sinds de diepe hel loop last heb van de kuiten tijdens het hardlopen, maar tijdens het lopen vanmorgen weer last.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Niet doen:
Wel doen:
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2011/08/magnesium.html
Ik vraag me in deze af of een sportmassage dan helpt? Op deze manier haal ik de 7^^ niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mocht ik besluiten om mijn 610 in te ruilen, ga ik de 220 kopen. Maar misschien hou ik mn 610 gewoon nog een tijdjeF means you're fucked![]()
Had ik gepost: http://prorun.nl/training(...)-marathon-ga-crossenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zag pas ook een artikel dat je van crosslopen een snellere HM eruit kan persen. Kan het niet terug vinden..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Staat dat ie alleen compatible is met de 620.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hij is compatibel met de 610 volgens mij, hij geeft dan alleen de hartslag door. En ja dat is dan wel een erg duur geintje.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik gebruik Magnesium, maar ik had niet echt last van accute krampaanvallen maar meer van voortdurende spierpijn. Daar helpt het in mijn beleving wel echt tegen. Ik gebruik pillen, een zo'n capsule bij het ontbijt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Niet doen:
Wel doen:
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2011/08/magnesium.htmlIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Van de dcrainmaker Review.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Staat dat ie alleen compatible is met de 620.
Note that only the Garmin FR620 today can take advantage of the new Running Dynamics metrics from the HRM-Run. The other units can still connect to the heart rate portion just fine, but not anything beyond that. Garmin does not have plans to add this to the now
Maar de vraag is bij dan eerder zit het verschil in de strap die beter is of in het kastje.![]()
Juist. Ik had al op halve marathon, cross en crossloop gezocht. Crossen nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Had ik gepost: http://prorun.nl/training(...)-marathon-ga-crossen
Als je geen problemen met je 610 hebt zou ik deze gewoon lekker houden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:33 schreef YUR het volgende:
Mocht ik besluiten om mijn 610 in te ruilen, ga ik de 220 kopen. Maar misschien hou ik mn 610 gewoon nog een tijdje![]()
Bah, ik dacht dat mijn verkoudheid op zijn teruggang was maar vandaag voel ik me echt bijna te beroerd om uit bed te komen.. Toch maar even niet hardlopen dan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb nog altijd een 210![]()
Ik heb altijd pronatie schoenen gehad, ook altijd filmjes laten maken en de juiste schoenen genomen. Nu heb ik voor het eerst neutrale schoenen en dat loopt zoveel fijner. Iemand enig idee hoe dit kan?
Ik loop nu 6 jaar. Kan het zijn dat mijn voeten een andere techniek 'hebben aangenomen'?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Volgens mij kan je pronatie wel wat afnemen ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:59 schreef _MvN_ het volgende:
Ik heb altijd pronatie schoenen gehad, ook altijd filmjes laten maken en de juiste schoenen genomen. Nu heb ik voor het eerst neutrale schoenen en dat loopt zoveel fijner. Iemand enig idee hoe dit kan?
Ik loop nu 6 jaar. Kan het zijn dat mijn voeten een andere techniek 'hebben aangenomen'?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
FR210quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:59 schreef _MvN_ het volgende:
Ik loop nu 6 jaar. Kan het zijn dat mijn voeten een andere techniek 'hebben aangenomen'?![]()
Pronatieschoenen zijn vooral een marketing dingetje (Op extreme uitzonderingen na).
Bij die videofilmpjes in de winkel kijken ze alleen naar je enkels en niet hoe je knieen en heupen staan. Na 6 jaar lopen zijn ws, je spieren en pezen sterker geworden, waardoor je beter staat. Looptechniek ws verbetert.
Neutrale schoenen laten een voet ook meer werken, waardoor er meer spiertjes in je voet getraind worden en deze weer sterker worden .
Misschien is je algehele houding verbetert etc etc.Feyenoord!!! * Barça![]()
Ben zo blij met mn blender! (wat minder met mn kaakchirurg maar dat terzijde)
Ik heb de tip van hier ter harte genomen "maakt niet uit, alles kan erin" en dat klopt inderdaad. Al 2x smoothies met sla gemaakt, en zojuist een met banaan-vanilleyoghurt-sambal. Was nog verdomd lekker ook![]()
Dat ding geeft me echt oneindig veel mogelijkheden om veel gezonder te gaan eten denk ikNormaliter eet ik niet zoveel fruit want ik vind het niet handig (snijden, vieze vingers, rotte bende) etc maar das nu verleden tijd
![]()
En om het allemaal ontopic te maken: daardoor ga ik uiteindelijk natuurlijk veel harder lopen![]()
![]()
![]()
Mooi manquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:40 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ben zo blij met mn blender! (wat minder met mn kaakchirurg maar dat terzijde)
Ik heb de tip van hier ter harte genomen "maakt niet uit, alles kan erin" en dat klopt inderdaad. Al 2x smoothies met sla gemaakt, en zojuist een met banaan-vanilleyoghurt-sambal. Was nog verdomd lekker ook![]()
Dat ding geeft me echt oneindig veel mogelijkheden om veel gezonder te gaan eten denk ikNormaliter eet ik niet zoveel fruit want ik vind het niet handig (snijden, vieze vingers, rotte bende) etc maar das nu verleden tijd
![]()
En om het allemaal ontopic te maken: daardoor ga ik uiteindelijk natuurlijk veel harder lopen![]()
Probeer ook eens bladspinazie en (rijpe) peren en bananen. Heerlijk!
Wat heb je voor blender? Die van mij klinkt inmiddels als een oude diesel zonder olie, komt echt een bak herrie uit... Ben bang dat hij binnenkort de geest geeft. Was ook geen merk ding uit een kerstpakket. Maar eens gaan kijken voor een nieuwe
Ik zoek er een die makkelijk schoon te maken is en niet te wel herrie maakt. Capaciteit minstens 1,5 liter. Iemand tips?![]()
Wat raden jullie aan qua levensduur van sportschoenen? Ik heb mijne in 2009 gekocht, maar er nog geen 1000 km op gelopen. Ben het hardlopen weer opnieuw aan het oppakken, maar is het nog steeds zo dat deze schoenen 'indrogen' oid?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Sommigen zweren bij pindakaas in hun smoothies. Ik vind het zelf overigens niks...
Ik heb een Slowjuicer, geen blender
Ik denk dat die wel aan vervanging toe zijn ja, maar als je ze meeneemt naar de winkel weet je het zeker (een goede specialist dus).quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef Skv het volgende:
Wat raden jullie aan qua levensduur van sportschoenen? Ik heb mijne in 2009 gekocht, maar er nog geen 1000 km op gelopen. Ben het hardlopen weer opnieuw aan het oppakken, maar is het nog steeds zo dat deze schoenen 'indrogen' oid?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik hobbel wel even langs de Runner's worldquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel aan vervanging toe zijn ja, maar als je ze meeneemt naar de winkel weet je het zeker (een goede specialist dus).Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
ik heb de Philips HR2096, das wel een fijn ding. Wel voorzichtig schoonmaken, ze zijn vergeten de lagers in rvs uit te voeren dus die gaan een keer roesten. Philips vervangt dat overigens gratis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:54 schreef Tarahumara het volgende:
Ik zoek er een die makkelijk schoon te maken is en niet te wel herrie maakt. Capaciteit minstens 1,5 liter. Iemand tips?
Trouwens vorige week gekocht bij Bol.com, en toen kreeg ik er gratis een waterkoker bij![]()
![]()
![]()
Ik heb ook zo'n dure blender van philips. Nog nooit wat mee gedaan.![]()
Zal vanavond of morgen ook eens wat maken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Vakantie
Morgen in de grote blauwe vogel op weg naar een beter klimaat
![]()
Enjoy!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef Guard het volgende:
Vakantie
Morgen in de grote blauwe vogel op weg naar een beter klimaat
Vroeg uit mijn werk gegaan en straks stukje rennen![]()
Nu hopen dat buienradar niet gelogen heeft
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit klinkt opzich wel logisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
FR210![]()
Pronatieschoenen zijn vooral een marketing dingetje (Op extreme uitzonderingen na).
Bij die videofilmpjes in de winkel kijken ze alleen naar je enkels en niet hoe je knieen en heupen staan. Na 6 jaar lopen zijn ws, je spieren en pezen sterker geworden, waardoor je beter staat. Looptechniek ws verbetert.
Neutrale schoenen laten een voet ook meer werken, waardoor er meer spiertjes in je voet getraind worden en deze weer sterker worden .
Misschien is je algehele houding verbetert etc etc.
Maar wat een verschil zeg, tussen neutraal en pronatie! Gaat een nieuwe wereld voor mij open
Ik heb wel pronatieschoenen, heb al vanaf jongs af aan zwakke enkels (en zooltjes/kuipjes in de schoenen). Als ik op 'normale' schoenen ga rennen dan gaan mijn knieën naar binnen en heb ik in no time shin splints.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dit klinkt opzich wel logisch.
Maar wat een verschil zeg, tussen neutraal en pronatie! Gaat een nieuwe wereld voor mij open
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Heb je met pronatieschoenen dan helemaal nergens last van? Of ook nog lichte klachten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb wel pronatieschoenen, heb al vanaf jongs af aan zwakke enkels (en zooltjes/kuipjes in de schoenen). Als ik op 'normale' schoenen ga rennen dan gaan mijn knieën naar binnen en heb ik in no time shin splints."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Moet je eens fivefingers proberen! Over nieuwe werelden die open gaan gesproken, zowel positief als negatief.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dit klinkt opzich wel logisch.
Maar wat een verschil zeg, tussen neutraal en pronatie! Gaat een nieuwe wereld voor mij open![]()
Slowjuicersquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een Slowjuicer, geen blender![]()
Vind het veel fijner dan een blender!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
If it isn't broken, don't fix it! Dus dan zou ik als ik jou was gewoon op zoek gaan naar een soortgelijk paar schoenen. Ben zelf al aan de derde generatie Brooks Adrenaline bezig (extra stuen aan de binnenkant). Loopt lekker en geeft me geen problemen, dus waarom zou ik het aanpassen. Alleen m'n trail schoenen zijn neutraler, maar dan loop je sowieso op een ongelijke ondergrond, en trailschoenen doen daarom niet aan extra steun op een bepaalde plek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb wel pronatieschoenen, heb al vanaf jongs af aan zwakke enkels (en zooltjes/kuipjes in de schoenen). Als ik op 'normale' schoenen ga rennen dan gaan mijn knieën naar binnen en heb ik in no time shin splints.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb nu schoenen met een dikke zool (omdat ik 88 kg weeg) en versteviging aan de binnenkant. Ook heb ik op maat gemaakte zooltjes van de podoloog die ik draag in mijn gewone schoenen en met hardlopen in mijn hardloopschoenen. Ik loop nu hard als ieder ander, maar zodra ik zonder zooltjes of met andere schoenen ga lopen, krijg ik overal last van. Spierpijn/shin splits voornamelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Heb je met pronatieschoenen dan helemaal nergens last van? Of ook nog lichte klachten?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik ga binnenkort even bij de Runners World langs met het verzoek om mij nieuwe en goede schoenen aan te meten. Ik verwacht dat ze weer iets aanraden voor pronatie. Doen ze dat niet, dan ga ik naar een andere zaak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
If it isn't broken, don't fix it! Dus dan zou ik als ik jou was gewoon op zoek gaan naar een soortgelijk paar schoenen. Ben zelf al aan de derde generatie Brooks Adrenaline bezig (extra stuen aan de binnenkant). Loopt lekker en geeft me geen problemen, dus waarom zou ik het aanpassen. Alleen m'n trail schoenen zijn neutraler, maar dan loop je sowieso op een ongelijke ondergrond, en trailschoenen doen daarom niet aan extra steun op een bepaalde plek.
Nouja, als ze me niets geven tegen pronatie dan hebben ze er geen verstand van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef YUR het volgende:
Alle advies is welkom, zo lang het maar het advies is dat ik graag wil
Ga dan niet voor advies naar een winkel en koop gewoon een paar antipronatieschoenenF means you're fucked![]()
Kutweer![]()
Hoosbuien![]()
Iemand tips what to do? Ik MOET lopen, want als ik een keer niet ga verzandt het meteen en is mijn conditie eigenlijk meteen weg.
Hoe doen julie dat? Ik kan niet echt op andere dagen inhalen want daar heb ik het te druk voor. Op werkdagen ben ik vaan van half 8 tot 6 weg en daarna gesloopt en moet ook nog koken/eten etc, en op mijn vrije woensdsg is t meestal druk met huishouden, boodschappen, en morgen bijv de tandarts die aan de andere kant vd stad zit.
En om nou 15 euro uit te gaan geven om in de sportschool te gaan rennen vind ik ook wel erg veel. Al is het misschien in dit kloteland met dito klimaat bijna wel de enige optie.
Maargoed, als er iemand nog een lumineus idee heeft houd ik me graag aanbevolenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pro-tip: neem je oude schoenen mee. Daar kunnen ze al een hoop aan zien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even bij de Runners World langs met het verzoek om mij nieuwe en goede schoenen aan te meten. Ik verwacht dat ze weer iets aanraden voor pronatie. Doen ze dat niet, dan ga ik naar een andere zaak.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gewoon naar buiten gaan en gaan hardlopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Murmeli het volgende:
Kutweer![]()
Hoosbuien![]()
Iemand tips what to do? Ik MOET lopen, want als ik een keer niet ga verzandt het meteen en is mijn conditie eigenlijk meteen weg.
Hoe doen julie dat? Ik kan niet echt op andere dagen inhalen want daar heb ik het te druk voor. Op werkdagen ben ik vaan van half 8 tot 6 weg en daarna gesloopt en moet ook nog koken/eten etc, en op mijn vrije woensdsg is t meestal druk met huishouden, boodschappen, en morgen bijv de tandarts die aan de andere kant vd stad zit.
En om nou 15 euro uit te gaan geven om in de sportschool te gaan rennen vind ik ook wel erg veel. Al is het misschien in dit kloteland met dito klimaat bijna wel de enige optie.
Maargoed, als er iemand nog een lumineus idee heeft houd ik me graag aanbevolen
Je versprak je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten gaan en gaan hardlopen Niet miepen maar lopenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb al bedacht dat ik al hardlopend naar die tent toe ga. Kunnen ze direct de awesomeness van mijn hardloopkleding aanschouwen.. En kan ik op een 'natuurlijke wijze' op de loopband rennen. Dus niet in mijn pantalon ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Pro-tip: neem je oude schoenen mee. Daar kunnen ze al een hoop aan zien.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Jullie laten je tot op je ondergoed natregenen? Ik heb geen zin om ziek te worden hoor.quote:
Een paar druppies vind ik best maat dit zijn hoosbuien....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan doe je toch gewoon geen ondergoed aan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jullie laten je tot op je ondergoed natregenen? Ik heb geen zin om ziek te worden hoor.
Een paar druppies vind ik best maat dit zijn hoosbuien....F means you're fucked![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon geen ondergoed aan?
Nee ff serieus. Lijkt mij echt niet gezond nlSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als het echt hoosbuien zijn, trekken ze zo wel weg. harde regen duurt gewoonlijk niet zo lang en gaat venzelf over in "normale" regen. En anders ga je gewoon een wat korter rondje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jullie laten je tot op je ondergoed natregenen? Ik heb geen zin om ziek te worden hoor.
Een paar druppies vind ik best maat dit zijn hoosbuien....NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik loop alleen niet als het onweert of ijzelt. Hagel is ook niet fijn. Al het andere is geen reden om niet te gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee ff serieus. Lijkt mij echt niet gezond nlF means you're fucked![]()
Dan ga je toch niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een paar druppies vind ik best maat dit zijn hoosbuien....Als ik mocht hardlopen, zou ik allang buiten zijn. Weer of geen weer.
Enne, lieve mensen hier, nog enorm bedankt voor het cadeau en de kaart! Special
voor de organisatie streamnl, Quoi en Gup
!
![]()
Kijk even op buienradar/buienalarm wanneer "ze verwachtten" dat het minder gaat regenen, en ga danquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een paar druppies vind ik best maat dit zijn hoosbuien....
Duurt tot 7 uur. Das te lang, ik moet ook nog eten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als het echt hoosbuien zijn, trekken ze zo wel weg. harde regen duurt gewoonlijk niet zo lang en gaat venzelf over in "normale" regen. En anders ga je gewoon een wat korter rondje.
Hebben jullie regenkleding ofzo? Ik blijf er nl bij dat doornat regenen ongezond is. Of hoe zorg je dat je niet ziek wordt.
Korter rondje is geen optie, heb al 2 korte rondjes gedaan afgelooen weekend, dus moet effe een langer rondje. Nu is lang bij mij maar 35 min maar das genoeg om nat te regenen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Welcome, Yur ook nogquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet?Het zal mij iig een worst wezen
Als ik mocht hardlopen, zou ik allang buiten zijn. Weer of geen weer.
!
Hoe gaat het nu?
Gaat prima, beter dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welcome, Yur ook nogHoe gaat het nu?
Nog wel wat maandjes wachten tot ik weer mag lopen, dat wel
![]()
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat prima, beter dan ik had verwachtNog wel wat maandjes wachten tot ik weer mag lopen, dat wel
Mietjequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een paar druppies vind ik best maat dit zijn hoosbuien..... Zorg voor goede kleding en je hebt nergens last van
.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat is er dat je niet kan lopen? Ruk zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat prima, beter dan ik had verwachtNog wel wat maandjes wachten tot ik weer mag lopen, dat wel
Nou buienradar beweert dat de volgende hozen nog maar matig zijn dus ik ga t maar proberen.
Als ik ziek word klaag ik jullie aan, ok? :p
Dat vraag ik net, wat draag je dan? Ik heb alleen gewoon kleding voor droog weerquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mietje. Zorg voor goede kleding en je hebt nergens last van
.
Deze reden is niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is er dat je niet kan lopen? Ruk zeg
Nou buienradar beweert dat de volgende hozen nog maar matig zijn dus ik ga t maar proberen.
Als ik ziek word klaag ik jullie aan, ok? :pGotC en Yur hebben een mini Usain Bolt
http://www.hrdlpn.nl/hardlopen-met-slecht-weer/quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vraag ik net, wat draag je dan? Ik heb alleen gewoon kleding voor droog weerJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nicequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het geen moment koud gehad
[ afbeelding ]
+22km, nu in bad
Keizersnedequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is er dat je niet kan lopen? Ruk zeg
Als ik ziek word klaag ik jullie aan, ok? :p![]()
En komt goed. In de regen lopen geeft wel een overwinningsgevoel![]()
![]()
Je wordt niet ziek van regen of koud weer! Je moet alleen zorgen dat je na je rondje snel warm doucht en eten binnen krijgt, want op dat moment is je weerstand het laagste en ben je wel meer vatbaar voor virussen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee ff serieus. Lijkt mij echt niet gezond nlIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben een beetje bang dat ik met mijn onverstandige acties dit weekend het laatste beetje weerstand gesloopt heb. Ik ben vanavond dus ook weer lekker aan het miepen. En aan het niezen en snotteren, dat ook.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet?Als ik mocht hardlopen, zou ik allang buiten zijn. Weer of geen weer.
!
![]()
WB!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga morgenvroeg, al een week niks gedaan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gelukkig een leuke reden dus, gefeliciteerd nog!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Keizersnede![]()
En komt goed. In de regen lopen geeft wel een overwinningsgevoel
Ik ga maar proberen dan. Heb wel een dun jackje, dat wat water tegenhoudt, zal ook eens een oetje aanschsffen (zag ik op foto hierboven)
Tot zoSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In de regen lopen voelt veel stoerder.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dat is het natuurlijk ook, al die mooi weer lopers zitten binnen, en de echte bikkels zijn buitenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
In de regen lopen voelt veel stoerder.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik fietste net langs een loper in kort-kort. Kan gerust nog, al doe ik zo wel lang aan. Maar ik ga gewoon, regen of nietga je echt niet dood van en word je ook niet ziek van.
GotCwelkome back!!
Ik ben geen koukleum, maar vanmorgen liep ik in lang/lang hoor. Waarschijnlijk is het even 2 weken wennen en loop ik weer in kort
Die loper van net was ook wel een pro hoor, met volgfietser die drinken aangaf en alleszo pro ben ik niet, ik ga dus ook wel in lang. Maar ik ga wel. Regen of niet
Ik ga morgen weerIn het donker, dus waarschijnlijk om het park heen in plaats van er doorheen
(Er is geen verlichting daar)
![]()
Regenwerend jackje van Adidas, Petje van Adidas (ook regenwerend), Odlo handschoentjes (ook goed voor de kou en ik kwam er vandaag achter dat je er ook je smartphone mee kunt bedienen), lange tight van INQ/huismerk Perry sport, regenwerende hardloopschoenen (Nike Lunareclipse2 shield).quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vraag ik net, wat draag je dan? Ik heb alleen gewoon kleding voor droog weerKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je ziet er afgetraind uit, smaller bekkie gekregen iig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
+22km, nu in badIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Er zijn maar weinig bikkels buiten nu iig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
In de regen lopen voelt veel stoerder.afgelopen zomer superdruk in mijn rondje en nu 1 mede bikkel gezien. Met zn dochtertje aan het joggen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik dacht, laat ik ook eens gaan blenderen hier bij mijn hospita. Ik ga niet alle details vertellen maar ik ben 45 minuten bezig geweest om de grootste troep ooit en het meest smerig uitziende sap ooit te maken. Of nou ja, sap, ik moet het met een lepel eten en er zitten nog grote brokken wortel in. Oh ja, en stukken pollepel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hahahaha I lolled @ the pollepelquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht, laat ik ook eens gaan blenderen hier bij mijn hospita. Ik ga niet alle details vertellen maar ik ben 45 minuten bezig geweest om de grootste troep ooit en het meest smerig uitziende sap ooit te maken. Of nou ja, sap, ik moet het met een lepel eten en er zitten nog grote brokken wortel in. Oh ja, en stukken pollepel.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wacht dacht je, naast wat ijzer, ook maar wat hout erin?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht, laat ik ook eens gaan blenderen hier bij mijn hospita. Ik ga niet alle details vertellen maar ik ben 45 minuten bezig geweest om de grootste troep ooit en het meest smerig uitziende sap ooit te maken. Of nou ja, sap, ik moet het met een lepel eten en er zitten nog grote brokken wortel in. Oh ja, en stukken pollepel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij mij zie je het inderdaad als eerst in mijn gezichtquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Je ziet er afgetraind uit, smaller bekkie gekregen iig.thanks.
Ik heb ook maar 1 medebikkel gespot. Voor de rest alleen fietsers met regenponcho's.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bikkels buiten nu iig.afgelopen zomer superdruk in mijn rondje en nu 1 mede bikkel gezien. Met zn dochtertje aan het joggen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja hoe doen anderen dat met schoenen? Beetje regen boeit me niet zo als het niet te koud is, maar mijn schoenen zijn vrij open aan de bovenkant en die dooie voeten door de kou/natheid zijn niet fijn..![]()
Vezels ftw!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wacht dacht je, naast wat ijzer, ook maar wat hout erin?
Maar ja, keukenapparatuur en ik zijn geen vrienden. Even serieus, hoe kan het dat een blender geen stukken wortel kapot krijgt, maar als ik dan een pollepel pak om de boel even aan te duwen, er ineens een hele hap uit de pollepel is?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik had nog best mazzel vanmiddag, wel regen, maar niet *plons* doorweekt-regen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bikkels buiten nu iig.afgelopen zomer superdruk in mijn rondje en nu 1 mede bikkel gezien. Met zn dochtertje aan het joggen.
En het lopen ging zo lekker.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Je kan trail gaiters overwegen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja hoe doen anderen dat met schoenen? Beetje regen boeit me niet zo als het niet te koud is, maar mijn schoenen zijn vrij open aan de bovenkant en die dooie voeten door de kou/natheid zijn niet fijn..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon, lopen... en als ik dan de volgende dag weer wil lopen, pak ik een ander paar dat droog isquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja hoe doen anderen dat met schoenen? Beetje regen boeit me niet zo als het niet te koud is, maar mijn schoenen zijn vrij open aan de bovenkant en die dooie voeten door de kou/natheid zijn niet fijn..F means you're fucked![]()
magnesium-gebruiker meldt zich.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Niet doen:
Wel doen:
Ik heb er enorme goede ervaringen mee., na bijna een half jaar gesukkeld te hebben met mijn lies gaat het herstel met sprongen vooruit.
Voordat ik magnesium gebruikte was de "zeurderige pijn" er altijd, het werd niet erger maar het ging ook niet weg en nu ik sinds een maand magnesium-capsules slik kan ik zeggen dat deze slepende blessure nagenoeg over is.
Daarnaast doe ik core stability oefeningen maar die deed ik voor dat magnesium slikte ook al en leken toen wel niet te werken., nu ben is super te spreken over de combinatie van beiden.
Gister voor het eerst weer een een 10km op tempo kunnen lopen en na afloop nergens last van, moet wel zeggen dat ik beiden blijf doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
geen last dus van die natte voeten tijdens het lopen? Dat bedoelde ik namelijk, door de kou/ natheid trekt bij mij het gevoel dan ff wegquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon, lopen... en als ik dan de volgende dag weer wil lopen, pak ik een ander paar dat droog isquote:![]()
![]()
van regen zelf wordt je koud, niet ziek....quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een paar druppies vind ik best maat dit zijn hoosbuien....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach ja, kleine dingetjes hou je toch.quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Oh je hebt er een spork van gemaaktquote:
Viel reuze mee! Op t laatst een wat hardere bui, tussendoor ook een maar t grootste deel daarvan liep ik overdekt (winkelstraat).
7,21 km gelopen, 48 min geloof ik. Te traag nog steeds, maar ja, 7 km is wel netjes voor mijn doen![]()
Dank voor de schop onder mijn bevallige bipsje. Nu douchen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eh...nee, daar heb ik eigenlijk nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
geen last dus van die natte voeten tijdens het lopen? Dat bedoelde ik namelijk, door de kou/ natheid trekt bij mij het gevoel dan ff weg
[..]
Klassequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
Viel reuze mee! Op t laatst een wat hardere bui, tussendoor ook een maar t grootste deel daarvan liep ik overdekt (winkelstraat).
7,21 km gelopen, 48 min geloof ik. Te traag nog steeds, maar ja, 7 km is wel netjes voor mijn doen![]()
Dank voor de schop onder mijn bevallige bipsje. Nu douchen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
Dank voor de schop onder mijn bevallige bipsje. Nu douchen!
Nu weet je wat je de volgende keer moet doen he? Gewoon gaan!F means you're fucked![]()
Daarom, hoort erbij zo af en toe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ach ja, kleine dingetjes hou je toch.![]()
Na zo'n loop je je meteen 3x beter dan er voor hequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dus je had best eergisteren ook kunnen lopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog best mazzel vanmiddag, wel regen, maar niet *plons* doorweekt-regen.
En het lopen ging zo lekker.maar fijn dat het weer lekker ging
![]()
![]()
Dat is uiteindelijk wel het lekkerste, pijnvrij zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gister voor het eerst weer een een 10km op tempo kunnen lopen en na afloop nergens last van, moet wel zeggen dat ik beiden blijf doen.
Mijn zeurderige pijn is nu al weer even weg, hopen dat het zo blijft en anders ook eens gaan proberen. En wie weet helpt het ook tegen die nachtelijke kuitkrampen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
De boerenkool al op?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus je had best eergisteren ook kunnen lopenmaar fijn dat het weer lekker ging
Achteraf wel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus je had best eergisteren ook kunnen lopenmaar fijn dat het weer lekker ging
Had me ook gescheeld wat schoonmoederbezoek betreft.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Van regen alleen wordt je ook echt niet ziek, daar is toch echt een virus voor nodig
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu weet je wat je de volgende keer moet doen he? Gewoon gaan!![]()
En jep, voel me helemaal blij en fijn.
Lief dat jullie zo blij reageren
http://www.runtheedge.com(...)2013-training-guide/quote:It is time to G.O. H.A.R.D. This year’s annual Globally Organized Hug A Runner Day celebration will be the biggest yet! Are you ready to Share the Sweat?
November 20th, 2013 is a huge celebration! Runners of all styles, ages, genders, speeds, sizes, and ethnicities unite in an embrace as we celebrate the third annual Hug a Runner Day!
We are adding several new twists to the celebration this year as we wrap our arms around cross country runners, track runners, road racers, walkers, joggers, and sloggers. Nothing shows our unity better than a great big sweaty hug!
Screen Shot 2013-11-01 at 4.52.22 AMWhat’s new this year?
1. Giveaways all over facebook: See the list below and join our event page for more details.
2. Event in Portland: There has never been a fun run like this one! Click here to read about the first annual G.O. H.A.R.D. fun run sponsored by Fit Right.
3. Group Run Contest: Read about our fun run, and then help organize or create something similar in your community. We are going to visit the town with the biggest/most spirited celebration some time in 2014.
4. Cool New Shirts: Get your official G.O. H.A.R.D. shirts now.
Here is the Training Guide:
There isn’t much time. The big day is less than a month away. If we are going to be ready, we need to train as much as possible. Just like running, we can’t expect to perform well on Hug a Runner Day if we don’t put in the work beforehand. So…
Below are a few training suggestions to help everyone train for the third annual Hug a Runner Day coming November 20, 2013.
1. Interval Hugging: Try both long and short intervals and don’t forget to change leads with your hugging partners so everybody gets a chance to set the pace. We recommend starting with 10 X 40-second hugs with ample recovery. More experienced huggers may want to cut down on the rest between hugs.
2. Long Slow Hugs: This should be a staple of your training program. Set aside time twice a week to share a hug lasting several minutes. Up to 20% of your weekly hugging time can be spent in a single hug. Be sure to choose your LSH partners carefully because this kind of training might scare off newcomers.
3. Speed Hugging: Don’t overdo this especially if you are not already an experienced hugger. Speed training is important but can lead to injury if huggers try to do too much too soon.
4. Hug Visualization: To be at your best you must prepare mentally. In order to be ready for anything, make sure to visualize hugging runners of all sizes, genders, ages, and ethnicities. Unlike in running, we do not recommend hug visualization (HV) while engaged in interval hugging (IH), speed hugging (SH), or Long Slow Hugging (LSH). Leave hug visualization to moments when you are alone.
5. Cross Training: Running couples may want to engage in some “cross training” activities. In fact some of the above workouts (especially the LSH) can lead to cross training. While not necessary, these activities can add a little spice to the day-to-day grind.
Screen Shot 2013-11-01 at 4.45.33 AM4 Ways To Participate Before The Event:
1. Practice hugging as many runners as possible.
2. Go to the Hug a Runner event page on facebook and click the blue “Join” button. Don’t forget to invite your friends!
3. Follow these pages. At least one of these amazing facebook pages will be giving away free stuff every single day leading up to the event: Distant Runners, Runner Unleashed, Ultra Moms on a Mission, Running Through Chaos, Run Like a Girl, I Run to Drink, Run Hard Always Finish, Run Junkees, Slow is the New Fast, No Limits Running, Dare to Be Different, and Life in the Day of a Runner.
4. Share this blog or write your own. If you have a blog you have permission to use anything you find here.
4 Ways To Participate On November 20th:
1. Wear running shoes all day long. If possible, wear an old race bib. If you see someone wearing these items, run up and give them a hug!
2. Organize a group hug with your training group. Send us a picture of your G.O. H.A.R.D. celebration. The pic with the most spirit/creativity/people will be visited by us Adam Goucher and Tim Catalano in 2014. More details to follow.
3. Send every runner you know a virtual hug by enclosing their names in double brackets like this ((Adam and Tim)).
4. Commit random acts of hugging.
Screen Shot 2013-11-01 at 4.42.00 AM
Most of all have a great time and SHARE THE SWEAT!
**Be sure to like this post and share it on your wall or in your own blog. Happy Hugging!**F means you're fucked![]()
ik slik magnesium maar dan de bruistablet variant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Niet doen:
Wel doen:
ik merkte erg verschil. had voorheen altijd heel zware pijnlijke benen en nu is dat geheel weg.
gewoon de dagelijkse dosering aanhouden.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oeh, wat een afgetraind koppie. Goed blijven eten Semmie, zeker nu je ook veel krachttraining doet. Ik had in mijn marathon training ook een Kenianenperiode.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
+22km, nu in bad
Gelukkig al weer 5 kilo aangekomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bonobo11 op 05-11-2013 19:49:57 ]Feyenoord!!! * Barça![]()
same here ( -12uur)quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Blij dat we niet hoeven te rennen vanavond. Guy Fawkes Night hier, dus een en al vuurwerk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hier kwam ik toevallig net een leuke quote over tegen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Oeh, wat een afgetraind koppie. Goed blijven eten Semmie, zeker nu je ook veel krachttraining doet. Ik had in mijn marathon training ook een Kenianenperiode.
Gelukkig al weer 5 kilo aangekomen.:Dquote:They shouldn’t worry about all that running we do… It’s when we’re not running that they should be worried.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: