SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 04-11-2013 23:18:29 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.flotrack.org/c(...)er-NYC-Marathon-2013
Laatste NY verhaal: Hij kon niet meer rennen maar heeft hem toch uitgelopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha Zwabber, laan van medevoort trail
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vraag me dan weer af waarom jij daar benieuwd naar bentquote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Zwabberhark de gepiercedte genitaliën precies zag? "De ballen uit je broek" krijgt opeens een letterlijke betekenis.Als ik op mijn tanden beet dan knarste dat zand zo vervelendquote:Op zondag 3 november 2013 21:51 schreef Corniel het volgende:
@Zwabber: Je was weer het perfecte gezelschap, voor en na de wedstrijd. De volgende keer toch gewoon op mijn tempo mee, is de wedstrijd zelf ook weer een stukje levendiger. (Gewoon op je tanden bijten, je kan dat tempo echt wel aan)
En meegaan op jouw tempo doet me denken aan dit filmpje: http://losseveter.nl/2013(...)d&utm_medium=twitter
Verslagje op Losse Veter van de LVML: http://losseveter.nl/2013(...)an-meerdervoortloop/![]()
Mooie loopresultaten allemaal
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Charmant is anders. Maar hij heeft wel stijl (or so they say).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tis wel een redelijke "in you face" stijl, zeker als je erachter loopt...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
La_Tramposa kan je mij toevoegen aan de 7HL op 17 November? Ik loop ook de 15 km.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zit mobiel, dus op alle verslagen uit het vorige topic reageren is vrij lastig, dus bij deze een massapost: Weet lekker gelopen allemaal zo te zien!
In het bijzonder even aan Corniel: puike prestatie! Hele mooie tijd ook.
RD, gisteren al gezegd, maar vandaag mag het gewoon nog een keer:![]()
Vandaag weer een nieuwe assessment gehad bij de fysio. Conclusie op basis van testjes, en de afgelopen weken: Voornamelijk m'n voeten/ hiel (arch) zijn zijn te zwak. Als ik m'n voet ingetapet heb, heb ik namelijk nergens geen last van.
Bijbehorend advies: Juist wel voorzichtig lopen, anders worden de voeten nooit sterker. Tenzij het tijdens het lopen echt niet gaat![]()
http://www.natuurlijkhardlopen.nl/voetenfitness/quote:Op maandag 4 november 2013 08:39 schreef Levitas het volgende:
Ik zit mobiel, dus op alle verslagen uit het vorige topic reageren is vrij lastig, dus bij deze een massapost: Weet lekker gelopen allemaal zo te zien!
In het bijzonder even aan Corniel: puike prestatie! Hele mooie tijd ook.
RD, gisteren al gezegd, maar vandaag mag het gewoon nog een keer:![]()
Vandaag weer een nieuwe assessment gehad bij de fysio. Conclusie op basis van testjes, en de afgelopen weken: Voornamelijk m'n voeten/ hiel (arch) zijn zijn te zwak. Als ik m'n voet ingetapet heb, heb ik namelijk nergens geen last van.
Bijbehorend advies: Juist wel voorzichtig lopen, anders worden de voeten nooit sterker. Tenzij het tijdens het lopen echt niet gaat
En probeer waar het kan op blote voeten te wandelen, strand, grasveld, thuis etc...
Goed dat je wel voorzichtig mag lopen! De kinvara's zouden ook moeten helpen voor sterkere voeten, maar dat moet je dus wel rustig opbouwen. Succes!![]()
![]()
Ik zit klaar voor een LDL, maar het weer is er nog niet echt naar. En er komen rode plekken mijn kant op, op buienradar, en ik ben bang voor onweer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop, als ik niet op het werk ben, continue op blote voeten, als ik thuis/ in het park/ op het strand ben, etc. Als ik naar buiten ga op de weg, altijd op (teen)slippers.quote:Op maandag 4 november 2013 09:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.natuurlijkhardlopen.nl/voetenfitness/
En probeer waar het kan op blote voeten te wandelen, strand, grasveld, thuis etc...
Goed dat je wel voorzichtig mag lopen! De kinvara's zouden ook moeten helpen voor sterkere voeten, maar dat moet je dus wel rustig opbouwen. Succes!
Vorige week 2 van de 3 trainingen op Kinvara's gedaan en dat ging in principe net zo goed als op m`n Omni's. Ja, ik moet het rustig opbouwen, maar het is geen oorzaak/ verslechtering van de klachten.
Die oefeningen zijn in principe wel goed ja. Grappig dat ik de teengrip, eversie/inversie, en tissue oppakken al 2x per dag doeDaarnaast oefeningen voor de kuiten en bovenbenen 2x per dag.
Overigens kies ik wel eieren voor m`n geld: Ik pak de komende 2 weken volledige rust wat betreft hardlopen. Ik wil dat het 100% geneest, i.p.v dat ik er continue halfjes mee loop. Ben er nu ondertussen wel klaar mee...![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 09:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik loop, als ik niet op het werk ben, continue op blote voeten, als ik thuis/ in het park/ op het strand ben, etc. Als ik naar buiten ga op de weg, altijd op (teen)slippers.
Vorige week 2 van de 3 trainingen op Kinvara's gedaan en dat ging in principe net zo goed als op m`n Omni's. Ja, ik moet het rustig opbouwen, maar het is geen oorzaak/ verslechtering van de klachten.
Die oefeningen zijn in principe wel goed ja. Grappig dat ik de teengrip, eversie/inversie, en tissue oppakken al 2x per dag doeDaarnaast oefeningen voor de kuiten en bovenbenen 2x per dag.
Overigens kies ik wel eieren voor m`n geld: Ik pak de komende 2 weken volledige rust wat betreft hardlopen. Ik wil dat het 100% geneest, i.p.v dat ik er continue halfjes mee loop. Ben er nu ondertussen wel klaar mee...Dat lijkt me beter ja. En ook fijner voor jezelf. Straks weer rustig opbouwen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha, Jero, je hebt me op een idee gebracht. Gisterenavond eens met de HRM om gaan slapen. "Helaas" is 'ie na 4u39m ermee gestopt met het loggen van de HR.
Heel interessant om te zien dat m`n hartslag vrij constant rond de 50 bpm zit als ik slaap. Eén uitschieter op 66 bpm, maar toen werd ik wakkeer
http://www.endomondo.com/workouts/265484105/8850231![]()
Haha, ik heb het ook een keer gedaan.quote:Op maandag 4 november 2013 10:03 schreef Levitas het volgende:
Haha, Jero, je hebt me op een idee gebracht. Gisterenavond eens met de HRM om gaan slapen. "Helaas" is 'ie na 4u39m ermee gestopt met het loggen van de HR.
Heel interessant om te zien dat m`n hartslag vrij constant rond de 50 bpm zit als ik slaap. Eén uitschieter op 66 bpm, maar toen werd ik wakkeer
http://www.endomondo.com/workouts/265484105/8850231
Mijn hartslag was gemiddeld 58BPM. Verder ben ik een uurtje dood geweest, en heb ik heel veel uitschieters.
Elke keer als mijn vriend bij mijn slaapt klaagt hij dat ik zo onrustig slaap (veel draaien en schoppen enzo) ik denk dat ik hem vanaf nu maar geloof...
Ik heb hem alleen niet in endomondo gezet
Wel hier:
http://connect.garmin.com/activity/398796507![]()
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.htmlF means you're fucked![]()
Misschien leuk voor mensen die zich graag verkleden bij een loopje: http://news.yahoo.com/nyc-marathon-jesus-200033428.html
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik moet weer even een drang tot aankoop onderdrukkenquote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.html
Van mij hoeft dat niet hoorquote:Op maandag 4 november 2013 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
ik moet weer even een drang tot aankoop onderdrukken
F means you're fucked![]()
Voor degene die voor weinig hun hartslag willen bijhouden tijdens het lopen.
http://www.ibood.com/heal(...)_campaign=newsletter
Geen idee verder of het wat is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi ding hoor. Maar mijn 610 voldoet nog goed. Al wil ik wel die nieuwe HRM band hebben die bij de 620 zit.quote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja precies..zo denk ik er ook overquote:Op maandag 4 november 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Maar mijn 610 voldoet nog goed. Al wil ik wel die nieuwe HRM band hebben die bij de 620 zit.
F means you're fucked![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog: www.avsparta.nl.
Ik sta er verre van goed zichtbaar op:
Het fluoriderende gele hemd met de zonnebril. Zwabberhark heb ik er niet gevonden, en aangezien ik niet zo goed weet hoe YUR eruitziet, hem ook niet.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Interessant om te zien wat er allemaal mogelijk is nu met al die extra opties! Alleen denk niet dat ik ze heel intensief ga gebuiken, zeker als ik nu kijk wat ik op mijn FR405 gebruik, denk ik dat ik al die extra opties met trainingschema's, VO2 max bepalen, loopbandconnectie, etc. niet echt zou gebruiken. Dus mijn FR405 blijft nog voorlopig wel voldoenquote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Review van de Garmin FR620: http://www.dcrainmaker.com/2013/11/garmin-forerunner-review.html
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
YUR is gespot dames en heren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
* YUR ziet er zo uitquote:Op maandag 4 november 2013 12:33 schreef Corniel het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog: www.avsparta.nl.
Ik sta er verre van goed zichtbaar op:
[ afbeelding ]
Het fluoriderende gele hemd met de zonnebril. Zwabberhark heb ik er niet gevonden, en aangezien ik niet zo goed weet hoe YUR eruitziet, hem ook niet.
Hier was alles nog makkelijk enzoF means you're fucked![]()
@YUR: Dus jij was Sjaakies trots? Da nheb ik je gespot. Als je die baardaap met de blauwe korte broek ben, (of een andere persoon op deze foto) heb ik je gemist.
Op deze foto ben ik Sjakies Trots inderdaad... Er waren er in totaal een stuk of 7quote:Op maandag 4 november 2013 12:53 schreef Corniel het volgende:
@YUR: Dus jij was Sjaakies trots? Da nheb ik je gespot. Als je die baardaap met de blauwe korte broek ben, (of een andere persoon op deze foto) heb ik je gemist.F means you're fucked![]()
Ik heb een polarband in combinatie met de 610 en werkt stukken beter en is goedkoper dan die van garmin.quote:Op maandag 4 november 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Maar mijn 610 voldoet nog goed. Al wil ik wel die nieuwe HRM band hebben die bij de 620 zit.![]()
Thermo shirt aan trouwens? Was dat niet te warm?quote:Op maandag 4 november 2013 12:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Op deze foto ben ik Sjakies Trots inderdaad... Er waren er in totaal een stuk of 7<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb er voor gekozen om hem toch aan te doen, omdat ik nog lang geen volle bak kan lopen...quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thermo shirt aan trouwens? Was dat niet te warm?
Op het strand was ik er erg blij mee, maar verder had het ook zonder gekund. Heb de mouwen ook een poosje opgestroopt gehad.F means you're fucked![]()
Ik dacht al, ik vond het tijdens mijn LDL zaterdagavond ook wel te doen in kort kort, behalve toen ik een hoosbui over me heen kreeg, toen was het fris.quote:Op maandag 4 november 2013 15:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen om hem toch aan te doen, omdat ik nog lang geen volle bak kan lopen...
Op het strand was ik er erg blij mee, maar verder had het ook zonder gekund. Heb de mouwen ook een poosje opgestroopt gehad.
[ Bericht 1% gewijzigd door MaleDuck op 04-11-2013 15:23:33 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ga de TT eer aan doen vandaag.
50 minuten in D1 tempo .. ik vraag mij af of ik dat wel vol ga houden![]()
stiekem halverwege in D2 zittenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik doe 60 minuten met je mee in D1quote:Op maandag 4 november 2013 16:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga de TT eer aan doen vandaag.
50 minuten in D1 tempo .. ik vraag mij af of ik dat wel vol ga houden![]()
stiekem halverwege in D2 zittenF means you're fucked![]()
Die 620 is toch wel héél erg aantrekkelijk. Mijn FR305 is nog prima, maar ik moet altijd zo lang wachten totdat er satellietontvangst is. En dat is niet prettig in de winter (hoe kouder het is, hoe langer het duurt). Dus op zich heb ik alle reden om de 620 aan te schaffen.
Gek genoeg heb ik vandaag geen enkele last van de pootjes, had dat wel verwacht na die helletocht.![]()
Aanzetten, bij het raam leggen en dan aankleden enzulks.quote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Die 620 is toch wel héél erg aantrekkelijk. Mijn FR305 is nog prima, maar ik moet altijd zo lang wachten totdat er satellietontvangst is. En dat is niet prettig in de winter (hoe kouder het is, hoe langer het duurt). Dus op zich heb ik alle reden om de 620 aan te schaffen.
Gek genoeg heb ik vandaag geen enkele last van de pootjes, had dat wel verwacht na die helletocht.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik woon in een appartementencomplex. Onderweg naar beneden valt het signaal dan weer weg. Kan ik weer opnieuw beginnen met wachten, vooral omdat de detectie van de footpod plaatsvindt tijdens het satellieten zoeken.quote:Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aanzetten, bij het raam leggen en dan aankleden enzulks.![]()
Als je 'm aanzet in huis detecteert ie de footpod en dan hoeft ie alleen nog maar GPS te fixen. Ik huppel mezelf altijd warm, die ene minuut wachten voordat je kan lopen. /care.quote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementencomplex. Onderweg naar beneden valt het signaal dan weer weg. Kan ik weer opnieuw beginnen met wachten, vooral omdat de detectie van de footpod plaatsvindt tijdens het satellieten zoeken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@MaleDuck: Er waren verdacht veel mensen met lang/lang kleding, handschoenen en meer van dat soort trans-Siberië-uitrusting kledingstukken. En velen keken mij meewaardig aan met met korte broek en mouwloos tenue.
Zo voelde ik me op het eind, tijdens het klimmetje richting de finish:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef YUR het volgende:
Zo voelde ik me op het eind, tijdens het klimmetje richting de finish:Altijd zo lullig als de mensen naast je op de foto net stil lijken te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef YUR het volgende:
Zo voelde ik me op het eind, tijdens het klimmetje richting de finish:En dan sta je er nog redelijk fris op imho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik geloof dat ik verliefd ben op GlasgowGeen idee waarom, maar hou van de sfeer hier en van de Brewdog-barretjes. Lekker klaar met werken nu, dus die ga ik eens opzoeken. Morgen richting Highlands
Oja, en hardloopgerelateerd 1: Hilton heeft running tracks uitgezet voor wie wil. Ik heb niks bij me
Oja, en hardloopgerelateerd 2: Goeie foto's van de LVMLVeel bekende hoofden.
![]()
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:32 schreef Corniel het volgende:
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:Hmm ik zie nog geen lactaat uit je oren spuiten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg, beter kijken.quote:Op maandag 4 november 2013 17:37 schreef Guard het volgende:
Hmm ik zie nog geen lactaat uit je oren spuiten...
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:Krijg het er koud vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ging ik gewoon in lang-langHalverwege wel een beetje warm, maar niet onprettig ofzo. Ging eigenlijk wel prima vandaag
![]()
![]()
En nog een foto van mij waar ik ook echt zichtbaar op sta, halverwege het strand:Stoere foto! En ik vind dat je wel duidelijk ziet dat je aan het pijnlijden bent eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tijdens een rustige training was het gisteren ook niet mijn keuze geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Miezziej het volgende:
Krijg het er koud van
Vandaag ging ik gewoon in lang-langHalverwege wel een beetje warm, maar niet onprettig ofzo. Ging eigenlijk wel prima vandaag
Maar, dik in het rood, 20 minuten knallen, was het prima te doen.
Het gaat niet vanzelf, de pijn is goed te dragen, omdat het nog best goed gaat op dit moment. (In vergelijking met de lopers om mij heen)quote:Op maandag 4 november 2013 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Stoere foto! En ik vind dat je wel duidelijk ziet dat je aan het pijnlijden bent eigenlijkZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Mooie foto's! En een prachtprestatie Corniel!
Hier nog maar een extra dagje rust, druk weekend op het werk en weinig slaap gaf mij een kuitkramp cadeau daarjuist, nochtans pijnvrij in kuiten laatste dagen maar nu dus even niet meer. Morgen rustig 5 km lopen en Kettlebel training. Mijn Muizenberg Mountain run komt wel in gevaar, maar misschien ook over de verhalen die ik erover gehoord heb aan tafel vorige week (doodgaan! mijn collega die triatlont en trialrunt heeft halverwege opgegeven...)Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik krijg zin om weer eens lekker de St. Jansberg of de N70 over te gaan. Wellicht zaterdag !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik. Maar ze zijn op. En ik kon geen nieuwe kopen in .de, want ze hadden ze niet meer.quote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de dorst dabei!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik krijg een mailtje voor de Groet uit Schoorl Run, klinkt ook erg leuk. Maar wel dicht na de HM van Egmond, en ik weet nu ook nog niet of dat gaat lukken met de planning.. zal wel snel vol zijn. Als training 30km doen kan natuurlijk wel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ook, maar ik laat 'm varen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga de 10 doen denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik krijg een mailtje voor de Groet uit Schoorl Run, klinkt ook erg leuk. Maar wel dicht na de HM van Egmond, en ik weet nu ook nog niet of dat gaat lukken met de planning.. zal wel snel vol zijn. Als training 30km doen kan natuurlijk wel.![]()
![]()
Hij klinkt leuk, maar wel een fakking eind rijden voor een wedstrijdje voor mij.
Kan beter iets hier in de buurt gaan zoeken voor in het begin van het jaar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mij is het op fietsafstand van het huis van mijn oudersMaar dan moet ik wel tijd hebben om naar mijn ouders te gaan dat weekend :p
Edit: Het is wel bijna 25 km fietsen, misschien ook niet heel ideaal als je ook gaat lopen
Vandaag wou ik LDL doen. Maar het bleef maar regenen dus ging ik naar de sportschool om daar maar op de loopband te gaan. Maar na 10 minuten ben ik krachttraining gaan doen. Loopband
Hopelijk is het morgen even een poosje droog zodat ik dan lang kan duurlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Regen alleen blijf je toch niet voor thuis?quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag wou ik LDL doen. Maar het bleef maar regenen dus ging ik naar de sportschool om daar maar op de loopband te gaan. Maar na 10 minuten ben ik krachttraining gaan doen. Loopband
Hopelijk is het morgen even een poosje droog zodat ik dan lang kan duurlopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 19:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg zin om weer eens lekker de St. Jansberg of de N70 over te gaan. Wellicht zaterdag !Wat een held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral ook als oudste deelnemer, erg netjes en mooi dat je dat dan nog kan!
![]()
![]()
De vooruitzichten hadden steeds zware regen erbij. In lichte regen wil ik nog wel lopen/starten. Maar als ik al zie dat het echt hard gaat regenen onderweg (met wellicht ook onweer) dan krijg je mij het huis niet uit.quote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Regen alleen blijf je toch niet voor thuis?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh en voor de mensen die toch een de FiveFingers willen testen en een leuk trainingsrondje willen doen over de Veluwezoom is er zaterdag een FiveFingers FunRun. Hier kan je je gratis voor aanmelden voor zover ik zie. En ter plekke kan je wat VFF modellen uitproberen, erg leuk dus en vast ook heel gezellig! Ik heb me in ieder geval aangemeld
.
![]()
![]()
Het regende, dus ik ging gewoon een uurtje lopen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Hopelijk is het morgen even een poosje droog zodat ik dan lang kan duurlopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heldinquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat een held!Vooral ook als oudste deelnemer, erg netjes en mooi dat je dat dan nog kan!
5:24 op je bijna 83e
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2013 19:58:27 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: