Ik gok met mijn deskundig oog dat ze dat graag zouden willen maar dat het niet kan. Gokje hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben ze kaarsen daar
Laat ze gewoon het licht aan doen.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gok met mijn deskundig oog dat ze dat graag zouden willen maar dat het niet kan. Gokje hoor.
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef remcoP het volgende:
Topavond dit. Eerst miljoenenjacht, nu dit.
Joden lopen altijd weg.quote:
Van horen zeggen: man won vijf miljoen, maar had al op de knop gedrukt. Ging dus niet door.quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?
van de KRO nog voor Allerzielenquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog meer kaarsjes.
Waarom hebben ze die?
Hij had zelfs perongeluk op de knop gedruktquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van horen zeggen: man won vijf miljoen, maar had al op de knop gedrukt. Ging dus niet door.
PO orgies met Van Nieuwkerk en zijn stagiairs.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog meer kaarsjes.
Waarom hebben ze die?
Man drukte per ongeluk op de knop, en won 125000. Had uiteindelijk 5 miljoen in z'n kofferquote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:45:34Ik probeer me de paniek voor te stellen achter de schermen. Geschreeuw, wanhoop, zweet. Top hoe @jackvangelder relax blijft!!! reageer retweet
Genee was ook cool en relax geblevenquote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Ik probeer me de paniek voor te stellen achter de schermen. Geschreeuw, wanhoop, zweet. Top hoe @jackvangelder relax blijft!!!
Wow zuur.quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij had zelfs perongeluk op de knop gedrukt
Maar de camera's werken nog.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Stroom uitgevallen in het hele NOS-gebouw.
Humberto zelf ook.quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Genee was ook cool en relax gebleven
Jack maakt zich alleen druk om Candy Crush en de zonnebank.quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:45:34Ik probeer me de paniek voor te stellen achter de schermen. Geschreeuw, wanhoop, zweet. Top hoe @jackvangelder relax blijft!!! reageer retweet
Nog erger. Hij drukte uit zenuwen op de knop en had daarna spijt waarna die hoer van een Linda nog probeerde of het ongedaan gemaakt kon worden maar de notaris was ijskoudquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van horen zeggen: man won vijf miljoen, maar had al op de knop gedrukt. Ging dus niet door.
Nee, ik lach nog steedsquote:
Sjek is een vakman pur sang.quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Linda had moeten zeggen dan stap ik op.quote:Op zondag 3 november 2013 22:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nog erger. Hij drukte uit zenuwen op de knop en had daarna spijt waarna die hoer van een Linda nog probeerde of het ongedaan gemaakt kon worden maar de notaris was ijskoud
Daarna zat er 5 miljoen in zijn koffer en het volgende bos was rond de 500000. Nu zuur met 125.000 naar huis![]()
kut Linda
4,9 miljoen mislopenquote:Op zondag 3 november 2013 22:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nog erger. Hij drukte uit zenuwen op de knop en had daarna spijt waarna die hoer van een Linda nog probeerde of het ongedaan gemaakt kon worden maar de notaris was ijskoud
Daarna zat er 5 miljoen in zijn koffer en het volgende bos was rond de 500000. Nu zuur met 125.000 naar huis![]()
kut Linda
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:46:28Gezellig al die kaarsjes. #StudioVoetbal reageer retweet
wtf! :pquote:Op zondag 3 november 2013 22:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kut Linda
No shit sherlockquote:Op zondag 3 november 2013 22:47 schreef Evertjan het volgende:
zou me ook niks verbazen dat de verlichting via een andere stroomgroep gaat dan de cameras en tv
Wat een nobody.quote:Op zondag 3 november 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:46:28Gezellig al die kaarsjes. #StudioVoetbal reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |