Van horen zeggen: man won vijf miljoen, maar had al op de knop gedrukt. Ging dus niet door.quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?
van de KRO nog voor Allerzielenquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog meer kaarsjes.
Waarom hebben ze die?
Hij had zelfs perongeluk op de knop gedruktquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van horen zeggen: man won vijf miljoen, maar had al op de knop gedrukt. Ging dus niet door.
PO orgies met Van Nieuwkerk en zijn stagiairs.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog meer kaarsjes.
Waarom hebben ze die?
Man drukte per ongeluk op de knop, en won 125000. Had uiteindelijk 5 miljoen in z'n kofferquote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:45:34Ik probeer me de paniek voor te stellen achter de schermen. Geschreeuw, wanhoop, zweet. Top hoe @jackvangelder relax blijft!!! reageer retweet
Genee was ook cool en relax geblevenquote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Ik probeer me de paniek voor te stellen achter de schermen. Geschreeuw, wanhoop, zweet. Top hoe @jackvangelder relax blijft!!!
Wow zuur.quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij had zelfs perongeluk op de knop gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |