twitter:HermanvdZandt twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:42:15Licht valt uit bij @studiovoetbal Bij ons, verdieping lager, ook. #ned1 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan Pierre beter zien dan Jack.quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Grifte het volgende:
Wow racistische opmerking dat je Pi-Air nu niet kan zien
quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAZuurpruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na miljoenenjacht van vanavond, gewoon topavond op tvquote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel in en gelijk het licht is uit![]()
TOPSHOW
Ik heb het alleen gelezen op twitter. Moet legendarisch zijn geweest.quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Na miljoenenjacht van vanavond, gewoon topavond op tv
Pierre heeft dan ook witte tandenquote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kan Pierre beter zien dan Jack.
Ik gok met mijn deskundig oog dat ze dat graag zouden willen maar dat het niet kan. Gokje hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben ze kaarsen daar
Laat ze gewoon het licht aan doen.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gok met mijn deskundig oog dat ze dat graag zouden willen maar dat het niet kan. Gokje hoor.
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef remcoP het volgende:
Topavond dit. Eerst miljoenenjacht, nu dit.
Joden lopen altijd weg.quote:
Van horen zeggen: man won vijf miljoen, maar had al op de knop gedrukt. Ging dus niet door.quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?
van de KRO nog voor Allerzielenquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog meer kaarsjes.
Waarom hebben ze die?
Hij had zelfs perongeluk op de knop gedruktquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van horen zeggen: man won vijf miljoen, maar had al op de knop gedrukt. Ging dus niet door.
PO orgies met Van Nieuwkerk en zijn stagiairs.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog meer kaarsjes.
Waarom hebben ze die?
Man drukte per ongeluk op de knop, en won 125000. Had uiteindelijk 5 miljoen in z'n kofferquote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand bij miljoenenjacht?
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:45:34Ik probeer me de paniek voor te stellen achter de schermen. Geschreeuw, wanhoop, zweet. Top hoe @jackvangelder relax blijft!!! reageer retweet
Genee was ook cool en relax geblevenquote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Ik probeer me de paniek voor te stellen achter de schermen. Geschreeuw, wanhoop, zweet. Top hoe @jackvangelder relax blijft!!!
Wow zuur.quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij had zelfs perongeluk op de knop gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |