De eerste aflevering vond ik ook maar "Mwha" maar daarna wordt het legendarisch!!!!quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben een van de weinigen die BB totaal niets vind. Heb de eerste aflevering geprobeerd maar kwam er echt niet door.
Parks & Rec, Dexter, Chuck etc daarintegen...
Had ik met The Wirequote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Een jaar of twee geleden begon ik aan The West Wing, maar na 3 afleveringen alweer afgehaakt en de hele zooi van mijn harde schijf af gegooid. Dit weekend toch weer begonnen via Netflix en verrek, ik zit het non-stop te kijken.
Ik heb een deel van de tweede ook gekeken, het kan mij echt niet boeien. Jammer, maar ik ben meer van de comedy's. Dexter was ook al een aparte keuze maar dat was echt een topserie(t/m seizoen 4, meesterwerk).quote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De eerste aflevering vond ik ook maar "Mwha" maar daarna wordt het legendarisch!!!!
Ja, ook daarmee had ik het zelfde.quote:
Chuck werd met toch een partij bagger op een gegeven momentquote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben een van de weinigen die BB totaal niets vind. Heb de eerste aflevering geprobeerd maar kwam er echt niet door.
Parks & Rec, Dexter, Chuck etc daarintegen...
Nee, zie ook de OP.quote:Op maandag 4 november 2013 05:12 schreef MonkeyBall het volgende:
Is eh Netflix wel een beetje up to date? Niet dat je nog 5 maanden kan wachten op een release als je de film al kan downloaden in de tussentijd.
Flixfilms.nlquote:Op maandag 4 november 2013 10:24 schreef kawa4 het volgende:
mischien ook wel een handige link voor in de OP
https://www.facebook.com/nieuwnetflix
face book pagina waar alle nieuwe netflix films / docu's op komen te staan
nadeel van flixfilms is, je kunt niet bladeren ofzo, ( of ik heb het helemaal gemist hoe)quote:Op maandag 4 november 2013 11:39 schreef Volksrepubliek- het volgende:
ace book pagina waar alle nieuwe netflix films / docu's op komen te staa
dit is een zeer goede muziek docuquote:Op maandag 4 november 2013 13:35 schreef Luigi het volgende:
Nu weer de muziekdocu's en concerten ontdekt via Netflix. Leuk! Van het weekend een Classic Album special over The Band zitten kijken en een concert van Neil Young.
Toevallig een paar maanden terug deze documentaire gekocht. Voordat ik Netflix ontdekte ...quote:Op maandag 4 november 2013 14:11 schreef kawa4 het volgende:
dit is een zeer goede muziek docu![]()
heb ik gisteren gekeken op Netflix
Neemt alleen maar toe.quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Worden er ook weleens films/series verwijderd of blijft het aanbod alleen maar toenemen?
Niet alle vervallende licenties worden vernieuwdquote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Worden er ook weleens films/series verwijderd of blijft het aanbod alleen maar toenemen?
Heb je ook The Colony gezien?quote:
ik ben nu bij seizoen 2, kijkt lekker weg inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Een jaar of twee geleden begon ik aan The West Wing, maar na 3 afleveringen alweer afgehaakt en de hele zooi van mijn harde schijf af gegooid. Dit weekend toch weer begonnen via Netflix en verrek, ik zit het non-stop te kijken.
Die staat inderdaad ook nog op m'n lijst.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook The Colony gezien?
Die heb ik pas gekeken en was tof en toen kreeg ik Survivors als kijktip maar die moet ik nog gaan kijken.
quote:@Lilyhammer: How did the baddest gangster in Brooklyn wind up here? @StevieVanZandt is back in Netflix's Lilyhammer Season 2:
geen idee of er iets mis is met die app of de tv, maar dat hij niet automatisch buffert lijkt me met de verbinding te maken te hebben. Doe je het via wifi of een vaste kabel, die laatste is namelijk sowieso snellerquote:Op woensdag 6 november 2013 18:50 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje :
Mijn schonvader is gehandicapt en kan maar weinig info verdragen. Hem een bepaalde handeling zoals Netflix opstarten duurt al een tijdje en paar keer voor hij het door heeft.
Vanmiddag is dat gelukt en yes dacht ik, hij kan gebruik maken van Netflix.
Totdat het zwarte scherm met een laadbalkje kwam. Dit balkje blijft hangen en zelf weet ik dat je netflix even opnieuw moet opstarten soms wil hij weer verder gaan. Dit kan ik niet aan mijn schoonvader leren, maar wachten tot het balkje weer geladen is en verder gaat met film of serie, dat word hem ook niet.
We maken gebruik van de NF applicatie in de Panasonic smart tv. Is er een mogelijkheid/handeling zodat hij sneller weer kan kijken ? Netflix buffert dus niet automatisch bij wat het kijkgenot voor mn schoonvader erg beperkt.
quote:Binnenkort op Netflix
November 2013
We zijn continu bezig met het toevoegen van nieuwe content. Ons aanbod zal steeds groter worden. Om jullie een snelle update te geven over wat binnenkort op Netflix verschijnt, zien jullie hieronder wat highlights van de titels die zullen worden toegevoegd in november. Let erop dat de data aan verandering onderhevig zijn.
Prince Of Persia: The Sands Of Time
Bekijk Prince Of Persia: The Sands Of Time vanaf 17 november 2013 op Netflix
John Carter
Bekijk John Carter vanaf 26 november 2013 op Netflix
Jochem Myjer: Yeee-haa!
Bekijk Yee-Haa vanaf 1 december 2013 op Netflix
Marc-Marie Punt.
Bekijk Marc-Marie: Punt. vanaf 1 december 2013 op Netflix
Little Britain
Bekijk Little Britain seizoen 1 t/m 3 vanaf 1 december 2013 op Netflix
The Ghost Writer
Bekijk The Ghost Writer vanaf 1 december 2013 op Netflix
Ik krijg bij sommige series wel ondertiteling en bij sommige niet als ik hem op UK zet. Denk dus dat je pech hebt qua smaak series. Ben het overigens helemaal met je eens. Soms is het echt niet te verstaan als ze een accent hebben!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef NoCigar het volgende:
Underbelly vind ik ook aardig. Australische misdaadserie, redelijk getrouw aan echte gebeurtenissen, en kijkt makkelijk weg. Anderhalf jaar geleden ooit seizoen 1 gezien, nu bezig met twee.
Alleen krijg ik bij UK Netflix geen ondertitels en bij US wel, en die heb ik toch wel nodig met dat Australisch.
Ja, nee, maar het ging me inderdaad alleen om die specifieke serie, die heeft op UK geen en op US wel ondertitels, en die zijn dus inderdaad wel gewenst bij een Australisch en Nieuwzeelands-accent: je begrijpt het grootste deel wel maar hebt telkens het gevoel dat je toch veel ontgaat, meer dan normaalquote:Op woensdag 6 november 2013 23:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg bij sommige series wel ondertiteling en bij sommige niet als ik hem op UK zet. Denk dus dat je pech hebt qua smaak series. Ben het overigens helemaal met je eens. Soms is het echt niet te verstaan als ze een accent hebben!
Is alleen een stuk beterquote:Op donderdag 7 november 2013 03:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben begonnen aan Jericho. Op wat sentimenteel gedoe na best te pruimen. Doet erg veel denken aan Under the dome.
Onderin de OP staan twee linkjes. Voor unblock-us betaal je een kleine vier euro per maand, de andere optie is gratis, maar daarvoor moet je op een whitelist komen. En dan is er nog een (nu nog gratis) betaversie van iets, dat staat ook op verschillende plekken in deze reeks genoemd.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:32 schreef Dandilion het volgende:
Hoe kan ik bijvoorbeeld uk of us Netflix kijken?
utfs heisenbergquote:Op donderdag 7 november 2013 10:02 schreef drheisenberg het volgende:
wat zijn goede films op de UK netflix?
genres; drama, misdaad, sci-fi, thriller/horror
Nope, staat er niet op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey!
Wil er iemand zo vriendelijk zijn om even te kijken of The Social Network (2010) op Netflix staat? Ik heb het boek bijna uit en ben wel benieuwd naar de film. Alvast bedankt.
Ah jammer! Bedankt voor het kijken Vogeltje88.quote:
Ik moet eens dit topic gaan lezen m.b.t. die proxies. Kan je account geblokkeerd worden door Netflix of wordt het gedoogd om via Netflix USA/Canada te kijken? Kun je het overigens bekijken met Engelse ondertiteling?quote:
Die OP kan een update gebruiken. Tot nu toe ken ik deze diensten::quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Copycat het volgende:
Onderin de OP staan links naar twee verschillende manieren om toegang tot de internationale content te krijgen. En daarin is het merendeel van het aanbod voorzien van Engelse ondertitels.
Serieus? Ik vond het op een gegeven moment zo enorm afzwakken, met fanta-verhaallijnen en semi-filosofisch geneuzel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef kawa4 het volgende:
nou net klaar met lost kijken ( zeer goede serie)
over het algemeen wel seizoen 123 vondt ik goed 4en 5 idd minderquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het op een gegeven moment zo enorm afzwakken, met fanta-verhaallijnen en semi-filosofisch geneuzel.
House of Cards, dát is pas een goeie serie.
Lost is een der beste, maar ik snap mensen die er lastig doorheen komen of zitten te schelden bij het einde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef kawa4 het volgende:
nou net klaar met lost kijken ( zeer goede serie)
en hoop nog ooit dat ze OZ er op zullen zetten
nou zit ik te twijfelen wat we zullen kijken
house of cards of orange is the new black
Denk dat je dat wel kan vergeten, gezien die van HBO is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef kawa4 het volgende:
en hoop nog ooit dat ze OZ er op zullen zetten
Arrested Development wordt alleen maar beter. Het is de koning van grappen opbouwen. Sommige vallen pas na 3 seizoenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel kan vergeten, gezien die van HBO is.
Net OITNB afgekeken, prima serie
Nu begonnen aan Arrested Development, begint goed
Hier zitten meer kijkers denk ik:quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb nu 5 afleveringen van Orange is the new Black gekeken, maar vind het eigenlijk vrij saai.... Moet ik nog doorkijken of kan ik het beter opgeven?
hoezo twee apparaten gebruiken voor verschillende landen? Het kan gewoon met een apparaat zonder dat je aan instellingen hoeft te zitten. Ik wissel continu van land met mijn ipad en iphone en chromecast. Heb gewoon mijn routerinstellingen aangepast volgens de aanwijzingen van Unlocator. Switchen doe je dan via de website.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef remlof het volgende:
Bedacht me opeens dat ik ook een Samsung E-5300 bluray speler heb en die zou volgens de Netflixsite ook toegang tot Netflix moeten hebben.
Alleen is de app daarvoor nog steeds niet beschikbaar in Europa
Heb al Netflix via m'n WDTV, maar wil via de bluray de UK-versie beschikbaar maken.
Nee, dat valt erg tegen, dan vind ik OitNB nog leuker.. Aan de verhalen te horen dacht ik dat het ongeveer het niveau van Deadwood of the Wire moest zijn, maar nee dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het op een gegeven moment zo enorm afzwakken, met fanta-verhaallijnen en semi-filosofisch geneuzel.
House of Cards, dát is pas een goeie serie.
Ik denk dat hieruit vooral blijkt dat smaken echt verschillen. Maar ik was al verknocht aan de originele HoC van de BBC. Boss ken ik niet, maar Caligula in Chicago klinkt 'goed'!quote:Op zondag 10 november 2013 02:06 schreef NoCigar het volgende:
Nee, dat valt erg tegen, dan vind ik OitNB nog leuker.. Aan de verhalen te horen dacht ik dat het ongeveer het niveau van Deadwood of the Wire moest zijn, maar nee dus.
En er zijn zoveel betere politieke series: ik heb me echt verveeld bij House of Cards. Maar Boss bv, met Frasier in een duivelse hoofdrol, dát is topvermaak: Caligula in Chicago.
Sommige willen niet betalen voor die service. En ik wil niet gewend zijn aan Unlocator, als die dadelijk ineens betaald moet worden. Op dit moment gebruik ik via de blu-ray speler de Nederlandse en via de pc Mediahint zodat ik de Amerikaanse kan bekijken. Ik heb de pc aan de tv gekoppeld en kan dus die films ook gewoon kijken op die manier. En dat is voor mij genoeg content.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
hoezo twee apparaten gebruiken voor verschillende landen? Het kan gewoon met een apparaat zonder dat je aan instellingen hoeft te zitten. Ik wissel continu van land met mijn ipad en iphone en chromecast. Heb gewoon mijn routerinstellingen aangepast volgens de aanwijzingen van Unlocator. Switchen doe je dan via de website.
Bij mij wel nog steeds...quote:
quote:Monthly subscription (11/09/2013 - 12/08/2013) $4.99
------------------------------------------------------
Sub Total: $4.99
Credit: $0.00
Total: $4.99
OMG, een typo.quote:Op zondag 10 november 2013 13:20 schreef KaBuf het volgende:
Ondertiteling wordt bij oa Chuck steeds slechter...
"Mum" wordt vertaald als "man"![]()
Meer mensen last van?
Nikste typo, vertaalfout. En steeds vakerquote:
Mum » mam/mamaquote:Op zondag 10 november 2013 14:07 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nikste typo, vertaalfout. En steeds vaker
ja, sommige series hebben dat. Zeer vervelendquote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef Ori het volgende:
Ik keek gisteren iets met scrollende ondertiteling, dat was ook erg irritant. Er stonden constant 3 regels in beeld. Als er een nieuwe regel kwam, verscheen die onderaan. De bovenste regel verdween daarbij en de 2e regel ging naar de eerste plek.
Was dat op de NLse Netflix, want dat klinkt als closed captioning.quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef Ori het volgende:
Ik keek gisteren iets met scrollende ondertiteling, dat was ook erg irritant. Er stonden constant 3 regels in beeld. Als er een nieuwe regel kwam, verscheen die onderaan. De bovenste regel verdween daarbij en de 2e regel ging naar de eerste plek.
Ja maar mum wordt altijd vertaald als ma, dus helaasquote:Op zondag 10 november 2013 14:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mum » mam/mama
Man » mam, zit ernaast op het toetsenbord.
US Netflix, de eerste episode van How the Universe Works.quote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Was dat op de NLse Netflix, want dat klinkt als closed captioning.
Hier ook niet meerquote:
Hier nu ook niet meerquote:
Ik merket het. En nu ligt Netflix er blijkbaar ook uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:49 schreef Ori het volgende:
De mediahint website werkt ook niet, ze liggen er dus echt helemaal uit
Bij mij niet. Ik zet net Dexter aanquote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik merket het. En nu ligt Netflix er blijkbaar ook uit
Vreemd, moest je ondertiteling apart kiezen als "English CC"?quote:Op zondag 10 november 2013 15:38 schreef Ori het volgende:
[..]
US Netflix, de eerste episode van How the Universe Works.
Maar de tweede aflevering had alweer normaal verlopende ondertiteling
Doet het weerquote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zet net Dexter aan
Ik niet, kijk al de hele dag Parks & Rec op de PS3.quote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef HuubTuub het volgende:
iemand anders hier nog problemen met Unlocator? Hier blijft die in de Nl'se Netflix hangen.
Ik moest inderdaad los de ondertiteling aanzetten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Vreemd, moest je ondertiteling apart kiezen als "English CC"?
Zoiets als dit?
het kan ook gewoon gratisquote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kan voor een habbekrats weer een maandje probleemloos switchen via Unblock-Us:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |