Nope, staat er niet op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey!
Wil er iemand zo vriendelijk zijn om even te kijken of The Social Network (2010) op Netflix staat? Ik heb het boek bijna uit en ben wel benieuwd naar de film. Alvast bedankt.
Ah jammer! Bedankt voor het kijken Vogeltje88.quote:
Ik moet eens dit topic gaan lezen m.b.t. die proxies. Kan je account geblokkeerd worden door Netflix of wordt het gedoogd om via Netflix USA/Canada te kijken? Kun je het overigens bekijken met Engelse ondertiteling?quote:
Die OP kan een update gebruiken. Tot nu toe ken ik deze diensten::quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Copycat het volgende:
Onderin de OP staan links naar twee verschillende manieren om toegang tot de internationale content te krijgen. En daarin is het merendeel van het aanbod voorzien van Engelse ondertitels.
Serieus? Ik vond het op een gegeven moment zo enorm afzwakken, met fanta-verhaallijnen en semi-filosofisch geneuzel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef kawa4 het volgende:
nou net klaar met lost kijken ( zeer goede serie)
over het algemeen wel seizoen 123 vondt ik goed 4en 5 idd minderquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het op een gegeven moment zo enorm afzwakken, met fanta-verhaallijnen en semi-filosofisch geneuzel.
House of Cards, dát is pas een goeie serie.
Lost is een der beste, maar ik snap mensen die er lastig doorheen komen of zitten te schelden bij het einde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef kawa4 het volgende:
nou net klaar met lost kijken ( zeer goede serie)
en hoop nog ooit dat ze OZ er op zullen zetten
nou zit ik te twijfelen wat we zullen kijken
house of cards of orange is the new black
Denk dat je dat wel kan vergeten, gezien die van HBO is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef kawa4 het volgende:
en hoop nog ooit dat ze OZ er op zullen zetten
Arrested Development wordt alleen maar beter. Het is de koning van grappen opbouwen. Sommige vallen pas na 3 seizoenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel kan vergeten, gezien die van HBO is.
Net OITNB afgekeken, prima serie
Nu begonnen aan Arrested Development, begint goed
Hier zitten meer kijkers denk ik:quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb nu 5 afleveringen van Orange is the new Black gekeken, maar vind het eigenlijk vrij saai.... Moet ik nog doorkijken of kan ik het beter opgeven?
hoezo twee apparaten gebruiken voor verschillende landen? Het kan gewoon met een apparaat zonder dat je aan instellingen hoeft te zitten. Ik wissel continu van land met mijn ipad en iphone en chromecast. Heb gewoon mijn routerinstellingen aangepast volgens de aanwijzingen van Unlocator. Switchen doe je dan via de website.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef remlof het volgende:
Bedacht me opeens dat ik ook een Samsung E-5300 bluray speler heb en die zou volgens de Netflixsite ook toegang tot Netflix moeten hebben.
Alleen is de app daarvoor nog steeds niet beschikbaar in Europa
Heb al Netflix via m'n WDTV, maar wil via de bluray de UK-versie beschikbaar maken.
Nee, dat valt erg tegen, dan vind ik OitNB nog leuker.. Aan de verhalen te horen dacht ik dat het ongeveer het niveau van Deadwood of the Wire moest zijn, maar nee dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het op een gegeven moment zo enorm afzwakken, met fanta-verhaallijnen en semi-filosofisch geneuzel.
House of Cards, dát is pas een goeie serie.
Ik denk dat hieruit vooral blijkt dat smaken echt verschillen. Maar ik was al verknocht aan de originele HoC van de BBC. Boss ken ik niet, maar Caligula in Chicago klinkt 'goed'!quote:Op zondag 10 november 2013 02:06 schreef NoCigar het volgende:
Nee, dat valt erg tegen, dan vind ik OitNB nog leuker.. Aan de verhalen te horen dacht ik dat het ongeveer het niveau van Deadwood of the Wire moest zijn, maar nee dus.
En er zijn zoveel betere politieke series: ik heb me echt verveeld bij House of Cards. Maar Boss bv, met Frasier in een duivelse hoofdrol, dát is topvermaak: Caligula in Chicago.
Sommige willen niet betalen voor die service. En ik wil niet gewend zijn aan Unlocator, als die dadelijk ineens betaald moet worden. Op dit moment gebruik ik via de blu-ray speler de Nederlandse en via de pc Mediahint zodat ik de Amerikaanse kan bekijken. Ik heb de pc aan de tv gekoppeld en kan dus die films ook gewoon kijken op die manier. En dat is voor mij genoeg content.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
hoezo twee apparaten gebruiken voor verschillende landen? Het kan gewoon met een apparaat zonder dat je aan instellingen hoeft te zitten. Ik wissel continu van land met mijn ipad en iphone en chromecast. Heb gewoon mijn routerinstellingen aangepast volgens de aanwijzingen van Unlocator. Switchen doe je dan via de website.
Bij mij wel nog steeds...quote:
quote:Monthly subscription (11/09/2013 - 12/08/2013) $4.99
------------------------------------------------------
Sub Total: $4.99
Credit: $0.00
Total: $4.99
OMG, een typo.quote:Op zondag 10 november 2013 13:20 schreef KaBuf het volgende:
Ondertiteling wordt bij oa Chuck steeds slechter...
"Mum" wordt vertaald als "man"![]()
Meer mensen last van?
Nikste typo, vertaalfout. En steeds vakerquote:
Mum » mam/mamaquote:Op zondag 10 november 2013 14:07 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nikste typo, vertaalfout. En steeds vaker
ja, sommige series hebben dat. Zeer vervelendquote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef Ori het volgende:
Ik keek gisteren iets met scrollende ondertiteling, dat was ook erg irritant. Er stonden constant 3 regels in beeld. Als er een nieuwe regel kwam, verscheen die onderaan. De bovenste regel verdween daarbij en de 2e regel ging naar de eerste plek.
Was dat op de NLse Netflix, want dat klinkt als closed captioning.quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef Ori het volgende:
Ik keek gisteren iets met scrollende ondertiteling, dat was ook erg irritant. Er stonden constant 3 regels in beeld. Als er een nieuwe regel kwam, verscheen die onderaan. De bovenste regel verdween daarbij en de 2e regel ging naar de eerste plek.
Ja maar mum wordt altijd vertaald als ma, dus helaasquote:Op zondag 10 november 2013 14:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mum » mam/mama
Man » mam, zit ernaast op het toetsenbord.
US Netflix, de eerste episode van How the Universe Works.quote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Was dat op de NLse Netflix, want dat klinkt als closed captioning.
Hier ook niet meerquote:
Hier nu ook niet meerquote:
Ik merket het. En nu ligt Netflix er blijkbaar ook uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:49 schreef Ori het volgende:
De mediahint website werkt ook niet, ze liggen er dus echt helemaal uit
Bij mij niet. Ik zet net Dexter aanquote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik merket het. En nu ligt Netflix er blijkbaar ook uit
Vreemd, moest je ondertiteling apart kiezen als "English CC"?quote:Op zondag 10 november 2013 15:38 schreef Ori het volgende:
[..]
US Netflix, de eerste episode van How the Universe Works.
Maar de tweede aflevering had alweer normaal verlopende ondertiteling
Doet het weerquote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zet net Dexter aan
Ik niet, kijk al de hele dag Parks & Rec op de PS3.quote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef HuubTuub het volgende:
iemand anders hier nog problemen met Unlocator? Hier blijft die in de Nl'se Netflix hangen.
Ik moest inderdaad los de ondertiteling aanzetten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Vreemd, moest je ondertiteling apart kiezen als "English CC"?
Zoiets als dit?
het kan ook gewoon gratisquote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kan voor een habbekrats weer een maandje probleemloos switchen via Unblock-Us:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |