http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-gestolen-lama.htmlquote:Een groep mannen is gearresteerd nadat ze in het Franse Bordeaux een lama hadden gestolen en een tramritje met hem hadden gemaakt.
Dat meldt Metro zondag.
De vijf mannen zagen lama Serge, die deel uitmaakte van een circusgezelschap, nadat zij een nachtclub hadden verlaten. De groep nam de lama mee, maakte een groepsfoto en stapte vervolgens met hem in een lege tram. De trambestuurder waarschuwde vervolgens de politie (foto's).
Het vijftal maakte de achtjarige Serge vast aan een lantaarnpaal en vluchtte, maar de politie arresteerde de groep even later. De mannen zijn vastgezet en worden vervolgd. Serge is terug bij het circus.
De circusdirecteur laat het er niet bij zitten. ''Dit is een serieuze zaak: een zebra is ook bijna uit de kooi ontsnapt. We moesten heel wat rennen om het dier te vangen'', zegt hij tegenover Metro.
Haha jaquote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Terecht het volgende:
. Leukste nieuws van dit jaar. Zou daar ook een jaarlijks lijstje van zijn? Vast wel.
Kinderverkrachting, dás pas leuk.quote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Haha ja
Diefstal staat op een goede 3e plek op dat lijstje
Moord lijkt haast van de eerste plaats te krijgen!
quote:
Vorig jaar werden twee Britse toeristen wakker in hun appartement in Brisbane en vonden daar een pinguin. Die bleken ze in een dronken bui gejat te hebben uit de lokale dierentuin.quote:Op maandag 4 november 2013 00:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dit had zo een scene uit The Hangover kunnen zijn
quote:Op maandag 4 november 2013 00:59 schreef freako het volgende:
[..]
Vorig jaar werden twee Britse toeristen wakker in hun appartement in Brisbane en vonden daar een pinguin. Die bleken ze in een dronken bui gejat te hebben uit de lokale dierentuin.
http://www.walesonline.co(...)tole-penguin-2030125
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef Luigi het volgende:
Dus diefstal is grappig als het om lama's gaat en je guitige foto's op Facebook zet?
Het botst namelijk een beetje met de zero-tolerance cultuur die je normaal gesprken in NWS aantreft, that's all.quote:
Ach ja de lama is terug bij zijn baasje en de boefjes zijn gepakt, dus eind goed al goedquote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het botst namelijk een beetje met de zero-tolerance cultuur die je normaal gesprken in NWS aantreft, that's all.
Normaal is de roep om aanpak van vandalisme en diefstal iets heftiger. Eind goed al goed, dan kun je met een hoop wegkomenquote:Op maandag 4 november 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja de lama is terug bij zijn baasje en de boefjes zijn gepakt, dus eind goed al goed
Ze zijn toch opgepakt? Wat wil je dan, pek en veren (niet op de lama natuurlijk, dat is zielig).quote:Op maandag 4 november 2013 14:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Normaal is de roep om aanpak van vandalisme en diefstal iets heftiger. Eind goed al goed, dan kun je met een hoop wegkomen. Zal het onthouden!
Hoezo, zijn de daders Marokkaans?!quote:Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn toch opgepakt? Wat wil je dan, pek en veren
Ik vraag het jou wat je dan wil, behalve oppakken. Ik zou zeggen: laat ze maar een paar weken lamapoep opscheppen, zal ze leren!quote:
Iets dat 'not done' is kan in sommige gevallen alsnog grappig zijnquote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het botst namelijk een beetje met de zero-tolerance cultuur die je normaal gesprken in NWS aantreft, that's all.
Voor zo'n foto wil ik wel een nachtje brommenquote:Op maandag 4 november 2013 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk gewoon een schitterende foto.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:20 schreef valek het volgende:
Lachen actie. Maar wat hadden ze met de lama gedaan als ze thuis waren gekomen en de politie was er niet achter gekomen? Ik ben er bang voor.Dus goed dat ze gestraft worden, ondanks de grappige actie.
wakker worden met een lama naast jequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]Bang voor wat? Als het al gebeurd was, hadden ze - lijkt mij - gewoon dat beest teruggebracht met de welgemeende excuses.
Die gasten waren dronken. Als ze thuis waren gingen ze waarschijnlijk slapen na een nacht goed zuipen. En dan laten ze die lama in de tuin staan? Als ze die al hebben? Of laten ze die op straat staan? Het is gewoon onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]Bang voor wat? Als het al gebeurd was, hadden ze - lijkt mij - gewoon dat beest teruggebracht met de welgemeende excuses.
Absoluut, zat net hardop te lachen op mijn werk. Daarna wilde iedereen de foto zien.quote:Op maandag 4 november 2013 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk gewoon een schitterende foto.
Quant aux 6 fêtards, Romain G, Stephan M, Olivier D A, Mathieu D et Loup B, il ont étéquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef Bombshell het volgende:
De daders lijken mij allochtonen, ik zou de anus van dat beest maar eens goed na laten kijken als ik die circus directeur was.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:10 schreef kalinhos het volgende:
Ja wellicht in de tuin ja. Daar kan die echt wel tegen een paar uurtjes hoor. Tis geen foetus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |