SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.volkskrant.nl/(...)en-met-HawkEye.dhtmlquote:In Stadion Galgenwaard zullen vanaf 28 september de eerstvolgende 10 thuiswedstrijden van FC Utrecht ondersteund worden met doellijntechnologie. Tussen 2 maart 2014 en 27 april 2014 zal bij zes wedstrijden in De Kuip, inclusief de KNVB-bekerfinale, het systeem worden gebruikt. Daarna wordt HawkEye van Rotterdam naar Amsterdam verplaatst, zodat de Amsterdam ArenA vanaf 3 mei 2014 het podium vormt voor deze technologische inzet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 03-11-2013 16:34:45 ]
Als Cambuur > Feyenoord dan hadden ze wel voorgestaan. Cambuur is aanvallend onmachtig en creëert bijna tot niets. Als Feyenoord uitbreekt is het al 10x gevaarlijker dan een aanval van Cambuur.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat dit beter is GGMM?
[ afbeelding ]
Oebelequote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef alors het volgende:
Geen Oebele Schokker, ze zijn zeker bang dat hij de boel gaat saboteren.
Ik had liever een echte taart, dit is een tekening.quote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat dit beter is GGMM?
[ afbeelding ]
Cambuur is nog slechter.quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Wij zijn zo slecht dat de BBC gaat een comedyserie over ons gaat maken...
1) Leek me niet bewustquote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
Geen kaart, kan de bond hem mooi 4 wedstrijden geven
Wederom een weddenschap.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heb je nu weer een taart als UI?
Ajax is ook grappig slecht. Tiki-taka voetbal spelen terwijl je daar op het moment de spelers niet voor hebtquote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, Ajax ook. Maar bij ons is het grappig slecht.
Gelukkig, ik begon me al kwaad te maken namelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom een weddenschap.
Maar troost je; dit keer heeft het niks met Feyenoord te maken.
Sjonge, je bent wel moeilijk Te Vrede te stellen, toch nog een poging.quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had liever een echte taart, dit is een tekening.
Feedbackquote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is die banner nog steeds niet verwijderd? Ik doel uiteraard op de banner die doorlinkt naar 'Pietitie'.
Je kunt niet iets doen wat je niet kunt. Ik vind dit daarom ook een rare opmerking van je.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is ook grappig slecht. Tiki-taka voetbal spelen terwijl je daar op het moment de spelers niet voor hebt.
Dat zou ik natuurlijk niet willen, daarom doe ik maar even geen Feyenoord-weddenschappen meer.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me al kwaad te maken namelijk.
Bedankt Johannes.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjonge, je bent wel moeilijk Te Vrede te stellen, toch nog een poging.
[ afbeelding ]
Ik heb een taart naar Madvillain zijn hoofd gegooid xDquote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had liever een echte taart, dit is een tekening.
Echt sneu ja.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is die banner nog steeds niet verwijderd? Ik doel uiteraard op de banner die doorlinkt naar 'Pietitie'.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een taart naar Madvillain zijn hoofd gegooid xD
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds de Madvillain bloemenkrans UI in de aanbieding, maar het lijkt wel alsof niemand geïnteresseerd is.quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een taart naar Madvillain zijn hoofd gegooid xD
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar Feyenoord doet netjes, des Feyenoords, niet profiteren...
quote:
Ben jij familie van tong80?quote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de Madvillain bloemenkrans UI in de aanbieding, maar het lijkt wel alsof niemand geïnteresseerd is.
[ afbeelding ]
Ajax domineertquote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord snapt het wel, het hoeft niet mooi.. maar je moet gewoon winnen.
Deze week wel.quote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord snapt het wel, het hoeft niet mooi.. maar je moet gewoon winnen.
Cambuur had in de eerste helft al een paar keer moeten scorenquote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuurhad gewoon die tegengol kunnen voorkomen
Wel als ik met debieltjes praat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stel jij altijd retorische vragen?
En terechtquote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch weer een abominabel kutweekend voor Ajax.
Controle.quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet? Wat voor woord zou jij er dan precies voor verzinnen?
Ze waren nog zo dicht bij een punt..quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch weer een abominabel kutweekend voor Ajax.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze waren nog zo dicht bij een punt..
Ach, dinsdag weer CL.. #allesvoorde2eplek toch!
*woensdagquote:Op zondag 3 november 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker tegen het loopgravenvoetbal van Celtic. Lekker verliezen door een winnende treffer van Derk Boerrigter.quote:Op zondag 3 november 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Cambuur toch helemaal niks, daarom vind ik het niet erg dat Feyenoord een keer wint.
Wij van Groningen zijn nog steeds chagrijnig van die 3-3 tegen Roda.quote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Cambuur toch helemaal niks, daarom vind ik het niet erg dat Feyenoord een keer wint.
Korthouden die gassies, anders loopt het helemaal uit de hand hier.quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand moet toch toezicht houden op die jongen.
Ik overweeg de Geo out, Stylo in campagne, dat zou een zegen zijn voor deze website.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Korthouden die gassies, anders loopt het helemaal uit de hand hier.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Korthouden die gassies, anders loopt het helemaal uit de hand hier.
Vroeger deed Toine dat altijd.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
HIj staat echt 90 minuten lang te zeiken langs de lijn.
Lijkt me wel terechtquote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
HIj staat echt 90 minuten lang te zeiken langs de lijn.
Die kunnen er ook niks van, degradatiemateriaal.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef Trebo het volgende:
Cambuur is het totaal kwijt de 2e helft..
Matige wedstrijden.quote:
Ik ben het ook weer vergeten, afgelopen week was het een ramp. Maar de meeste hadden een slechte week vanwege al die rare uitslagen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn manager is totaal verkracht omdat ik afgelopen keer niet kon wisselen...
Dat scheelt inderdaad. Ik kon niet wisselen omdat ik in het buitenland zat en geen computer tot mijn beschikking had en via mijn iPod kreeg ik die shirtjes niet in de prullenbak als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben het ook weer vergeten, afgelopen week was het een ramp. Maar de meeste hadden een slechte week vanwege al die rare uitslagen.
Zou kunnen, is qua reizen wel te doen en tegen Utrecht he.. dan verwacht hij spannende tafferelen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij niet mee met de hoolies van Heerenveen?
Feyenoord, RKC, NECquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is eigenlijk de moderne top 3 (i.t.t. klassieke top 3)..
Sinterclasie!quote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Clasie is geen prater, Clasie is Clasie.
Rasechte Nederlanders die praten als een marrokaantje, nul respectquote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ayoub tegen Ziyech. Finnbogason to score.quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht - SC Heerenveen, dat wordt een topshow.
Bedoelde hij soms... fris en fruitig?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:25:51Terwijl #PSV 1 worstelt, speelt Jong #PSV verfrissend en met veel plezier. Opvallend. reageer retweet
Verene Shepperd gaat deze post onderzoeken op mogelijk racisme.quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Nelompiet en Schakenpiet.
Clasie is Basiequote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VVV toch nog gewonnen, niks mis mee.quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
Bedoelde hij soms... fris en fruitig?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:25:51Terwijl #PSV 1 worstelt, speelt Jong #PSV verfrissend en met veel plezier. Opvallend. reageer retweet
Dat zeg je alleen maar omdat ze zwart zijn. Racist!quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verene Shepperd gaat deze post onderzoeken op mogelijk racisme.
iets van 28 oid.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Derksen eigenlijk al goed gehad?
1 uit 6quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Derksen eigenlijk al goed gehad?
quote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
0 uit 3 dus... Fuck het internationaal voetbal
Waarom mag dat hier wel en verder niet? Ook wat raar dat de scheids hier gebruik van mag maken.. beetje oneerlijk.quote:
Omdat test.quote:Op zondag 3 november 2013 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom mag dat hier wel en verder niet? Ook wat raar dat de scheids hier gebruik van mag maken.. beetje oneerlijk.
Testfases.quote:Op zondag 3 november 2013 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom mag dat hier wel en verder niet? Ook wat raar dat de scheids hier gebruik van mag maken.. beetje oneerlijk.
Hoe is dat oneerlijk eigenlijk? Tenzij je bedoelt dat het oneerlijk is dat de rest het niet heeftquote:Op zondag 3 november 2013 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op basis van statistieken naar een stadion gaanquote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef alors het volgende:
Stadion van Utrecht is ook niet echt goed gevuld. En dat terwijl ze bijna altijd punten pakken tegen Heerenveen.
Ja dat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe is dat oneerlijk eigenlijk? Tenzij je bedoelt dat het oneerlijk is dat de rest het niet heeft
Veel stadions zitten de laatste tijd een stuk minder vol lijkt het.quote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef alors het volgende:
Stadion van Utrecht is ook niet echt goed gevuld. En dat terwijl ze bijna altijd punten pakken tegen Heerenveen.
Dat kost ze veel punten danquote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hawkeye gaat ook nog naar De Kuip volgens mij.
http://www.volkskrant.nl/(...)en-met-HawkEye.dhtmlquote:In Stadion Galgenwaard zullen vanaf 28 september de eerstvolgende 10 thuiswedstrijden van FC Utrecht ondersteund worden met doellijntechnologie. Tussen 2 maart 2014 en 27 april 2014 zal bij zes wedstrijden in De Kuip, inclusief de KNVB-bekerfinale, het systeem worden gebruikt. Daarna wordt HawkEye van Rotterdam naar Amsterdam verplaatst, zodat de Amsterdam ArenA vanaf 3 mei 2014 het podium vormt voor deze technologische inzet.
Wat al gezegd is, testfase. Begonnen in Utrecht, daarna de Kuip, dan de neergestorte UFO in A'damquote:
Nog nooit van die vent gehoord.quote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hawkeye gaat ook nog naar De Kuip volgens mij.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van die vent gehoord.
Schijnt nogal een oogje voor doelpunten te hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eén van de twee heeft in z'n broek geplast van het lachen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, wat is dat blauwe spul bij die staart van die tijger eigenlijk?
Een tijger heeft een broek?quote:Op zondag 3 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de twee heeft in z'n broek geplast van het lachen.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de twee heeft in z'n broek geplast van het lachen.
Godver.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal niet. Je bent goed op weg in je speurtocht uit te zoeken wie van de 2 de dader is.
He, zeg het nou niet voor.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zal het het jongetje wel geweest zijn
Misschien liggen ze wel buiten te rollebollen in de regen, of het is gewoon het jongetje.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal niet. Je bent goed op weg in je speurtocht uit te zoeken wie van de 2 de dader is.
Dit maakt de zaak een stuk lastiger voor detective Stijn.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze spannende opmerking.quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is meer een wedstrijd voor de zaterdagavond.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest ook hardop lachen. Jij?
Je kunt me altijd DM'en voor meer.quote:Op zondag 3 november 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze spannende opmerking.
Ik ben het wel met je eens, maar welke wedstrijd zou dan wel om 16:30 moeten.quote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kunt me altijd DM'en voor meer.
Geen een.quote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar welke wedstrijd zou dan wel om 16:30 moeten.
Lachen is toch altijd hardop?quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest ook hardop lachen. Jij?
quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige users schijnen ook wel eens binnenpretjes te hebben.
Maar is dat ook lachen?quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, jeukpoeier in de kutquote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.quote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar welke wedstrijd zou dan wel om 16:30 moeten.
Het lijkt net of de vader een stukje lamp wil eten.quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
En hier trekt ze zijn broek uit..
[ afbeelding ]
Allemaal ongegrond jullie bevindingen.
Belastend materiaal dit voor de kinderrechter.quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
En hier trekt ze zijn broek uit..
[ afbeelding ]
Allemaal ongegrond jullie bevindingen.
Ik vond het wel een vermakelijke tweede helftquote:Op zondag 3 november 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal leuke wedstrijden dit weekend qua vermaak.
Behalve Cambuur - Feyenoord.
Eagles Heracles viel ook wat tegen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebeurde vrij weinig die tweede helft.quote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond het wel een vermakelijke tweede helft
1e helft was goed te doen toch?quote:Op zondag 3 november 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1e helft van Utrecht - Heerenveen was goed te doen, tweede helft was oersaai.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1e helft van Utrecht - Heerenveen was goed te doen, tweede helft was oersaai.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe doe je die geel/rode kaart smileys?
quote:Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe doe je die geel/rode kaart smileys?
Oja gewoon dubbelepunt G/Rquote:
3 te veel.quote:
Ik hoop het, des te beter voor Feyenoordquote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef alors het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd die Heerenveen niet met 11 man gaat eindigen. En ook niet met 3 punten.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop het, des te beter voor Feyenoord![]()
Uiteindelijk wordt je kampioen op punten. Hoe minder de rest heeft, hoe beter het voor jouw team is. Dus dat jij het een vreemde uitspraak vindt, zegt meer over jou dan over mij imo.quote:
Feyenoord wordt toch geen kampioen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt je kampioen op punten. Hoe minder de rest heeft, hoe beter het voor jouw team is. Dus dat jij het een vreemde uitspraak vindt, zegt meer over jou dan over mij imo.
Ajax ook nietquote:Op zondag 3 november 2013 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord wordt toch geen kampioen.
Klopt, maar ik blijf dromenquote:Op zondag 3 november 2013 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord wordt toch geen kampioen.
AZ wel.quote:
Het Dickie effectquote:
Zijn ze daar 11?quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Trebo het volgende:
Bunnik-side is trouwens ook vergane glorie..
Best mogelijk hoor... Voor play offs, of zoquote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat nooit van zijn leven concurrentie zijn voor Feyenoord, daarom alleen al.
Dijks kan er ook niets van. Techniek heeft hij niet, hij kan niet koppen. Alleen achterin houden voor een voetbalmuurtje zoals Barça - Heerenveen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die linksback van Heerenveen heeft echt zulke kutvoorzetten...
Pure taal-aids.quote:Op zondag 3 november 2013 17:05 schreef Paul het volgende:
Het stadion is wel leeg hee. Misschien moet ik er ok maar weerus heen gaan.
Ach, nog altijd beter dan die Belgen...quote:Op zondag 3 november 2013 17:10 schreef alors het volgende:
[..]
Een promovendus blijkbaar. Ook de KNVB maakt wel eens foutjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |