SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.volkskrant.nl/(...)en-met-HawkEye.dhtmlquote:In Stadion Galgenwaard zullen vanaf 28 september de eerstvolgende 10 thuiswedstrijden van FC Utrecht ondersteund worden met doellijntechnologie. Tussen 2 maart 2014 en 27 april 2014 zal bij zes wedstrijden in De Kuip, inclusief de KNVB-bekerfinale, het systeem worden gebruikt. Daarna wordt HawkEye van Rotterdam naar Amsterdam verplaatst, zodat de Amsterdam ArenA vanaf 3 mei 2014 het podium vormt voor deze technologische inzet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 03-11-2013 16:34:45 ]
Als Cambuur > Feyenoord dan hadden ze wel voorgestaan. Cambuur is aanvallend onmachtig en creëert bijna tot niets. Als Feyenoord uitbreekt is het al 10x gevaarlijker dan een aanval van Cambuur.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat dit beter is GGMM?
[ afbeelding ]
Oebelequote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef alors het volgende:
Geen Oebele Schokker, ze zijn zeker bang dat hij de boel gaat saboteren.
Ik had liever een echte taart, dit is een tekening.quote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat dit beter is GGMM?
[ afbeelding ]
Cambuur is nog slechter.quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Wij zijn zo slecht dat de BBC gaat een comedyserie over ons gaat maken...
1) Leek me niet bewustquote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
Geen kaart, kan de bond hem mooi 4 wedstrijden geven
Wederom een weddenschap.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heb je nu weer een taart als UI?
Ajax is ook grappig slecht. Tiki-taka voetbal spelen terwijl je daar op het moment de spelers niet voor hebtquote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, Ajax ook. Maar bij ons is het grappig slecht.
Gelukkig, ik begon me al kwaad te maken namelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom een weddenschap.
Maar troost je; dit keer heeft het niks met Feyenoord te maken.
Sjonge, je bent wel moeilijk Te Vrede te stellen, toch nog een poging.quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had liever een echte taart, dit is een tekening.
Feedbackquote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is die banner nog steeds niet verwijderd? Ik doel uiteraard op de banner die doorlinkt naar 'Pietitie'.
Je kunt niet iets doen wat je niet kunt. Ik vind dit daarom ook een rare opmerking van je.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is ook grappig slecht. Tiki-taka voetbal spelen terwijl je daar op het moment de spelers niet voor hebt.
Dat zou ik natuurlijk niet willen, daarom doe ik maar even geen Feyenoord-weddenschappen meer.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me al kwaad te maken namelijk.
Bedankt Johannes.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjonge, je bent wel moeilijk Te Vrede te stellen, toch nog een poging.
[ afbeelding ]
Ik heb een taart naar Madvillain zijn hoofd gegooid xDquote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had liever een echte taart, dit is een tekening.
Echt sneu ja.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is die banner nog steeds niet verwijderd? Ik doel uiteraard op de banner die doorlinkt naar 'Pietitie'.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een taart naar Madvillain zijn hoofd gegooid xD
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds de Madvillain bloemenkrans UI in de aanbieding, maar het lijkt wel alsof niemand geïnteresseerd is.quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een taart naar Madvillain zijn hoofd gegooid xD
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar Feyenoord doet netjes, des Feyenoords, niet profiteren...
quote:
Ben jij familie van tong80?quote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de Madvillain bloemenkrans UI in de aanbieding, maar het lijkt wel alsof niemand geïnteresseerd is.
[ afbeelding ]
Ajax domineertquote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord snapt het wel, het hoeft niet mooi.. maar je moet gewoon winnen.
Deze week wel.quote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord snapt het wel, het hoeft niet mooi.. maar je moet gewoon winnen.
Cambuur had in de eerste helft al een paar keer moeten scorenquote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuurhad gewoon die tegengol kunnen voorkomen
Wel als ik met debieltjes praat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stel jij altijd retorische vragen?
En terechtquote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch weer een abominabel kutweekend voor Ajax.
Controle.quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet? Wat voor woord zou jij er dan precies voor verzinnen?
Ze waren nog zo dicht bij een punt..quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch weer een abominabel kutweekend voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |