Twente is geen stad, mutsquote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
Leuke stad Berlijn, dat scheeltBeter dan Twente in ieder geval.
Gewoon komen in Twentequote:Op maandag 4 november 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf een muts, TwenteIk mag er sowieso al niet meer komen van Paddy
![]()
Ja nee nu durf ik al niet meer.quote:Op maandag 4 november 2013 00:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon komen in Twente
En paddy woont d'r niet, dus die heeft niets te vertellen
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer inlevingsvermogen dan anderen,quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
Dat zegt meer over jou dan over de aanpak van de politie.
*gaan altijd van het slechtste uit bij zichzelf en anderen.quote:Op maandag 4 november 2013 09:09 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer inlevingsvermogen dan anderen,
Dat slaat dan op jezelf, want jij schoof mij in de schoenen dat ik slecht denk over anderenquote:Op maandag 4 november 2013 10:00 schreef Xa1pt het volgende:
*gaan altijd van het slechtste uit bij zichzelf en anderen.
Klopt. Dat schaar je onder inlevingsvermogen terwijl het daar geen ruk mee te maken heeft. Hoe kun je je nu inleven in een man die zelf geen feitelijk woord heeft gezegd en je vrijwel niets van z'n situatie weet?quote:Op maandag 4 november 2013 10:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat slaat dan op jezelf, want jij schoof mij in de schoenen dat ik slecht denk over anderen
quote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze wel gewend om Polen op de trein te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |