In Duitsland zijn ze wel gewend om Polen op de trein te zetten.quote:
Da's niet het probleem van de politie, of van ons. Recht van vrije vestiging in Europa dus kan hij net zo goed in Berlijn rondhangen.quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Falco het volgende:
Op zich wel handig, alleen ligt Berlijn niet in Polen, maar soit.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze wel gewend om Polen op de trein te zetten.
Daar zullen ze wat minder als zachte heelmeester te werk gaan.quote:
De internationale trein naar Berlijn komt niet langs Enschede.quote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef Oud_student het volgende:
Hoe weten de agenten dat ie niet al in Enschede is uitgestapt ?
Kan ie samen gaan wonen met Christianne F.quote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef DarkAccountant het volgende:
En nu wordt hij dus dakloos in Berlijn?![]()
Gvdquote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze wel gewend om Polen op de trein te zetten.
OK maar er zijn toch tussenstations?quote:Op zondag 3 november 2013 13:30 schreef DJKoster het volgende:
[..]
De internationale trein naar Berlijn komt niet langs Enschede.
In Bad Bentheim uitstappen en dan weer terug naar Hengeloquote:Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK maar er zijn toch tussenstations?
Ik zou het kaartje daar doorverkopen en dan illegaal terugreizen naar het beloofde land![]()
Ik wou dan zeggen op een kerkhof, maar ze leeft blijkbaar nog.quote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ie samen gaan wonen met Christianne F.
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Falco het volgende:
Wel uitgewoond inmiddels als heroïnehoer.quote:Op zondag 3 november 2013 13:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wou dan zeggen op een kerkhof, maar ze leeft blijkbaar nog.
www.nrc.nl/boeken/2013/10(...)cultboek-wir-kinder/
Op haar 16e was ze al uitgewoond.quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel uitgewoond inmiddels als heroïnehoer.
Omdat de trein naar Berlijn daar niet komt. Hij kan er al wel in Hengelo uit, natuurlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef Oud_student het volgende:
Hoe weten de agenten dat ie niet al in Enschede is uitgestapt ?
Dit, ze moeten hem geen kaartje geven maar een knuppelslag op zijn benenquote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef CandyApplez het volgende:
Geef mij maar een enkeltje naar Berlijn.
Ja inderdaad, de Duitse politie zal nooit een enkeltje warschau geven.. dat zou racistisch zijnquote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef Tassendief het volgende:
Is dat niet de verkeerde bestemming?
Fixed.quote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze wel gewend om joden op de trein te zetten.
Je blijft een Belg.quote:
Zeg ik ook niet. Ben de grootste fan van Marc Dutroux.quote:
Hier ga je last mee krijgen, hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
Leuke stad Berlijn, dat scheeltBeter dan Twente in ieder geval.
Dat zegt meer over jou dan over de aanpak van de politie.quote:Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK maar er zijn toch tussenstations?
Ik zou het kaartje daar doorverkopen en dan illegaal terugreizen naar het beloofde land![]()
FC Twente heeft het beter gedaan in de europacup dan Hertha BSC,quote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
Leuke stad Berlijn, dat scheeltBeter dan Twente in ieder geval.
Hij wordt in Hengelo op de trein gezetquote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef DJKoster het volgende:
Inderdaad, hij kan in Hengelo nog uitstappen.
Waarschijnlijk is het toch nep.
Ze hebben hem stevig op weg geholpen. Vanaf Berlijn is het een kleine 100+ kilometer naar de Poolse grens.quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Falco het volgende:
Karina: Persona non grataquote:Op zondag 3 november 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou enMisschien word ik dan ook wel weggestuurd naar Berlijn
Nieuwe winkel = nieuwe kansenquote:Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's niet het probleem van de politie, of van ons. Recht van vrije vestiging in Europa dus kan hij net zo goed in Berlijn rondhangen.
quote:Op zondag 3 november 2013 19:06 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat de Nederlandse politie alvast een e-mail heeft gestuurd naar Berlijn.
Hello from Almeloooquote:Op zondag 3 november 2013 19:06 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat de Nederlandse politie alvast een e-mail heeft gestuurd naar Berlijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |