quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Man: Epke Zonderland
Vrouw: Dafne Schippers
Talent: Jeffrey Herlings
Waarom Schippers bij de vrouwen? Je hebt met Wust, kromo, Vos en Van Dijk al vier vrouwen die een wereldtitel hebben gewonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Leatherface het volgende:
Zonderland bij de mannen. Doe bij de vrouwen maar Schippers. Xander Bogaerts voor talent en doe maar een van die roeiploegen voor het team.
17quote:Op maandag 4 november 2013 11:59 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect, ik vind dat Herlings pas genomineerd kan worden voor sportman als hij ook in de hoogste divisie uitkomt
quote:Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef borisz het volgende:
Wellicht opnieuw bij de Talenten dan?
Bij de talenten knal ik er ook even Do Velema in die wereldkampioen judo bij de junioren is geworden. En natuurlijk ook Mathieu van der Poel.
Voor wie het lijstje wil zien van de laatste jaren.
2002: niet uitgereikt
Ik hou de mogelijkheid open dat die prijs postuum naar Ingrid Visser gaat.quote:Op maandag 4 november 2013 12:22 schreef Olga het volgende:
Oh en als de Fanny Blankers-Koen Carričreprijs wordt uitgereikt: Esther Vergeer
Die zouden idd ook kunnen. Of gewoon alledrie omdat ze alledrie in hun sport uitblonkenquote:Op maandag 4 november 2013 12:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hou de mogelijkheid open dat die prijs postuum naar Ingrid Visser gaat.![]()
Ook Teun de Nooijer maakt kans.
quote:Op maandag 4 november 2013 12:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hou de mogelijkheid open dat die prijs postuum naar Ingrid Visser gaat.![]()
heeft Flier 7 landstitels, een Champions League, Een Europese titel en een World Grand Prix? Bovendien is Visser record internationalquote:Op maandag 4 november 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Dan ben ik misschien te nuchter want ik zie niet in waarom Ingrid Visser postuum een prijs zou moeten krijgen aangezien wat haar is overkomen in de privé-sfeer plaatsvond en niet van doen had met haar sportieve prestaties. Daarbij was ze natuurlijk een prima speler maar niet een waarvan ik zou zeggen die heeft voor het team zoveel meerwaarde gehad dan onderstaand speelster.
[ afbeelding ]
Ga bij de NS werken. Die sporen ook niet.quote:Op maandag 4 november 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Dan ben ik misschien te nuchter want ik zie niet in waarom Ingrid Visser postuum een prijs zou moeten krijgen aangezien wat haar is overkomen in de privé-sfeer plaatsvond en niet van doen had met haar sportieve prestaties. Daarbij was ze natuurlijk een prima speler maar niet een waarvan ik zou zeggen die heeft voor het team zoveel meerwaarde gehad dan onderstaand speelster.
[ afbeelding ]
Ik heb voor Dafne Schippers gekozen omdat ze de eerste Nederlandse vrouw is die een medaille op een WK wint.quote:Op maandag 4 november 2013 11:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waarom Schippers bij de vrouwen? Je hebt met Wust, kromo, Vos en Van Dijk al vier vrouwen die een wereldtitel hebben gewonnen.
Persoonlijk zou ik gaan voor:
Man: Zonderland, Kramer, Herlings
Vrouw: Wust, Kromo, Vos
Ploeg, Vier-zonder, Brouwer/Meeuwsen, achtervolgingsploeg (Kramer/Verweij/Blokhuijsen)
Van Hulst en Cooman hadden een wereldrecord.quote:Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb voor Dafne Schippers gekozen omdat ze de eerste Nederlandse vrouw is die een medaille op een WK wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |