abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133016475
DF :D probeer eens? En dan wel een foto plaatsen he!! Wel sneu hoor, die schaafplekken.

Oei Kyara.. Dat is inderdaad niet de bedoeling! Hopelijk passen ze snel wat beter.

Wij hadden ook een brokkenpiloot vandaag. Hij was heel hard op z'n achterhoofd gevallen op het KDV en was echt even van de leg. Huilde niet direct en trok wit weg. Maar later op de dag leek hij nergens meer last van te hebben (thuis ook niet), dus waarschijnlijk alleen heel erg geschrokken. De leidsters hadden hem wel goed in de gaten gehouden gelukkig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133017382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:44 schreef Phaidra het volgende:
DF :D probeer eens? En dan wel een foto plaatsen he!! Wel sneu hoor, die schaafplekken.

Wij hadden ook een brokkenpiloot vandaag. Hij was heel hard op z'n achterhoofd gevallen op het KDV en was echt even van de leg. Huilde niet direct en trok wit weg. Maar later op de dag leek hij nergens meer last van te hebben (thuis ook niet), dus waarschijnlijk alleen heel erg geschrokken. De leidsters hadden hem wel goed in de gaten gehouden gelukkig.
Over 2 weken komt onze nieuwe keuken, in 150 pakjes.. Daar zit vast genoeg piepschuim bij..

Dat wit wegtrekken is wel eng zeg.. Normaal gegeten ook, dat hij niet misselijk was?
pi_133017420
Wat sneu DF en Phaidra. Wit wegtrekken klinkt ook wel eng maar kan natuurlijk ook van schrik.
pi_133017534
Ja het was in de ochtend al gebeurd en daarna had hij normaal gegeten en gedronken. Dus ik maak me ook niet zo'n zorgen... Maar ik ben ergens blij dat het daar gebeurde en niet thuis :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133018053
DF wat sneu :(

Phaidra
Wat eng, fijn dat hij verder wel goed at enz

Kyara
Ik heb goedkope scapino regenlaarzen maar deze waren ook te wijd.
Iets wat duurdere laarzen (maar wel 15 euro in de aanbieding *O* ) zijn smaller en vallen minder snel uit.

Ben zo dol op m'n meisje O+, ze kletst super veel. Roept vaak 'mama!!' en als ik zeg "ja?" dan komt er een heel verhaal. En meestal begrijp ik dr ook nog :D.
Gisteravond pakte ze papa's hand en ze wilde naar boven.. Op bed! Vind het zo fijn dat ze dingen duidelijk kan maken.
pi_133020385
Dan zal het wel loslopen Phaidra.. Misschien het witzien dan meer van de schrik..

Zoe, fijn dat je goede laarsjes hebt gevonden, scheelt wel met dit weer..
En leuk die babbels!!

Komt wel goed met Daan hoor, tot nu toe heelt het wel. Las gisteren de laatste 2 maanden van Chris bij de dreumesen terug. Die had op deze leeftijd net zijn eerste pleisterwond gehad.. En Daan al genoeg schaafwonden, pleisters, en een echt litteken.. Gewoon een ondernemend gevalletje.. :P
pi_133023573
Soempie, kop op nog eventjes. En je krijgt er iets heel moois voor terug ;)

Minneola, is je dreumes nog geen taartliefhebber. Dat komt nog denk ik. Hier moest die er met 1 jaar ook niets van hebben. Maar al een maand of 2-3 later mocht je dat niet eten zonder hem wat af te geven.

Zolena zwaaien is leuk. Balen van de "pijnlijke" hoektanden.

Df, klinkt echt gezellig.

Kyara balen van de te grote laarsjes.

Dikke :* voor de stuntpiloten van DF en Phaidra. Hier ook zo eentje. Gisteren was hij tegen de tafel aan gevallen. Vandaag zegt de leidster die erbij was tegen mij, dat hij ook overal op klimt en nergens bang voor is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133023631
Quote ipv edit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133034329
Beterschap voor de zieken en kus voor de "gewonde" dreumesjes. :*
Prachtig overzicht van Saar ! O+
Even geen rust in mn kont om op alles te reageren, maar ben netjes bijgelezen :) ^O^
Alles prima hier O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133037604

[ Bericht 100% gewijzigd door Clubsoda op 08-11-2013 22:48:39 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133037839
Oh die drakenfoto van je dame Coco O+.

Poeh, hier ontzettend druk. Amper tijd om een beetje fatsoenlijk mee te posten, terwijl de dreumestijd zo leuk is O+. Veel herkenbaarheid alom in jullie berichten ook.

Ik heb wel effe een vraag: Billie loopt veel op z'n tenen. Doen meer dreumessen dat?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:53:16 #187
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133038237
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh die drakenfoto van je dame Coco O+.

Poeh, hier ontzettend druk. Amper tijd om een beetje fatsoenlijk mee te posten, terwijl de dreumestijd zo leuk is O+. Veel herkenbaarheid alom in jullie berichten ook.

Ik heb wel effe een vraag: Billie loopt veel op z'n tenen. Doen meer dreumessen dat?
Jep, hier ook een tenenloper.
Omdat N. vroeger ook op z'n tenen liep vanwege te korte achillespezen is Draakje vanaf d'r eerste stapjes onder controle bij een kinderfysiotherapeut.
Ik zou even naar een kinderfysiotherapeut bellen en je verhaal voorleggen. Beter te vroeg dan te laat aan de bel trekken.
pi_133038325
Oh, dan doe ik dat! Z'n vader loopt ook vaak op z'n tenen, maar of die ook te korte achillespezen heeft weet ik niet eigenlijk.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_133042389
CS driftbuien zijn ook lastig om mee om te gaan. Net op het cb het advies gekregen om goede uitleg te geven.

KZ fijn dat het goed gaat.

Wij zijn net goedgekeurd op het cb: hij is 10,5kg en 79 cm lang. Lopen, evenwicht, spreken en fijne motoriek zijn allemaal prima. Verder vond ze hem een gezonde, op onderzoek uitgaande dreumes met een gezonde eigen wil, die zich kan doorzetten als hij wat wil.

[ Bericht 64% gewijzigd door Tinuviel op 08-11-2013 14:05:45 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133042995
Tinu, wat fijn dat hij goedgekeurd is.

Ik krijg het hier niet bijgehouden. Baal er n beetje van. Probeer mn dingen op te pakken en volop aan het solliciteren maar het word maar niks... hopelijk kan ik binnekort hier weer meekomen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:08:18 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133056093
Hier ook even vakantiefotospammen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133056355
Kyara wat is M toch knap O+

Mooie stats Tinu!

Ik ben benieuwd wat S haar stats zijn. Ze krijgt eindelijk een bol buikje O+ O+ eten gaat goed en ze groeit gelijk als ze niet overgeeft. Na ziek zijn met 13mnd was ze erg afgevallen(en daarna ook periodes van veel overgeven) volgens mij zit dat nu wel weer goed :)
pi_133064198
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Mineola het volgende:
Dus. Wat voor knutseldingen kun je doen met een net 1jarige?
Oh! Goeie vraag :Y Ben ik ook benieuwd naar. En aangezien je dit blijkbaar postte op zondag, kan ik zo vast lekker tips gaan lezen :+

Gaat dit topic echt zo'n stuk minder snel dan het babytopic? Betekent dat dat ik weer tijd ga hebben voor mijn leven buiten fok? :o

Allemaal die pratende kindjes :D Is wel apart hoor, net was Saar nog een van de grootste kindjes, nu is ze de mini hier :+ Praten doet ze nog niet echt. Al hebben we het idee dat de 'pop' zegt, en 'dude' tegen katten (een van onze katten, haar favoriet, heet Dude), en papa/mama (maar nog niet vaak gericht overigens). Oh, en "NEEEEE :( ".
M. en ik waren allebei niet vroeg met praten, maar toen we eenmaal 'echt' begonnen, maakten we allebei meteen hele zinnetjes (schijnt). Benieuwd of we dat terug gaan zien bij Saartje :)

Geen regenpak, maar Saar heeft zo'n sneeuwpak gekregen voor haar verjaardag O+ En bij haar geboorte heeft ze gele Jip & Janneke regenlaarsjes gekregen van de Hema. Moet eigenlijk eens checken of die haar nu passen :Y

Soemp, wat een leuk idee om zo'n doos te gaan bestickeren/bekleuren/versieren :Y

Sam, veel sterkte met alles! :*

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Phaidra het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+!!

Tinu, wat slaapt je dreumes lief daar :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als ik haar ook uit bed ga halen 's ochtends zegt ze vaak 'hoi' als ik binnen kom :D _O-
:D :D O+

ClubSoda, wat een toffe overall heeft hij aan! dat van die boterham :D :')

Allemaal voedsel/eettips, handig! Weer wat nieuwe dingetjes om bij Saar te proberen :)

quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:03 schreef Mangostine het volgende:
Note to self: die box eindelijk eens opruimen :')
Een paar dagen nadat wij de box hadden opgeruimd, ontdekte ik dat ik zwanger was :+ Anders had ik dat ding fijn laten staan :P

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Deepfreeze het volgende:
Inpakken in piepschuim een optie?
Wij gaan dit aanschaffen voor Saar:

Kyara, ook hier al zo'n leuke foto's. Lekker ding is 't! O+
pi_133064322
M O+
Maak je ook een dreumes wiki coco ? ;) :Y
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:42:46 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133064454
_O- ik zie Saar al lopen in zo'n bal :D

Ja, de box staat hier ook al bijna 2 jaar. Ik kijk uit naar het moment dat die de deur uit kan..... (nou ja, niet echt deur uit, dat zal wel even slikken zijn, maar wel de kamer uit).
pi_133064704
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
M O+
Maak je ook een dreumes wiki coco ? ;) :Y
Haha, is daar überhaupt behoefte aan dan? :+

quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef Kyara het volgende:
_O- ik zie Saar al lopen in zo'n bal :D

Ja, de box staat hier ook al bijna 2 jaar. Ik kijk uit naar het moment dat die de deur uit kan..... (nou ja, niet echt deur uit, dat zal wel even slikken zijn, maar wel de kamer uit).
:+

Kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Scheelt best wat aan ruimte! :Y
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:56:38 #197
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133065180
Coco, hang je dan ook zo'n drinkfles midden in de kamer ;) ?

En ik zag mijn aanstaande schoonzoon weer voorbij komen *) !

Hier net maar ff nieuwe regenlaarsjes besteld voor Draakje. Het arme schaap wil zo graag in de plassen stampen maar mama houd niet zo van die natte en vieze schoenen. En wachten tot ze van de Sint d'r snowboots krijgt kan ik niet :@ :+ .
Maar ook geen regenpak hier, wel een skipak.

Oh ja en ik heb de psz afgebeld. Ik twijfel echt teveel over de grootschaligheid en de opvoedtechnische aanpak. Dit waren ook de tegens die wij zagen toen we de keuze tussen goa of kdv moesten maken (het werd toen goa) en blijkbaar denk ik daar nog steeds hetzelfde over.
Ik wil haar zo graag met andere kindjes laten spelen maar niet als ik het niet kan vertrouwen.
pi_133071313
Zoe fijn dat het zo goed gaat bij jullie. Kan me nog goed herinneren wat voor problemen jullie hebben gehad.

box staat hier nog wel maar Djen zit er eigenlijk nooit meer in. En de volgende komt op zijn vroegst pas over 9 maanden (nee nog niet zwanger).

Vandaag hadden we een soort van uitslaapdag ... voor zover dat kan met een dreumes in huis. Had zelf om 10.45 een afspraak maar dacht niet dat ik een wekker moest zetten. Schrik ik iets voor tienen wakker... ligt madammeke nog op apegapen.
  zaterdag 9 november 2013 @ 06:18:38 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133072155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef NotTheSame het volgende:

Oh ja en ik heb de psz afgebeld. Ik twijfel echt teveel over de grootschaligheid en de opvoedtechnische aanpak. Dit waren ook de tegens die wij zagen toen we de keuze tussen goa of kdv moesten maken (het werd toen goa) en blijkbaar denk ik daar nog steeds hetzelfde over.
Ik wil haar zo graag met andere kindjes laten spelen maar niet als ik het niet kan vertrouwen.
Goh NTS kwam die peuterspeelzaal dan zo slecht over bij je qua opvoedtechnische aanpak? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor dat ik dat vraag.

En omdat ik afgelopen week ook met dat peuterspeelzaal "gedoe" ben bezig geweest.
Hier kreeg ik via de centrale administratie te horen dat er overal ellenlange wachtlijsten waren. Uiteindelijk was er maar plek (direct) op 1 peuterspeelzaal dat samen was met een kinderdagverblijf.
Dus deze maar gekozen, ik dacht een hele winter waar je dan toch minder naar buiten kan dus minder kans om andere kinderen tegen te komen, vond ik wat te lang.
Hij is op deze "peuterspeelzaal" 1 ochtend wezen spelen. Ik vond het niks :N Weinig aanbod aan divers speelmateriaal in vergelijking tot een "echte" peuterspeelzaal.
De begeleiding vond ik ook wat knullig overkomen. En de groep was hartstikke klein. 9 kinderen waarvan 2 baby's en 2 jongens van 4 die de week erna naar groep 1 gingen.
Dus dan zouden er nog 5 kinderen overblijven.
Als hij hier zou moeten zitten totdat Rayen zelf naar groep 1 zou gaan, nee dat leek me helemaal niks.
Dus zo'n mix van kinderdagverblijf met een peuterspeelzaal-programma, nee het is mij niet goed bevallen.
Gelukkig en verbazend kreeg ik de dag erna bericht van een peuterspeelzaal dat Rayen daar eind november zou kunnen beginnen.
Dus daar kies ik nu voor.
Balend van die slechte centrale administratie hier die dus blijkbaar niet konden vertellen dat de wachtlijsten soms niet zo lang waren.
Rayen 2½ jaar!
pi_133072431
Klinkt verstandig NTS en bij jou ook TJ.
Hier pas met 2,5 naar psz. Tot die tijd naar spelinloop en speeltuin.

Mooie stats Tinu !

Sam: hoe is het met Lisa ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')