Over 2 weken komt onze nieuwe keuken, in 150 pakjes.. Daar zit vast genoeg piepschuim bij..quote:Op donderdag 7 november 2013 19:44 schreef Phaidra het volgende:
DFprobeer eens? En dan wel een foto plaatsen he!! Wel sneu hoor, die schaafplekken.
Wij hadden ook een brokkenpiloot vandaag. Hij was heel hard op z'n achterhoofd gevallen op het KDV en was echt even van de leg. Huilde niet direct en trok wit weg. Maar later op de dag leek hij nergens meer last van te hebben (thuis ook niet), dus waarschijnlijk alleen heel erg geschrokken. De leidsters hadden hem wel goed in de gaten gehouden gelukkig.
Jep, hier ook een tenenloper.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh die drakenfoto van je dame Coco.
Poeh, hier ontzettend druk. Amper tijd om een beetje fatsoenlijk mee te posten, terwijl de dreumestijd zo leuk is. Veel herkenbaarheid alom in jullie berichten ook.
Ik heb wel effe een vraag: Billie loopt veel op z'n tenen. Doen meer dreumessen dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! Goeie vraagquote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef Mineola het volgende:
Dus. Wat voor knutseldingen kun je doen met een net 1jarige?
quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Tinu, wat slaapt je dreumes lief daarquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als ik haar ook uit bed ga halen 's ochtends zegt ze vaak 'hoi' als ik binnen kom![]()
![]()
![]()
![]()
ClubSoda, wat een toffe overall heeft hij aan! dat van die boterham![]()
Allemaal voedsel/eettips, handig! Weer wat nieuwe dingetjes om bij Saar te proberenEen paar dagen nadat wij de box hadden opgeruimd, ontdekte ik dat ik zwanger wasquote:Op woensdag 6 november 2013 09:03 schreef Mangostine het volgende:
Note to self: die box eindelijk eens opruimen![]()
Anders had ik dat ding fijn laten staan
Wij gaan dit aanschaffen voor Saar:quote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Deepfreeze het volgende:
Inpakken in piepschuim een optie?
Kyara, ook hier al zo'n leuke foto's. Lekker ding is 't!![]()
Haha, is daar überhaupt behoefte aan dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
M![]()
Maak je ook een dreumes wiki coco ?![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef Kyara het volgende:
ik zie Saar al lopen in zo'n bal
Ja, de box staat hier ook al bijna 2 jaar. Ik kijk uit naar het moment dat die de deur uit kan..... (nou ja, niet echt deur uit, dat zal wel even slikken zijn, maar wel de kamer uit).
Goh NTS kwam die peuterspeelzaal dan zo slecht over bij je qua opvoedtechnische aanpak? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor dat ik dat vraag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef NotTheSame het volgende:
Oh ja en ik heb de psz afgebeld. Ik twijfel echt teveel over de grootschaligheid en de opvoedtechnische aanpak. Dit waren ook de tegens die wij zagen toen we de keuze tussen goa of kdv moesten maken (het werd toen goa) en blijkbaar denk ik daar nog steeds hetzelfde over.
Ik wil haar zo graag met andere kindjes laten spelen maar niet als ik het niet kan vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |