abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132910236
Tinu, wat lief!

Soesa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_132915465
Wow Soesa wat een snelle prater.

Over praten gesproken, hier werden in het verleden best wat woordjes gezegd, die ik u al wekenlang niet meer hoor. Er komen wel nieuwe woordjes uit maar veel minder en die leert hij veel langzamer. Maar volgens mij is dat normaal en komt het wel weer dat hij weer meer praat of niet?

Sam, wat vervelend dat er zo vaak ruzie was de laatste tijd. Fijn, dat je nu ergens woont waar je ondersteuning hebt. Wat houdt je vriend in Maastricht? Heeft hij daar eigen vrienden ofzo?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132915504
Sam wat een rotsituatie! Heel veel sterkte en hopelijk snel beterschap. Trek je t emotioneel nog n beetje?

F wordt weer steeds vaker snachts wakker. En ze is altijd rond 5u wakker. Vanmorgen haar naast me gepakt en toen hebben we tot half 7 geslapen. Ben alleen niet van plan dat elke dag te doen. Dus hoop niet dat ze t nu gaat afdwingen.
pi_132915558
Emotioneel gaat het eigenlijk heel goed. Hij heeft daar zijn werk nog en zit nog in een keuringstraject dus dat houd hem o.a tegen.

Ben een beetje op het punt gekomen dat ik het alleen zielig vind voor lisa en amber,

Lisa is erg onrustig snachts en dat we samen slapen werkt niet mee. Wel 30 keer uit bed geweest voor dr en om 6 uur was ik gesloopt maar lisa klaar wakker. Zit nu te vechten tegen mijn slaap... motgen gaat me vader weer werken dus kan ze appart liggen hopelijk word ze dan wat minder wakker.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_132915582
Tinu
Lieve foto's O+

Tante soesa
Kleine kletskous! Knap dat ze al zoveel woordjes zegt.

Kwisted
S heeft ook van die periodes. Ze slaapt bijna altijd al smorgens vroeg bij me :@ vind ik gezellig en hebben we nog even rust. Zijn ook momenten dan wil ze niet verder slapen :O vermoeiend maar die periodes duren gelukkig nooit lang.

S wordt nog steeds 1-3 (of4..)x wakker snachts.. Vind ik ook niet leuk maar kan er niets aan veranderen.
Ik kijk naar de positieve dingen en voor de rest is het super gezellig en al die ontwikkelingen zijn zo leuk om te zien O+ vind niet dat ik te klagen heb.
pi_132915596
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:25 schreef Sam1993 het volgende:
Emotioneel gaat het eigenlijk heel goed. Hij heeft daar zijn werk nog en zit nog in een keuringstraject dus dat houd hem o.a tegen.

Ben een beetje op het punt gekomen dat ik het alleen zielig vind voor lisa en amber,

Lisa is erg onrustig snachts en dat we samen slapen werkt niet mee. Wel 30 keer uit bed geweest voor dr en om 6 uur was ik gesloopt maar lisa klaar wakker. Zit nu te vechten tegen mijn slaap... motgen gaat me vader weer werken dus kan ze appart liggen hopelijk word ze dan wat minder wakker.
:*
Lisa zal het e.e.a. ook wel meekrijgen denk ik. Heeft hij ook laten weten wanneer hij jullie komt opzoeken? Misschien kun je dan vertellen wanneer ze papa weer ziet oid
pi_132915954
Sam wat een nare situatie zeg.. Ik hoop voor jullie dat je vriend lekker naar jullie toe komt :*

Zoë en Kwisted met vaak wakkere kindjes :*

Tinu: schattige foto! Lief zo'n klein slapend hummeltje O+

Tante Soesa: wat een hoop woordjes al! :D O+

Niemand dé tip voor winterslof/laarsjes zonder bont?
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:04:01 #83
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132916239
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef Sam1993 het volgende:
Tinu, wat lief!

Soesa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelende situatie zo Sam -O- . Sterkte!

Ja, ze begint echt te kletsen, ik vind het heerlijk! Zo handig ook dat ze duidelijk kan maken wat ze wil :Y. Vanochtend zei ze ineens: 'dikkie' en wilde ze een boekje van Dikkie Dik lezen O+. Als ik haar ook uit bed ga halen 's ochtends zegt ze vaak 'hoi' als ik binnen kom :D _O-

Wat vervelend Kwisted, dat ze 's nachts een paar x wakker is. Dat vroege opstaan hebben wij ook een tijdje gehad en wij namen haar ook bij ons in bed. Nu is dat niet meer nodig, ze is meestal tussen half 7 en half 8 wakker. Ik vond het altijd wel heel fijn :@ , meestal ging ze m'n hand vasthouden O+
pi_132916526
Kz, we hebben niks expres geleerd aan Chris. Hij ging toevallig net die week wat praten en ook los lopen. Week voor de 2jaars afspraak begon hij woorden te combineren, wat dan ook "hoort" ;)
Daan is met alles ietsje sneller, dus daar verwacht ik helemaal niks raars qua cb..

Tinu, lekker reizen zo slapend!

Sam, jammer van de nachten. Maar het is tijdelijk, en dan heb je een mooi plekje!
pi_132922416
Tinu O+

Sterkte Sam :*

L4, nee sorry, waarom geen bont? Of bedoel je echt bont maar nep bont mag wel? Misschien tula2shoes via ebay? Of Aapies?
pi_132922774
Sterkte Sam!

L4, ik zweer ook bij de (nep)bontlaarsjes van aapies dus ik kan je ook niet verder helpen.

Hier trouwens die soksloffen al heel snel binnen gekregen. Helaas glijden ze ook heel makkelijk weer uit -O-
pi_132926015
Even een crosspost uit t babytopic omdat t over haar ging
SPOILER

[ Bericht 25% gewijzigd door Kwisted op 05-11-2013 18:49:26 ]
pi_132926188
Dat is bijna mee haar dan dreumes O+
Supermooi!
pi_132927184
Oh haar, dat heeft de mijne ook :+ Zie hier zijn weelderige bos _O- /goedexcuusvooreenfotospam

SPOILER
Lieve foto's, Kwisted.

Wat een babbelkontje Soesa, wat leuk! Dat 'hoi!' als begroeting is zo zoet O+

Ik duim voor een goede afloop voor jullie Sam, op welke manier ook. Relatieproblemen zijn al ellendig genoeg, en nog veel meer als er kinderen in het spel zijn :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_132927651
Sam sterkte :*

Wat een lieve foto's Kwis en CS O+

Wat een weer -O- we hebben maar een pyjama dagje
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132927898
M zit nu op het kdv, en daar speelt hij buiten in weer in wind geloof ik, maar als ik thuis was geweest zou ik het ook wel weten, lekker pyjamadagje :Y Ik moet zo nog wel naar huis fietsen -O-
pi_132928606
Kwisted, dat haar :D O+ Prachtig!!!

Club, wat een schatje heb je daar! O+

Kyara, wat zijn de neppe aapies? Welk 'merk' is het dan? Ik vind het bontrandje niet zo erg leuk voor mijn knul.. :D
En die soksloffen... ik heb er zo'n hekel aan! Binnen 1 minuut liggen ze alweer op de grond.
pi_132930142
De aapies zijn niet net, het bont is nep. Ik vond het juist wel leuk mijn jochie (en heerlijk warm) dus kan je niet verder helpen.

Leuke foto's CS ! Handige overal ook voor het buitenspelen met dit weer.
pi_132930577
Verkeerd begrepen :D Sorry. Ik vind het bont het juist een beetje meisjesachtig maken :D Als er niks anders te vinden is, zal ik wel moeten :D
pi_132933022
CS werk je op fiets afstand van je huis?

Gisteren hebben ze ook even buiten gespeeld op de opvang! ze ging dansen buiten :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132933650
Ja half uurtje fietsen ongeveer. Fijn vind ik dat (als het niet regent }:| )

Lief, lekker dansen in de regen.

Mijn dreumes pakt net zijn boterham van vanmorgen uit de prullenbak en begint hem op te eten :r
pi_132936132
_O- _O- _O-
pi_132936279
Lekker CS..... :D
pi_132936679
Bitterend, wat lief! O+

Clubsoda, iewwwwwww :D Je moet je kind natuurlijk wel te eten geven, jij ontaarde moeder :D
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:15:33 #100
30252 Soempie
Procreating
pi_132937158
Smakelijk CS. :D Ligt niet aan je kookkunsten, hopelijk? :Y) Leuke foto's van M. bij zo'n water-/ zandbaan. Zo'n overal is echt een goed idee!

Zag ook mooie foto's voorbij komen van Zoë en Kwisted.

Kyara hoe is het vandaag? Was je nacht een beetje te doen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')