SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:25 schreef Sam1993 het volgende:
Emotioneel gaat het eigenlijk heel goed. Hij heeft daar zijn werk nog en zit nog in een keuringstraject dus dat houd hem o.a tegen.
Ben een beetje op het punt gekomen dat ik het alleen zielig vind voor lisa en amber,
Lisa is erg onrustig snachts en dat we samen slapen werkt niet mee. Wel 30 keer uit bed geweest voor dr en om 6 uur was ik gesloopt maar lisa klaar wakker. Zit nu te vechten tegen mijn slaap... motgen gaat me vader weer werken dus kan ze appart liggen hopelijk word ze dan wat minder wakker.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef Sam1993 het volgende:
Tinu, wat lief!
Soesa.Vervelende situatie zo SamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sterkte!
Ja, ze begint echt te kletsen, ik vind het heerlijk! Zo handig ook dat ze duidelijk kan maken wat ze wil. Vanochtend zei ze ineens: 'dikkie' en wilde ze een boekje van Dikkie Dik lezen
. Als ik haar ook uit bed ga halen 's ochtends zegt ze vaak 'hoi' als ik binnen kom
![]()
![]()
Wat vervelend Kwisted, dat ze 's nachts een paar x wakker is. Dat vroege opstaan hebben wij ook een tijdje gehad en wij namen haar ook bij ons in bed. Nu is dat niet meer nodig, ze is meestal tussen half 7 en half 8 wakker. Ik vond het altijd wel heel fijn, meestal ging ze m'n hand vasthouden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Kwisted op 05-11-2013 18:49:26 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve foto's, Kwisted.
Wat een babbelkontje Soesa, wat leuk! Dat 'hoi!' als begroeting is zo zoet![]()
Ik duim voor een goede afloop voor jullie Sam, op welke manier ook. Relatieproblemen zijn al ellendig genoeg, en nog veel meer als er kinderen in het spel zijn
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |