abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 18:16:50 #151
30252 Soempie
Procreating
pi_132971022
En ik merk dat ik soms echt te hoge verwachtingen heb van m'n dreumes. Vanmiddag wilde hij bijvoorbeeld z'n huis verder kleuren, dus ik geef hem de krijtjes en zeg er nog bij dat hij alleen mag kleuren op z'n huis. Vervolgens ben ik zelf zo stom om even weg te lopen en toen ik terug kwam waren er natuurlijk ook kunstwerken op de keukenkastjes en de deur gemaakt. _O- :') En dan is het eerste wat ik denk 'oh, maar ik had toch gezegd dat...' :') Terwijl ik er zelf gewoon bij had moeten blijven, natuurlijk. Niet dat dit erg was, maar soms kan ik wel een beetje kribbig reageren, terwijl het gewoon m'n eigen stomme schuld is. |:(

Ik zal blij zijn als ik weer m'n energie en geduld terug heb straks. Is nu toch elke dag een uitdaging. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132971901
Zonder bij te lezen:

Coco gefeliciteerd!!! *O*
pi_132972395
Soemp, wat lijkt me dat moeilijk inderdaad, en dubbel. :*
Ik denk dat de balans zoals je die nu hebt, wel meedoen maar niet te wild, het beste is. M leert zo misschien ook dat hij wat meer rekening met je mag houden, en soms wat rustiger doet.
En jij haalt het straks met 2 koters gewoon keihard en dubbel in O+
pi_132976802
Soemp :* Het lijkt me best lastig om minder met M te kunnen ravotten, terwijl je wel graag wil. En toch een toekomst in NL! Gefeliciteerd met de nieuwe baan van Wiebel!

Coco gefeliciteerd met je mooie Saar *O* en welkom natuurlijk O+.

Ik zag nog mooie foto's van een slapende L in de trein en M met een geweldige overall :D

Eten: wij zeggen wel eens dat het te maken heeft met de stand van de maan of hij iets eet of niet :').

Kyara, rot dat jouw M even van de leg was met slapen door de andere omgeving. Gelukkig gaat het al beter! En wat een heerlijk zwembadverhaal O+.

CS, driftbui -O-. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar verdrietig van wordt :*.

Wij hadden een uitslaapdreumes vanochtend :o. Om 8 uur maar wakker gemaakt om naar het KDV te gaan... (wel nog wakker om 5.15 maar dat is voor zijn doen ook al zo goed, doorslapen vanaf 19 uur). Ik ben nog steeds zo opgelucht en trots op hem, dat het inslapen en doorslapen nu zo (klopt af!!) veel beter gaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132983269
CS ahhh welkom naar de bekende "ik heb een drift bui midden op straat/winkel" club :+
:*

Soempie :* en fijn dat je man toch in NL gaat werken! ben je niet teleurgesteld dat jullie niet gaan verhuizen?

NTS stout!!! :o hier werkt geen strafplek..ik neem gewoon haar eten weg en zeg ok nu ben je klaar! soms haal ik dr ook uit dr stoel.

Tinu wat lief zo slapen in de trein!!

Kyara heerlijk zwemmen met je manneke O+ klinkt als een geslaagde dag!
Pff..een dreumes is nog echt een baby maar mijn bijna peuter is dat helemaal niet meer...geen baby -O- wat is ze toch veranderd de afgelopen maanden..vooral de laatste maand is het echt een peuter inclusief VAN MIJ roepen en heel boos naar mama/papa kijken :o
Ze vindt mijn man steeds leuker en mij minder leuk heb ik het gevoel :{ ze huilt als papa weg gaat en als hij haar aan mij geeft dan duwt ze me weg :X
Ik had gezegd dat ik nu dus wel een nieuwe baby moet, echt van mij! maar daar trapt hij er niet in

[ Bericht 4% gewijzigd door bitterend op 06-11-2013 22:34:05 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132984940
Ik heb al felicitaties en welkoms gekregen O+

Nou ja, daar ben ik dan! Nu alleen nog even met met Saar-jaaroverzicht en een filmpje van vandaag :Y Vanaf morgen ofzo ga ik actief meelezen en posten. Nu zo mijn bed in. Vandaag was tof O+

pi_132985387
Gefeliciteerd Coco, wat een moppie!
pi_132991892
Coco, wat is Saar leuk. O+ Ik moet steeds lachen om die foto met het vuistje omhoog. :D

Mango, Phaidra en bitterend, lief, jullie reacties. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef bitterend het volgende:

Ik had gezegd dat ik nu dus wel een nieuwe baby moet, echt van mij! maar daar trapt hij er niet in
:D

Dat afwijzen, de driftbuien, enz. Dat bewijst toch ook hoeveel ze van je houden en dat ze het vertrouwen hebben dat dat gewoon kan, dat ze toch wel weten dat we blijven en gek op ze zijn. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132991990
Coco gefeliciteerd!

Phaidra een uitslaapdreumes

Soempie gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan!

Bitterend :* time flies. Tis een mooie meid om trots op te zijn O+
pi_132992057
Kyara dat zwemmen klinkt tof. Hoe was het?

Soempie, waar jij doorheen gaat klinkt heel bekend. Was hier ook zo. Maar je doet al alles wat je kunt met hem.
Beterschap ook voor M en die van Mango als ik het goed heb.

Nts, fijn dat je weet wat bij draakje helpt.

Coco feli *O* en welkom met Saar.

Driftbuien hier maar hele kleine, beginnende. Hij kan er al wel wT van.

In de trein slapen was ook een wonder, zou meestal niet lukken. Denk gevalletje van oververmoeidheid en heel geborgen bij mama en bv en dat werkte. Hij sliep daar ookeen half uur in een indoor speeltuin met een ongeloofelijke herrie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132992986
Die draakfoto van Saar blijft geweldig!
pi_132993117
Superleuke foto's Coco! O+

Ik vind het hier ook heel hard gegaan de laatste maand. Merk echt dat het inderdaad meer peuter dan baby is.

Soempie, ik vind dat jij sowieso al superveel doet met M. Het is ook ontzettend pittig met het lichamelijke aspect van een zwangerschap maar ook nog die hele hormonentoestand erbij. Het is tijdelijk en het is voor een goed doel. :*

Ik bedoelde het trouwens meer dat de meest verzorgende partij ook het meest vanzelfsprekend is en dat zich daarom het meest daartegen afzetten. Of zo.
pi_132993746
Saar O+ wat een kuiken is het ook toch. Dat filmpje, masterlijk! Ze grijpt gewoon vol in die taart, mijne prikte er heel nuffig een vingertje tegenaan en keek toen of ik hem gebakken schoenzolen voorgezet had. Ah well, volgend jaar beter.

Soempie, wat moeilijk lijkt me dat, dat je steeds minder kan terwijl je het wel graag zou willen. Gelukkig komt het goed, en tot die tijd is er O+ papa O+
pi_132999870
Coco *O* en wat heerlijk zo'n classic filmpje met een taartgrijpende dreumes :D Mijnes wou ook niet net als miniola.

Driftbuien lijkt mij ook lastig, maar soemp die gedachte van jou ga ik onthouden voor als het mij ook overkomt.

Wel of niet eten is hier ook altijd een raadsel. Ene keer krijgt ie zijn bord pap niet op. Andere keer krijsen als dezelfde hoeveelheid pap op blijkt te zijn. Avocado ook nog niet geprobeerd. Lijkt me ook wel een poging waard.

Jullie dreumessen kunnen allemaal al zoveel. Mijne zegt alleen papa of mama als er iets is. Anders niet, weet ook niet of hij het principe al wel helemaal snapt. Maar meneer kan wel ineens zwaaien :W jee. Oma ging weg, mini zwaaien, luid applaus, bleef hij zwaaien en lachen. Nou zwaait ie naar iedereen. Groot enthousiasme als iemand terug zwaait. Nog even uitleggen dat het is als iemand weggaat.

Oh en weer drama bij het slapen gaan. Er lijken ook weer 2 hoektanden door te komen. Dikke bobbels. Maar waarom heeft hij daar nou steeds 's avonds last van :? Overdag niks aan de hand, 's avonds drama krijsen overstrekken zo zielig... (en de volgende morgen haal ik toch een sjaggerijnige dreumes uit bed - het is nog vroeg mama :O }:| :{w )
  donderdag 7 november 2013 @ 12:50:57 #165
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133000436
Coco Gefeliciteerd! Leuke foto's & Filmpje ! ^O^

Pfff, Cristel is al 2 dagen stronteigenwijs. echt, overal aanzitten waar niet mag, op stoelen klimmen en staan...Niet luisteren, op de grond gaan liggen chagerijnen. pffff

Maar....wél weer woordjes erbij. En ze kan ook tellen :Y (Leuk oefenspelletje voor als je de trap oploopt! ^O^ )
pi_133000624
Mooie serie zo Coco! Welkom!

Heerlijk die driftbuien.. En niet teveel aan ergeren, want dan lijken ze alleen maar vervelender ;)

Soempie, dat is wel dubbel inderdaad. Had het met Chris ook wel, maar die kon ik al meer duidelijk maken. En alternatieven verzinnen. Probeer maar te genieten van de band die hij nu met Wiebel op kan bouwen.. En dat ravotten met jou komt vanzelf wel weer!

Vanochtend op de kruipgroep heeft Daan echt leuk meegedaan met het liedjes zingen. Alle bewegingen en hier en daar wat woordjes.. Visje visje in het water is wel favoriet, eigenlijk vooral de plons aan het eind..
En ook wat minder aanhankelijk weer, vorige week toch vaak even terug bij me op schoot, en uit beeld was brullen. maar deze week toch weer lekker gespeeld, en kon ook even naar de keuken lopen..
En dan het slapen dat beter lijkt te gaan.. Sprongetjes effect..
Nu nog even die laatste hoektand door, witte vlekje zie ik, maar nog niet door. Kan niet lang meer duren zo. Dan de 4 hoektanden in 4 weken erbij..
pi_133001228
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 06:20 schreef Soempie het volgende:
Coco, wat is Saar leuk. O+ Ik moet steeds lachen om die foto met het vuistje omhoog. :D

Mango, Phaidra en bitterend, lief, jullie reacties. :*

[..]

Dat afwijzen, de driftbuien, enz. Dat bewijst toch ook hoeveel ze van je houden en dat ze het vertrouwen hebben dat dat gewoon kan, dat ze toch wel weten dat we blijven en gek op ze zijn. O+
Dat klopt inderdaad, hebben ze ook tegen me gezegd op het kdv! Ze hebben het beetje vergeleken met als je op werk bent en naar huis komt, kan je eindelijk je ei kwijt bij je partner, lekker ontspannen op de bank enzovoort. Zelfs als je op je gemak op je werk bent ben je toch anders dan thuis. Mijn kind poept trouwens nooit op het kdv...dat ze zeggen vaak "het enige kindje die nooit poept" klopt..ze poept alleen op mama dagen en in het weekend!
Vandaag al 2 poepluiers en dinsdag was het ook 2x raak :D

Dankje Zoe O+ :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133001283
PE ja klopt zo doen we ook trappen tellen naar boven! is echt heel leuk! eeeen tzeee, dieeee, fieeeer, faaaaif, seeesss...en dan roept ze tieeeeeeen!!!

Zolena hopelijk gaat het snel beter met slapen!!
pi_133001590
DF die kruipgroep van je klinkt echt gezellig O+ gaat Daan ook naar een psz? of is de kruipgroep voldoende om met andere kindjes te spelen?
pi_133001863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef bitterend het volgende:
DF die kruipgroep van je klinkt echt gezellig O+ gaat Daan ook naar een psz? of is de kruipgroep voldoende om met andere kindjes te spelen?
Het is ook echt gezellig. Altijd lekker koffiedrinken en kletsen. Het is eigenlijk meer voor de moeders, die krijgen regelmatig thema's van iemand van welzijnswerk. Volgende week over Sint (hoe houden we het gezellig). De week erna over voorlezen, de week erna naar de bibliotheek. Vandaag gezond gekookt..
Daan gaat in januari ook naar de psz. Deze ochtend komen er maar een paar kindjes van verschillende leeftijden, daar heeft hij niet zoveel aan. psz is ook van de school van Chris, met montessori materiaal, dat vind ik ook wel een plus.
pi_133005622
Leuk DF! Wij hebben hier de wandelwagensoos, ook zoiets. Alleen met 3 kinderen tegelijk is het een beetje veel dus ik ga soms op maandag als M op het kdv is met de meisjes, of bij een leuke workshop met M en dan opvang voor de meisjes.

De tip om regenlaarsjes een maat groter te kopen was hier niet zo handig. Ze zijn veel te groot dus hij verliest ze. Nou ja, ze passen vanzelf wel een keertje. Denk alleen niet dat ik nog een maatje kleiner ga kopen.
pi_133010711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
De tip om regenlaarsjes een maat groter te kopen was hier niet zo handig. Ze zijn veel te groot dus hij verliest ze. Nou ja, ze passen vanzelf wel een keertje. Denk alleen niet dat ik nog een maatje kleiner ga kopen.
Daan verliest ze sowieso.. Bij mijn ouders staat een paar, die passen qua tenen precies, dus eigenlijk al te klein.. Maar dan nog schiet hij er steeds uit.. Mijn neefjes hadden er geen last van, maar die hebben dikkere voetjes/hoge wreven.. Dat scheelt misschien?

Ik hoor nu Daan aan de keukentafel "mooie tekening" zeggen.. Chris is bezig met een puzzelboek en krijgt complimentjes O+
pi_133011731
Hahahaha, ook herkenbaar! Als M aan het tekenen is vindt hij zijn tekening ook zo mooooooooiiii. Zo schattig.

Mjah, dat laarsjes verliezen vind ik niet zo, hij liep ineens op de zijkant van zijn laars en lazerde zo op zijn smoel.
pi_133012189
-O- dat is echt niet tof Kyara!! ik heb geen ervaring met regenlaarzen, ze heeft haar snowboots en gewone laarzen...die zijn prima..we lopen toch niet in de regen echt..

DF :D lieve broertje! vanaf January heb je dus rust thuis :D
pi_133016192
Kyara, dat is niet zo'n toffe manier om je laarzen te verliezen..

Bitterend, 2 dagdelen maar he.. En het ene dagdeel ligt hij normaal te slapen.. Maar hij is er wel echt aan toe. Hij krijgt steeds meer interactie met andere kinderen.

Hier een stef stuntpiloot deze week..
Eerst gisteren al op school achter te jongens aan gerend, wat eindigde in een koprol van een bakstenen trappetje. Mooie schaafplek boven en onder zijn oog.
En vanmiddag dacht meneer iets te kunnen pakken, terwijl hij op zijn buik op de bank lag, en het ding beneden.. Dus nu een mooi schaafplekje op zijn neus erbij..
Inpakken in piepschuim een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')