quote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef bitterend het volgende:
Ik had gezegd dat ik nu dus wel een nieuwe baby moet, echt van mij! maar daar trapt hij er niet in
Dat klopt inderdaad, hebben ze ook tegen me gezegd op het kdv! Ze hebben het beetje vergeleken met als je op werk bent en naar huis komt, kan je eindelijk je ei kwijt bij je partner, lekker ontspannen op de bank enzovoort. Zelfs als je op je gemak op je werk bent ben je toch anders dan thuis. Mijn kind poept trouwens nooit op het kdv...dat ze zeggen vaak "het enige kindje die nooit poept" klopt..ze poept alleen op mama dagen en in het weekend!quote:Op donderdag 7 november 2013 06:20 schreef Soempie het volgende:
Coco, wat is Saar leuk.Ik moet steeds lachen om die foto met het vuistje omhoog.
Mango, Phaidra en bitterend, lief, jullie reacties.
[..]
Dat afwijzen, de driftbuien, enz. Dat bewijst toch ook hoeveel ze van je houden en dat ze het vertrouwen hebben dat dat gewoon kan, dat ze toch wel weten dat we blijven en gek op ze zijn.
Het is ook echt gezellig. Altijd lekker koffiedrinken en kletsen. Het is eigenlijk meer voor de moeders, die krijgen regelmatig thema's van iemand van welzijnswerk. Volgende week over Sint (hoe houden we het gezellig). De week erna over voorlezen, de week erna naar de bibliotheek. Vandaag gezond gekookt..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef bitterend het volgende:
DF die kruipgroep van je klinkt echt gezelliggaat Daan ook naar een psz? of is de kruipgroep voldoende om met andere kindjes te spelen?
Daan verliest ze sowieso.. Bij mijn ouders staat een paar, die passen qua tenen precies, dus eigenlijk al te klein.. Maar dan nog schiet hij er steeds uit.. Mijn neefjes hadden er geen last van, maar die hebben dikkere voetjes/hoge wreven.. Dat scheelt misschien?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
De tip om regenlaarsjes een maat groter te kopen was hier niet zo handig. Ze zijn veel te groot dus hij verliest ze. Nou ja, ze passen vanzelf wel een keertje. Denk alleen niet dat ik nog een maatje kleiner ga kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |