Zou zelf oefeningen doen die je kan doen zonder last te ervaren in je schouder.quote:Op maandag 4 november 2013 10:44 schreef robskem het volgende:
Terug van de huisarts, slijmbeursontsteking schouder2 weken diclofenac slikken.
Zij was alleen onduidelijk over rust of zeer licht trainen, ook op internet vind ik geen eenzijdige zienswijzeWat is jullie mening?
waarom hebben ze hier niet van die challenges,quote:Op maandag 4 november 2013 11:56 schreef star_gazer het volgende:
Zo. Vandaag even de cut van afgelopen week gigantisch verknaldNa de workout met een vriend naar de pub voor een 'post workout steak'. Niks mis mee, ware het niet dat ze een "$15 whole chicken challenge hadden". Die wilde ik wel aangaan. Wat ze er niet bij vertelden, is dat er ook nog een halve kilo patat bij kwam, die ook op moest.
Zo zag het er dus uit:
[ afbeelding ]
Dat ging dus even niet lukkenDe kip ging op, maar de patat lag er nog. Geen T-shirt voor star_gazer
Maar wel genoeg proteinz voor vandaag en morgen
Was ook goed te doen, maar die laatste poot is echt niet meer zo lekker hoor... Dan heb je het wel gehad met die kipquote:Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom hebben ze hier niet van die challenges,
had ik mijn kledingkast vol met tshirts hangen
ziet er goed uit die kip, damn
gaaainsssssquote:Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Was ook goed te doen, maar die laatste poot is echt niet meer zo lekker hoor... Dan heb je het wel gehad met die kip
Op de loopband heet het interal. 2 snelheden ingeven en op een knop drukken om te wisselen. Zal op die andere LifeFitness machines niet anders werkenquote:Op maandag 4 november 2013 11:37 schreef helplesssss het volgende:
Heb je daar standaard programma's voor? Lijkt me irritant als je dat handmatig moet veranderen steeds.
Bedankt.quote:Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Op de loopband heet het interal. 2 snelheden ingeven en op een knop drukken om te wisselen. Zal op die andere LifeFitness machines niet anders werken
ja, dat welquote:
lolquote:Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Was ook goed te doen, maar die laatste poot is echt niet meer zo lekker hoor... Dan heb je het wel gehad met die kip
Zeldenquote:
Aha, oke. Thanksquote:Op maandag 4 november 2013 12:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zelden
Maar als ik het doe is 15 tot 30 minuten meer dan genoeg. Als ik het 30 minuten volhou heb ik het niet hard genoeg gedaan
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom hebben ze hier niet van die challenges,
had ik mijn kledingkast vol met tshirts hangen
ziet er goed uit die kip, damn
Hm, eens kijken of ze dat hier in de buurt ook hebben. Heb al wel een "$15 unlimited taco's" gevonden voor donderdags.quote:Op maandag 4 november 2013 11:56 schreef star_gazer het volgende:
Zo. Vandaag even de cut van afgelopen week gigantisch verknaldNa de workout met een vriend naar de pub voor een 'post workout steak'. Niks mis mee, ware het niet dat ze een "$15 whole chicken challenge" hadden; vreet je bord leeg en je wint een T-shirt. Die uitdaging wilde ik wel aangaan, want een mooi T-shirt zag ik wel zitten
Wat ze er niet bij vertelden, is dat er ook nog een halve kilo patat bij kwam, die ook op moest.\
op donderdag doen ze een kilo steakquote:Op maandag 4 november 2013 12:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hm, eens kijken of ze dat hier in de buurt ook hebben. Heb al wel een "$15 unlimited taco's" gevonden voor donderdags.
Zag hem gisteren. Echt sick. Ook zoals gewoonlijk weer een bloedneus.quote:Op maandag 4 november 2013 13:50 schreef dreamerbulk het volgende:
jesus christ, die 800 pull .. hij gaf echt alles
that effort/10
Hij had geen zin om zijn schoenen uit te doen.quote:Op maandag 4 november 2013 13:52 schreef seto het volgende:
Wel grappig om te zien dat de één op sokken lift en de ander met gewichthefschoenen.
deze versie ook gezien?quote:Op maandag 4 november 2013 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zag hem gisteren. Echt sick. Ook zoals gewoonlijk weer een bloedneus.
[..]
Hij had geen zin om zijn schoenen uit te doen.
quote:Op maandag 4 november 2013 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt in Nederland ontzettend veel van die steakhouses waar je steak van bijv. een kilo kan eten waarna je een shirt wint. Zoals bij deze: http://www.ribhousetexas.nl/
quote:The ultimate Cowboychallenge
SUPER BOWL – ¤ 9,00
Voor de echte ijsliefhebber
Oh, ik heb juist die op fb gezien. Ik meende dat het dezelfde waren.quote:Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze versie ook gezien?
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201929327251310
lololol goeie neus idd, daar ziet je het eruit gutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |