Jij pakt 4x per week full body? Ben je dan niet op minstens een van de grote 3 oefeningen helemaal kapot?quote:Op maandag 4 november 2013 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad ook 4x per week 5 oefeningen en that's it. Daarmee pak ik ook alles wat ik moet pakken (hele lichaam). Training duurt meestal een uurtje.
Maar sommige mensen kunnen van veel volume houden, uiteraard.
Nee man. Ik doe een split, gezien ik 531 doe.quote:Op maandag 4 november 2013 01:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij pakt 4x per week full body? Ben je dan niet op minstens een van de grote 3 oefeningen helemaal kapot?
Ah, makes sense.quote:Op maandag 4 november 2013 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Ik doe een split, gezien ik 531 doe.
ik heb het ook bijna dagelijks.quote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen hier last van spierkrampen? Ik heb de laatste tijd echt dagelijks hevige spierkrampen. En dan ook echt in ieder deel van mijn lichaam. Gehele onderlichaam, nek, handen. Zou Taurine hier tegen helpen of heeft iemand andere tips? Overigens is het vrijwel nooit tijdens trainingen/wedstrijden. Zou dit overtraining kunnen zijn?
dit. Daar word je inderdaad bloed chagrijnig van!!quote:Op maandag 4 november 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
(en kramp in je lower abs, dan weet je echt niet meer hoe je het hebt...)
ik doe nu weer 3/week fb. Soms zwaar licht zwaar. Andere optie is de nadruk leggen op ene keer squat, andere keer DL en zo variren. En ik heb mezelf wat Max gewichten opgelegd. Vooralsnog prima te doen. Vorig jaar te lang te zwaar 3/week fb gedaan en toen gaan splitten. Das een half jaar fuckarounditis geweestquote:Op maandag 4 november 2013 01:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij pakt 4x per week full body? Ben je dan niet op minstens een van de grote 3 oefeningen helemaal kapot?
met diclofenac ga je niks meer voelen er van, en de boel zitten vergallen daardoor.quote:Op maandag 4 november 2013 10:44 schreef robskem het volgende:
Terug van de huisarts, slijmbeursontsteking schouder2 weken diclofenac slikken.
Zij was alleen onduidelijk over rust of zeer licht trainen, ook op internet vind ik geen eenzijdige zienswijzeWat is jullie mening?
Dan ga ik maar aan de cardio want van stilzitten word ik depressiefquote:Op maandag 4 november 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
met diclofenac ga je niks meer voelen er van, en de boel zitten vergallen daardoor.
Dus sla je schouders gewoon even over die periode
er is nog meer dan alleen schouders te trainen he ;-)quote:Op maandag 4 november 2013 11:14 schreef robskem het volgende:
[..]
Dan ga ik maar aan de cardio want van stilzitten word ik depressief
Zou zelf oefeningen doen die je kan doen zonder last te ervaren in je schouder.quote:Op maandag 4 november 2013 10:44 schreef robskem het volgende:
Terug van de huisarts, slijmbeursontsteking schouder2 weken diclofenac slikken.
Zij was alleen onduidelijk over rust of zeer licht trainen, ook op internet vind ik geen eenzijdige zienswijzeWat is jullie mening?
waarom hebben ze hier niet van die challenges,quote:Op maandag 4 november 2013 11:56 schreef star_gazer het volgende:
Zo. Vandaag even de cut van afgelopen week gigantisch verknaldNa de workout met een vriend naar de pub voor een 'post workout steak'. Niks mis mee, ware het niet dat ze een "$15 whole chicken challenge hadden". Die wilde ik wel aangaan. Wat ze er niet bij vertelden, is dat er ook nog een halve kilo patat bij kwam, die ook op moest.
Zo zag het er dus uit:
[ afbeelding ]
Dat ging dus even niet lukkenDe kip ging op, maar de patat lag er nog. Geen T-shirt voor star_gazer
Maar wel genoeg proteinz voor vandaag en morgen
Was ook goed te doen, maar die laatste poot is echt niet meer zo lekker hoor... Dan heb je het wel gehad met die kipquote:Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom hebben ze hier niet van die challenges,
had ik mijn kledingkast vol met tshirts hangen
ziet er goed uit die kip, damn
gaaainsssssquote:Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Was ook goed te doen, maar die laatste poot is echt niet meer zo lekker hoor... Dan heb je het wel gehad met die kip
Op de loopband heet het interal. 2 snelheden ingeven en op een knop drukken om te wisselen. Zal op die andere LifeFitness machines niet anders werkenquote:Op maandag 4 november 2013 11:37 schreef helplesssss het volgende:
Heb je daar standaard programma's voor? Lijkt me irritant als je dat handmatig moet veranderen steeds.
Bedankt.quote:Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Op de loopband heet het interal. 2 snelheden ingeven en op een knop drukken om te wisselen. Zal op die andere LifeFitness machines niet anders werken
ja, dat welquote:
lolquote:Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Was ook goed te doen, maar die laatste poot is echt niet meer zo lekker hoor... Dan heb je het wel gehad met die kip
Zeldenquote:
Aha, oke. Thanksquote:Op maandag 4 november 2013 12:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zelden
Maar als ik het doe is 15 tot 30 minuten meer dan genoeg. Als ik het 30 minuten volhou heb ik het niet hard genoeg gedaan
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom hebben ze hier niet van die challenges,
had ik mijn kledingkast vol met tshirts hangen
ziet er goed uit die kip, damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |