quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Wilde je meer foto's van me, vond deze paint wel baas. Toestemming bij bij deze. Niet dat iemand zich er ook maar iets van aan trekt
Het werd wel weer eens tijd voor wat gepaint dus als een FOK!ker vrijwillig foto's ter beschikking stelt moeten we daar gebruik van maken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:59 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Mijn topic, het is doen of latenHeb deze foto wel gemaakt zodat jij je paint skills kunt laten zien.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Aah, eindelijk weer eens een Paint-Topic...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Aah, eindelijk weer eens een Paint-Topic...![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Slaap lekker... Ik ga ook maar even mijn schoonheidsslaapje pakken...quote:Op zondag 3 november 2013 02:07 schreef HaJee het volgende:
Best een succes tot nu toe![]()
Nu eerst maar eens slapen...
Geregeldquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Die swek foto staat niet eens in de OP
Klikte mis, ipv edit een dubbele post, zal eens aanpassenquote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een beetje jammer eigenlijk. Haalt voor mij het topic naar beneden.
Baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 4 november 2013 08:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Baas
Em heeft wel een nieuw logo sinds kort, best vet.Nog maar even wat geknutseld om actueel te blijven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opperbaasquote:Op maandag 4 november 2013 12:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog maar even wat geknutseld om actueel te blijven...
[ afbeelding ]
Van alle bijdrages vraag ik me toch het meeste af hoe ik dit ga uitleggen aan m'n kleinkinderenquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Van alle bijdrages vraag ik me toch het meeste af hoe ik dit ga uitleggen aan m'n kleinkinderen
Ja, dat is er eentje van een carnavalspakken website... Kon zo snel geen echte, bruikbare, foto vinden...quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef zeeppaardje het volgende:
En weer een nieuw --> [ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef zeeppaardje het volgende:
En weer een nieuw --> [ afbeelding ]
Leuke bijdragesquote:
MIDDEN IN DE NACHT WIE DENK JE DAT DEZE KICK ZIET ALLEEN EEN MALLOOT REAGEERT NU NOGquote:Op zondag 10 november 2013 03:18 schreef Lejenk het volgende:
Kom even bedanken, ze worden alleen maar beter
Tevens een schaamteloze kick.
quote:Op zondag 10 november 2013 03:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
MIDDEN IN DE NACHT WIE DENK JE DAT DEZE KICK ZIET ALLEEN EEN MALLOOT REAGEERT NU NOG
Nicequote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier ook nog even een laatste, ik was er al aan begonnen...
[ afbeelding ]
Jaaaaa, kom maar met die foto'squote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mocht er trouwens nog iemand anders een eigen PAINT-topic willen. Plaats of stuur maar een paar foto's...
Leuk inderdaad! Mijn ideeen voor dit topic zijn er ook wel doorheen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mocht er trouwens nog iemand anders een eigen PAINT-topic willen. Plaats of stuur maar een paar foto's...
quote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nice
[..]
Jaaaaa, kom maar met die foto's
Er heeft zich helaas nog niemand gemeld...quote:Op dinsdag 12 november 2013 06:57 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Leuk inderdaad! Mijn ideeen voor dit topic zijn er ook wel doorheen.
Ik maak even een topicquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Er heeft zich helaas nog niemand gemeld...![]()
Wie o wie???
Heldenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
"De Drie Fok!ketiers" (zeeppaardje, Roburtt en Lejenk)![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |