Daten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:03 schreef Rainfall het volgende:
Als je haar ziet hallo zeggen. Ik kijk ook altijd naar leuke jongens, ze willen ook niks van mij. Oh en lachen helpt. Knip oogje. Niet wegkijken enzo, en lachen ja. Maar I feel the pain hoor.
Wel als je lang bent, +1,80. En lief. Maar je bent een FOK!er. Oh well..quote:
Dit ga ik doen denk ik, maar is het niet iets te direct?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:03 schreef Rainfall het volgende:
Als je haar ziet hallo zeggen. Ik kijk ook altijd naar leuke jongens, ze willen ook niks van mij. Oh en lachen helpt. Knip oogje. Niet wegkijken enzo, en lachen ja. Maar I feel the pain hoor.
1,87 ben ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:04 schreef Rainfall het volgende:
[..]
Wel als je lang bent, +1,80. En lief. Maar je bent een FOK!er. Oh well..
Als een jongen hallo tegen mij zegt met een lach en hij oogt tof, dan heb ik persoonlijk wel interesse. maare, een kappertje he? Huppelkutje dus? Pas maar op, zijn vreemdgangers maar als je een keertje seks wil dan kan t misschien wel wat worden jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:04 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Dit ga ik doen denk ik, maar is het niet iets te direct?
Bedankt alvast.
Lief ben ik, ben pas sinds kort een actieve fokker, ben 175 maar dat word gecompenseerd door breedte als ik het zelf mag zeggen oh ja en heb zuid amerikaanse rootsquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:04 schreef Rainfall het volgende:
[..]
Wel als je lang bent, +1,80. En lief. Maar je bent een FOK!er. Oh well..
1,75, normaal figuur, forever alone.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lief ben ik, ben pas sinds kort een actieve fokker, ben 175 maar dat word gecompenseerd door breedte als ik het zelf mag zeggen oh ja en heb zuid amerikaanse roots
wat zijn jou stats?
Het is Movember, maar zoiets?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:07 schreef Rainfall het volgende:
[..]
Als een jongen hallo tegen mij zegt met een lach en hij oogt tof, dan heb ik persoonlijk wel interesse. maare, een kappertje he? Huppelkutje dus? Pas maar op, zijn vreemdgangers maar als je een keertje seks wil dan kan t misschien wel wat worden ja
okay, kan ik mee leven, wanneer gaan we wat drinken?, misschien een leuk idee om TS uit te nodigen en double date te houden met huppelkutje aka kapsalonchick aka bushalte meid?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:08 schreef Rainfall het volgende:
[..]
1,75, normaal figuur, forever alone.
Leuke roots
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:09 schreef HaJee het volgende:
Geef de buschauffeur 20 euro en laat hem over de benen van het meisje rijden. Daarna kun je haar makkelijk mee naar huis slepen.
Klinkt super jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
okay, kan ik mee leven, wanneer gaan we wat drinken?, misschien een leuk idee om TS uit te nodigen en double date te houden met huppelkutje aka kapsalonchick aka bushalte meid?
[..]
Vet sexy jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:10 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Het is Movember, maar zoiets?
[ afbeelding ]
Dank je voor de paint.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:21 schreef HaJee het volgende:
Begin over iets dat met haar werk te maken heeft. Misschien werkt het...
[ afbeelding ]
Als je wilt kunnen we een heel PAINT-topic aan je foto wijden. Er zitten hier in ONZ diverse mensen te springen om PAINT-materiaalquote:
Zij wellicht ook.. blijft het toch bij elkaar wel/niet/wel/niet/wel/niet aankijken...quote:
<3quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
je klinkt niet enthousiast!, geen wonder dat je forever alone bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |