Deze man weet.quote:Op zondag 3 november 2013 00:29 schreef bas-beest het volgende:
Dit is gewoon de lekkerste:
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op zondag 3 november 2013 00:29 schreef bas-beest het volgende:
Dit is gewoon de lekkerste:
[ afbeelding ]
Deze is idd geweldig lekker, maar het is een ander produkt.quote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef robber57 het volgende:
Iemand bekend met deze?
[ afbeelding ]
Sinds ik in een franse karrevoer ben geweest komt er niets anders meer op tafel ,er zit een redelijke hoeveelheid Dijon mosterd doorheen en dat is niet voor iedereen weggelegd maar als je van zure majo houd is dit wel een topper.
Dood door mayonaise lijkt me een mooiere dood dan dood door komkommer. Tenzij de komkommer in tzatziki zitquote:Op zondag 3 november 2013 01:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
1 kilo komkommer doet niks.
1 kilo mayonaise is de dood.
Ten eerste is die test de grootste bullshit.quote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Hellmann's Amerikaanse troep was, maar is blijkbaar dus mayonaise van goede kwaliteit.
Als ik 2 eetlepels mayo in de maand gebruik is dat veel. Dan ga ik niet moeilijk lopen doen om het zelf te maken.quote:Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef Snowballed het volgende:
Mayonaise.... zo simpel om te maken..
En het dan kopen....![]()
Rare zoete troep
Weet je hoe snel een verpakking mayo uit de winkel kapot gaat als het open is..?quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Resistor het volgende:
[..]
Als ik 2 eetlepels mayo in de maand gebruik is dat veel. Dan ga ik niet moeilijk lopen doen om het zelf te maken.
En dit topic toont goed aan: smaken verschillen.
Na een half jaar word ik nog steeds niet ziek van de fritessaus die ik hier heb (van de Aldi), ligt altijd in de koelkast. Maar ik moet zeggen dat ik een goede weerstand heb, nooit ziek, en zeker niet van eten. (maar ik proef het wel goed)quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weet je hoe snel een verpakking mayo uit de winkel kapot gaat als het open is..?
meestal staat erop: na openen, enkele dagen houdbaar in de koeling..
Weet je hoe snel je mayo klaar hebt.. en hoe simpel het is?
Moeilijk lopen doen...![]()
Ik vraag me af of jij dat wel weet?quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weet je hoe snel een verpakking mayo uit de winkel kapot gaat als het open is..?
meestal staat erop: na openen, enkele dagen houdbaar in de koeling..
Fritessaus is ook iets van 70% water met bindmiddel ipv 70% olie/vetten..quote:Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef Resistor het volgende:
[..]
Na een half jaar word ik nog steeds niet ziek van de fritessaus die ik hier heb (van de Aldi), ligt altijd in de koelkast. Maar ik moet zeggen dat ik een goede weerstand heb, nooit ziek, en zeker niet van eten. (maar ik proef het wel goed)
quote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef robber57 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij dat wel weet?
Een geopende pot van om het even wat dan ook is in de koelkast doorgaans maanden houdbaar en majo is daar geen uitzondering op .
Je moet je dan wel houden aan wat simpele regeltjes zoals uitsluitend met een schone lepel in de pot en niet de pot 2 uur op tafel in de woonkamer van 20 graden zetten maar gewoon wat majo in een kommetje doen , de pot weer zo snel mogelijk terug zetten in de koelkast en dat kommetje op tafel zetten en het restant NIET terug in de pot gooien.
En je punt is? , dat als een product verkleurd het niet meer eetbaar is?quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had nog een pot zure haring staan.. maar die waren toch heel mooi geel geworden binnen een paar dagen...
En zo kan ik dit hele topic wel vol lullen met voorbeelden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |