EugeneKrabs?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef T-JaY het volgende:
Beste FOK!-kers,
De heer Krabs en ik kwamen tot de ontdekking dat de FOK!-knokploeg nooit een grote doorbraak heeft gehad, wij willen daarom de FOK!-knokploeg representeren.
U moet bekend zijn met dit soort duistere zaakjes.
Übermenschen die van hun zolderkamer durven te komen zijn ook van harte welkom!
Heeft U interesse om bij deze organisatie aan te sluiten?
Meld dan hier!
Repesenteren voor nieuwe leden is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:45 schreef ReplaR het volgende:
De FOK!-knokploeg is zo uiterst goed gelukt dat we ondergronds moesten gaan, gelieve de naam niet meer noemen aub.
Welkom! U bent nu gepromoveerd tot "Übermensch zolderkamerautist Private III" Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:24 schreef destrovel het volgende:
Sorry, ik ben een zolderkamerautist. Kan ik me ook aanmelden voor het FOK!-knokploeg cybercommando?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:26 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Welkom! U bent nu gepromoveerd tot "Übermensch zolderkamerautist Private III" Gefeliciteerd
Ja, dat zou het helemaal afmaken. We hebben wel iemand nodig die een beetje overweg kan met Photoshop.quote:Op zondag 3 november 2013 00:29 schreef T-JaY het volgende:
Er moet ook nog een quote van scarface bij, dat maakt het af.
Ik kan een pener in een hand photoshoppenquote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat zou het helemaal afmaken. We hebben wel iemand nodig die een beetje overweg kan met Photoshop.
Ons ontgroeningsritueel is Danny opsporen en hem 2 blauwe ogen beuken.quote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Tumadre het volgende:
Ik zou wel mee willen doen. Wie moet ik in elkaar tremmen?
Dat je dit hier kunt vertellen zal wel komen door de geenstijlknokploeg die als ze falen onze naam noemen....quote:Op zondag 3 november 2013 01:01 schreef chibibo het volgende:
Laatst had iemand de FOK!knokploeg op me afgestuurd. Toen kreeg ik twee bleke puistenkoppen aan de deur die zeiden dat ze me gingen doodmaken in Call of Duty 4.
Was je bang?quote:Op zondag 3 november 2013 01:01 schreef chibibo het volgende:
Laatst had iemand de FOK!knokploeg op me afgestuurd. Toen kreeg ik twee bleke puistenkoppen aan de deur die zeiden dat ze me gingen doodmaken in Call of Duty 4.
Tsja, dat is nog geen knokploeg, dan verwacht ik toch wat meer actie.quote:
Is goed. Komt wel het FOK! Knokploeg symbool op heur.quote:Op zondag 3 november 2013 09:08 schreef MichaelScott het volgende:
I'm in! Maar ik wil wel zo'n kekke leren jas.
Of juist niet, want undercover mensen moeten we ook hebben..quote:Op zondag 3 november 2013 09:31 schreef Krabs het volgende:
[..]
Is goed. Komt wel het FOK! Knokploeg symbool op heur.
Oh ja, dat is een goeie. Moeten we trouwens ook niet een aantal contra-spionagemensen in dienst nemen, met het oog op het feit dat onze organisatie naar alle waarschijnlijk zal worden geïnfiltreerd?quote:Op zondag 3 november 2013 10:34 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Of juist niet, want undercover mensen moeten we ook hebben..
We kunnen ook een soort alias voor die aparte organisatie verzinnen, want anders gebeurt hetzelfde als met de SS. Uiteraard moeten we ook spionnen hebben, maar de NSA luister toch iedereen al af.quote:Op zondag 3 november 2013 11:04 schreef Krabs het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goeie. Moeten we trouwens ook niet een aantal contra-spionagemensen in dienst nemen, met het oog op het feit dat onze organisatie naar alle waarschijnlijk zal worden geïnfiltreerd?
Ik heb al mensen bij de NSA zitten die ervoor zorgen dat de FOK!-knokploeg onder de radar blijft.quote:Op zondag 3 november 2013 11:05 schreef T-JaY het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort alias voor die aparte organisatie verzinnen, want anders gebeurt hetzelfde als met de SS. Uiteraard moeten we ook spionnen hebben, maar de NSA luister toch iedereen al af.
Is erboven niet beter? Blackbird achtige shit.quote:Op zondag 3 november 2013 11:10 schreef Krabs het volgende:
[..]
Ik heb al mensen bij de NSA zitten die ervoor zorgen dat de FOK!-knokploeg onder de radar blijft.
Ik zal wel even Skypen, beveiligde verbinding natuurlijk, met de directeur van NSA. Zie ik regelmatig bij de biljartclub.quote:Op zondag 3 november 2013 11:11 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Is erboven niet beter? Blackbird achtige shit.
Vraag dan ook even of hij de beelden kan wissen die hij met de satellieten heeft gemaakt van mij in de douchequote:Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef Krabs het volgende:
[..]
Ik zal wel even Skypen, beveiligde verbinding natuurlijk, met de directeur van NSA. Zie ik regelmatig bij de biljartclub.
Hij wilde ons alleen helpen op voorwaarde dat hij die beelden mocht houden. Sorry.quote:Op zondag 3 november 2013 11:29 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Vraag dan ook even of hij de beelden kan wissen die hij met de satellieten heeft gemaakt van mij in de douche
Als ze maar niet uitlekken is alles tof. Tevens, wel een beetje gay dat hij die beelden wilt houden.quote:Op zondag 3 november 2013 11:31 schreef Krabs het volgende:
[..]
Hij wilde ons alleen helpen op voorwaarde dat hij die beelden mocht houden. Sorry.
Dat was de enige manier om zijn puddingbuks weer overeind te krijgen. Vandaar dat hij er geen afstand van wilde doen. We zullen in de toekomst helaas nog wel meer offers moeten brengen voor de knokploeg. Ik ben zelf ook maar even een voorraadje banden aan het maken waarmee omkopingen gedaan kunnen worden.quote:Op zondag 3 november 2013 11:33 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Als ze maar niet uitlekken is alles tof. Tevens, wel een beetje gay dat hij die beelden wilt houden.
Zullen we Al-Qaida ook inhuren voor als het toch een tikkeltje te ver gaat? Want nu mag het niet weer in de soep vallen natuurlijk..quote:Op zondag 3 november 2013 11:38 schreef Krabs het volgende:
[..]
Dat was de enige manier om zijn puddingbuks weer overeind te krijgen. Vandaar dat hij er geen afstand van wilde doen. We zullen in de toekomst helaas nog wel meer offers moeten brengen voor de knokploeg. Ik ben zelf ook maar even een voorraadje banden aan het maken waarmee omkopingen gedaan kunnen worden.
Een groep inhuren lijkt mij een goed idee. Al-Qaida vind ik niet echt geschikt temeer omdat het voornamelijk boeren zijn met hooivorken en geweren die stammen uit de Koude Oorlog. Misschien iets van de Spetsnaz?quote:Op zondag 3 november 2013 11:41 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Zullen we Al-Qaida ook inhuren voor als het toch een tikkeltje te ver gaat? Want nu mag het niet weer in de soep vallen natuurlijk..
Aangezien de relatie met Nederland en de Sovjet zou ik toch aan iets anders denken, misschien dat je met een fiks geldbedrag de US Rangers om kan kopen, die zijn tenminste goed opgeleid.quote:Op zondag 3 november 2013 11:46 schreef Krabs het volgende:
[..]
Een groep inhuren lijkt mij een goed idee. Al-Qaida vind ik niet echt geschikt temeer omdat het voornamelijk boeren zijn met hooivorken en geweren die stammen uit de Koude Oorlog. Misschien iets van de Spetsnaz?
Hmm, waar halen wij dan het geld vandaan? Contributie vragen?quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Aangezien de relatie met Nederland en de Sovjet zou ik toch aan iets anders denken, misschien dat je met een fiks geldbedrag de US Rangers om kan kopen, die zijn tenminste goed opgeleid.
Eugene H. Krabs zou dat geld best wel kunnen missen misschien voor een tegendienst, desnoods ontvoeren we ook Dagobert D. Dan kunnen we ook gelijk alle zolderkamerautisten een cursus samenleving geven. Plankton moet uiteraard ook in de Spionage Alias, want niemand ziet hem.quote:Op zondag 3 november 2013 12:09 schreef Krabs het volgende:
[..]
Hmm, waar halen wij dan het geld vandaan? Contributie vragen?
Prima. Ik zal vanmiddag eens het een en ander uitwerken in een bedrijfsplan. Inschrijving bij KvK doen?quote:Op zondag 3 november 2013 12:12 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Eugene H. Krabs zou dat geld best wel kunnen missen misschien voor een tegendienst, desnoods ontvoeren we ook Dagobert D. Dan kunnen we ook gelijk alle zolderkamerautisten een cursus samenleving geven. Plankton moet uiteraard ook in de Spionage Alias, want niemand ziet hem.
Top idee! Dan hoor ik nog wel hoe het is afgelopen toch?quote:Op zondag 3 november 2013 12:30 schreef Krabs het volgende:
[..]
Prima. Ik zal vanmiddag eens het een en ander uitwerken in een bedrijfsplan. Inschrijving bij KvK doen?
Komt helemaal goed. Vanaf nu wordt alles in topgeheim gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 12:31 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Top idee! Dan hoor ik nog wel hoe het is afgelopen toch?
Zullen we het dan verder via DM doen, of heeft U een beter voorstel meneer Krabs?quote:Op zondag 3 november 2013 12:39 schreef Krabs het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Vanaf nu wordt alles in topgeheim gedaan
Ja, laten we dat doen. Eerst even de complete database van FOK! legen zodat wat we tot nu besproken hebben niet meer terug te vinden is.quote:Op zondag 3 november 2013 12:39 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Zullen we het dan verder via DM doen, of heeft U een beter voorstel meneer Krabs?
Die informatie is nog wel heel lang terug te vinden op het internet.quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Krabs het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen. Eerst even de complete database van FOK! legen zodat wat we tot nu besproken hebben niet meer terug te vinden is.
Daarom ook tientallen foutieve berichten plaatsen, dan is het lastiger om de juiste informatie te filterenquote:Op zondag 3 november 2013 13:01 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Die informatie is nog wel heel lang terug te vinden op het internet.
Kunt U daarmee helpen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Daarom ook tientallen foutieve berichten plaatsen, dan is het lastiger om de juiste informatie te filteren
Welkom!quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ik meld mij aan. Ervaring met turken en zwarte pieten
Je bent de baas over de zolderkamerautisten.quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK meldt zich aan als hoofd van de cavalerie afdeling
Maar ik wil de cavalerie afdelingquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Je bent de baas over de zolderkamerautisten.![]()
Dan neem ik beidenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je DMquote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef Krabs het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: T-Jay en ik zijn opperbevelhebbers der FOK!-knokploeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |